Only us



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Only us

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfheart
Dark forest
Only us Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Only us   Only us Icon_minitimedo 9 jul 2020 - 19:54


WOLFSTAR
WOLFSTAR
May I stand unshaken
Amid, amidst a crashing world


Wolfstar.. Wolfstar. De naam rinkelde na in zijn oren. De stem van zijn overleden zoon. Hij was als een speer terug gerend naar het kamp. Hij moest terug gaan. Cootkit had gezegd dat zijn siblings op hem zouden wachten, terwijl hij tot voor kort dacht dat Cootkit zijn enigste kind zou zijn.

De kamp ingang kwam in zicht. Trainingen als moor runner wierpen snel zijn vruchten af en hij keek rond. Het was gaan schemeren toen hij weg gegaan was, donker geworden toen hij met Stallionstar naar de Moonstone vertrokken was en nu kwam in de verte de zon weer op. Amberstorm lag al lang niet meer in het midden van het kamp, maar de vage geur van bloed hing nog altijd daar. Voorzichtig drukte de kater zich de nursery in. Hij keek naar de nesten die er lagen. Moeders met kittens. Maar één moeder sprong voor hem er uit. Amberstorm. Daar lag ze. En tussen haar poten kon hij allemaal figuurtjes uitmaken. Cootkit had het goed gehad, hij had meer kinderen gekregen toen hij weg was geweest. Hij was een vader geworden. En een leider.. iets dat hij nog kenbaar zou moeten maken. Maar hij zou eerst Amberstorm moeten spreken. "A-amberstorm? Ben je wakker?" vroeg hij zachtjes aan haar. Ze zou hem vermoorden.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Only us BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimedo 9 jul 2020 - 20:55

Oh, hij had wel lef, om nu zijn kop weer te laten zien, nu het gedaan was, nu Cootkit koud en begraven was en de kittens aan haar buik al rustig sliepen. Het was een gedoe geweest, om iedereen naar hier te transporteren, voorzichtig zodat ze veilig zouden zijn. Ze was moe, doodop. Maar ze had nog niet in slaap kunnen vallen. Zorgen speelden door haar hoofd en ze kon niets anders doen dan de vier kittens aankijken, bestuderen. Alsof ze elk moment dood konden neervallen. Maar toen Wolfheart's stem haar vroeg of ze wakker was, keek ze op naar hem. Haar groene ogen glommen met een stille woede en haar kaken waren op elkaar geklemd. "Wolfheart.", mauwde ze als begroeting, haar stem kil - een duidelijke waarschuwing in haar toon. Ze was niét in de mood voor onnozele excuses.


Only us WpFgCIB
Only us 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Only us Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimedo 9 jul 2020 - 21:05


WOLFSTAR
WOLFSTAR
May I stand unshaken
Amid, amidst a crashing world


De woede in haar ogen herkende hij direct. Met die woede had hij leren lezen en schrijven. Woede die hem inspireerde en woede die hem afbrak. Hij kon meteen horen dat ze geen shit van hem wou, geen smoesjes. De toon was duidelijk geweest. Spreek. "Ik heb Cootkit gezien," was het eerste wat hij er uit gooide. "Hij is in StarClan. Bij Oceanstar en bij Gorsepaw." hij slikte. Hij kon de dode katten zo weer voor zijn ogen zien. Hoe ze hem hadden begroet, levens hadden geven. Hoe moest hij dit vertellen? "Ze.. ze hebben me levens gegeven." dit verhaal ging helemaal nergens heen zonder context. Alles lag uit verband. "Ik kwam Stallionstar tegen, hij wou Gorsepaw zien. Ik zou met hem mee reizen tot de moonstone en toen.. was er zoveel wind, zoveel. Ik moest naar binnen of ik zou wegwaaien. Toen heb ik mijn neus tegen de steen gedrukt en was Gorsepaw daar ineens." Wolfstar wist niet goed hoe hij dit tactisch moest brengen, dus hij had besloten gewoon te gaan en alles te vertellen. "Ze hebben me negen levens gegeven, Cootkit gaf mijn laatste. Hij zei dat zijn siblings ons nodig hadden. Toen ben ik meteen terug gegaan." en toen was het al bijna licht aan het worden. Hij had zo snel gerend als zijn poten hadden gekund. "Ik weet niet waarom dit mij is overkomen, ik zei nog dat jij leider moest worden.. maar, ik-" de kater zijn blik bleef hangen op de kittens. "Ze zeiden dat jij andere zorgen had dan een clan nu." en hij snapte wel welke zorgen, maar het zou Amber zo boos maken. Ze zou zo boos zijn.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Only us BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimedo 9 jul 2020 - 21:16

Hij begon meteen te vertellen. Dat hij Cootkit gezien had. Dat hij de kans had gehad met hem te spreken, en met Gorsepaw, en met Oceanstar. Dat ze hem levens gegeven hadden. Omdat zij andere zorgen had dan de clan nu. Bij elk woord die zijn vuile bek verliet werd de woede in haar ogen groter. En voor het eerst sinds ze hier gaan liggen was stond ze op, zeer rustig, voorzichtig bijna. Oh, het deed pijn om de kittens even alleen te laten, ja - maar haar woede was allesoverheersend, als een vuur dat alles opslokte. Ze leek kalm bijna terwijl ze op hem afliep. Maar ze wist niet.. Wat ze kon zeggen. Ze wou huilen, ze wou roepen, ze wou hem pijn doen, hem zijn levens meteen weer afnemen. Wie dacht hij wel niet dat hij was?! Haar opzadelen met een stel kittens en dan zelf even leider worden, vlak voor haar neus?! Of was dit altijd Starclan's plan geweest - hadden ze haar nooit goedgekeurd? Maar Starclan was hier niet om haar woede op af te reageren, Wolfheart - of Wolfstar, misschien, maar dat weigerde ze - was hier wel. "Jij..", siste ze woedend. "Je steekt me Starclanverdomme vol met kittens, laat me achter met het LIJK van je zoon en gaat dan gezellig even met hem praten in Starclan? En dan nog wat levens krijgen ook? Starclanverdomme, heb je je ziel aan Starclan verkocht ofzo?!", brieste ze boos; haar ogen vlamden en ze sprak snel, te snel bijna - haar snuit kon haar gedachten niet volgen, ze kon niet onder woorden brengen wat voor storm er op dit moment in haar lichaam om ging. Starclanverdomme, wat een hufter!


Only us WpFgCIB
Only us 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Only us Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimevr 24 jul 2020 - 14:22


WOLFSTAR
WOLFSTAR
May I stand unshaken
Amid, amidst a crashing world


Ze was boos. Tuurlijk was ze boos. Het was een soort default emotie, maar eentje die dit keer wel gegrond was. Ze blies haar woedende woordenzee naar hem toe. Hij liet haar razen, er was toch geen stoppen aan. Daar stond de kater dan, aan de grond genageld terwijl er tegen hem geschreeuwd werd. Haar laatste woorden echter.. "Je kan iets niet verkopen aan StarClan als je het niet hebt." siste hij kwaad naar haar toe. Hij boog zijn hoofd naar haar toe. Gorsepaw had hem vergeven, misschien, maar nog voelde de kater een soort leegte in zijn hart. Een soort scheur die niet gelijmd kon worden. "Je denkt dat dit mijn keuze is geweest? Dat ik blij er op uit ben gegaan met het idee 'laten we even levens scoren bij StarClan als het kan'? Ik had dit nooit zo gewild, maar het is zo gegaan. Ik kan er niets aan doen." de woede verdween uit zijn stem, maakte plaats voor iets dat leek op schaamte en verdriet. "Het spijt me Amberstorm." zei hij toen. De kater stelde zich kwetsbaar op, maar of dat de juiste strategie was nu wist hij niet zeker.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Only us BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimevr 24 jul 2020 - 21:13

Je kan niet verkopen wat je niet hebt. Wat.. Bedoelde hij daar nu weer mee? Ze vernauwde haar ogen wantrouwend. Er was iets dat hij haar niet vertelde. Een deel van dit verhaal miste, ze voelde het. Maar ze wist niet wat, natuurlijk. Ze plooide haar oortjes in haar nek toen hij verder sprak, toen hij haar vroeg of ze soms dacht dat hij dit gewild had. Dat moest ergens wel, toch? Je werd niet zomaar leider. Zomaar, zonder reden, zonder dat je ergens iets geweten had. Het voelde aan als verraad. Ergens had ze gedacht dat ze hem kon vertrouwen. Misschien was dat dom geweest. Ze wist beter dan dat, nietwaar? Niemand was te vertrouwen, niet eens zichzelf, niet eens haar kinderen. Haar kinderen.. Ze draaide zich plotsklaps om, in het midden van zijn verontschuldiging, en met bruuske passen liep ze weer op het viertal af. Oh, het gat waar de vijfde had moeten liggen was zo duidelijk zichtbaar. Bijna alsof zijn siblings een beetje plaats lieten, alsof ze verwachtten dat Cootkit terug zou komen. Ze slikte moeizaam en ging liggen, haar slanke lichaam om hun tere lichaampjes krullend. Ze kon zijn verontschuldiging niet aanvaarden, nog niet. Ze was te boos, te verraden, te gebroken. Ze zou tijd nodig hebben. Maar ze was moe, volledig uitgeput. Ze had amper kunnen rusten. Elke seconde sinds de bevalling had ze gespendeerd met kijken, bestuderen. Zijn of ze allemaal nog ademden, of ze oké waren. Dat had ze nooit gehad met Falcon en Hazel. Die had ze misschien liefst zo min mogelijk bekeken.. Maar ze was toen jonger geweest, roekelozer. Ze had de pijn van een kitten verliezen nog niet gekend. Nu was de pijn maar al te vers, al te scherp. Amberstorm negeerde Wolfheart verder, hopend dat hij de memo zou snappen en zou ophoepelen.


Only us WpFgCIB
Only us 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Only us Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimezo 23 aug 2020 - 19:40


WOLFSTAR
WOLFSTAR
May I stand unshaken
Amid, amidst a crashing world


Het was duidelijk dat ze boos was en dat ze dit niet snel ging vergeten. Hoe kon ze ook? Hij had haar plek afgenomen. De plek waar zij had moeten staan stond hij nu. Hij was ook liever niet terug gekomen als leider, hij had meer tijd willen hebben maar die was hem niet gegund. Amberstorm draaide om en bemoeide zich weer met de kittens, waar ze bij ging liggen.

Ze negeerde hem compleet verder, hij wist dat het een hint was dat hij op moest rotten maar hij kon het niet. Hij wou ze zien.. ze even aanraken. Hij stapte naar haar toe, naar de kittens toe. Hun kinderen, zijn eerste echte kinderen.. "Hebben ze al namen?" vroeg hij ook voordat hij er echt erg in had. Kort bleven zijn ogen op elk klein hoopje hangen. Ze waren zo klein, zo fragiel. Hij zou ze beschermen, met al zijn negen levens.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Only us BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitimema 24 aug 2020 - 18:44

Maar hij ging niet weg. Hij was te koppig, zoals zij. Maar Amberstorm was te moe om nog langer koppig te zijn. Haar lichaam voelde uiteengereten en haar hart had net zo goed een gat in haar borstkas kunnen zijn. Ze was zo moe.. Maar ze kon niet slapen. Want het moment dat ze haar ogen zou sluiten zou opnieuw een kitten van haar weg gerukt worden, ze voelde het. Starclan was wreed, ze keken niet op een jong leventje meer of minder. Dat hadden ze vaak genoeg bewezen. Wolfstar vroeg of ze al namen hadden. Amberstorm slikte moeizaam en sloot haar ogen voor een momentje, slechts een seconde, alvorens ze opkeek en lichtjes met haar hoofdje schudde. "Nee, nog niet..", antwoordde ze zachtjes. Haar stem was schor, en tussen de woorden door hoorde je zo veel redenen - dat ze nog geen namen durfde geven zonder hem, dat de vader ook de kans moest krijgen om zijn kinderen namen te geven. Dingen die ze nooit luidop zou durven uitspreken, die ze met zich mee zou nemen naar het graf. Haar bladgroene stormachtige blik viel op de vier kittens aan haar buik. Nog zo jong, nog maar net droog van de geboorte. "Maar.. Ik dacht misschien Gorsekit voor deze..", vervolgde ze na een korte stilte, met haar neusje zachtjes een rood-witte kitten aanrakend. Haar stem was bijna aarzelend, alsof ze om goedkeuring vroeg. Amberstorm zou nooit iemand vernoemen naar een ander, had ze zichzelf dat niet ooit beloofd? Maar Gorsepaw voelde als een uitzondering. Ze kon alleen maar hopen dat dit klein katertje net zo'n goede invloed zou hebben op zijn omgeving - maar ze zou haar leven geven om ervoor te zorgen dat hij langer zou leven, dat hij wél zijn warriornaam zou ontvangen en dat hij oud en gelukkig zou worden. Dat was wel het minste dat ze kon doen, toch?


Only us WpFgCIB
Only us 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Only us   Only us Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Only us
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: