Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Riptide of life (open for bc and maybe help???????)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lilypool
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimema 3 aug 2020 - 23:55

Ze waren Riverclan, maar ze waren ook Bloodclan. Dit bleef allemaal zo verwarrend en het hielp niet dat de ene na de andere wat begon te zeggen. Dreampaw leek verbaasd te zijn over Aegir, misschien had ze zelf ook zo moeten reageren, maar nee, dat kon ze niet. Niet wanneer ze alles al wist en hij weer voor haar was hier. Ze moest bedenken hoe ze hier het beste uit zouden kunnen komen, maar haar hart stond even stil bij de woorden van de leidster. Ze zouden alledrie gevangen worden genomen. Nee, dat konden ze niet hebben.

Ze hoorde de woorden van haar zusje wel en die van Brimpaw, maar de woorden van Aegir brachten toch een lichte glimlach op haar snuit. Ze hoopte dat ze hem hiermee zou kunnen vertrouwen, voor wat ze zou doen. Ze stapte dan ook naar de kater toe en boog hasr kop naar hem toe, hem lichtjes aanrakend. "Ik zal blijven," Sprak ze zachtjes tegen hem. "maar je zult me moeten helpen hiermee." Na die woorden richtte ze haar blik op Brat en haalde een keer diep adem. De poes was de leader hier, dat was wel duidelijk, maar ze moest dit slim proberen te spelen. "Mijn zusje bedoelde dit allemaal niet zo, ze wilde jullie alleen mededelen dat onze vader gestorven is." Ze hield zich zo rustig mogelijk, ondanks Brimpaw die duidelijk andere plannen had. "Dat was haar reden om hier te komen en de ander is haar gevolgd. Zelf was ik hier in de buurt om een andere reden." En nu kwam het, als ze hier iets verkeerd zei, zou het mogelijk niet alleen haar de kop kosten. "Ik heb een aantal keren met Aegir afgesproken en was ook vandaag onderweg naar hier om hem te ontmoeten. Hij probeerde me te overtuigen om hier naartoe te komen, om naar de elite te komen. Alleen ik was er onzeker over. Maar nu blijkt mijn vader een bloodclanner te zijn geweest." Ze durfde haar zusje niet aan te kijken na dit gezegd te hebben, nee, dat kon ze niet. Het was niet toegestaan te ontmoeten met een bloodclanner. Maar ze moest doorzetten nu. "Ik heb een voorstel voor jullie. Ik kan al jullie vragen beantwoorden over mijn vader, Saxon. Jullie zullen niks extra's hebben aan deze twee en ik ben er vrij zeker van dat Riverclan naar die twee zal zoeken als ze te lang weg zijn. Mij zullen ze niet missen als ze weten wat ik heb gedaan." Ze begon langzaam te shaken, maar nauwelijks merkbaar. "Als jullie die twee laten gaan en mij gevangen nemen zal het niet tot een oorlog komen. Ik denk namelijk ook niet dat jullie een oorlog kunnen gebruiken zo snel na wat er is gebeurd met Shadowclan." Dit laatste was meer een gok, maar ze waren hier en niet in het Shadowclankamp, dus dit moesten de juiste woorden zijn. Ze hoopte maar dat de poes zou luisteren. Ze probeerde haar blik dan ook vast te houden om te laten zien dat ze dit meende.


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 S3HBvx
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 aug 2020 - 12:50


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Orchis14

Hoewel hij de Commandant was, of Captain hoe hij zichzelf liever noemde, stond hij niet altijd direct klaar om in te grijpen hoewel dat wel verwacht werd met de rang die hij droeg. Nee, hij keek liever eerst de boom uit soms, keek toe wat er zou gebeuren als hij gewoon aan de zijlijn zou toegluren. Brat was ondertussen wel komen opduiken toen er ineens drie Riverclanners midden in hun kamp waren ingewandeld alsof het zondag was bij de kerk. Drie kinderen, drie hersenloze wezens die dachten hier zomaar binnen te kunnen komen zonder enkel probleem. Brat was voor hem al veel te gast vriendelijk bezig, als het aan hem gelegen had dan had hij die al twee omgelegd en de derde laten toekijken voor ze voor altijd hier opgesloten zou zitten tot ze niet meer herinnerde wie ze was en waar ze vandaan kwam. Na wat toegekeken te hebben was de tom uit eindelijk toch uit zijn lig houding opgestaan toen de calico she-cat begon te spreken alsof ze inderdaad de zondagsgebed hield. Orchis wachtte tot ze uitgesproken was en er een stilte viel. Daarna begon hij heel zachtjes te gniffelen wat steeds luider en luider werd tot zijn gestoorde gelach door het kamp galmde. Zijn verkormde konijnenlijf bracht hem dichter naar de apprentice terwijl hij door zijn gelach heen haar strak in de ogen keek. ''O-o-o- alsjeblieft.. je maakt me bang! een oorlog tegen Riverclan.. ik sta te trillen van ANGST.'' De tom stapte voorbij Aegir, sperde hem aan de kant zodat zijn neus bijna tegen die van de apprentice drukte. ''Wie denk je dat je bent poesje, hier sprekend tegen een clan vol moordenaars? Denk je werkelijk! WERKELIJK WAAR, dat wij, luisteren naar een zielig kittentje? Om wat? Een oorlog te ver komen? Wat is je naam kind? Lilystar? HAHAHH, alsjeblieft, spaar me.'' De tom greep haar gezicht vast met zijn klauwen en drukte dreigend haar kop tegen zijn voorhoofd aan. ''Jij verteld mij alles wat je weet en als liefdadigheid laat ik jou en je vriendjes leven.'' Sprak hij gevaarlijk tegen de jonge kat. ''Niemand gaat naar huis. Je bent heel dom bezig als je denkt dat dit een plek om voorstellen te geven, hier doe je wat wij zeggen zodat je keel niet word doorgebeten kind.'' De tom duwde haar van zich af en keerde zich tot zijn clan. ''Waar wachten jullie op. Grijp die snotneuzen! luister naar jullie leader en captain en anders zullen je vandaag nog onder de grond rotten samen met deze drie idioten.''


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazel
Deceased
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 TcKouvK
Beertje
16
Actief
Set me free,
leave me be

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons (forever)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azazel
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 aug 2020 - 14:03


I AM AFRAID OF NEEDLES
Was ze een meeloper? Dat kon misschien wel zo zijn, maar wat er nu gebeurde in het camp was best wel interessant en daarom keek ze van de zijlijn toe. Ze stond best dichtbij en kon de hartslagen van ieder individu horen. Trots gloeide door heel haar lijfje toen ze mama zo streng zag optreden. Trots en liefde, dat is wat ze voelde toen ze deze etters bang maakten. Toch was een ervan een vriendin van Aegir. Oee, misschien konden ze ook wel vrienden worden! Haar voorstel klonk redelijk, maar niet redelijk genoeg. Dat van Orchis daarentegen. Hoewel ze hem heel erg vies vond vertegenwoordigde hij de Elite goed. Toen hij om hulp riep, háár hulp kon ze ook moeilijk weigeren. Azazel stond het dichtste bij Aegir en ze schampte haar schouder tegen hem. "Goed gedaan Aegir!", miauwde ze trots in het voorbij lopen. Ze waren als broers en zussen en ze had hem al volledig geaccepteerd, hoewel hij soms wel een watje was. Nu schoot ze verder in een drafje en ging ze voor de kleinste, domste poes die hier eerst had gestaan. Azazel was jong en deze zag er toch jonger uit dan de dikke rosse. Ze stortte zich naar voren om de gevlekte poes bij haar nekvel te nemen. Met geweld en bloed, want dat maakte het enkel leuker.

♢ AZAZEL ♢

Tag: Elite (Aegir & Dreampaw)
Credit: canopy


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Y3dIojM
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 19:17

Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 96iPLbp

Geirriteerd keek de poes uit haar ogen toen de situatie zich op een ongunstige manier uitspeelde. Maar wat haar het nog meeste verveelde was de riverclanner. En dan niet dat ze eisen begon te stellen, maar dat ze ook wel een paar punt had. Als de Elite erop stond om de hele bende te houden dan was een oorlog met Riverclan onvermijdelijk. En dat was iets; waar ze nog niet klaar voor waren. 'Dit gaan we doen; de calico blijft hier.' Ze richtte haar poot naar het wijfje dat als laatste gesproken had. Met een woeste blik en om hoog gehesen haren keek de poes alle katten een voor een aan. 'De rest van het groepje zal morgen ochtend vrij gelaten worden.' Als een straf, ze moesten leren dat je niet zomaar haar kamp kon binnen wandelen wanneer je dat wilde en dan weer vrijuit gaan. Niet gelijk- eerst moest je dienst uitzitten.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 aug 2020 - 9:37

I'm sorry it took me so long to see you
Alles om haar heen, het was teveel, teveel, ze kon hier niet tegen vechten. Ze kon dit niet overleven of wel.. papa.. waarom hielt je van deze katten.. papa waarom was je bij hun als je bij mij kon zijn..

Alles overspoelde haar lichaam en ze voelde zich klein, zo verschrikkelijk klein.

Haar zusje wou een deal maken en zei dingen die ze niet helemaal wou geloven. Dingen die ze niet helemaal kon geloven. "Lily.." Fluisterde ze gepijnigd en moest een luide snik inhouden toen de leider sprak. Ze wou Lily hier houden.. ZE wou.. Met enorme ogen duwde ze zichzelf dicht tegen haar zusje aan. Wanhopig terwijl ze langzaam knikte. Morgen.. Zou Pantherstar hen komen zoeken.. Of zou het Panther niet boeien.. Haar grote ogen gleden naar Brimpaw spijt duidelijk zichtbaar terwijl ze haar oogjes sloot en meestapte met de bloodclanners. Misschien was er meer.. was er een rede waarom papa bloodclan boven haar had gekozen.. Was dit.. WAs dit niet het uitgelezen moment om daar achter te komen?
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brimstone
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 BBTakD
Bunny
174
Actief
"Life is full of failures."

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons ✟
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brimstone
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 aug 2020 - 17:20

Brimpaw klemde haar kaken op elkaar toen Lilypaw zich er ook mee moest mengen. Zij offerde zichzelf ook al op, nee, leek zelfs vrijwillig in Bloodclan te willen blijven. En natuurlijk was Bloodclan daar veel blijer mee. Niemand had zelfs maar een sikkepit om haar aanbod gegeven. Nee, ze moesten haar niet hebben. Het maakte niemand iets uit. Brimpaw voelde zich alsof ze tegen een muur sprak, maar misschien zou een muur nog meer gehoor hebben naar haar woorden. Oh, ze mocht een nachtje blijven. Dat was meer dan iemand haar ooit angeboden had, dat was zeker. Maar ze was er vrij zeker van dat dat minder met haar te maken had en meer met Dreampaw. De grote rosse kattin voelde haar ogen prikken met boze tranen maar hield haar kopje hoog. Nee, haar leven was blijkbaar niets waard. Anders had haar opoffering iets uitgemaakt. En dat Lilypaw zei dat Riverclan hen zou komen zoeken? Nee, naar Dreampaw en naar Lilypaw zouden ze zoeken. Van Brimpaw verwachtten ze waarschijnlijk toch dat ze Riverclan verraden zou hebben, als ze al gemerkt hadden dat ze weg was. Starclanverdomme, haar poten jeukten om aan te vallen, om een verschil te maken. Om te tonen dat ze invloed had, dat ze ook nuttig kon zijn, dat haar leven waarde had.
Het zou zo makkelijk zijn om de rosse Bloodclan leidster aan te vallen, om haar klauwen in diens nek te slaan en bloed te trekken.

Maar waarom zou ze? Wat was het punt? Heel Bloodclan zou hun leidster komen redden. Het zou uiteindelijk haar bloed zijn die de aarde zou doordrenken, haar leven die de grond in sjijpelde. En op het eind zou niemand haar naam nog weten, zou niemand weten wie ze was, wat ze gedaan had. Het zou geen nut hebben. Niets dat ze deed had ooit nut. Was dat niet de reden dat ze bleef voortstrompelen, nog steeds een apprentice ook al was ze al bijna tien manen ouder dan de jongste warriors? Soms vroeg ze zich af waarom ze niet gewoon stopte, waarom ze niet gewoon opgaf. Het zou hetzelfde resultaat hebben. Niemand zou om haar geven, niemand zou om haar rouwen als ze stierf.

Maar Brimpaw klemde haar kaken op elkaar, keek de andere grote rosse kattin aan met een boze blik in haar ogen en met haar kopje hoog geheven volgde ze de Bloodclanners. Ze wierp geen blik meer op Dreampaw of op Lilypaw. Zij zouden genoeg hebben aan elkaar. Brimpaw zou zelf wel in stilte en alleen lijden. Zoals ze altijd deed.


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 FLpZws
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegir
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Zukobean
Renske
399
Actief
We drink the poison our mind pours for us, and wonder why we feel so sick

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aegir
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2020 - 0:34

Ze bleef! Lily zou blijven. Zijn gezicht klaarde op en stralend keek hij om zich heen. Zijn vrienden zouden blijven! Ze zouden zien hoe mooi het hier was, dat ze sterk waren, dat ze alleen maar zouden helpen. Dat ze de regels van Starclan volgden, net zoals hun. Alleen ging het er soms ietsje, ietsje anders aan toe. Maar dat was nodig, dat maakte hun sterker, beter dan alle anderen. En Lilypaw zou het ook leren en zou net als hij sterker worden dan ze ooit zou kunnen worden. Maar ze vertelde opeens... leugens. Hij had haar helemaal niet gevraagd hier te komen, alleen Starclan kon dat. Verward keek hij haar aan, zijn gevoelens verborg hij absoluut niet. Hoe kon hij haar helpen, als ze begon te liegen. Voor hem? Azazel zei nog dat hij goed werk had geleverd, en even keek hij al even verbaasd om naar hem. Nee, nee! Zo was het helemaal niet. Maar hij kreeg er geen woord tussen. Orchis begon te lachen en maakte haar uit als een zwakkeling. Hij werd aan de kant geduwd en hij keek toe hoe zijn vriendin werd gegrepen en even slikte hij. Dit was niet de bedoeling, zo moest het niet gaan. Hij wilde roepen dat Orchis van haar af moest blijven, maar hij kon niet. Want ja, hij had gelijk, ze waren sterker dan Riverclan. Hij was niet bang voor hun! En Brat besloot uiteindelijk dat iedereen moest blijven en dat Lilypaw nog langer moest blijven. Even deed Aegir zijn hart een sprongetje. Dat was wat hij wilde, maar hij wist niet zeker of... of het wel echt zoiets goeds was. Hij had niet het gevoel dat ze haar zagen als één van hun. Snel duwde hij dan ook met zijn neus tegen Lilypaws schouder en probeerde haar weg te duwen bij Orchis. ‘Kom Lilypaw, ik zal jullie nieuwe huis laten zien,’ miauwde hij, waarbij zijn grijsblauwe ogen even die van Orchis kruiste. Alsjeblieft, laat haar los, en dan konden ze zo meteen wel weer praten.




                ÆGIR
from the depths darkness rises



Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypool
Member
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimema 17 aug 2020 - 16:49

Ze had al haar aandacht op de leidster van dit stel gefocust, wilde de anderen niet eens aankijken, want wie weet wat ze daar zou vinden. Zou het afschuw zijn? Of zouden ze denken dat ze loog? Er was maar een kat hier die dat met zekerheid kon zeggen, maar gelukkig hield Aegir zijn mond. Als hij haar nu tegen zou spreken, dan zou dit wel eens heel verkeerd af kunnen lopen. Voor er echter een antwoord kwam, hoorde ze een gestoord gelach dat haar haren lichtjes deed rijzen, maar ze wachtte. Ze ging haar blik niet draaien naar waar dat vandaan kwam. De keuze was echter niet meer die van haar toen hij dichterbij kwam en Aegir ook daadwerkelijk aan de kant duwde. Ze liet haar blik kort naar Aegir gaan om te zien of alles goed ging met hem voor haar blik terugging naar de kater die nu zo dichtbij stond dat zijn neus die van haar bijna raakte. Zijn woorden deden een rilling over haar rug lopen, maar ze bleef stug staan. Ze zou niet terugdeinzen van hem, dan zou ze hier toegeven en dat kon ze niet. Ze voelde hoe zijn klauwen haar gezicht grepen en voor een moment had ze het gevoel dat ze hem weg wilde duwen, maar vocht ertegen. Ze liet alleen een kleine glimlach zien, vol ironie. Wie dacht deze kater dat hij was? Voor het laatst dat ze gezien had was de rode poes de leidster hier. "Volgensmij ben jij niet de leidster hier," Sprak ze dan ook na hij haar van zich weggeduwd had. "En zal dit ook haar beslissing zijn en niet die van jou." Het was waarschijnlijk niet verstandig om nu zo te reageren, maar de stem van de rode poes zorgde er al voor dat ze iets meer hoop had dat haar zusje en Brimpaw hier weg zouden komen.

Ze voelde hoe haar zusje zich tegen haar aangedrukt had en liet een zwakke glimlach zien, een die haar gerust moest stellen, maar dat waarschijnlijk totaal niet deed. Haar blik gleed van haar zusje naar Brimpaw en weer terug. "Ga maar naar Brimpaw, ik red me wel." Ze zou hopelijk Aegir hebben, dan zou dit alles misschien nog niet zo verschrikkelijk hoeven zijn. Ze draaide zich dan ook weg van de rest van de katten en begon in de richting te lopen die Aegir haar uitgeduwd had. "Kan ik eindelijk zien waar je terecht bent gekomen." Sprak ze nog zachtjes tegen hem, ook al was dit nooit haar bedoeling geweest om hier zo te komen. Maar het lot leek een ander plan te hebben. Tenslotte kwam haar vader hier ook vandaan, dus misschien was het tijd dat ze alles eens met haar eigen ogen zou zien.


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 S3HBvx
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Riptide of life (open for bc and maybe help???????)   Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 aug 2020 - 12:26


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Orchis14

Oh die snotapen altijd weer, die kleine rugrats met hun grote bekken terwijl ze nog maar net uit hun luiers waren gekropen. Alsof het kind hier geboren was maar dan zonder breincellen. Hij had haar bij het gezicht gepakt en terwijl ze daar stond de grijnzen had hij bijna de neiging om haar lippen voor altijd in de positie te snijden. Helaas was hij inderdaad niet de volledige baas hier zoals het poesje al had geschat, maar was hij wel de gene die naast Brat stond. Hij had zeggenschap, hij had macht en dat zou hij deze Riverclannertje wel even laten blijken. Nu was ze veilig, nu was haar haagje gered door Brat maar oh, oh,.. als ze vannacht alleen was dan zou hij haar poot vastgrijpen en naar de hemel slingeren. ''Vergis je niet kind, ik ben hier ook de baas.. en als ik jou dood wil dan zul je dat zijn. Samen met je vriendjes, mag je toekijken hoe hun keel word doorgebeten voor die van jou gebroken word.'' Fluisterde hij haar nog toe voor hij naar zijn leiders beslissing luisterde. Hij hield zijn grote blauwe ogen strak en diep in die van haar gedrukt. Hij was geen kat waar je spelletjes mee speelde. Zelfs de sterren durfde dat niet met hem aan. De tom stapte naar achteren en Aegir wrong zich ertussen in, hem half smekend aankijkend. ''Pas goed op haar.'' Zei hij tegen de zwarte young one, die nu blij was dat hij een oud vriendje had. De Captain likte zijn mondhoek af terwijl hij denkbeeldig met zijn staart sloeg. Voor nu had hij nog een vriendje, voor nu ja. ''Gooi die twee andere Riverclanners bij Coagaze.'' Sprak hij tegen de rest voor hij zich omdraaide en richting Brat liep. Zijn ogen gingen van de grond langzaam naar de hare toe. Teleurstelling duidelijk te zien in zijn blik. Zwakke teef dat ze was. De tom hield voor een seconde haar blik vast en huppelde weer veder, weg van deze kindershow.

- uit


Riptide of life (open for bc and maybe help???????) - Pagina 2 Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riptide of life (open for bc and maybe help???????)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: