[GZ] A second chance



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] A second chance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
[GZ] A second chance  0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: [GZ] A second chance    [GZ] A second chance  Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 18:08

[GZ] A second chance  Dcdeb1o-57915cde-5dfc-4cf6-99ca-067d9a99eb83.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ExNjNkN2IxLTc1ZGUtNGY4YS1iZjIzLTkxMWU1M2Q2ODk2NVwvZGNkZWIxby01NzkxNWNkZS01ZGZjLTRjZjYtOTljYS0wNjdkOWE5OWViODMucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Hey all,

Ik ben van plan om een nieuw karakter aan te maken: een ShadowClan kitten genaamd Tarkit. Ik was al langer van plan hem aan te maken maar nu SC is overgenomen door BC kreeg ik een idee voor een klein plot.

Tarkit zijn vader is een onbekende uit een andere clan (kan ook een npc zijn maar hoeft niet perse). Zijn moeder is omgekomen tijdens het gevecht met BC. Ik ben opzoek naar iemand uit SC die onvrijwillig met de taak opgescheept word om voor Tarkit te zorgen. Dit kan zijn uit eigen moreel of omdat iemand anders het die gene opdraagt. In het begin zien de twee elkaar absoluut niet als familie maar gezien hun situatie zit er niets anders op dan aan elkaars zijde te blijven. Voor Tarkit is het zijn kans op overleven en voor de ander kan het wellicht iets zijn wat die gene een extra drang geeft om deze overname te overleven en deze ten einde te willen brengen. Of ze na de overname close zullen blijven laat ik open. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Warriors en Apprentices vanaf 8 maanden. Als verder iemand uit een andere Clan de vader zou willen zijn en dat we daar nog een plot mee doen later zou dat ook leuk zijn maar het hoeft niet perse ^^

Over Tarkit:
Tarkit is een zwarte kitten met diep blauwe ogen. Hij is vier maanden oud op het moment van de overname. Qua persoonlijkheid is hij vaak wat meer op de achtergrond. Erg wantrouwig en nogal verlegen. De overname heeft daarvoor uiteraard niet veel goeds gedaan. Maar later kan dit nog wel weer wat bijtrekken. Tarkit brengt veel van zijn tijd alleen door en is daar geheel content mee. Hij is wel erg leergierig en doet graag zijn best voor de gene waar hij tegenop kijkt. Naarmate hij ouder word zal hij wat afstandelijker zijn, raakt hij zijn verlegenheid kwijt en krijgt er een goede dosis aan sarcasme voor terug. Tarpaw is niet bepaald goed met woorden. Zijn affectie laat hij dan ook merken door daden. Hij mag dan wel zo nu en dan vervelend zijn, Tarpaw zal wanneer nodig altijd klaar staan voor zijn vrienden en Clan.

Vereiste family figure:
- Moet uit ShadowClan komen (heel misschien dat BC ook nog kan)
- Is Warrior of Apprentice vanaf 8 maanden of ouder.
- Blijft actief, het liefste ook nog na de overname.


Verdere ideeën zijn uiteraard altijd welkom ^^



[GZ] A second chance  D9ub232-18b878fa-7cb1-4074-9afa-268ea5ff6bcf.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2Y4NDBmNTI1LWYyOTUtNGNiMC1hZDM2LTM3MTRhNWY3MDY0OVwvZDl1YjIzMi0xOGI4NzhmYS03Y2IxLTQwNzQtOWFmYS0yNjhlYTVmZjZiY2YucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0






Pixelart by CloudTrapper and RussianBlues on Deviantart


Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
[GZ] A second chance  Bleakos
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
[GZ] A second chance  COxUkZt  [GZ] A second chance  23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Manewolf
Member
[GZ] A second chance  8yIgHTz
Beertje ☽
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Manewolf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] A second chance    [GZ] A second chance  Icon_minitimewo 29 apr 2020 - 19:08

Ik zie Darkpaw wel zichzelf op offeren als vader figuur voor welk kitten dan ook. Zijn enige doel is om zijn clan te dienen en te beschermen. Hij zal zichzelf direct aanmelden voor een hulpeloze kit.


s h e       i s       b o r n      w i t h      t h e      m a n e s      o f      a      w o l f    
 a n d     a brave t h e      H e a r t
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietcreek
Member
[GZ] A second chance  NQMHIIB
Dorian
108
Actief
Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie


CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietcreek
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] A second chance    [GZ] A second chance  Icon_minitimezo 3 mei 2020 - 11:10

@Manepaw: Ik heb voor Tarkit twee mensen gevonden die op zich de ouderrol willen aannemen voor Tar. Maar Tar kan op zich alle hulp gebruiken dus misschien kan Manepaw een oudere broer voor hem zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darktrail
Member
[GZ] A second chance  Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] A second chance    [GZ] A second chance  Icon_minitimezo 3 mei 2020 - 12:40

Manepaw is een meisje, ze zou een nichtje van Tarkit kunnen zijn en Darkpaw zou best een neef kunnen zijn aangezien ik heb al in zijn geschiedenis zijn moeder op jonge leeftijd heb afgenomen. 😉


Hydra - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ - Moonpaw - Crow • - Scarface
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] A second chance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: