Your gaze would haunt me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Your gaze would haunt me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimema 13 jul 2020 - 13:23

Hij was weer eens wakker geworden uit een nachtmerrie deze nacht. Een waarin hij weer eens werd herinnert aan het feit dat Cobra vermoorden toch wel iets met hem deed. Het was nodig geweest, dat bleef hij constant tegen hemzelf zeggen, maar dat nam niet weg dat het hem leek te achtervolgen. Zelfs al had hij geweten dat dit de gevolgen ervan zouden zijn, dan had hij het nog gedaan, want het was beter voor de clan en het was nodig. Maar de ander was ook maar een kat geweest en moorden was niet iets dat je zomaar deed als een clankat, waardoor het zwaarder woog. Hij probeerde de gedachte van zich af te zetten door zich te focussen op de bomen om hem heen, maar het was lastig. In je eentje was afleiding lastig en hij kon niet zomaar met iemand hierover praten, de meesten wisten niet hoe dit kon voelen.


[Wolfblood]


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedi 21 jul 2020 - 16:44


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Pepperpaw en Newtpaw zouden vast tegen haar schreeuwen, maar daar was ze toch doof voor. Leuk hoor, twee kinderen als medicine cats, maar Wolfblood voelde er vrij weinig voor om hun woord serieus te nemen. Bovendien werd ze gek in die verdomde den, waar de muren maar op haar af bleven komen en ze niets anders kon doen dan vast zitten met haar gedachten. Ze wilde vechten, slaan, rennen en alles eruit laten, maar haar poot stond niets toe. Geloof het, ze had het geprobeerd toen ze Feverpitch was gaan zoeken, vervolgens had ze 3 dagen weer niets kunnen doen. Dit was vast haar straf voor wat ze had gedaan, de manier waarop de sterren haar met haar neus op de feiten wezen. Nee, je kan niet meer rennen, zit stil en denk na over wat je hebt gedaan. Telkens als hij in de ogen keek van haar half broertjes en zusjes, iedere keer dat ze het lege nest van haar zusje zag, zag ze weer de ogen van haar moeder. Haar blik gleed af naar de hemel waar enkele sterren zichtbaar waren tussen de flarden van wolken door. Daar zou ze waarschijnlijk niet zijn, wist ze met een bittere smaak in haar mond. Zouden haar gele ogen toe kijken vanuit Darkforest? Of zou het haar niet eens genoeg boeien daarvoor?

Geritsel achter haar trok haar aandacht. Meteen alert kwam ze overeind, haar haren lichtelijk overeind gezet in een defensieve houding, enkel vergat ze even haar poot. Met een pijnlijke kreun klapte deze dubbel, waardoor ze alleen snel overeind kon krabbelen. Toen herkende ze het figuur daar, lichtelijk gegeneerd. "...Goedenavond Acornstar," bromde ze en ging weer zitten, het gewicht van haar poot verplaatsend.





Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimeza 15 aug 2020 - 17:53

Hij merkte al snel genoeg dat hij niet de enige meer was die hier was. Een pijnlijke kreun was het eerste dat hij hoorde en het deed zijn haren iets rijzen voor hij zag wie het was. Hij wist nooit goed of hij nu wel of niet overweg kon met de poes voor hem. Het leek vaker niet het geval te zijn dan wel, maar een ding wist hij bij haar wel zeker en dat was dat ze te vertrouwen was. Misschien als een van de weinige in de clan. Of ze ook zo over hem dacht was nog maar de vraag, vooral na alles dat hij had verandert in de clan. "Goedenavond Wolfblood," Een naam die Tall haar gegeven had terwijl hij weg was. Een naam die haar er altijd aan zou herinneren wat ze had gedaan. Het zorgde ervoor dat hij ergens de naam wilde veranderen, maar zolang ze zelf niet aangaf dit te willen kon hij dit moeilijk doen. "Wat brengt je buiten het kamp?" Ze was de laatste tijd tenslotte niet vaak buiten het kamp te vinden door haar poot, maar dat was niet iets waar hij over ging. Als ze haar warriortaken maar verder kon zetten wanneer haar poot genezen was, dan zou je hem er niet over horen.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 0:19


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Natuurlijk had hij door dat ze nog steeds last had van haar poot. Natuurlijk wist hij ook wel dat ze helemaal niet buiten zou moeten zijn, zo dom was hij nou ook weer niet. Toch was Wolfblood hem dankbaar dat hij er niets over zei, haar enkel begroette. Met een beetje moeite besloot ze uiteindelijk naast hem te gaan zitten, haar ongemak zichtbaar aan hoe het puntje van haar staart heen en weer tikte. Niemand zou ontkennen dat ze een fenomenale vechter was, en jagen ging er ook nog wel vanaf. Maar wanneer het aan kwam op gesprekken voeren, al helemaal over belangrijke of gevoelige onderwerpen... Tja, dan was wel duidelijk dat dat haar dan weer nooit geleerd was. "Wat brengt je buiten het kamp?" ze haalde haar schouders op en rolde afwezig met een steentje onder haar pootkussentje. "...Ik kan niet slapen," gaf ze uiteindelijk wat nukkig toe. Waarom zou ze niet zeggen, ze hoopte immers dat hij dat wel kon gokken. Ergens zaten ze in hetzelfde schuitje, toch? Hij had ook een kat vermoord. Of zou het hem niet deren, en was hij hier gewoon omdat hij van de nacht hield? Hij had immers een slechte kat vermoord. Nee, zij ook. Sinclaw was slecht, haar moeder was slecht. Haar moeder... Wolfblood slikte, maar de smaak van dat gruwelijke bloed bleef vaag hangen. Haar eigen bloed. "Acornstar," begon ze, haar stem serieus. "Waarom nam je de benen toen de clans ons kwamen helpen?" vroeg ze direct, het was iets dat haar al tijden dwars zat, een van de vragen waar ze met haar kleine verbeelding zeker geen goed antwoord voor kon bedenken. Naar haar idee zou hij even goed naar Bloodclan kunnen zijn gegaan, voor welke reden dan ook. Om van Tallstar af te komen? Ze wist het niet. Maar ondanks dat ze nog goed voor de geest kon halen hoe hij haar een mep op haar smoel had gegeven, wilde ze heel graag geloven dat Acornstar een goede kat was, die inderdaad zijn leven voor Shadowclan zou geven. Daarom besloot ze het voor één keer te confronteren en te vragen, in plaats van zoals gebruikelijk haar eigen conclusie te trekken.



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedo 24 sep 2020 - 15:35

Ze kon niet slapen, net als hem eigenlijk. Dat was niet heel verrassend gekeken naar wat ze beide meegemaakt hadden en gedaan hadden. Hij knikte dan ook begrijpelijk, tenslotte zat hij in hetzelfde schuitje. "Ik kon ook niet slapen." Gaf hij dan ook eerlijk toe. Hij hield het verborgen voor de hele clan, maar het voelde beter om het deze keer toe te geven. "Al een lange tijd niet als ik eerlijk ben." Al voor Bloodclan was gekomen om de clan over te nemen, maar toen was het meer gekomen doordat hij zo druk was, nu was het om een andere reden. Het was zelfs meer dan een reden waarom dit nu zo ging. De vraag die echter volgde was een die hem nog niet echt gesteld was door veel katten, alsof ze het hem niet durfden te vragen, maar Wolfblood was duidelijk anders daarin. Hij hield zich dan ook voor even stil, bedenkende wat voor een antwoord hij hierop zou geven. Niemand kon hij tenslotte de echte waarheid zeggen, de reden waarom hij achter Tall aangegaan was. Hij moest maar hopen dat het antwoord genoeg was dat hij kon geven. "Ik kon Tall niet weer laten gaan. Ik wist dat hij er tussenuit zou proberen te gaan." Dat was de waarheid, maar dat had er misschien uitgezien alsof hij alles in de steek liet. "Het was misschien niet mijn slimste beslissing, maar anders was Tall misschien verdwenen zonder dat we wisten waar naartoe." Zijn blik vertrok wat bij die gedachte. Zou hij daar echt mee hebben kunnen leven? Dan had hij geen afscheid kunnen nemen en had de kater hem voor de zoveelste keer in de steek gelaten. En hoe graag hij ook Tall wilde haten, dat was niet zo makkelijk, niet wanneer je van de ander hield. Dat had dan ook zeker meegespeeld toen hij achter de ander aan was gegaan. Hij wilde niet nog een keer achtergelaten worden zonder te weten waarom. Hij kon alleen moeilijk toegeven dat hij wat voelde voor de kater, want dat zou de clan hem nooit vergeven, het was dan ook iets dat nooit verder meer zou kunnen gaan en dat misschien wel het beste was om te vergeten, ook al was dat nog niet zo makkelijk.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 23:00


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Even was ze stil op zijn woorden. Zou het ook komen door wat hij had gedaan? Zag hij de blik van Cobra iedere keer dat hij zijn ogen sloot, net zoals zij haar moeder hoorde gorgelen wanneer het te stil was? Ergens wilde ze het hem vragen, anderzijds wist ze niet eens of ze het antwoord wel wilde horen. "Ik ook niet," gaf ze uiteindelijk in een lage brom toe, voor de rest voelde ze weinig behoefte er nog meer woorden aan vuil te maken. Ze zou alles geven om weer normaal te kunnen slapen en zich uitgerust te voelen. Om niet meer telkens terug te worden gebracht naar dat afschuwelijke moment. Ze wilde het er niet over hebben, nu niet en nooit niet, zeker niet met hem. Daarom stuurde ze het gesprek een andere kant op door hem te vragen wat er al vrij lang op haar borst lag. Zijn antwoord was nou niet bepaald genoeg om haar echt tevredem te stellen. Ze snoof verontwaardigd. Ergens had ze het idee dat hij tegen haar loog, enkel was haar mensenkennis(kattenkennis?) niet goed genoeg om dat te bevestigen. "Zou dat zo erg zijn geweest met die hufter, dan?" haar stem was fel en het was duidelijk dat hij haar echt pijn had gedaan. "Bovendien hadden we je nodig. Het was één grote pleuris bende en jij was nergens om te helpen," bromde ze. Zijzelf was er voor een groot deel ook niet geweest, maar daar kon ze haar moeder voor bedanken. "Beter heb je tenminste die levens uit hem geslagen," eerst was het haar echte vader, totdat hij haar in de steek liet. Toen was het Tallstar, die uiteindelijk haar deze verdomde naam had gegeven en toen de benen had genomen. En daarna was het nog Acefray, op de meest vreemde manier, maar die had de kant van haar ma gekozen. Ieder vaderfiguur dat ze ooit had gehad had haar in de steek gelaten, en iedere keer weer deed het haar zoveel pijn.



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedi 29 sep 2020 - 17:18

Het was niet alsof hij wilde toegeven waarom niet, want dat ging de clan niks aan als hij eerlijk was en het leek er ook op dat Wolfblood er niet over wilde praten. Dan waren ze het daar in ieder geval over eens. Ook al hoopte hij wel dat ze met iemand zou praten als het te veel werd, maar hij was niet de kat om dat advies te geven, gekeken naar zijn eigen situatie. Waarschijnlijk zou hij doorgaan tot zijn lichaam niet meer kon, maar hopelijk was dat nog ver weg als het al ging gebeuren. Hij ging er ook niet vanuit dat zijn volgende antwoord genoeg was, dat was het voor niemand. Maar de waarheid zou eigenlijk alles alleen maar erger maken. Hoe zouden ze dan wel niet naar hem kijken als de clan dat wist? Ze begon over dat het misschien beter was geweest als Tall gewoon was verdwenen. "En dan zonder levens gaan leiden?" Die opmerking kon hij niet laten. "Dan was ik al geen leider meer geweest," Dan was hij al dood geweest tegen Cobra waarschijnlijk of misschien had hij dan meer op zijn leven gelet, maar waarschijnlijk niet als hij heel eerlijk was. "Ik ben me bewust van de gevolgen van die keuze, ik had ook gewild dat het anders kon zijn. Het zal me niks verbazen als de andere clans me als een verrader zien nu." Dat zou hem echt niks verbazen. Het zou dan ook mogelijk een lastige gathering gaan worden, maar dat zou hij moeten zien. Bij haar volgende woorden gingen zijn gedachten terug naar hoe Tall stuk voor stuk zijn levens had verloren. Dat slaan was wel gelukt, ook al was het misschien niet door hem. "Ik kan je verzekeren dat hij zijn levens zeker pijnlijk verloren is." Misschien was dit alleen niet iets dat hij mocht zeggen, maar de woorden waren er nu al uit. "Hij heeft alleen zijn laatste nog." En die had hij inderdaad ook af kunnen pakken, maar hij had hem niet kunnen vermoorden, dat was de waarheid. Hij kon het niet doen, ook al had hij de mogelijkheid.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 23:50


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ergens had hij gelijk, maar het bleef haar niet lekker zitten. Het voelde als verraad, om weg te rennen van een gevecht waar hij zo erg in betrokken had moeten zijn. Toch probeerde ze zichzelf in zijn situatie te zetten, wat zou zij dan gedaan hebben? Het was iets dat ze de laatste tijd steeds vaker probeerde, maar haar nog altijd moeilijk viel. Ietwat afwezig trok ze met haar klauw strepen in de grond. Haar wereld was opeens heel anders geworden, net als haar zicht op wie ze zelf was. Ze voelde zich nogal stuurloos, en eenzaam. "De andere clans moeten hun muil houden," vertelde ze droogjes. Shadowclan ging hun geen snor aan. "Shadowclan had je nodig, en je bent teruggekomen. Daar gaat het om," besloot ze misschien nog wel meer voor zichzelf dan voor wie dan ook. Feverpitch was niet teruggekomen, Tallstar niet en haar moeder ook niet. Maar Acornstar wel, en hij had gedaan wat gedaan moest worden. Ze besloot dat dat genoeg was. Of ze hem nou echt een toffe vent vond, was ze zeker nog niet uit - immers stond de klap in haar gelaat nog vers op haar geheugen - maar hij was betrouwbaar. Betrouwbaar genoeg.

Op zijn woorden over Tallshadow knikte ze enkel. Eigenlijk wist ze niet zeker wat ze daarbij moest voelen. Ergens was ze blij dat hij gestraft was voor alles dat hij Shadowclan had aangedaan... Wat hij haar had aangedaan. Maar aan de andere kant was er nog altijd een klein, kinderlijk stemmetje dat wilde weten of hij hem niet té veel pijn had aangedaan. Voor het feit dat Acornstar hem ook nooit écht kwaad aan zou kunnen doen was ze blind, immers was ze nooit goed geweest in emoties of gevoelens aflezen. Als ze hem zou zeggen wat op haar hart lag, namelijk dat ze hem miste, zou hij misschien nog dat beamen ook. "Is hij nu...Weg?"



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 1:11

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij was teruggekomen, dat was waar. In die zin had hij zijn clan niet verraden en hij was ook nog eens teruggekomen met levens en zijn leidersnaam. Dus in die zin had hij zijn clan niet gefaald. Had er zelfs voor gezorgd dat Bloodclan er vandoor ging, ook al ging het ten koste van het feit dat hij iemand had moeten vermoorden ervoor. De rest was niet teruggekomen. Stuk voor stuk hadden ze de clan verraden en waren ze ook niet meer teruggekomen. Of in ieder geval niet zonder nog meer ellende mee te nemen. Tall en Sinclaw hadden alleen maar ellende naar de clan gebracht aan het einde en hoe graag hij Tall ergens ook wilde vergeven, hij wist dat hij dat nooit volledig zou kunnen doen, niet met wat er allemaal gebeurd was. Dan waren de gevoelens die hij had niet emer belangrijk, dan stopte hij ze maar weg, want het was niet alsof hij dat nooit eerder had gedaan.

De vraag of Tall dan ook echt weg was nu, deed hem kort naar zijn poten kijken. Hij kon moeilijk zeggen dat de kater voor altijd echt weg zou zijn. Tenslotte zou hij zelf hem nog een keer moeten zien om informatie te krijgen, maar dat was iets dat niet plaats zou vinden op Shadowclan gebied. "Hij zal niet terugkomen op Shadowclan gebied nee." Dat was dan ook de enige waarheid die hij kon spreken, ook al was er een ding meer dat hij eraan toe kon voegen. "En hij zal ook een tijdje weg van de clans zijn." Tenslotte had hij de ander naar de bergen toegestuurd om iets voor hem uit te zoeken. De vraag zou alleen zijn voor hoelang dat was, want daarna kwam hij terug en bleef hij misschien voor altijd wel rond het clangebied hangen.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimema 2 nov 2020 - 23:29


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Op haar vraag keek Acornstar naar zijn poten. Tja, hoe moest hij dat eigenlijk ook weten. Tallshadow deed altijd maar waar hij zin had, tenzij hij een meter onder de grond lag zou hij gaan en staan waar hij wilde. Toch verzekerde de leader haar dat hij niet meer op Shadowclan gebied zou komen. Afwezig rolde ze met haar goede poot een steentje over de grond. Hij had nooit afscheid van haar genomen. Alleen deze verschrikkelijke naam gegeven door de moord op haar moeder, en daarna de benen genomen. Tegen Slatefur en Pepperpaw had hij wel dingen gezegd, tegen Acornstar misschien ook wel, wist zij veel. Maar niet tegen haar. Dat deed pijn.

"Hmpf, ik hoop het voor 'm," snoof ze met toch iets van droefheid diep verborgen in haar stem. "...Is hij deel van Bloodclan nu?" ze kon hem daar niet voorstellen, maar aan de andere kant... Ze had ook nooit gedacht dat hij hen allen zou verraden.



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 14:36

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Het kon ook niet makkelijk voor iedereen zijn dat Tall er gewoon vandoor was gegaan uiteindelijk zonder afscheid te nemen van de meeste katten. En dan had hij uiteindelijk maar gevraagd om een kat te zien en niemand anders. Dat was toch iets dat hij nog steeds raar had gevonden. Slatefur was tenslotte degene geweest waarmee hij ruzie had gehad en toch was zij degene geweest die hij had willen zien. Het had er alleen wel ook voor gezorgd dat Tall nu een tijdje weg zou zijn naar de bergen om iets voor hem te doen. Het zou alleen uiteindelijk wel kunnen betekenen dat hijzelf ook nog een keer naar de bergen zou willen gaan als het klopte wat hij vermoedde.

Hij merkte de droefheid die wel in de stem van Wolfblood was. Natuurlijk had ook zij om hem gegeven, hijzelf tenslotte ook. Alleen kon hij het niet laten merken aan de clan, daar zouden ze hem voro verachtten waarschijnlijk. "Hij is geen deel van Bloodclan, gewoon een rogue." Dat was iets dat hij toch wel met vrij veel zekerheid kon zeggen. "Hij is liever vrij dan zich nog een keer aan iets te binden." Nee, Bloodclan zou heel eerlijk niks voor Tall zijn. Waarschijnlijk had hij ze alleen maar gebruikt voor wat hij wilde bereiken. Hoe ironisch dat alles ook was. Wat was het toch allemaal makkelijker als hij Tall gewoon kon haten voor wat hij had gedaan. "Soms wou ik dat ik hem echt kon haten." Mompelde hij dan ook, het was eruit voor hij er echt erg in had.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimema 4 jan 2021 - 1:16


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ondanks alles vond ze dat toch een opluchting, al had ze het niet verwacht. Hij was zo betrokken geweest met die afgrijselijke bloed poesjes dat ze eigenlijk wel had verwacht dat hij zich nu dik at aan hun prooi. De poes knarste met haar tanden, ze snapte er gewoon helemaal niets meer van. Waarom legde hij haar niets uit? Of Acornstar? Of Pepperpaw? Slatefur? Ze kon geen logica in zijn acties vinden en hoewel ze nog zo graag geloofde dat er een goede reden voor alles was, had ze dat ook zo lang van haar ma gedacht. Guess wat, die was er niet. Ze verschoof zich wat, diep in gedachten verzonken. De woorden van Acornstar brachten haar iets van haar stuk. Even glommen haar ogen wat vijandig, waarom zou hij hem niet haten? Hij was een vuile hufter en een clan verrader, after all. Maar ergens, diep van binnen, was ook zij nog naar het graaien voor een reden om hem niet te haten. Dus keek ze weg, een frons op haar gelaat. "Waarom zou je 'm niet haten?" besloot ze hem te vragen, al lag er iets van argwaan in haar stem. "Ik haat hem wel, met heel m'n verdomde hart," en toch voelde het niet goed om het te zeggen. De poes wendde haar blik af. "Denk ik,"



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 15:19

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Nee, Tall was geen deel van Bloodclan en nooit ook echt geweest als hij het goed had begrepen. Hij had hem er tenslotte ook nooit echt voor aangezien om er echt bij te horen en dat bleek wel, omdat hij nu gewoon nog vrij rond leek te kunnen lopen zonder dat er ook maar Bloodclan achter hem aan zat. Misschien had hij niet zo eerlijk moeten zijn over het feit dat hij Tall niet kon haten, maar haten was soms moeilijker dan je dacht. Hetzelfde voor het tegenovergestelde. Maar wanneer het ene gevoel sterker was dan de ander, dan was dat toch het eerste wat je voelde, ook al was dat in zijn gevoel eerder pijn dan wat het daadwerkelijk was.

Hij zou hem dan ook wel willen haten, maar het gevoel dat voornamelijk op kwam zetten wanneer hij aan Tall dacht was pijn. "Het is geen haat dat ik voel voor hem, maar wel pijn." Hij kon wel proberen te zeggen dat dat haat was, maar dat was het niet. "En ondanks de pijn kan ik hem niet haten." Was het maar zo makkelijk, dan had hij hem misschien wel kunnen vermoorden, maar nee, dat had hij niet gekund. "Misschien had ik hem wel kunnen vermoorden als ik hem had gehaat." Want nee, dat had hij nu gewoon niet kunnen doen. Dan had hij nu niet allerlei katten die hem vroegen waarom hij Tall niet vermoord had, maar niemand zou dat ooit begrijpen, ook al zou hij dat uitleggen. Want hoe kon hij nu zeggen dat hij van de kater had gehouden? Dan zouden ze hem mogelijk voor gek verklaren. "Ik denk dat de meeste me voor gek zouden verklaren als ze wisten waarom ik hem niet kon vermoorden." Murmelde hij dan ook zachtjes. Waarschijnlijk zou ook Wolfblood het niet begrijpen, niet met hoe ze sprak over dat ze hem haatte.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Your gaze would haunt me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1108
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 41 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 0:00


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ze vond hem maar vreemd, en bovenalles verdacht. Hoe kon hij niet Tallstar haten, na alles wat hij had gedaan? Door Tallstar was zijn zoon nu dood, zijn kleindochter voor altijd verminkt en zoveel van zijn clangenoten weg of dood. Hij, meer dan wie dan ook, zou hem vanuit het diepste van zijn hart moeten haten. Maar een zure appel waar Wolfblood doorheen aan het bijten was, was dat het nooit zo simpel was. Kon ze maar gewoon boos zijn, en alleen boos. Of alleen van iemand houden, zonder schuldgevoel. Maar alles was altijd een verwarrende wirwar van takken en ideeën en gevoelens en niets leek verdomme ooit simpel. Ze wilde boos zijn op Acornstar, en was dat ergens ook. Boos dat hij niet boos was, maar toen dacht ook zij aan Tallstar. En misschien nog wel meer aan haar moeder. De gedachte stak, omdat het altijd die verschrikkelijke smaak terug in haar mond bracht. De smaak van bloed, bloed dat ook daar haar aderen stroomde. "..." ze zweeg op zijn woorden, voor een lange tijd. "Ik kan mijn moeder ook niet haten. Niet echt, niet helemaal," dat was het eerste dat ze in tijden over Sinclaw had gesproken, en ze keek Acornstar niet aan. Ze hoopte dat hij het zou snappen, dat ze hem begreep. Zelfs als zij haar moeder had vermoord, en hij Tallstar niet.



Gods of slaughter's
favorite daughter

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Your gaze would haunt me DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 14:52

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Er viel een lange stilte. Ergens was hij bang dat hij het nu echt verkeerd had gedaan en dat Wolfblood hem nu misschien wel juist zou haten om zijn beslissingen. Het was ook niet alsof hij Tall niet had willen haten, maar hoe harder hij het probeerde om te doen, hoe moeilijker het was. Ergens was hij daarom wel jaloers op zijn dochter die zo makkelijk boos kon worden om iets, hem zelfs verachtte leek het. Ze was zo open met haar emoties, maar dat kon hij simpelweg niet. Ook al deed hij daar nu een poging toe. Hij verwachtte alleen niet helemaal dat Wolfblood over Sinclaw zou beginnen, want dat was een kat die hij misschien toch wel echt gehaat had. Maar misschien ook weer niet, ze had hem zijn zoon gekost, dat was iets dat hij wist, niet per se Tall. Maar dat ging hij nu maar niet zeggen, niet nu Wolfblood toegaf dat ze Sinclaw ook niet echt kon haten. "Het is moeilijk om degene te haten waar je van houdt of ooit gehouden hebt." En dan maakte de vorm van die liefde niet uit. Sinclaw was haar moeder geweest en dat betekende niet niks.


If you are strong, you'll find responsibility
Your gaze would haunt me 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Your gaze would haunt me   Your gaze would haunt me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Your gaze would haunt me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: