Show me something!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Show me something!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Show me something!   Show me something! Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 17:56

De stand van de zon gaf aan dat het al rond de middag moest zijn. Zijn vader was meegegaan op ochtendpatrouille en hij had Copperpaw uit laten slapen, dus de apprentice had niet veel te doen zonder zijn mentor in de buurt. Dat weerhield hem er echter niet van om naar buiten te gaan. Hij had immers net een groepje apprentices met hun mentors zien vertrekken en hij wilde wel eens zien of hij meer kon doen dan observeren alleen, ook al waren zijn vader en hijzelf nog lang niet aan dat onderwerp toegekomen. Ze waren nu vooral bezig met jachttechnieken en hoewel het Copperpaw beter verging dan op zijn eerste dag waren er nog steeds dingen die hij niet helemaal onder controle had. De apprentice liep rustig door het territorium heen en ging in de richting van the Sandy Hollow. Hij trok kort met zijn oortje toen hij de apprentices en hun mentors niet meer zag, aannemend dat ze dan toch van hun pad waren geveerd en op patrouille waren gegaan. Hij zuchtte eens diep en wilde zich weer omdraaien zodat hij nog wat kon oefenen op jagen, maar toen viel zijn oog op een jonge warrior en Copperpaw greep snel zijn kans. “Tigerblaze!” Hij sprong de jonge warrior tegemoet en keek haar hoopvol aan. “Heb je misschien tijd om me iets van vechttechnieken te leren?” Als ze nu maar niet ging antwoorden dat zijn eigen mentor hem dat moest leren. Dat zou hij echt jammer vinden.


+ @Tigerblaze


Laatst aangepast door Copperpaw op di 14 jul 2020 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 22:26

Tigerblaze besloot om na het jagen even een wandeling te maken. De clan heeft weinig zorgen. Er is veel prooi en ze kan vast wel even een wandeling maken. Ze haalde alle prooi op dat ze had gevangen en liep richting het kamp. Daar aangekomen zag ze een groep apprentice en warriors zich klaar te maken. Zelf wist Tigerblaze niet precies wat ze gingen doen, maar dat is ook niet haar zorgen. Ze legde haar prooi op de prooihoop en keek toe hoe de groep vertrok. Ze zag een leerling, als ze het goed heeft onthouden, Copperpaw, er achteraan gaan. Hij wilt vast meetrainen. Goed van hem! Tigerblaze ging vlak na de apprentice het kamp uit en besloot op een drafje naar de sandy Hollow te gaan. Ze genoot van de wind in haar vacht en al snel was ze er. Vlak nadat ze is aangekomen, via een kleine omweg om van het bos te genieten, kwam Copperpaw aan. Ze keek even nieuwsgierig naar hem, maar keek na kort weer weg, doordat ze een muis hoorde. Snel keek ze waar de muis zat en wou net in de sluiphouding gaan om hem te vangen toen hij wegvluchten van een geluid. 'Tigerblaze!' Haar naam werd geschreeuwd. Tigerblaze keek om naar de Copperpaw die het had geschreeuwd. 'Kan je de volgende keer niet schreeuwen als ik een muis probeer te vangen? Maar nu hij toch weg is.. Wat is er?' Zei ze een beetje geïrriteerd. 'Heb je misschien tijd om me iets van vechttechnieken te leren?' Nu mijn prooi toch weg is.. Benadrukte ze nog is geïrriteerd. 'Ja, ik heb wel tijd, maar waarom wil je vechttechnieken leren? Heeft je mentor geen tijd?' Vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze nerveus haar oren en staart bewogen. Zelf heeft ze nog geen enkele leerling lesgeven. Hopelijk gaat het goed!


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 10:07

Tigerblaze bleek bezig te zijn geweest met de jacht, iets waar Copperpaw geen rekening mee gehouden had. Hij had haar ook niet in een sluiphouding zien duiken of iets dergelijks, maar dat kon ook een detail zijn geweest dat hij had gemist omdat hij te druk bezig was met zijn eigen enthousiasme toen hij haar benaderde. Zijn oren zakten dan ook kort in zijn nek toen ze op een geïrriteerde toon tegen hem sprak. Daar ging zijn kans om wat vechttechnieken te leren! Zijn ongemak ging algauw over naar irritatie toen ze voor een tweede keer benadrukte dat hij de muis had weggejaagd en hij trok even kort met zijn oortje. “Hé, het is toevallig toch geen Newleaf?” begon hij op een sarcastische toon. “Er zou zich toch niet toevallig weer snel een nieuwe kans voordoen om een nieuwe prooi binnen te halen?” Hij zuchtte zachtjes, maar het onderwerp ging algauw weer over naar hetgeen waarvoor hij kwam en kort drukte hij met zijn poten in de aarde. “Jawel, maar ik zag je naar de Sandy Hollow gaan en dacht dat je misschien zin had om me iets te leren,” zei hij tegen haar. Hij voelde zich ietwat schuldig omwille van zijn sarcasme van daarnet en keek kort over haar schouder in de richting naar waar de muis moest zijn verdwenen. “Maar misschien kunnen we eerst die muis inhalen die ik verjaagd heb?” stelde hij vervolgens nonchalant voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 11:53

Nee, het is geen Newleaf, maar als je alle prooi wegjaagt dan heb je alsnog te weinig. Copper moet volgens haar meer respect hebben voor de prooi.'Nee, het is geen newleaf, maar dat betekend niet dat je geen prooi meer moet vangen, want dan heb je alsnog te weinig. Elke prooi is belangrijk. Vooral nu, omdat we niet meer op konijnen mogen jagen. Binnenkort is er inderdaad weer een nieuwe prooi, maar dan heb ik nog steeds één prooi minder dan als ik deze had gevangen.' Legde ze uit. Copperpaw moet dat toch echt begrijpen wilt hij een goeie warrior worden. Over zijn volgende woorden moet ze even nadenken. Ze wilt wel graag een leerling krijgen en Copperpaw heeft het ook nog op zelf, zonder dat de mentor iets zei, gevraagd. Tiger denkt dat het wel leuk voor hun allebei wordt en ook nog leerzaam. 'Oké, ik zal je gevechtstraining geven. Wat weet je al over technieken? Begrijp je de basistechnieken, mep en klauw, al?' vraagt Tiger. Als Copper dat weet kunnen ze misschien nog andere vechttechnieken leren. Wacht even! De muis achterna gaan! Zachtjes lacht Tiger. 'Niet gemeen bedoelt, maar hoelang zitten we hier al te praten en heeft die muis al de tijd om veilig en wel in zijn holletje te zitten. Als je een prooi wit vangen als hij vlucht moet je meteen in actie gaan en een muis zit bijna altijd vlak bij zijn holletje. Dat gaat niet meer lukken, maar je kwam om gevechtstraining en niet om jachttraining! Als we die muis nog achteraan gaan zitten we te jagen in plaats van te ''vechten''. Vergeet die muis maar. Die komt zijn holletje voorlopig niet uit.' zei Tiger vriendelijk, hij moet niet denken dat ze hem uitlacht. Dat hij dat voorstelt betekend dat hij spijt heeft en dat is goed. Dan moet zij hem ook vergeven en vriendelijk zijn, inplaats van doorzeuren over die muis. Een leerling trainen om een warrior te worden is veel belangrijker dan een kleine muis, maar niet belangrijker dan prooi vangen voor de zwakkere katten in de clan, maar dat heeft ze voor een groot deel al gedaan en na de training kan ze misschien nog wel verder jagen, maar nu eerst de training.


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimeza 18 jul 2020 - 20:45

Copperpaw begreep dat zijn irritatie misplaatst was toen ze haar uitleg geef. Ze was niet aan het zeuren, ze was hem een belangrijke les aan het geven en Copperpaw was er vrij zeker van dat als hij zijn vader nu voor zijn neus had gehad, die een stuk minder vriendelijk zijn uitleg had gedaan dan Tigerblaze deed. Dus eigenlijk had hij wel geluk met haar geduld. “Ik begrijp het,” antwoordde hij met een knikje. “Elke prooi is belangrijk, dus we moeten elke kans grijpen die we kunnen hebben om de Clan te voeden.” Daar kwam het in zijn ogen toch op neer van wat ze hem duidelijk probeerde te maken. Ze gaf echter aan dat ze wel een gevechtstraining met hem wilde doen en een glimlach sierde zijn lippen terwijl hij een knikje gaf op haar vraag. “Ik begrijp ze wel, denk ik, maar ik heb ze nog niet doorgenomen met mijn vader. Ik heb het enkel opgevolgd door naar de trainingen van anderen te kijken.” Wat zou hij het gaaf vinden als hij zijn vader kon verrassen met de kennis die hij al had! “Zou je het me misschien kunnen vertellen en een demonstratie laten zien?” vroeg hij gretig aan haar nadat ze aan had gegeven dat ze de muis zouden laten voor wat het was. Ze had gelijk over wat ze over de prooi zei en Copperpaw hoopte dat er na de training nog een beetje tijd over zou zijn zodat ze konden jagen op een andere prooi. Dan zou hij wel eens aan haar laten zien dat hij ook goed voor de Clan kon zorgen. Een grijns sierde zijn lippen en afwachtend keek hij de she-cat aan tot ze een antwoord zou geven.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimeza 18 jul 2020 - 22:04

“Ik begrijp het, elke prooi is belangrijk, dus we moeten elke kans grijpen die we kunnen hebben om de Clan te voeden.” 'Inderdaad!' zei Tigerblaze best trots. Ook best wel trots dat ze het zo rustig en kalm kon uitleggen. Dat is nog vaak een oefenpuntje voor haar als ze geïrriteerd is, maar snel gaat het onderwerp weer naar gevechtstraining. “Ik begrijp ze wel, denk ik, maar ik heb ze nog niet doorgenomen met mijn vader. Ik heb het enkel opgevolgd door naar de trainingen van anderen te kijken.” Zei de leerling voor haar. Dus als Tigerblaze het goed begrijpt, moet ze met hem er even doorlopen, omdat hij het waarschijnlijk begrijpt, maar weet het dus nog niet honderd procent zeker. Even knikte ze in zichzelf voordat haar aandacht weer terug gaat naar de kat voor haar, door zijn volgende woorden. “Zou je het me misschien kunnen vertellen en een demonstratie laten zien?” Ze maakte even een plan hoe ze het gaat uitleggen voor ze het vertelde. 'Ja hoor. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat klauw met nagels is en mep zonder. Klauw is een basisaanval net als mep. Bij klauw is het doel om de ander te verwonden en bij mep om even te verdoven, om hem vervolgens bijvoorbeeld uit balans te brengen. Wist je dit al of niet en anders wel stuk wel en welk stuk niet?' legde ze uit en vroeg ze. Dan weet ze of ze de informatie over de aanval kan overslaan en door kan gaan over de uitvoering of dat dit ook moet worden doorgenomen. Hij kan natuurlijk alleen de demonstratie hebben gezien en niet de informatie over de aanval of hij heeft alleen de informatie gehoord.


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimewo 22 jul 2020 - 22:40

Copperpaw grijnsde lichtelijk toen Tigerblaze op een trotse manier reageerde. Hij vond het altijd wel leuk om iets goed te hebben. Hij was dan ook vrij ambitieus aangelegd en het was zijn doel om zo snel mogelijk warrior te worden zodat hij zelf ook een apprentice op zich kon nemen en hopelijk in een later stadium zelfs Clanleader kon worden. Dat waren echter allemaal dingen die hij binnen de kortste keren niet kon realiseren en dus was het belangrijk dat hij alles stap voor stap aan zou pakken. Beginnend met het vragen van een warrior of hij iets meer over basistechnieken mocht leren. Tigerblaze begon hem het verschil tussen mep en klauw uit te leggen en Copperpaw gaf een begrijpend knikje. “Dus je kunt een mep gebruiken om een waarschuwing te geven aan iemand en je gebruikt je klauw wanneer er niet naar die waarschuwing geluisterd wordt?” vroeg hij aan haar. Daar kwam het voor hem toch op neer. “Ik denk dat ik alles wel begrijp wat je zojuist hebt gezegd. Je bent goed in het duidelijk uitleggen,” verzekerde hij haar met een grijns. Als ze de rest zo zou uitleggen, dan was hij er vrij zeker van dat hij alles snel genoeg begreep.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 9:58

Tigerblaze moest in zichzelf wel lachen van de grote grijns van Copperpaw. Ze vond het wel leuk om zo andere te leren vechten of jagen. Zij weet haar leerlingtijd nog goed. Het was namelijk niet zo heel lang geleden. Wat haatte ze toch veel kritiek, daarom moest ze altijd een mentor hebben die alles geduldig uitlegd, want anders komt haar koppige zelf weer naar boven. Zachtjes lachte Tigerblaze om haar eigen ervaring van de leerlingtijden. Toen hij even later had verteld wat hij ervan begrepen had, kon ze ook nog wat toevoegen. 'Inderdaad, maar... Wat gebeurd er als je in het gevecht een mep op je hoofd gericht krijgt en die kan je niet ontwijken? Dan raak je even verdoofd en kan de vijand je aanvallen zonder dat jij er tegen kan weren. Zo kan je het ook gebruiken. Mep kan je bijna bij alles gebruiken, in een gevecht of als waarschuwing, net als klauw. Het zijn niet voor niks Basisaanvallen.' legde ze het nog wat uitgebreider uit. Als je mep en Klauw onder de knie hebt kan je pas verder met de vechttraining... 'Als je alles zo snel begrijpt kunnen we het straks in uitvoering brengen! en Dankjewel...' zei ze eerst enthousiast en daarna vriendelijk en bedankend voor het mooie compliment. 'Jij begrijpt alles ook snel. Als je het zo snel blijft begrijpen wordt je vast een groot warrior! en misschien wel commandant en clanleader...' zei ze complimenterend en zijn droom weer een beetje meer echt maken. Vaak zijn het de leerlingen die steeds hun lat weer hoger leggen of hun lat al op het hoogst hebben en daarvoor blijven werken grootheden. Of tenminste... goede warroirs. Het ligt ook een beetje aan het geluk of ongeluk dat je hebt...


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 15:32

Tigerblaze gaf een nog uitgebreidere omschrijving van waar hij mep en klauw voor kon gebruiken en Copperpaw gaf een knikje ten teken dat hij het begreep. “Een effectieve manier om een gevecht te beginnen en door te zetten. Daarom dat het een basisaanval genoemd wordt, waarschijnlijk,” mompelde hij. Het leek erop dat ze elkaar begrepen en dat ze over konden gaan naar het volgende stadium van de training. Copperpaw was blij dat hij haar gevraagd had of ze hem iets wilde leren. Als hij niet zijn vader als goede mentor had gehad, dan zou hij het zeker geen probleem hebben gevonden om haar als mentor te hebben. Ze was jong, maar ze wist blijkbaar veel en ze legde het op zo’n manier uit dat hij het meteen begreep. Een grijns kwam om zijn lippen toen Tigerblaze hem complimenteerde. “Dat ligt wel in mijn doelen,” zei hij toen ze aangaf dat hij misschien ooit Clanleader kon worden. “Ik vind Copperstar immers nog niet zo slecht klinken,” voegde hij er luchtig aan toe, maar wel met een ontspannen grijns om zijn lippen. Zo ver waren ze echter nog lang niet en dus zou het voorlopig enkel bij dromen blijven, maar hij nam aan dat dat was wat elke apprentice wel deed. “Zou jij niet graag commandant of Clanleader willen worden, dan?” vroeg hij op een licht nieuwsgierige toon aan haar. Niet iedereen zijn ambities waren hetzelfde. Er waren ook katten die liever alleen warrior bleven. Of queen wilden worden, in het geval van de she-cats.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 23:39

Tigerblaze hoorde Copperpaw Mompelen, maar verstond het niet al te goed, dus vergat ze het maar. Ze moest wel lachen toen ze hoorde over zijn droom en doel om Clanleader te worden. Ja, zowat iedere apprentice droomt daar wel van... Zij ook. Ze droomde ervan om op de grote rots te staan en de clan toe te spreken, maar nu weet ze niet zeker wat ze wilt. Ze kijkt wat er in haar pad komt. De Starclan heeft haar pad gekozen, zij geloofd dat het de juiste pad is. “Zou jij niet graag commandant of Clanleader willen worden, dan?” vroeg Copperpaw aan haar. ummh, dat is een goede vraag. Ze weet het niet. Al heel lang droomde ze ervan, maar nu weet ze het niet. Ze wacht af. Iedereen heeft zijn eigen pad, zij ook en Copperpaw ook. 'Ik droomde ervan inderdaad, maar ik weet het nu niet meer zeker. Ik ben bang dat ik de verantwoordelijk niet aan kan. Nu nog niet tenminste. De Starclan heeft onze paden gekozen en ik volg dat pad, waar het me ook toe leid. Voor je het weet word ik een groot Leader of word ik alleen maar het lachertje van de clan. Ik doe alles wat ik kan voor de clan. Hebben ze me nodig als Clanleader? Het zei zo. Of ze hebben me gewoon nodig als warrior. Ik strijd tot mijn laatste adem. Ik wacht gewoon af, ik wacht op wat Starclan ons brengt.' zei ze terwijl ze naar de lucht staarde. 'Maar nu gaan we weer verder met trainen.' zei ze terwijl ze weer naar Copper keek. 'Ik doe het eerst voor en daarna doe ik het in slow-motion. Dan doe jij me na, oké?' vroeg ze aan Copperpaw, weer volledig op de training richtend. Deze kat gaat vadaag nog mep onder de knie krijgen en Klauw er misschien nog bij!


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperpaw.
Member
Show me something! DPKsfdL
Miss F
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Copperpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimema 10 aug 2020 - 11:04

Copperpaw luisterde met een kalme blik in zijn ogen naar wat zijn Clanmate zei en trok kort met zijn oren toen ze aangaf dat ze misschien ook het lachertje van de Clan zou worden. “Als ik over één ding zeker ben, dan is het wel dat je nooit niet serieus genomen zal worden door je Clan. Niet zoals je nu bent, tenminste.” Hij haalde kort zijn schouders op. Het was niet dat complimenten geven aan anderen hem echt moeilijk afging, maar het was ook niet iets dat hij vaak deed. Als hij echter potentie herkende in anderen, dan ging hij daar niet omheen draaien. En als hij geen potentie herkende in iemand, dan hield hij ook niet zijn mond. Het was alleen maar logisch dat hij deze opmerking maakte en dus liet hij het voor wat het was. Hij richtte zijn blik op Tigerblaze toen ze aangaf dat ze gingen trainen en met een glimlachje knikte hij. “Ik zal goed opletten,” beloofde hij haar, met een ambitieuze blik in zijn ogen. Hij wilde dit goed doen. Hoe sneller hij dit soort dingen onder de poot zou krijgen, hoe sneller hij warrior zou worden en hoe groter de kans was dat hij zijn doel om leader te worden binnen dit en een aantal moons kon realiseren. Al was het nog zo’n lange weg, Copperpaw wilde er voor de volle honderd procent voor gaan!


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
Show me something! 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: Show me something!   Show me something! Icon_minitimedi 11 aug 2020 - 10:45

Tigerblaze moest na haar woorden even weer tot rust komen. Er zat veel waarheid in. Vaak is het zeggen wat je echt denkt van binnen het moeilijkst om te zeggen. Na het compliment van Copperpaw, glimlachte ze naar hem. 'Dank je wel. Jij word ook geen lachertje van de clan, door de manier hoe jij je nu inzet voor de training. complimenteerde en bedankte ze Copperpaw. Op deze manier word hij zeker geen lachertje, maar juist één van de sterke. Na haar volgende woorden zei hij dat hij goed zal opletten. Daar was ze erg blij mee, je kan een leerling niet iets leren als hij niet wilt leren. Ze ging op een afstandje staan en keek even naar Copperpaw om te kijken of hij klaarstond, daarna deed ze snel Mep in de lucht. Je ziet haar poot snel door de lucht flitste om hem daarna weer op de grond te zien staan. 'Dat is dus mep. Ik ga het nog is van de zijkant laten zien en daarna van voren en dan van de zijkant in slow-motion, daarna probeer jij het.' zei ze om het nogmaals uit te leggen dat ze de aanval vanaf twee kanten gaat laten zien. Toen draaide ze zich met haar zij naar Copperpaw toe zodat hij het vanaf de zijkant kan zien. Daarna liet ze weer een mep zien op een snelheid waardoor je het moeilijk ziet wat ze nou echt doet. 'Dat is dus een normale mep. Zoals je zag ging het erg snel. Dat moet ook om de vijand te verrassen, daarom wou ik het ook in slow-motion laten zien. Jij mag het daarna proberen. Eerst snel en daarna in slow-motion en langzaam voeren we da het tempo op.' zei ze om de volgende stap van de training te vertellen om zich daarna weer om te draaien zodat hij de aanval van voren ziet. Tigerblaze tilde langzaam haar poot op en sloeg daarmee schuin de lucht in, daarna zette ze haar poot weer op de grond en was de slow-motion van voren voorbij. Ze vond het lastig om te laten zien, want ze doet het altijd op snelheid, maar de ander moet wel zien wat er gebeurd. Het lijkt heel simpel, maar je kan snel uit evenwicht liggen als je op drie poten je vierde poot snel door de lucht moest slaan. Klauw is niet moeilijk als je dat kan, het is alleen nog maar met je nagels uitgeslagen. Ze draaide zich weer om het deed weer precies hetzelfde, daarna richtte ze zich weer op Copperpaw. 'Nu jij. Je hoeft alleen vanaf de voorkant te laten zien. Ik loop wel gewoon rond.' zei ze om het uit te leggen wat hij moest doen, om daarna zijn richting op te lopen en te wachtte op zijn demonstratie van mep...


Show me something! Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me something!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: