Haligh



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Haligh

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Haligh    Haligh  Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 19:21


De zon was al van de hemel verdwenen toen Crystalshell het relatief stille kamp doorliep om bij haar zoon te gaan zitten. Hier en daar klonken nog wel gesprekken, maar niemand zou hen storen. Ze had hem eerder op de dag al laten weten dat ze hem vanavond wilde spreken, helaas was het later geworden dan ze gedacht had. "Sorry dat ik je heb laten wachten." Sprak de grijze kattin terwijl ze tegen hem aan ging zitten in de aangenaam koele avond. Icecream had een moeilijke tijd gehad, Crabkit en Butterstar waren beiden uit zijn leven weggerukt. Ze voelde zich schuldig dat ze niet eens wist hoe hij het precies maakte. "Gaat het een beetje met je?"

[+ Ice <3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Haligh  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 20:26

Hij luisterde naar de achtergrond gesprekken. Hij luisterde niet echt wat er werd gezegd, maar meer naar het geluid van zijn Clangenoten. Ergens was het rustgevend, maar schijn bedroog helaas. Er waren veel zorgen. In persoonlijke situaties maar ook daarbuiten, ook groter. Hij slikte en begon zijn crèmekleurige vacht bij zijn borst schoon te likken. Hij wachtte op zijn moeder, die hem had gevraagd of ze vanavond even konden praten. Natuurlijk vond hij dat goed. Crystalshell was zijn houvast als hij het even allemaal niet meer wist. Nog steeds, ook al was ze nu deputy. Ze had het drukker, maar dat vond hij niet erg. Het hoorde erbij. Hij stopte met het wassen van zijn vacht toen de stem van zijn moeder naast hem klonk. Met een glimlach draaide hij zijn kop en keken zijn helderblauwe ogen haar aan. “Geeft niks mam.” Miauwde hij. Ze vroeg hoe het ging, waardoor zijn schouders even verstrakten. Toen liet hij het weer van zich afglijden en trok met zijn oren. “De ene dag gaat beter dan de andere. Ik maak me zorgen om Hermitpaw en Shrimppaw. Ik ben blij dat het nestje kittens met Chivysniff het goed doet, maar er blijft altijd iets. Iets schrijnen, waar ik niet bij kan, maar het komt wel goed mam. Hoe gaat het met jou? Denk je nog wel een beetje om jezelf?” Hij duwde even zijn kop tegen haar wang.


Haligh  N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 21:11

Natuurlijk verweet hij haar nergens van, dat deed hij nooit. Ze glimlachte terug naar hem en zag de verstrakking en ontspanning van zijn schouders. Hij maakte zich zorgen om Hermitpaw en Shrimppaw, en Crystalsshell deelde dat gevoel. Toen ze er met Hermitpaw op uit was gegaan en die per ongeluk een grens over was gelopen had ze voor een paar tellen doodsangsten uitgestaan. "Hermitpaw zal niks overkomen zolang ik zijn mentor ben. Dat beloof ik." Vertelde ze hem zachtjes. Ze gaf veel om de twee overgebleven kleinkinderen, zelfs als één van hen het niet leek te geloven. Icecream was opnieuw vader geworden van een geadopteerd nestje, deze keer samen met Chivysniff. Opnieuw voelde ze een steek van schuld: Ze had de kittens nog niet eens bezocht. Ze had haar persoonlijke leven verwaarloosd voor ambities en plichten. Toen hij vertelde over iets wat hem pijn bleef doen zuchtte ze diep. Het voelde slecht dat ze haar zoon niet kon helpen, maar ook zij had de antwoorden niet. Toch voelde ze zich beter toen hij zich tegen haar aanduwde en vroeg hoe het met háár ging. "Ik denk niet genoeg." Gaf ze toe. "Ik ben blij en vereert met mijn positie, maar het is zwaar. Ik wil alles doen en ik denk dat het beter zou zijn als ik wat vaart terugnam. Voor mij... En voor anderen." Ze werkte vaak haar hele dag vol en probeerde dan nog wat extra's te doen. De laatste tijd begon dat echt aan te komen, en af en toe wist ze gewoon niet meer waar ze mee bezig was. Haar spieren deden vaker pijn en vermoeidheid door slaaptekort doemde vaker op dan ze voor lief had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Haligh  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimevr 15 mei 2020 - 11:46

Zijn moeder miauwde dat Hermit niks overkwam zolang zij zijn mentor was. Ice glimlachte dankbaar naar haar. “Weet ik ook wel, ik ben er meer bang voor wat hij doet als hij alleen is.” Hij kon hem nu niet meer altijd in het kamp houden. Hij moest ze leren loslaten, maar dat was heel moeilijk voor hem. Helemaal omdat hij in hun kittentijd zo enorm over beschermend was geweest. Hij probeerde dat niet meer te doen, maar de controle er niet meer over hebben, dat vond hij moeilijk. Toen hield hij zijn kop even wat scheef. “Hoe bedoel je dat mam? Hoe denk je niet genoeg?” Vroeg hij warm maar ook lichtelijk bezorgd aan haar. Hij wachtte even voordat hij antwoord gaf op de rest van haar zorgen. “Ik kan mij voorstellen dat het zwaar is.” Miauwde hij toen. “Maar je hoeft het niet alleen te doen hè mam. Als er een taak is die ik ook kan doen om je te ontlasten, dan doe ik dat met liefde voor je. Dat weet je toch wel?” Hij keek haar aan. Hij hoopte dat ze het ook zou doen. Ja, natuurlijk hij had zijn eigen dingen maar hij wilde er ook voor haar zijn. Zeker nu het leven zo anders voor haar was. Ze was zijn moeder, hij zou er altijd voor haar zijn. Zoals zij er ook altijd voor hem was.


Haligh  N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimezo 17 mei 2020 - 20:56


Toch was hij ongerust om zijn zoon, wat ze heel goed begreep. Toen ze Icecream en Fireside los had moeten laten was dat enorm moeilijk geweest. Om te zien hoe ze zonder haar de wereld tegemoet gingen. Toen vroeg hij om een uitleg van haar laatste woorden. Hij klonk bezorgd om haar. "Ik ben de hele dag bezig, elke dag. Ik voel me schuldig als ik rust neem." Legde ze op gedempte toon uit, niet willend dat iemand anders het zou horen. Icecream vertelde dat hij met alle liefde een taak van haar over zou nemen om de last wat te delen. Crystalshell glimlachte dankbaar, maar schudde toch haar kop. "Ik weet het, lieverd. Maar hou jij je nou maar bezig met je kittens en je eigen leven." Ze wilde gewoon het beste voor hem en de clan. En hoewel ze eerst dacht dat ze zichzelf daarvoor zou moeten opofferen, besefte ze nu dat ze juist alleen maar zou slagen als ze ook voor zichzelf zorgde. "Ik moet gewoon beter voor mezelf zorgen en mezelf niet overladen."  
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Haligh  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimema 18 mei 2020 - 13:34

Hij knikte begrijpelijk. “Iedereen heeft rust nodig, jij ook mam.” Toen miauwde ze dat hij zich met zijn eigen leven bezig moest houden. “Mam! Daar blijf jij ook altijd deel van hè.” Hij gaf haar een stootje met zijn kop tegen haar schouder. “Als je dat ook maar echt doet en het niet weer vergeet.” Hij vond het zelf ook moeilijk, om om zichzelf te denken. Ergens hielp het dus wel dat zijn gezondheid niet altijd even goed was en hij soms wel moest rusten. Hij hoopte gewoon dat ze het ook echt zou doen. Dat ze het niet alleen zou zeggen om hem gerust te stellen, maar het leek er op dat ze het ook echt wel zou doen.


Haligh  N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimedi 19 mei 2020 - 12:18

Hij was zo ontzettend lief, het deed bijna pijn om zijn hulp te moeten afwijzen. Maar het was, net als bij haar, ook belangrijk dat híj voor zichzelf zorgde. "Ik zal het niet vergeten, ik heb het je beloofd. Die belofte zal ik niet breken." Drukte ze hem nogmaals op het hart. En ze meende het ook, ze zou de rust nemen die ze nodig had. De afgelopen dagen waren een vermoeide hel geweest. Ze zou haar clan beter kunnen helpen als ze goed uitgerust was en zich goed op haar doelen kon focussen. Ze wilde het er niet nog langer over hebben, de boodschap was duidelijk: Neem de rust die je nodig had. "Ik denk niet dat Hermitpaw enorm blij is met mij als mentor." Miauwde ze plotseling met een geamuseerd glimlachje. Haar adoptieve kleinzoon was nou niet bepaald gemakkelijk in de omgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Haligh  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 20:35

Ze gaf nogmaals aan dat ze het zou doen, dus glimlachte hij. “Goed dan.” Toen begon ze over Hermitpaw. Ja, daar had hij ze na de ceremonie dat ze apprentice werden ook niet meer over gesproken. Hij had wel iets gemerkt tijdens de ceremonie toen, waar hij nog naar had willen vragen. Maar nu ze er zelf over begon was het makkelijker natuurlijk. Hij keek zijn moeder aan die geamuseerd glimlachte. “Ik dacht al zoiets te merken tijdens de naamceremonie. Is er iets tussen jullie gebeurd?” Vroeg hij aan haar.


Haligh  N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 21:39

Blijkbaar zag Icecream er de humor ook wel van in, en hij vertelde zelfs al iets gemerkt te hebben. En dan niks zeggen, hè? Crystalshell haalde haar schouders lichtjes op en keek in de richting van het apprentice den. "Hij schijnt te denken dat ik zijn vaardigheden onderschat. Terwijl ik denk dat hij enorm ver kan komen, als hij maar niet blijft denken dat hij alles al beter weet." Ja, Hermitpaw was niet gemakkelijk. Ze discussieerde vaker met hem dan met welke warrior dan ook, en ze probeerde er nog steeds wat respect en discipline voor in de plaats te rammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Haligh  BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 20:08

Hij keek zijn moeder aan. “Hermitpaw is een lieve jongen, maar de verdwijning van zijn zusje heeft hem meer gedaan dan hij wil toegeven. Soms ben ik bang dat het iets met zijn vertrouwen heeft gedaan. Hij wil gewoon heel graag en soms misschien iets te graag. Wees redelijk met hem oké mam?” Hij wist ook wel dat ze dat zou doen, maar hij wilde het toch nog een keertje gezegd hebben. Niet omdat hij Crystalshell niet vertrouwde, want natuurlijk deed hij dat. Maar omdat hij zich elke dag zorgen maakte over ze. Ook over Hermitpaw.


Haligh  N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Haligh  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Haligh    Haligh  Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 20:59

Misschien was ze ook wel iets te hard, maar ze bleef haar best doen om het vanuit Hermitpaw's perspectief te zien, het was gewoon erg moeilijk als hij zich vaan haar af bleef zetten en geen hulp wilde accepteren. Icecream had echter een goed punt, Crabkit's verdwijning had iets hem natuurlijk ook aangegrepen. Ze zuchtte en knikte "Ik doe m'n best, Ice.. En het wordt echt wel wat, hij wordt echt wel wat.." Hermitpaw moest nog gevormd worden, maar er was zeker de basis van iets groots.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Haligh
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: