a new friend on



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a new friend on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: a new friend on   a new friend on Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 9:08

Hijgend rende Daisytail het park in. Daar kon ze tenminste een boom in als die hond weer kwam. Het gras was nat en plakte aan haar pootjes waar door het lopen niet fijn was. Snel sprong ze in de dichtstbijzijnde boom. De boom was erg glad en ze kon nauwelijks grip krijgen. Waarom waren er hier toch honden? Ze had het nog maar net gered. Die hond had haar bijna vermoord! Ze had nog net opzij kunnen springen. Ze keek naar haar gewonden poot. Het bloed droop er af. Ze kon beter naar huis gaan maar ze durfde de tak niet meer af omdat die hond daar beneden zat te koekeloeren. Misschien zou ze naar een anderen boom kunnen springen. Daisytail keek naar de dichtstbijzijnde boom. Als het niet zo glad was zou ze er best heen kunnen springen. Dan maar wachten tot het baasje van die hond hem kwam ophalen of tot iemand haar kwam helpen."Help, help me toch" miauwde ze en ze liep wanhopig moeizaam door haar gewonden poot heen en weer op de tak.

alleen laynoe


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
a new friend on DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 12:34

Laynoe at wat bessen uit de struik, dat was wel lekker, dat was best vreemd voor een kat maar ja... Er was hier geen water dus ze kon ook niet vissen, dus bessen was een goeie vervanging. Ze rippelde door het natten gras. Dat natte kon haar niet zo veel schelen. Ze keek naar haar poten. Ze voelde zich hier zo alleen. Haar twee beste vrienden waren weg. Ze waren mee genomen door tweebeners toen ze met z'n drie weg waren. Laynou kon nog net ontsnappen, maar nu was ze alleen. Ze hoorde geblaf. Ze keek op ."Help, help me toch" miauwde een kat in een boom. 'Hey hond hiero' De hond keek om en rende op haar af. 'VOLG ME!' Riep ze. Ze rende richting een rots met een dunnen ingang aan de onderkant. Je kon er net door heen als kat. Ze gleed er onderdoor. Hier woonde ze. 'Gaat het?' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:01

"Hey hond hiero" hoorde Daisytail iemand van benende roepen. Snel keek Daisytail naar de grond en zag dat de hond om keek en op de kat af rende die had geroepen." Volg me" Riep de kat en ze rende richting een rots met een dunnen ingang aan de onderkant. Snel volgde Daisytail haar en gleed net op tijd voor dat de hond haar te pakken had door de spleet."Gaat het?" Vroeg de poes. "Ja, super bedankt." Zei Daisytail en ze bekeek de poes goed. Gemeen zag ze der niet uit maar het was altijd beter om uit te kijken. " Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Daisytail maar noem me maar Daisy want zo noemt iedereen me." Zei Daisytail vrolijk.

kortheid!!


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
a new friend on DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 10:47

"Ja, super bedankt." Zei de kat. Laynoe knikte en lachte vriendelijk. "Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Daisytail maar noem me maar Daisy want zo noemt iedereen me." Zei de poes die Daisytail bleek te heten vrolijk.Daisy... Leuke naam' zei ze vriendelijk. 'Ik heet Laynoe'Sprak ze. Ze keek naar het water wat in de rots lag. Sinds zie hier woonde was een een grote plas water in deze grot. Er zwemde vissen rond,ook grote vissen zwommen hier ook. Haar eten was dus altijd in de grot.Ook lagen er stapels bessen, naast het water. 'Wil je wat eten?' Vroeg Laynoe. 'Vis uit het water, is toch altijd lekker?' Lachte ze.

-idd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 17:40

"Daisy... Leuke naam" Zei de kat vriendelijk. "Ik heet Laynoe" Zei ze daarna en ze keek naar het water dat in de rots lag. Soepel sprong Daisytail naar de plas met water en keek er in. Zo te zien zaten er ook vissen in. Daisytail keek nog een keer rond en nu pas zag ze dat er naast het water stapels bessen lagen. "Wil je wat eten?' Vroeg Laynoe. "Vis uit het water, is toch altijd lekker?" Lachte ze. "Ja hoor, zou ik wat vis mogen vangen?" Daisytail wachten niet op een antwoord en greep een klein visje. Toen ze die op had liep ze naar de ingang van de grot. Ze kon nu beter gaan want ze wou niet profiteren van de gast vrijheid van laynoe." Dan ga ik maar weer eens. En nog bedankt voor het redden en de vis" Riep Daisytail terwijl ze naar de uitgang liep. Ze had nog steeds wel last van haar poot maar het bloede was opgehouden. Maar net toen Daisytail de eerste stap buiten zetten hoorde ze voor zich gegrom. Snel sprong ze achteruit en keek voorzichtig. Het was de hond die haar had achterna gezeten en die nu stond te wachten tot ze weer naar buiten kwamen. " Is er niet nog een uitgang want daar zit die hond weer" Vroeg ze aan Laynoe terwijl ze langzaam naar achter liep om zo ver mogelijk van de hond vandaan te zijn.


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
a new friend on DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimema 9 jan 2012 - 19:06

. "Ja hoor, zou ik wat vis mogen vangen?" Vroeg Daisytail. 'Tuurlijk' Lachte Laynoe. ." Dan ga ik maar weer eens. En nog bedankt voor het redden en de vis" Riep Daisytail na een tijdje. 'Geen dank' Lachte ze. Laynoe ging rustig liggen. " Is er niet nog een uitgang want daar zit die hond weer" Vroeg Daisytail, die langzaam achteruit liep. 'Nee sorry, we kunnen gevaarlijke ontsnapping doen maar de kans dat je gepakt word is groot, mijn zus heeft het geprobeert en nu........ ze keek naar beneden ze zuchten. 'ze is dood.....' Zei ze zacht. 'we wachten hier.' Zei ze nu vast besloten. 'Ik ga je leven niet reskeren' Zei ze. Ze hoopte dat di een huisdier was en niet een zwerf hond, Want dan zou het zo kunnen zijn dat hij hier overnachten. haar maakte het niet uit maar voor Daisyail zal het niet fijn zijn...

-sorry verkeerde account


a new friend on O89a87a new friend on Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 13:30

"Nee sorry, we kunnen gevaarlijke ontsnapping doen maar de kans dat je gepakt word is groot, mijn zus heeft het geprobeerd en nu........" Laynoe keek naar beneden en zuchten. "ze is dood....." Zei ze zacht. "we wachten hier." Zei Laynoe nu vast besloten. "Ik ga je leven niet riskeren". Daisytail ging nu ook maar liggen." Zou ik ook niet doen, Maar hoelang moet ik hier dan waarschijnlijk blijven? Als ik te laat thuis kom word mijn baasje ongerust". Ze voelde zich wat ongemakkelijk. Straks moest ze hier de hele nacht blijven. Dan zou Fox vast ongerust worden en haar gaan zoeken. Als hij dat zou gaan doen verdwaalde hij waarschijnlijk want zo lang woonde hij hier nog niet en hij kende de buurt nog niet zo goed.



kort!


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
a new friend on DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 15:35

." Zou ik ook niet doen, Maar hoelang moet ik hier dan waarschijnlijk blijven? Als ik te laat thuis kom word mijn baasje ongerust". Zei Daisytail. 'Ik weet het niet, soms maar even en soms een dag of iets langer' Sprak ze. Ze keek naar beneden. 'Sorry' Sprak ze. Ze voelde zich schuldig dat ze hier nu zaten, zonder dat ze weg konden. Hij liep naar de stapel bessen. Hij rolde wat bessen voor Daisytail, en naar haar plaats. Ze ging liggen en at ze op. 'Lekker?' Vroeg ze zacht. Ze wist niet of de poes dat lusten maar anders zou ze het zelf wel op eten. Ze keek naar de grot in gang. Ze zag de neus van de hond onder de grot ingang door. Ze keek er naar. Ze hoorde de poten over de rotswand slijpen.

-ook kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 19:52

"Ik weet het niet, soms maar even en soms een dag of iets langer" zei Laynoe. Een dag, dan moest hier dus overnachten." Sorry" sprak Laynoe. Het was niet de schuld van Laynoe maar van die stomme hond. Daisy ging zitten en keek naar Laynoe die naar de stapel met bessen liep en er wat naar haar rolde. Het was vast aardig bedoelt maar katten aten toch geen bessen. Zelf at ze voer uit de winkel en af en toe een visje. Maar uit beleefdheid besloot ze er toch maar een te proeven. Langzaam ging haar mond naar de dichtstbijzijnd bes. Eerst rook ze er even aan maar pakte hem toen op met haar mond. Zo snel als ze kon slikte ze hem door. Eigenlijk was hij niet heel vies maar haar lievelingskostje zou het nooit worden. "Lekker?" zei Laynoe toen op eens. " Ja wel maar het is heel anders dan dat ik normaal eet" zei Daisy terwijl ze er nog een op at. Ze keek naar Laynoe en glimlachte. Maar Laynoe keek niet naar haar maar naar de ingang van de grot. Daisytail volgde haar blik en zag de neus van de hond onder de grot ingang. Snel deed ze een paar stappen naar achter waar door ze op de rand van het water stond. Ze had nog niks door. En keek gespannen naar de ingang van de grot waar nu het geluid van poten die over de rand slepen. " Hij kan toch echt niet naar binnen komen?" vroeg ze angstig aan Laynoe terwijl ze nog een paar stappen naar achter deed. Bijna viel ze in het water maar net op tijd merkte ze het en kon een stap naar voren doen. Ze hoorde de hond grommen en kromp in elkaar. Als die binnen kwam betekende het haar dood. Laynoe zou zich misschien nog wel kunnen verdedigen. Maar zij had nog bijna nooit gevochten en als die hond binnen kwam zou dat ook haar einde worden.

laat maar langer dan anders


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
a new friend on DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:48

" Ja wel maar het is heel anders dan dat ik normaal eet" zei Daisy. Laynoe glimlachte. " Hij kan toch echt niet naar binnen komen?" vroeg daisy bang terwijl ze bijna in het water viel. 'rustig maar hij kan hier niet in, wij kunnen net naar binnen, dus dat is onmogelijk' Zei ze met een kleine glimlach. 'Kom snel zitten voordat je valt' Sprak ze zorgzaam. Anders voelde ze zicht weer eens schuldig, al voelde ze zich dat al omdat Daisy door haar hier vast zat. Maar ja, het is beter dan dat Daisy op gegeten werd, of alleen dood....
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
a new friend on DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: a new friend on   a new friend on Icon_minitimema 23 jan 2012 - 18:00

"rustig maar hij kan hier niet in, wij kunnen net naar binnen, dus dat is onmogelijk" Zei Laynoe met een klein glimlachje. "Kom snel zitten voordat je valt" Sprak ze Daarna zorgzaam. Snel deed Daisy een paar stappen naar voren en keek naar Laynoe. Die voelde zich schuldig zo te zien. Waarschijnlijk omdat zei hier nu vast zaten. " Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, het is niet jou schuld dat we hier vast zitten." Ze liep naar Laynoe toe en gaf haar een kopje. " We kunnen beter gaan slapen want het word al donker en als die hond toch niet naar binnen kan komen hoeven we ook niet steeds op te letten." Zei ze en ze ging liggen. Het was wel koud op deze grot vloer als je een warme mand was gewend maar ze moest het hier maar mee doen.


a new friend on Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a new friend on
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: