[OPEN] This is a dark place to die



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] This is a dark place to die

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionsound
StarClan
[OPEN] This is a dark place to die DPKsfdL
Nynke c:
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionsound
BerichtOnderwerp: [OPEN] This is a dark place to die   [OPEN] This is a dark place to die Icon_minitimema 8 jun 2020 - 17:51

???

"They had this look in their eyes that made you wonder just how many people they killed, and this... grin that made you realize they probably lost count"


Dear Lionsound..
Ik denk dat wij elkaar kennen. Of goed, ik ken jou. Vanaf een afstand wel eens waar maar ik denk dat ik precies genoeg weet om dit moment tussen ons speciaal te maken. Dat is alles wat ik nodig zou moeten hebben, een moment. Dat is hoe snel deze wereld beweegt of niet. Hoe achteloos doden wij prooi of elkaar tijdens oorlog? Het gebeurd allemaal in niets meer dan een moment. Ik vraag me soms af hoe het aan de andere kant van dat moment is. Zou het zijn hoe ze het zeggen? Dat je je leven voorbij ziet vliegen? Of een licht aan het eind van de tunnel. Of kunnen we dit zelf besluiten? Ik ga het vandaag voor jou besluiten. Want zodra jij de grond in kruipt als hazen doen zorg ik ervoor dat deze instort, hou ik de grond neer tot je enkel zand ademt. En zodra het ademen stopt kras ik de halve maan in je schouder en plant ik mijn anjer in de aarde die je keel vult. Vertel mij Lionsound, zag jij het licht? May Starclan light your path, like I lighted yours.
With kind regards,
???

★ VERA




Met lichte passen had Lionsound zich begeven in de tunnels. Zijn kleine postuur was perfect voor de tunnels en zijn ogen wendden snel aan de donkere omgeving. Hij proefde de lucht om zijn kant te kiezen. Vroeger vond hij het altijd heel eng om zich in de tunnels te wagen, want stel dat de grond boven je instortte? Maar na al die seizoenen die hij meegemaakt had wist hij wel beter: het gebeurde zelden. En dat was fijn, want nu wilde hij nergens liever zijn dan hier. Het was rustig, weliswaar een beetje bedompt, maar toch voelde hij zich hier op z'n best. Lionsound was nauwelijks de tunnels in toen hij abrupt stopte. Een zacht gerommel in de verte deed hem een rukje geven met zijn staart. Hij draaide zijn kop naar achter en tuurde in het donker. Niet dat hij veel kon zien. De kater moest zijn andere zintuigen gebruiken. Het leek wel uit het niets toen het plafond begon te brokkelen. Stukjes aarde landden op Lion's kop en met een verbaasde uitdrukking hief hij zijn kop omhoog. De Windclanner probeerde nog weg te komen, te ontsnappen want het noodlot, maar het was tevergeefs. Het duurde maar een paar seconden voordat hij volledig bedolven was onder aarde. De druk op zijn borstkas was hoog en hij voelde een paar ribben breken. Zijn hoofd tolde en het leek alsof hij alleen nog maar stof kon ademen. Het leek voor de kater een eeuwigheid te duren, maar in werkelijkheid duurde het slechts een paar minuten voordat hij zich bij Starclan zou aansluiten.

Een kat haalde de aarde van het lichaam van Lionsound vandaan en kraste een halve maan in zijn schouder. Vervolgens werd er een anjer bij hem geplant. Wat dat zou betekenen, zou zelfs voor Lionsound een raadsel zijn. Vast niet veel goeds.





[OPEN] This is a dark place to die 2a91i0h
Swallowpaw. - Snowpaw. - Muta
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonvision
Member
[OPEN] This is a dark place to die Pa7eBaH
Chi
241
Actief
Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonvision
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] This is a dark place to die   [OPEN] This is a dark place to die Icon_minitimema 8 jun 2020 - 19:58

Moonvision was druk bezig geweest met jagen en had uiteindelijk besloten nog snel langs de tunnels te gaan. Ze hield zich graag heel de dag bezig, zodat ze 's avonds laat pas terug naar het kamp moest gaan. Haar amberkleurige ogen vernauwden zich toen ze een alarmerend geluid hoorde en haar witte oortjes legden ze plat tegen haar nek. Zonder nog langer te treuzelen sprintte ze naar de tunnels toe, haar ogen terug vergrotende toen ze het schouwspel voor haar zag. Hoe kon dit? Moonvision snelde van links naar rechts, hopende dat er geen katten zich op dit moment in het ondergrondse systeem bevonden. Hoe gek was dit wel niet? Even later en ze zou zich zelf onder het puin bevinden.

Pas toen ze enkele stappen terug nam, merkte ze het rode gestalte op. Het lag levenloos tegen de vlakte. De witte kattin bleef voor een tel verstard stilstaan. Maar algauw hernam ze zich en slenterde ze traag naar het lijk toe. Haar amberkleurige ogen behielden een kille blik bij het zien van de bekende Windclan kater. Lionsound... Het geluk stond vandaag niet aan zijn zijde. Echter, wanneer Moonvision diens lichaam goed bekeek, merkte ze een opvallende kras op. Het leek op een halve maan. Kon het zijn dat dit geen toeval was geweest? De she-cat schudde haar kop en keek in het rond, zich alles behalve op haar gemak voelende. Had iemand ervoor gezorgd dat Lionsound bedolven werd door de aarde? Ze besloot deze zorgen later ook te delen met Stallionstar en bewoog haar kopje onder diens lichaam. Zodra ze de kater op haar rug had liggen, zag ze de anjer liggen. Een koude rilling rolde over haar ruggengraat. Dit was geen toeval. Moonvision nam de anjer voorzichtig vast met haar tanden. Stallionstar en Amberstorm moesten dit zien. Stil en op haar hoede begon ze aan de terugweg naar het kamp, hopende dat ze geen ongewenste hindernissen onderwege zou tegenkomen.


I believe, I believe in a line so thin
There's a light, there's a light and it pulls me in
[OPEN] This is a dark place to die Ewk5p24
Going down, going down 'til I chip my chin
Take my head in your hands, pop it with a pin
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] This is a dark place to die
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Tunnel System-
Ga naar: