Who are you?!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimedo 9 jul 2020 - 15:49

Tigera was er weer op uit getrokken om de omgeving beter te leren kennen. Na een tijdje kwam ze aan bij een hek en sprong erop. Ze keek rond en zag voorbij het hek, het bos. Ze heeft gehoord dat door katten leven. Volgens mij noemen ze zichzelf de Darkclan? Of is het de Scarclan? Nee dat was het niet... S.s..sh...sha...shadowclan! Dat was het! Shadowclan! Wel een rare naam. Het ruikt hier ook vreemd. Ze ging zitten op het hek om te staren naar het woud. Hoe zullen die katten eruit zien? Ze heeft verhalen gehoord dat die katten geloven in een andere clan en dat het echte watjes zijn. Ze wilt wel weten of die verhalen echt waar zijn. Tigera sprong van het hek af om dichter bij het woud te komen. Vlak voor de grens stopt ze, omdat het duidelijk was van Brat dat ze er niet overheen mocht. Eigenlijk mocht ze ook geen contact zoeken, maar als de kat niet aardig is kan ze ook doen alsof ze een kat van Bloodclan grond heeft afgejaagd!

(Loudpaw)


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Who are you?! DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 18:46

Loudpaw wist dat hij het niet mocht doen, maar zijn herinneringen brachten hem constant terug naar dat ene moment dat hij bloedend op de grond had gelegen en zijn mentor vervolgens zijn leven had moeten redden. Hij zag zichzelf steeds weer in zijn gedachten opstaan, de pijn van zich afschudden en de kat die hem bijna zijn eigen leven had afgenomen tegen de grond werken, waarna zijn klauwen diepe groeven in zijn vacht maakten en het hem voor eeuwig en altijd betaald zette. Hij was kwaad. Hij wilde wraak nemen, een einde maken aan het krankzinnige regime van BloodClan, maar hij wist dat het een regelrechte zelfmoordactie zou zijn als hij nu zomaar het kamp binnen zou wandelen en de kat zou zoeken die hem zijn souvenir had gegeven. En dus klemde Loudpaw zijn kaken geïrriteerd op elkaar en wilde net de rand van het bos weer verlaten zodat hij terug kon gaan naar zijn eigen territorium. Alleen trok een bepaalde geur zijn aandacht. Een bloedgeur, om precies te zijn. Een rood waas trok voor zijn ogen en voordat hij zichzelf al kon tegenhouden, had hij zich met een ruk omgedraaid en liep hij weer terug naar de grens. Daar zag hij een she-cat zitten die jonger was dan hem. Hij snoof. Een young one nog maar, misschien nog niet eens volledig krankzinnig, maar dat kon Loudpaw niet deren. Een BloodClanner was een BloodClanner en ze dienden voor zijn part allemaal op dezelfde manier behandeld te worden. “Waag het niet om dichterbij te komen,” snauwde hij haar nijdig toe. “Dat risico wil je écht niet nemen, geloof me.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimeza 11 jul 2020 - 11:39

Tigera zat er nog maar een kort moment toen ze een geur van een kat oppikte. Ze herkende de kat echter niet. Bij De Plan is zij in het kamp gebleven, omdat ze pas net apprentice was. Tigera vond het verschrikkelijk. Ze wou de Elite helpen en misschien kon ze de Elite helpen met deze kat. Ze keek in de richting waar de geur vandaan kwam. Nerveus zwaaide haar staart heen en weer en haar oren waren naar achter gelegd. Langzaam kwam er een schim van een kat tevoorschijn. Hij leek groter dan haar, maar kleiner dan een warrior. Tigera schuifelt een beetje op het hek. Ze is bang dat hij haar ziet als een moordenaar, maar dat is ze niet! Ze heeft nog nooit een andere kat verwond! Hopelijk is hij een beetje redelijk. Hij komt nu helemaal tevoorschijn in het licht van de zon. hij ziet er onvriendelijk uit en meteen legt ze haar oren achter in haar nek. Waarom, oh, waarom, ziet iedereen haar op zo'n jonge leeftijd toch als een monster. Als je vriendelijke jonge katten van de Bloodclan weghaalt, dan worden ze ook geen monsters! Maar zij heeft genoeg gezien. Alleen de Elite wilt haar hebben. Ze heeft al meedere katten gesproken en alle keren waren ze op hun hoede en onvriendelijk. Deze vast ook en ja hoor! Ze had gelijkt nadat ze zijn gesnauw hoorde. 'Waag het niet dichterbij te komen! Dat risico wil je écht niet nemen, geloof me.' snauwde hij haar toe. 'Maar wat als ik dat risico wel wil nemen!' Zei ze kwaad en sprong van het hek af. 'Ik heb het zo vaak geprobeerd! Vrienden maken buiten de Elite, ook al mag dat niet en al die tijd wordt ik AFGESNAUWD!!!' Schreeuwde ze kwaad en nam nog een stap dichterbij. 'NIEMAND WILT ME, BEHALVE DE ELITE!!!! WAAROM! OMDAT IK BIJ DE BLOODCLAN HOOR!!!! NIEMAND GEEFT EEN JONGE VROLIJKE YOUNG-ONE EEN KANS OM NIET EEN MONSTER, ZOALS IEDEREEN DE ELITE NOEMT, TE WORDEN!!! IK HEB GEEN GEVECHTSTRAINING NOG GEHAD, MAAR INEENS WIL IK HEEL GRAAG EEN GEVECHT HOUDEN!!!!!' Schreeuwde ze eruit. Phoe, wat een opluchting. 'Bedankt voor het luisteren!' Zei ze vriendelijk en ging zitten met haar staart om haar poten geslagen en haar oren naar voren gericht. Nog twee stappen en ze was over de grens van de Shadowclan, maar ze maakte geen aanstalten om nog een sta naar voren te zette. Als iemand haar geschreeuw had gehoord, dan was het van de Shadowclan. Ze heeft namelijk best een stukje gerend om hier te komen.


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Who are you?! DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimewo 15 jul 2020 - 17:54

Loudpaw wilde net antwoord op haar vraag geven toen er opeens een heel relaas kwam. Haar geschreeuw ging door merg en been, maar Loudpaw keek haar onbewogen aan, zijn ijzige blik strak op haar gericht, zijn zinnen gezet op haar bloed. Vrienden zijn met een BloodClanner? Ze was niet helemaal goed in haar kopje, zeker! Na wat haar Clan de zijne had aangedaan, zou hij geen enkele compassie met geen enkele kat van die Clan hebben. Ze mocht misschien nog jong zijn en niet mee hebben gedaan aan de gruweldaden van haar Clan, maar dat interesseerde hem niks. Het feit dat ze in die Clan zat, zei voor hem al genoeg. Als ze nu nog niet slecht was, dan zou het vast niet meer lang duren eer dat ze dat zou worden. Hij kon zich niet permitteren dat hij zich liet strikken door iemand van BloodClan en dus veegde hij de kans voor haar om vrienden te worden met hem dan ook ruw van de baan. Nee, dit feestje ging mooi niet door en dat zou ze geweten hebben. “Houd op met dat gemekker,” bromde hij koud op haar woorden. “Misschien ben je nu nog niet zoals zij, maar dat zal niet lang meer duren. Dan zal je ook een gevaar vormen voor mijn Clan en zal je ook onschuldige katten doden die je nooit iets misdaan hebben.” Hij trok zijn bovenlip naar haar op. “Ik waarschuw je éénmalig en daarna niet meer. Als je één stap over die grens zet, dan vermoord ik je. Ik laat geen plukje vacht van je heel.” Hij keek haar woest aan. “BloodClan heeft ShadowClan al genoeg afgenomen en als er al één kat dood is van die Clan, dan is dat al één last minder voor ons.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimewo 15 jul 2020 - 20:43

Ja, Tigera wordt ook zoals de andere members, want het is de enige manier om te overleven daar en wat nou gemekker. Ze is geen wolkje op pootjes! 'Ik mekker niet...Ik ben geen wolkje op pootjes...En over dat vermoorden enzo... Jij zei dat het voor mij niet lang meer zal duren, maar voor jou misschien ook wel niet....' zei ze, terwijl ze nog een stap dichterbij de grens neemt, zijn reactie peilend. 'Als jij mij kan vermoorden, intussen ik een onschuldige jonge kat ben...' zei ze, terwijl ze een onschuldige blik opzet en weer een stap dichterbij zet om precies op de grens te staan. 'Ben je ook een... Moordenaar!' Zei ze, nog steeds zijn reactie peilend, zet ze minder dan een pootstap over de grens. 'Je zei zelf dat je me ging vermoorden als ik één stap over de grens zet. Dit is minder dan één...' zei ze met een vermakelijke grijns op haar gezicht. De Bloodclan heeft nu al, op zo'n jonge leeftijd, al effect op haar. Ze heeft de oude leider, Cobra, dood zien liggen in het kamp. Een kat vermoord zien worden door Orchis, omdat ze hem uitdaagde voor zijn rang. Ze heeft katten gezien die andere proberen te gebruiken voor stomme taakjes. Dat heeft invloed op haar. Veel invloed. Als ze bij één van de clans was geboren, was ze een vrolijk, gezellige kat die altijd voor een praatje in was en problemen van andere wou horen om hun te helpen, maar nu werd ze een wrede, gevaarlijke kat en of ze dat wou? Aan de ene kant voelt het fijn om haar slechte kant te laten gaan, maar aan de andere kant, als ze gewoon in de clans zat, was haar slechte kant nooit zo sterk geworden... Ze weet het niet, Ze weet namelijk helemaal niet hoe het in de clans gaat. Alleen maar gehoord dat ze watjes zijn, maar ze denkt dat de clans vriendelijk naar elkaar zijn en daardoor geen gevechten uitbreken, maar te horen naar deze kat... Waren ze eigenlijk gemeen...


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Who are you?! DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 13:01

De she-cat bleef tegen hem praten, provoceerde hem. En Loudpaw was meer dan bereid om op die provocaties in te gaan. Zijn haren rezen in de lucht, wat ervoor zorgde dat hij, vergezeld met zijn al robuuste uiterlijk, nog groter leek dan hij al was. Hij kneep zijn zeegroene ogen naar haar samen en een lage grom ontsnapte uit zijn keel toen hij zag dat ze nog dichter naar de grens kwam. Hij ging haar niet meer waarschuwen, want dat had hij al gedaan. Hij zou haar vermoorden als ze over die grens zou stappen. Dan zou Acornstar hem maar straf geven. Dan zou hij misschien BloodClan maar op zijn dak krijgen. Dit jonkie ging er niet simpel vanaf komen puur omwille van haar leeftijd. Loudpaw zag wie ze werkelijk was en wat ze ging worden en dat kon ze niet verhullen door tegen hem te roepen dat hij haar niet mocht beoordelen op basis van haar leeftijd. “Je bent niet onschuldig,” gromde hij kwaad. “Als ik jou vermoord, dan ben ik een held.” Een rood waas trok voor zijn ogen toen de she-cat nog dichterbij stapte. Toen ze haar poot over de grens zette, trok het rode waas volledig voor zijn ogen en werden alle geluiden naar de achtergrond verdrongen. Zijn bloed kookte in zijn binnenste en zijn hart bonsde hard zodat dat het enigste geluid was dat hij kon waarnemen. Zijn woede bereikte een kookpunt toen ze haar woorden tegen hem sprak. “Ik heb je gewaarschuwd,” was zijn ogenschijnlijk rustige antwoord, maar toen sprong hij als een speer naar voren en het eerste waar hij zijn nagels naar richtte, was naar haar buik zodat hij deze een stevige haal kon geven. Hij zou haar vermoorden. BloodClan zou vanaf vandaag één kat minder in hun Clan hebben, daar zou hij wel voor zorgen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 14:54

Een grom toen ze dichterbij stapte, dreigende woorden en toen een vliegende kat op haar af. Tigera schrok erg en zette vooral op instinct een stap opzij, zijn klauwen missen net haar buik, om daarna haar poot met nagels uit te strekken en te hopen hem in zijn zij te raken. Ze had niet gedacht dat hij echt ging aanvallen! 'Hé! Ik heb minder dan een stap over de grens gezet! Precies zoals jij zei!!!!' Snauwde ze boos. Wat denkt dit jochie wel niet! Haar aanvallen! Dan valt hij de Bloodclan aan! Ze weet niet zeker of haar aanval zal raken, maar anders zal ze wel snel weg springen en hopelijk op een handige manier weer in het territorium van de Elite komen. Dit gaat ze namelijk niet winnen! Behalve.... Als ze het heel slim gaat spelen.... Hem zo boos maken dat hij niet nadenkt!!! Dat gaat ze proberen! 'Ik dacht dat de Shadowclan wel meer kon dan dat! Oh, Natuurlijk! Ze trainen hun ''kittens'' niet! Daarom ben je zo zwak!!!' Zei ze, terwijl ze deed alsof ze erg moest nadenken, maar de andere kat erg in de gaten houdend. Ze moet snel van de Shadowclanterritorium af! Anders kan iedereen haar beschuldigen! Ze draaide om de kat heen, om de zon in haar rug probeerde te krijgen. Hopelijk werkt hij mee! Haar zintuigen volledig gericht op de kat voor haar. Hij is, als het goed is, nog verzwakt van de overname van de Bloodclan. Alleen als hij nog verzwakt is, hij meewerkt in haar plannetje en zo boos is dat hij niet meer nadenkt werkt haar grote plan. Hem verwonden, Hij de schuld krijgt en zij nog niet dood is.... Dat zal namelijk erg fijn zijn. Ze heeft niks aan haar plan als ze dood is....


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Who are you?! DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 12:04

De uitval naar haar zij was mis. Loudpaw deed geen moeite om zich te concentreren op haar woorden. Het rode waas was inmiddels zo voor zijn ogen getrokken dat hij ook geen zin had om zich te concentreren op wat ze zei. Het waren waardeloze woorden. Woorden die hun effect zouden missen en waar hij geen aandacht aan hoefde te besteden, want ze zeiden hem toch niks. Ze was precies zoals die andere BloodClanners en als dat niet zo was, dan zou dat nog wel komen. Zijn uithaal naar haar was mis en Loudpaw wist ternauwernood haar klauwen die naar zijn zij reikten te ontwijken. Hij had geen behoefte aan een andere souvenir van BloodClan, al zou hij het er wel voor over hebben om te zien dat zij zou sterven. “We zullen wel eens zien wie hier zwak is,” snauwde hij haar toe, maar hij dwong zichzelf om zich niet te verliezen in zijn woede en dit slim aan te pakken. Loudpaw cirkelde met de she-cat mee zodat hij haar bewegingen in de gaten kon houden. Hij wachtte tot de voldoende gecirkeld waren zodat de zon recht op haar scheen en viel toen pas weer aan. Hij maakte zich eerst groot door zich op zijn achterpoten te verheffen en zijn onbeschermde buik aan haar te laten zien, maar dook een paar seconden daarna al naar beneden en haalde met zijn klauw hard uit naar haar kopje.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 19:00

Jammer genoeg leek hij niet te luisteren naar haar woorden, maar had wel moeite om zich te beheersen. Tigera wist niet of ze dit ging winnen, maar proberen kan altijd. Hij leek geconcentreerd, maar niet alleen van het gevecht, ook van zichzelf onder controle te houden. Verliest hij dat gevecht maar... Veel tijd om na te denken heeft ze niet. Straks komt er misschien een aanval dat ze niet kan tegenhouden... Wat heeft haar vorige mentor haar nou geleerd! Ummh, een zwakke plek vinden! Snel keek ze om haar heen voor iets wat ze kan gebruiken in haar voordeel. Snel keek ze om haar heen zonder haar kopje te bewegen. Deze kat is zwaar en groot, dus kan hij niet heel snel bewegen en is niet soepel, wat zij wel is. Grote katten, vallen extra hard! Ze moet hem uit balans brengen! Snel keek ze naar de andere kat om een zwakke plek te vinden om hem uit balans te brengen. Net op dat moment ging hij op twee achterpoten staan. Ze rende op volle snelheid naar hem toe om onder hem te duiken en zijn achterpoot te proberen mee te trekken, toen er iets op haar staart viel. 'Auw!!!' gilde ze pijnlijk. Snel rukte ze haar staart los en rende onder hem vandaan. Hopelijk is hij uit balans gebracht door haar pootje haken actie! Dat deed pijn hoor!!! snauwde ze boos naar de kater die haar pijn had gedaan. Ze moet hier snel weg! Anders komt ze hier nooit meer weg!!! 'Je zei dat je me ging vermoorden, maar ik heb hier alleen een pijnlijke staart hoor!!!' zei ze om hem nog bozer te maken. Wanneer kan ze hier nou ontsnappen!!! Is er ergens een uitgang?


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Who are you?! DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 17:05

Net toen hij zich naar zijn achterpoten verhief, schoot ze onder hem door. Hij voelde iets trekken aan zijn achterpoten en haastig liet hij zich vallen, maar toch verloor hij half zijn evenwicht en met een boze grom luisterde hij naar haar woorden. Ze had pijn aan haar staart. “Als ik met je klaar ben, is de pijn in je staart het minste waar je je zorgen om kan maken,” bromde hij op een kille toon naar haar toe. Net goed dat ze pijn had in haar staart. Als Loudpaw haar bloed zou zien vloeien over de bosgrond onder hem, dan zou hij pas tevreden zijn. Voor die tijd was hij dat echter niet. Hij zag dat het erop leek dat ze niet echt met het gevecht bezig was en snel krabbelde hij overeind. Hij rende op haar af en zette zich schrap om vol met zijn gewicht tegen haar aan te beuken, maar draaide ook snel in haar richting zodat hij uit kon halen met zijn klauwen naar haar. Dat ze een pijnlijke staart had, kwam hem wel goed uit. Misschien verloor zij wel sneller haar evenwicht dan dat hij dat daarnet gedaan had.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigera
Member
Who are you?! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
62
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigera
BerichtOnderwerp: Re: Who are you?!   Who are you?! Icon_minitimedo 6 aug 2020 - 0:18

Tigera zag een uitgang, waardoor ze werd afgeleid. Zijn woorden deden niet veel bij haar, maar haar uitgang wel. Er zat in het hek bij de Twoleg Place een klein gat, daar past de kater tegenover haar niet doorheen. Daar moet ze zien te komen. Ze keek toen weer naar haar tegenstander en hij sprong al op haar af. Het enige wat ze kon doen is de klauwen van hem ontwijken. Ze zag de klauwen door haar vacht gaan, maar net niet haar huid raken. Nog niet eens op een haar naast... maar door de kracht van de kater tegenover haar vloog ze naar achter en viel tegen een boom aan. Ze zakte neer bij de wortels. Alles was pijnlijk en gekneusd. Ze moet hier snel weg! De kater stond nu precies voor het gat en ze zag haar kans. Pijnlijk stond ze langzaam op. Ze legde haar oren in haar nek en blaaste boos naar hem, haar staart zwiept boos heen weer. Aan alles aan haar kan je zien dat ze boos is, maar eigenlijk is ze doodsbang, ze hoopt dat haar plan goed gaat, anders... Brrr. 'Muizenbrein! Probeer niet iemand te doden die je niet kan doden!' Zei ze kwaad en rende op de andere kat af. Op jet laatste moment sprong ze en sloeg haar klauwen uit om te proberen over zijn rug te krappen en daarna verder te rennen, het liefst wilt ze ook nog ''Loser!'' roepen, maar dan moet ze hem wel raken en achter hem zien te raken...


Who are you?! Sihtig10
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you?!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: