Early Morning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Early Morning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Early Morning   Early Morning Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 19:17

Het was nog vroeg, veel te vroeg om uit je nest te komen als je helemaal geen training had die dag. Toch lag Cinderpaw in een hoekje van het kamp te kauwen op een kleine muis. Ze wilde proberen te jagen maar had daar wel energie voor nodig. Al was het niet dat ze zo veel zou vangen met de hoeveelheid jachttrainingen die ze tot dus ver had gehad. De muis was echter al oud en had al zijn smaak verloren. Verveeld keek ze naar de warriors die vertrokken op patrouilles en met hun apprentices gingen trainen. Tegen de tijd dat ze de muis eindelijk had weggewerkt vielen haar ogen op een bekend gezicht. Cinderpaw stond rustig op voor ze richting de kat sjokte. "Hey Dreampaw. Hoe gaan je trainingen?" vroeg ze haar zus, rechttoe rechtaan. Ze had al een hele tijd niet meer met de calico gesproken dus was het waarschijnlijk wel slim om dat een keertje te doen. Ze had er nu toch tijd voor.

[Eerste post voor Dreampaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Early Morning Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 19:38


















“A moment later the boy whispered, "I don't think
you're ugly." "Shhhh!" the girl hissed. But hidden by
the deep shadows of the cupboard, she smiled”


Ochtend douw leek aan haar pels vast te plakken. De calico schudde zichzelf uitgebreid uit, maar het vochtige gevoel bleef achter. Met een zucht plofte de kattin op de grond en begon zichzelf uitgebreid schoon te likken.

De stem van haar zus liet haar echter halverwege stoppen en met haar tong nog deels uit haar bek keek ze op naar de kat. Een brede grijns verscheen op haar lippen terwijl ze haar kop tegen die van Cinder aan duwde. ”Ehm, Icecream is.. interessant als mentor.” Mauwde ze, het snel wegwuivende. ”En jouw trainingen?? Ik bedoel we zijn denmates maar we praten nauwelijks, dat is zo niet cool.” Ze knikte uitbundig. Hopend dat ze lekker weg zouden kletsen. Ze had haar zusjes aandacht gemist.




The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimedo 7 mei 2020 - 18:49

Dreampaw's reactie op haar was niet anders dan positief, ze duwde recht haar kop tegen die van Cinderpaw. Haar reactie op de vraag was alleen wat minder enthousiast. ”Ehm, Icecream is.. interessant als mentor.” Het zei haar niet veel behalve dat Dreampaw er zelf niet erg blij mee leek te zijn. Dan had ze wel enthousiaster gereageerd. ”En jouw trainingen?? Ik bedoel we zijn denmates maar we praten nauwelijks, dat is zo niet cool.” Het knikken wat op haar woorden volgden was juist wel weer vrolijker. "Normaal denk ik? Ik weet niet hoe het bij anderen gaat." Wat moest ze verder over haar trainingen zeggen als ze het nergens mee kon vergelijken? "We zouden inderdaad vaker moeten praten. Wat zijn je plannen voor vandaag?" besloot ze te vragen om er recht op door te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Early Morning Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimevr 8 mei 2020 - 23:59


















“A moment later the boy whispered, "I don't think
you're ugly." "Shhhh!" the girl hissed. But hidden by
the deep shadows of the cupboard, she smiled”

Ze trok wat ongemakkelijk met haar oren. Ze had zoveel vrienden binnen Riverclan, maar Cinderpaw had ze nou niet zoveel mee gesproken na haar kittentijd. Dat moest dus echt voor een volle honderd en tien procent veranderen. Want Cinder was haar coole zus, dus stelde Dream zich een nieuw doel voor. Best buds met Cinder worden, of ze het nou wou of niet. Natuurlijk wou ze het, dus dat scheelde. Ha.

”Misschien moeten we eens samen trainen? Voor vandaag heb ik nog niets staan, dus we zouden gelijk weg kunnen gaan. Toch?” Grijnzend keek ze op naar haar zwarte zus. Dat was toch een perfect plan om en meer met elkaar om te kunnen gaan en om te zien of bij alletwee de training goed verliep. Met een hoopvolle blik keek ze richting haar zusje, ogen glinsterend van trots om dit idee.




The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 14:40

Ze had het antwoord op haar vraag kunnen verwachten. Er waren maar twee antwoorden en een daar van had een grote kans om haar er bij te betrekken. Of ze had trainingen of niet en in dat tweede geval was de kans behoorlijk groot dat ze mee gevraagd zou worden. ”Misschien moeten we eens samen trainen? Voor vandaag heb ik nog niets staan, dus we zouden gelijk weg kunnen gaan. Toch?” Ze kon moeilijk 'nee' zeggen tegen de grijns op de kop van haar zusje. Hun band zou er niet beter op worden als ze de hoopvolle oogjes van Dreampaw moest afwijzen. "Natuurlijk! Wat wil je doen dan?" vroeg ze enthousiaster dan ze eigenlijk was. De kans was namelijk groot dat ze overal slechter in zou zijn aangezien ze een maand achterliep met haar trainingen. Slechter zijn dan een ander was niet echt iets wat ze leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Early Morning Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 21:22

I'm sorry it took me so long to see you
Van plezier wiebelde ze heen en weer op haar achterpoten terwijl ze naar haar zwarte zus keek. Deze vroeg wat ze gingen doen. Hmmm, er was zoveel te doen! Ze had laatst met Shrimppaw alle apprentice taken binnen in het kamp gedaan, dus dat was niet cool om nu weer te doen. Maar ze had wel een idee. Met een grijns keek ze naar haar zus. ”Laten we de grootste vis mogelijk binnen brengen! Ik heb echt een enorme schaduw gezien richting de twoleg nesten. Die ging ik echt niet in m’n eentje te pakken krijgen. Maar met ze tweeën moet dat wel lukken!” Enthousiast knikte ze richting haar zus en sprong richting de kampingang.
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimeza 23 mei 2020 - 19:40

Het enthousiasme begon steeds meer van haar zus af te stralen. Deze keer stond ze zelfs op en neer te wiebelen. Al snel verscheen er een grijns op haar kop om het plaatje compleet te maken. In de tussentijd stond Cinderpaw rustig toe te kijken met een klein, beleefd glimlachje op haar kop. Ze kon er zich allemaal niet zo druk over maken als haar zus. ”Laten we de grootste vis mogelijk binnen brengen! Ik heb echt een enorme schaduw gezien richting de twoleg nesten. Die ging ik echt niet in m’n eentje te pakken krijgen. Maar met ze tweeën moet dat wel lukken!” Na een knikje sprong Dreampaw al richting de kamp uitgang. Blijkbaar had ze dus geen inbreng op dit idee. Ach wat zou het ook. In een drafje haalde ze haar zusje in. "Denk je dat, dat gaat lukken? Ik heb amper vis training gehad." Ze was er ook absoluut niet goed in en haar korte vacht maakte het niet prettiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Early Morning Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimema 25 mei 2020 - 22:55

I'm sorry it took me so long to see you
Amper training in vissen gehad. Dat betekende alleen maar meer potentie voor wonderbaarlijke vangsten! Met een ondeugende glimlach keek Dream naar haar zwarte zusje. Knipoogend terwijl ze verder sprong. ”Ach Cinder, geen zorgen. Ik zwem wel, dan hoef jij ze alleen maar op het land te hijsen!” Riep ze haar slanker gebouwde zus toe terwijl ze door het hoge gras sprong. ”Wedden dat zodra we die vis terugbrengen je sowieso direct extra training krijgt, want mannn dan heb je potentie!” Met die woorden racede ze verder richting de twolegplace waar ze de vissenschaduw gezien had.
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 20:18

Dreampaw keek haar met een glimlach aan en gaf haar een knipoog voor ze verder ging. Nou, dat was niet bepaald het antwoord waar ze op hoopte. Een kleine zucht om het hopeloze enthousiasme van haar zusje klonk voor Cinderpaw ook verder liep. ”Ach Cinder, geen zorgen. Ik zwem wel, dan hoef jij ze alleen maar op het land te hijsen!” Dat betekende dus eigenlijk dat Dreampaw al het werk zou doen terwijl zij alleen moest showen met hun prijs? Dat klonk niet eens zo slecht als ze eerlijk moest zijn. ”Wedden dat zodra we die vis terugbrengen je sowieso direct extra training krijgt, want mannn dan heb je potentie!” zei haar zusje voor ze vooruit racete. "Is het dan juist niet dat ze denken dat ik het al kan?" riep ze Dreampaw achterna. Die kon ook echt niet stil staan. Lichtelijk verward door de ideeën van de ander rende ze achter haar zusje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Early Morning Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 17:24

I'm sorry it took me so long to see you
De stem van haar zus registreerde nauwelijks. Cinder was zo’n voorzichtige lieverd. Soms moest ze gewoon wat avontuur aangrijpen! Met haar staartje zwierend door de lucht liep de jonge kattin verder. Een grijns op haar lippen. ”Nee nee Cinder. Potentie, daar gaat het allemaal om!” Riep ze geruststellend terug. Toch in haar achterhoofdje de mental note makende dat ze voorzichtig Pantherstar moest aanspreken over haar zusjes training.. Ze wou dat haar zusje samen met haar warrior zou worden. Maar het klonk eerder alsof Cinder nog lang apprentice zou zijn als ze haar zo hoorde.. Maar daar was nu geen tijd voor. De enorme twoleg nesten waren al zichtbaar en doelbewust rende Dreampaw die richting op. Sprong tegen het grote hek aan en klom dit omhoog. Om op het ding tot stilstand te komen. In het afgescholen stukje twoleg territorium was een klein meer met daarin meerdere grote schaduwen van vissen te zien. Met entausiasme likte de calico haar lippen af terwijl ze over haar schouder keek naar Cinderpaw.
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Early Morning Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimema 8 jun 2020 - 17:37

Eigenlijk was het behoorlijk vermoeiend, omgaan met de bonk aan energie die zich Dreampaw noemde. ”Nee nee Cinder. Potentie, daar gaat het allemaal om!” Probeerde de apprentice haar gerust te stellen. Jammer genoeg werkte dat alleen niet zo. Hoe verder ze liepen, hoe groter de twijfel bij dit hele idee werd. Ze gingen namelijk niet in hun gebied vissen. Nee, Dreampaw had een plek gevonden waarvoor je door het twoleg gebied moest komen. Haar enige geluk was dat de apprentice nog net niet zo dom was om te willen vissen in een twoleg plasje. Hier konden ze waarschijnlijk nog wel ontsnappen als er problemen kwamen. Toch moest ze de enthousiaste blik van haar zusje met een iets minder enthousiaste mededeling beantwoorden. "We mogen hier helemaal niet zijn dus als iemand er achter komt is het jouw schuld, okay?" vroeg ze op een zo onschuldig mogelijke manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Early Morning BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Early Morning   Early Morning Icon_minitimema 8 jun 2020 - 22:17




Eek! Wat is dat nare, zwarte ding dat je over de kop van de ander heen ziet lopen? Ik zou het snel weghalen, als ik jou was!


It is both a blessing and a curse
Early Morning Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Early Morning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: