Kicking me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kicking me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Abysshowl
Member
Kicking me 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Kicking me   Kicking me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 17:46

De grijze kattin had direct na de laatste ceremonie aan de leader gevraagd of deze haar wilde volgen naar de Heatherfields, voor een privégesprek. Ze had immers veel met hem te bespreken. Niet alleen over de afgelopen gebeurtenis met de twee jonge zussen, maar ook met wat hij net had vertelt over haar vriendin Shatteredice. Hoewel hun vriendschap zeker een rede was waarom ze extra zorgen had over deze beslissing, vond ze het ook op haar plaats om te vragen om meer informatie. Ze zou nooit een besluit of woord van haar clanleader publiek in twijfel nemen, dat was in haar ogen disrespectvol en tegen de clanregels. Maar haar respect richting Stallionstar betekende niet dat ze zou zwijgen en alles over zich heen zou laten lopen. De kattin was te zelfstandig hiervoor. Ze spitste haar oren toen ze de leader zag aankomen, en knikte beleefd zijn richting op. "Bedankt voor het komen Stallionstar, dat waardeer ik"



She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Kicking me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 18:30

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Zijn hart was gebroken toen hij Gorse had zien wegrennen. De arme jongen had hem dood zien liggen voor zijn ogen, zijn moeder was verbannen en er was iemand dood gegaan. Het woog als lood op zijn schouders maar hij moest door. Hij had een gesprek met Abysshowl, de oude partner van Oceanstar op de Heatherfields. Hij liep gestaag door en minderde vaart toen hij de grijze poes zag. "Bedankt voor het komen Stallionstar, dat waardeer ik" miauwde ze hem toe en hij knikte en ging met een vermoeide glimlach zitten. "What's on your mind?" vroeg hij haar gelijk ter zaken komend.



Kicking me JXidV8r
Kicking me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Kicking me 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 18:56

Ze haalde diep adem, de wereld ging door en de wereld was gevuld met pijn. Hoewel ze haar eigen dochter hiervan wilde schilden wist ze dat het niet mogelijk was. Zoals Gorse nu ook tot vluchten was geslagen, zoals doden hun grond nog verder vulde. Maar dat waren niet haar zaken, nog niet. Toch ging voor haar de clan en diens bewoners altijd eerst wanneer ze hier de kans voor kreeg. Ze volgde het voorbeeld van de ander niet om te gaan zitten, wantrouwen en alertheid een gave die ze niet kon afzetten. Het maakte niet veel uit, Stallionstar was een grote kater, en nu hij zat waren ze op gelijke hoogte van elkaar. "Met alle respect, wat niet?" kwam er sceptisch uit, waarna ze haar kop schudde. "Ik wil beginnen met het voorleggen van mijn idee voor Milkypaw en Wisteriawisp" Ze had er goed over nagedacht, en ze had besloten dat straf nooit zou werken. Deze kittens moesten goed worden opgevoed. Hun ouders waren daar blijkbaar in gefaald maar het was nog niet te laat. "Als het mogelijk is zou ik ze graag het een en ander bij willen leren. Beiden hebben een les nodig over de warrior code en de basis van respect" Daar wist ze in haar positie immers veel van af. Ze was een harde hand in het kamp, maar ook een productief lid van hun maatschappij. Ze kon nog jagen, en ze zorgde voor veel nestmateriaal, water en andere taken. Hoewel vroeg elder worden zeker geen hoge trots was, was het ook niet nutteloos bestaan. Iets wat een ander nog moest leren. "Voor Wisteriawisp zou ik ook graag zien dat ze zichzelf minder tot last maakt en meer inzet voor de clan, ondanks haar kwalen. In de hoop dat een doel en verantwoordelijkheid haar misschien voldoening geeft" Abysshowl had een zekere aanleg voor de leiding opnemen, maar ze was er zeker van dat ze voldoende respect en mogelijkheden openhield voor haar leider. Ze zou graag zien dat hun twee in de toekomst vaker een samenwerking konden vormen. Maar dat was compleet afhankelijk van het volgende gespreksonderwerp.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Kicking me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:02

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Hij wiebelde met zijn oren en zuchtte. Abysshowl had zeker een punt, wat was er op dit moment niet aan de hand? Abysshowl stak van wal met haar ideeën over Wisteriawisp en Milkypaw en wat ze met hen wilde doen. Hij gaf haar een korte knik toen ze verder sprak. "Als het mogelijk is zou ik ze graag het een en ander bij willen leren. Beiden hebben een les nodig over de warrior code en de basis van respect" miauwde de grijze poes en hij bromde instemmend. "Dat staat buiten kijf. Hoe zie je dat voor je?" vroeg hij haar en tikte met zijn staart op de grond. "Voor Wisteriawisp zou ik ook graag zien dat ze zichzelf minder tot last maakt en meer inzet voor de clan, ondanks haar kwalen. In de hoop dat een doel en verantwoordelijkheid haar misschien voldoening geeft" legde de grijze poes uit en hij dacht even na. "Ze moet inzien dat ze meer is dan een Elder. Ze is een kat die dingen van een afstand kan bekijken net als jij" miauwde hij en keek haar even dankbaar aan. "En Milkypaw?" vroeg hij toen.



Kicking me JXidV8r
Kicking me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Kicking me 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:31

De gehavende poes merkte dat de ander instemde op haar ideeën, iets wat voor de verandering eens prettig was. Al waren ze nog ver van dit probleem opgelost te hebben. Er was nog genoeg te bespreken en dan was het nog de vraag dat het zou werken. Het was in ieder geval beter dan niks doen. De kater ging in op haar woorden en ze knikte, ergens tevreden met de dankbare blik. “Iedere kat heeft in een plek in de clan, ze moet gewoon de hare vinden” Haar gescheurde oren bewogen kort bij de vervolging. “Milkypaw zou ik graag willen spreken over haar mentor en kijken of ik haar kan steunen in haar verlies. Misschien dat ik wat van mijn eigen lessen op haar kan overdragen” ze haalde haar schouders op, wetende dat ze ook niet meer kon doen dan haar best. Hoewel ze zeker goed was in regels doordrukken en respect afdwingen was ze alles behalve perfect wanneer het ging om persoonlijke connecties. Maar iets in de houding van Milkypaw deed haar denken aan die van haarzelf, waardoor ze wel begrip kon vinden om een poging te maken. “Verder zou ik ook graag op het onderwerp van Shatteredice terug willen komen”


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Kicking me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 16:51

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



“Fijn dat je Wisteriawisp en Milkypaw onder je hoede wil nemen Abysshowl’’ miauwde hij en gaf haar een dankbaar knikje. Je plek zoeken binnen de Clan was iets wat sommige katten snel konden doen en andere vochten met het vinden ervan totdat ze uit het leven stapten en naar StarClan gingen. Hij was de gehavende poes dankbaar voor wat ze wilde doen voor de Clan, hij kon ook niet alle ballen in de lucht houden en Amberstorm had zichzelf ook begraven in het werk. Binnen de Clan moesten ze meer samenwerken en het leek erop dat sommige katten het nu ook inzagen. “Binnenkort wil ik een Elder en senior Warrior meeting gaan houden over hoe we nu verder moeten gaan. Ik zou het fijn vinden als je daarin ook je stem laat horen Abysshowl” miauwde hij als voorstel. Als de grijze poes geen interesse had begreep hij dat ook wel. “Verder zou ik ook graag op het onderwerp van Shatteredice terug willen komen” na deze woorden keek hij haar met een vragende wenkbrauw aan. “Wat valt daarop terug te komen? Ze heeft WindClan verraden” miauwde hij en voelde woede in zijn borst opborrelen. Het was maar goed ook dat Amberstorm erachter was gekomen waar de verrader zich bevond.



Kicking me JXidV8r
Kicking me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Kicking me 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 17:19

“Natuurlijk Stallionstar” antwoorde ze nog, dankbaarheid en respect in haar stem terug te vinden. Ze was een klassieke kat die zich strak vasthield aan de gebruiken en regels van de clan. Ze vond een zekere stabiliteit in het geschreven woord van hun voorouders. De wereld was een heel stuk fijner wanneer deze duidelijk was over goed en kwaad. Wanneer er regels waren was het makkelijk om je acties daarop aan te passen en af te wegen. Ze zag dan ook met een zeker trots dat andere de regels even goed hanteerde als zijzelf. Vandaar dat ze het volgende aanbod ook met een tevreden blik in haar oog opnam, om hierna te knikken. “Het zou mij een eer zijn, ik maak hier graag een deel van uit” En dat meende ze, het feit dat haar mening werd gehoord en gevraagd deed haar goed, al was ze niet het type om hier onnodig lang over door te gaan. Ze had bedankje gegeven, dus nu konden ze weer door naar zaken. De poes voelde bijna de woede van de ander aan, een waar ze ook wel begrip voor wilde toonde. “Ik was benieuwd wat de reden voor verbanning is, welke clanregel ze heeft gebroken. Maar voornamelijk of je iets over haar motieven weet om in Riverclan te verblijven. Ik ben van mening dat er een rede voor zou moeten zijn” Ze draaide kort met haar oren en keek het grote gebied over. “Shatteredice en ik hebben troost met elkaar gedeeld. Ze heeft veel geleden, net zoals ik veel leed heb moeten kennen. Maar ze was altijd een loyale Windclanner met haar hart naar de clan, dat was hoe ik haar kende” Hierna liet ze haar blik terugkomen bij de kater, en iets in haar poel van blauw was verzacht terwijl ze haar lichaam liet zakken tot een zit. “Als je deze informatie niet met mij wilt delen respecteer ik dat, maar ik had mezelf beloofd om er voor haar te zijn, waardoor ik de noodzaak voelde die belofte nu na te komen” Ze was niet zoals de ander voor haar. Ze was niet openlijk boos, deelde haar pijn niet. Toch nam ze de leider in vertrouwen om haar eigen gevoelens te delen, om te laten zien dat dit belangrijk voor haar was. Abysshowl hielt echter haar schouders en rug recht, haar kop geheven, wants zelfs de leader hoefde niet te diep in haar ziel te kijken.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Kicking me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 19:33

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



“Het doet me deugd dat te horen” miauwde hij met een glimlach op zijn lippen. Het was fijn om te horen dat Abysshowl mee wilde denken over de Clan. De poes was ouder dan hijzelf en had daarom ook meer levenservaring. Misschien was dat ook de reden geweest dat Oceanstar de poes in haar buurt had gehouden om haar om raad te vragen op moeilijke dagen. “Ik was benieuwd wat de reden voor verbanning is, welke clanregel ze heeft gebroken. Maar voornamelijk of je iets over haar motieven weet om in Riverclan te verblijven. Ik ben van mening dat er een rede voor zou moeten zijn” miauwde ze en hij wiebelde met zijn oren. “ Defend your Clan, even with your life. You may have friendships with cats from other Clans, but your loyalty must remain to your Clan, as one day you may meet them in battle.” miauwde hij de allereerste regel van de Code herhalend. “Ze heeft haar loyaliteit verplaatst naar RiverClan en ons daarmee verraden. Alleen StarClan mag weten wat ze hen allemaal verteld” miauwde hij en voelde hoe zijn blik donkerder werd met de woorden die hij uitsprak. De grote angst zat hem in de vraag of ze haar mond voorbij zou praten over de geheime Tunnels. Als ze daar een woord over liet vallen dan moesten ze de Tunnels dichtgooien waar RiverClan bij kon komen. “Shatteredice en ik hebben troost met elkaar gedeeld. Ze heeft veel geleden, net zoals ik veel leed heb moeten kennen. Maar ze was altijd een loyale Windclanner met haar hart naar de clan, dat was hoe ik haar kende” miauwde de grijze poes en hij draaide zijn oren iets in zijn nek. “Ik had dit ook nooit achter haar gezocht, wat het verraad des te pijnlijker maakt” miauwde hij en voelde hoe zijn woede langzaam iets afvlakte. “Als je deze informatie niet met mij wilt delen respecteer ik dat, maar ik had mezelf beloofd om er voor haar te zijn, waardoor ik de noodzaak voelde die belofte nu na te komen” na deze woorden hield hij haar blik nog even vast voor hij zijn bek opende om haar te antwoorden. “Je bent een eervolle kat Abysshowl. De Clan kan nog veel van je leren, dank voor het delen van je woorden en wijsheid” miauwde hij en sloeg met een zucht zijn staart iets steviger om zijn poten heen. De gevoelens van verraad en verdriet waren verstikkend en beklemmend, hoe Gorsepaw het Camp was uitgerend had hem pijn gedaan op een manier die hij niet voor mogelijk had gehouden. “Met het kiezen voor RiverClan heeft ze een grote wond achtergelaten bij Gorsepaw, Heatherpaw, Antpaw en de andere siblings” miauwde hij en even wilde hij verder spreken maar het was genoeg voor zo ver het praat gedeelte ging.



Kicking me JXidV8r
Kicking me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
Kicking me 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 22:45

Abysshowl luisterde in stilte naar de woorden van haar leider, langzaam knikkend. Ze had ook vermoed dat het hierom zou gaan, en toch voelde er iets verkeerd. Er wrong iets in haar en ze wilde het geen rust geven. Haar instincten hadden haar lang genoeg in leven gehouden en dat zouden ze ook nog vele manen doen, ze was bereid om hier dus ook naar te luisteren en deze gehoor te staan. Ze begreep ook de zorg de ander had over wat er doorgespeeld zou kunnen worden. Je geheimen waren belangrijk in de clans, die moest die je dicht bij je houden. En toch, ondanks dat ze de ander heel goed kon begrijpen, was ze nog niet voldaan. “Ik hoor je Stallionstar” Stelde ze hem gerust met haar altijd harde toon, als een lerares. “En ik ken verraad als geen ander” Stemde ze in. Ze kende verraad door haar clanmates, bovenal. “Maar ik heb het gevoel dat we door onze rauw iets missen uit het totaalbeeld” Ze deelde haar zorgen openlijk met de ander, want ze wist dat hij de enige was die ze tot rust zou kunnen brengen. Abysshowl wist wat ze hem wilde vragen, maar ze had evengoed gehoopt dat het makkelijker had kunnen zijn. Dit was niet makkelijk, dit vragen niet, het was tegen haar principes. Maar ze had een belofte gemaakt, en die kon ze onmogelijk breken. “Daarom zou ik ook graag naar de eerste regel willen keren en je om toestemming vragen, om met Shatteredice te spreken als ik haar ooit tref aan de grens of tijdens een gathering” Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze haar gehalveerde staart langs zich sloeg. “Al is het maar om mezelf rust te geven met de weet dat ik mijn belofte ben nagekomen” Was dat niet het belangrijkste? Dat ze hier een punt achter kon zetten? Nee, ze wilde gewoon de waarheid weten, ze wilde het hele verhaal horen. Want het mocht niet. Shatteredice kon en mocht geen verrader zijn. Wat ze kon er simpelweg niet nog een bijhebben. Ze kende al zoveel bedrog, meer hoefde ze niet. Ze neeg haar kop bij de prees. “Onze wonden zijn daarbij ook niet de minste, als we eens eerlijk zijn” De poes stapte naar voren en drukte kort haar snuit tegen zijn schouder, als een zeldzaam teken van steun.


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Kicking me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Kicking me   Kicking me Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 18:00

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De kater draaide erkentelijk met zijn oren en zuchtte diep. Hij wist dat Abysshowl zich enorm verraden had gevoeld toen Oceanstar kwam vertellen dat ze zwanger was van Tigergaze. Hij keek haar verbaasd aan nadat ze opperde dat ze iets misten door hun rouw uit het totaal beeld. Zelf betwijfelde de gevlekte kater het ten zeerste. Misschien dat de grijze poes gelijk had maar de kans dat ze gelijk had achtte hij vrij klein. Wat het uiteindelijke antwoord was liet hij voor nu in het midden. “Daarom zou ik ook graag naar de eerste regel willen keren en je om toestemming vragen, om met Shatteredice te spreken als ik haar ooit tref aan de grens of tijdens een gathering” Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze haar gehalveerde staart langs zich sloeg. “Al is het maar om mezelf rust te geven met de weet dat ik mijn belofte ben nagekomen” miauwde de poes en hij dacht even na. “Op Gatheringen staat het iedereen vrij met elkaar te praten, zolang er geen geheimen gedeeld worden die Claninhoudelijk problemen kunnen veroorzaken. Aan de grenzen is het beter te zwijgen” miauwde hij en glimlachte wrang bij haar volgende woorden. “Fysiek en mentaal” beaamde hij en keek even verbaasd toen de poes haar neus tegen zijn schouder drukte. Dat was op dit moment het laatste wat hij verwacht had. Hij beantwoordde haar gebaar en duwde ook even kort zijn neus tegen haar gehavende schouder aan. “Bevalt je nieuwe plek trouwens?” miauwde hij om een luchtiger onderwerp aan te snijden. Hoewel Shatteredice verraad had gepleegd had ze wel een fijnere plek voor Abysshowl gemaakt zodat ze niet langer in de Leaders Den hoefde te verblijven. “Mocht je ooit behoefte hebben om een nacht in mijn Den te verblijven hoef je het maar te zeggen” miauwde hij en tikte met zijn staart vriendschappelijk tegen de hare aan.



Kicking me JXidV8r
Kicking me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kicking me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: