No one's gonna take me alive



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 No one's gonna take me alive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peregrinekit
Member
No one's gonna take me alive Sla6E1Nw_o
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinekit
BerichtOnderwerp: No one's gonna take me alive   No one's gonna take me alive Icon_minitimema 4 mei 2020 - 14:40


Goed, zijn eerste ontmoeting met Amberstorm was niet heel soepel gegaan. Maar sinds dien was hij gegroeid. Wel 10 hele centimeters. Hij was nu ouder, wijzer. Hij was niet meer bang! Tenminste dat dacht hij want zodra hij Amberstorm in de smiezen kreeg zakte de moed hem in de poten. Verscholen in de nursery gluurde hij naar buiten. Daar zat ze weer, zich te wassen op die gebruikelijke plek zoals ze dat altijd deed. Als hij ooit een warrior wilde worden moest hij stoer zijn en laten zien dat hij niet bang was. Peregrinekit haalde diep adem, stak zijn borst naar voren, prikte al zijn haren omhoog en stapte naar buiten. Zo stekelig als een egel trippelde hij op Amberstorm af. Een staartlengte van haar vandaag bleef hij staan. “IkBenPeregrineKitEnIkBenNietBangEnIkWordDeBesteWarriorVanDeClan.” Ha, dat rijmt!. Peregrinekit had zo snel gepraat dat hij alle woorden in één ademteug eruit had gegooid. Oeps..

OOC: eerste post voor Amberstorm


No one's gonna take me alive Sla6E1Nw_o No one's gonna take me alive IuECVnvG_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
No one's gonna take me alive BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: No one's gonna take me alive   No one's gonna take me alive Icon_minitimeza 9 mei 2020 - 15:03

Amberstorm keek met ongeamuseerde blik naar de kitten die op haar afliep, zijn vacht opgezet en zijn blik oh zo moedig. Ach, wat een onnozel kind. Hij sprak snel, zijn woorden kleefden aan elkaar en de deputy had er geen snars van verstaan. De jonge kattin fronste terwijl ze neerkeek op Peregrinekit. "Uhm, wat?", antwoordde ze na een korte stilte. Sowieso was haar brein tegenwoordig trager, van het slaaptekort dat ze al een tijdje had en wat duidelijk geweerspiegeld werd in de wallen onder haar ogen. Ze had noch de tijd, noch de energie om zich bezig te houden met domme moedige kittens die dachten dat ze op 1 maan al alles wisten.


No one's gonna take me alive WpFgCIB
No one's gonna take me alive 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Peregrinekit
Member
No one's gonna take me alive Sla6E1Nw_o
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Peregrinekit
BerichtOnderwerp: Re: No one's gonna take me alive   No one's gonna take me alive Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 16:54


Peregrinekit kon wel door de grond zakken. Amberstorm had er niets van verstaan. Zijn oren draaide naar achter en zijn schoudertjes begonnen te hangen. Hij voelde zijn moed figuurlijk gezegd uit zijn lichaam lopen. “Ik ben Peregrinekit en ik ben niet bang..” Zijn stemmetje stierf weg. Zelfs hij besefte dat hij er momenteel alles behalve onverschrokken uit zag. Hij liet zijn ogen hangen ter hoogte van haar borst. Peregrinekit durfde nooit andere katten lang aan te kijken. Hoewel Amberstorm was geen uitzondering was op die regel werd die eigenschap nog maar eens benadrukt door haar boze toon. Verdrietig liet hij zijn oren hangen. Zo kon hij nooit een moedige warrior worden..


No one's gonna take me alive Sla6E1Nw_o No one's gonna take me alive IuECVnvG_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: No one's gonna take me alive   No one's gonna take me alive Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No one's gonna take me alive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: