Mijn kleine wereldje.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn kleine wereldje.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fox
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fox
BerichtOnderwerp: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 20:05

Een kleine grijze kater liep op de straat opweg met haast naar het park. Hij wou aan zijn nichtje Charlie zijn nieuwe halsband te laten zien. Zijn halsband was oranje en had een klein nep vossenstraartje eraan. Hij draaide zijn hoofd om te kijken of het hangertje nogsteeds om zijn nek hing. Opeens hoorde hij een harde grom die snel naar voren kwam. Een auto naderde snel op hem af en het licht scheen in zijn ogen en hij deed zijn ogen stijf dicht,en sprong snel een heel eind opzij. Nadat het licht voorbij was moest hij zijn ogen weer dicht doen, omdat er een grote golf water over zijn hoofd heen kwam. Hij schudde zijn haren doorelkaar en viel achterover in de modder. Bij de ingang van het park rende hij hard het gras over naar de plek die hij samen met Charlie had uitgekozen om elkaar te zien.

(Flut ben niet zo goed in beginnen en inspilood sorry Pukkie en Charlie, en de pesters)


Ik ben nog meer.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimezo 8 jan 2012 - 19:28

Pukkie zat naast de poort van het park, zonder echt iets te doen zach ze een grijze kater. De grijze kater had een mooie hals band om. Zij zelf zou nooit zo'n halsband hebben. Zij was maar een poesje die net gevonden was. Ze volgden de grijze kater om te weten waar hij heen ging. Hij keek ergens naar maar wist niet dat er een auto aan kwam. De auto gromde. De auto naderde snel de kater. Het licht schijnde in zijn ogen, en deed zijn ogen stijf dicht en sprong een eind opzij. Nadat de auto voorbij was moest hij weer zijn ogen dicht doen, omdat er een golf van water over hem heen kwam. En hij viel in de modder. Pukkie giegelde, van de kater. De kater rende de poort van het park binnen naar iets toe. Ze wist niet waarom ze het deed maar ze ging hem stiekem achterna. Ze ging achter een boom staan en keek wat er gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 5moon old
Gender:
Rank:
Charlie
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimema 9 jan 2012 - 16:46

Charlie keek ongeduldig rond of Fox er aan kwam, maar nee Fox was weer eens niet. Ze ging zitten bij een vijvertje en keek naar haar spiegelbeeld. Ze voelde een kulde druppel op haar hoofd glijden. En het begint ook nog is te regenen. Waarom kan Fox ook nooit op tijd komen? Ze dacht zal ik naar huis gaan of niet. Nee dat kan ik niet maken. Ze horde achter zich wat geluid. Ze keek waar het geluid vandaan kwam. Maar ze zag niks alleen een boom zal daar het geluid van komen. Ineens zag ze iets oranjes. H-hallo is daar iemand vroeg ze. Ze ging naar de boom toe en keek er achter. Ze zag een oranje kitten. Ze vroeg : Wie ben jij? Wat doe je hier? Spioneer je me soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 7:36

Van achter de boom zag Pukkie wat de lapjeskat deed. Ze ging een vijvertje zitten keek in haar spiegelbeeld. Pukkie zag dat ze druppel op hoofd gleed. Nee he het gaat regenen dacht Pukkie. Pukkie viel bijna achterover, daardoor maakten ze wat geluid met de bladeren. De lapjeskat keek naar de boom waar zij was verstopt. H-hallo is daar iemand vroeg de lapjeskat. Pukkie horden dat de poes dichterbij kwam, toen keek de lapjeskat achter de boom waar zij zat. Ze keek de poes aan. In haar hoofd vroeg ze: Ken ik jouw niet. Ineens begon de lapjes kat te praten.Ze vroeg: Wier ben jij? Wat doe je hier? Spioneer je me soms? Pukkie begon helemaal te stoteren. Ineens ging er een lichtje bij haar branden. Dat is Charlie dacht ze. Charlie roepten ze keihaard. Ze sprong speels op haar. Ken je me niet meer? Ik ben Pukkie. P-U-K-K-IE. En ik ben hier omdat ik een kat zag die een beetje raar is deze kant op gaan. En ik bespioneer je helemaal niet. Maar wat doe jij hier? Wacht jij soms op iemand? Je geheime liefde zei ze plagened. Ze ging voor haar staan en voerden een toneel stukje op. Hier ben ik dan de geheime liefde van Charlie om haar te redden van de boze draak. Pukkie sprong voor de tweede keer op haar en trekte speels aanhaar oor. Ik ben de draak die jouw op wil eten. Ze ging van Charlie af en ging voor haar zitten. Waneer komt je geheime liefde? Hoe ziet die er uit. Pukkie hield van Charlie plagen. Nou vertel dan. Vertel dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fox
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimevr 13 jan 2012 - 16:13

Ik ben Pukkie. P-U-K-K-IE. En ik ben hier omdat ik een kat zag die een beetje raar is deze kant op gaan. En ik bespioneer je helemaal niet. Maar wat doe jij hier? Wacht jij soms op iemand? Je geheime liefde zei ze plagened. Ze ging voor haar staan en voerden een toneel stukje op. Hier ben ik dan de geheime liefde van Charlie om haar te redden van de boze draak. Pukkie sprong voor de tweede keer op haar en trekte speels aanhaar oor. Ik ben de draak die jouw op wil eten. Ze ging van Charlie af en ging voor haar zitten. Waneer komt je geheime liefde? Hoe ziet die er uit. Pukkie hield van Charlie plagen. "Hallo ik ben er ook nog! riep Fox uitgelaten." Ik wil ook aandacht!" Maar toen hij 1 van de katten herkende als zijn nichtje Charlie kwam hij langzaam op hen afgelopen en zei:"Ohh ehh hallo ik herkende je niet." en hij keek verlegen naar de grond.

Sorry voor de kortheid en flutig xD


Ik ben nog meer.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pukkie
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5manen
Gender:
Rank:
Pukkie
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimevr 13 jan 2012 - 20:24

Hallo ik ben er ook nog! Ik wil ook aandacht. Hij liep naar ze toe en zei: ohh eeh hallo ik herkende je niet. Hij keek verlegen naar de grond. Pukkie herkende de poes meteen toen ze hem zag. Jij bent die rare kat! Schreeuwde ze. Oooooooooh je wachten dus op hem. Is dat je vriendje ? Waarom hebben jullie samen afgesproken. Ze keek de kat aan die net aangekomen was. Eeeeeh sorry niet letterlijk bedoelt . Ze keek de poes aan. Ze vond hem er grappig uit zien met zijn haaren om hoog en alle kanten op. Ze liep een rondje om hem heen en bekeek hem tot top tot teen. Ze vond hem er mooi uit zien. Ze kreeg een raar gevoel in haar buik. Was ze verliefd? Ze was nooit verliefd geweest en ze vond het maar raar. Ze dacht: ga weg!!! Ineens keek ze verlegen in zijn ogen. Ze zei: ik denk dat je het al hebt gehoord, maar ik ben Pukkie. En jij bent die poes die in de modder viel zei ze verlegen. Eeeeeeeh ze probeerden wat te zeggen, maar haar keel was dicht geplakt. Ik - ik - ike ken Charlie en ike zag haar dus ik ging maar achter een boom staan. Ze liep een anderen kant op naar Charlie en ze zei : wie is dat? Zal ik jullie alleen laten of mag ik blijven. Ik zal heeeeeeeeel erg stil zijn en jullie mogen over alles praten en doe maar als of ik er niet ben. Ze sprong een boom in en keek naar Charlie en de kater. Ze rolden op haar rug en voelden weer dat rare gevoel. Ze keek naar de kater. Ineens dacht ze wie is dat eigelijk? Ze sprong uit de boom. Sorry maar wat is je naam eigelijk, want nu kennen we elkaar en moeten we elkkaars namen weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 5moon old
Gender:
Rank:
Charlie
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 14:44

Voor de laatste keer hij is mijn vriendje niet! Het is mijn neef niet mijn vriendje of zo. We hebben samen afgesproken. Ze horden Fox zeggen: Hallo ik ben er ook nog! Ik wil ook andacht! Hij liep en zei: ooh eh ik herkende je niet. Fox keek schamend naar de grond. Ja Fox jij hoeft niks meer te zeggen je bent al te laat. Zei ze met een eigwijs stemetje. Ze schrok toen Pukkie schreeuwde: jij bent die rare kat! Met een boos gezicht keek Pukkie aan. Jij hoeft nu ook niks meer te zeggen. Jij hebt al genoeg gekkakeld. Charlie werd chagrijnig van al dat gedoe. Eerst Fox met te laat komen (wat ie altijd al doet). En daarna Pukkie met haar toneel stukje. Toen nog het geschreeuw van Pukkie die de het hele park plat schreeuwde. Ooooooooh je wacht dus op hem. En voor de laatste keer dat is niet mijn vriendje! Charlie draaide zich om en liep boos weg. Ze horden Pukkie nog iets zeggen maar het vervaagde snel door de wind. Echt iets voor Pukkie om er nog iets achter aan te schreeuwen. Laat Fox maar dacht ze. Die red het wel met Pukkie . Dat red hij wel .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fox
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 15:48

Ooooooooh je wacht dus op hem. En voor de laatste keer dat is niet mijn vriendje! Charlie draaide zich om en liep boos weg. Ze horden Pukkie nog iets zeggen maar het vervaagde snel door de wind. Echt iets voor Pukkie om er nog iets achter aan te schreeuwen. Laat Fox maar dacht ze. Die red het wel met Pukkie . Dat red hij wel . Fox keek verbaasd naar charlie."Chage chage rijnig." riep hij haar achterna. Hij keek daarn naar pukkie:"Zo die is chagerijnig zeg! Veel heb je noet aan haar als ze je alleen brengt en daarna weg loopt!" Fox draaide zich om en liep in de richting van de grote uitgang.


Ik ben nog meer.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yoena
Member
Mijn kleine wereldje.  DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yoena
BerichtOnderwerp: Re: Mijn kleine wereldje.    Mijn kleine wereldje.  Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 16:12

"En voor de laatste keer dat is niet mijn vriendje!" Charlie draaide zich om en liep boos weg. Ze horden Pukkie nog iets zeggen maar het vervaagde snel door de wind. Echt iets voor Pukkie om er nog iets achter aan te schreeuwen. Laat Fox maar dacht ze. Die red het wel met Pukkie . Dat red hij wel . Fox keek verbaasd naar charlie."Chage chage rijnig." riep hij haar achterna. Hij keek daarn naar pukkie:"Zo die is chagerijnig zeg! Veel heb je noet aan haar als ze je alleen brengt en daarna weg loopt!" Fox draaide zich om en liep in de richting van de grote uitgang." Nou zeg idereen is niet in z´n beste hemeur". Ze dacht:als ze maar niet al te boos op me zijn. Ze rende op een soort drafje achter hem aan en ging voor hem staan." Het spijt me oke?"" kom dan gaan we nu Charlie zoeken".Ze trekten hem speels mee aan zijn oor mee. " Weet jij trouwens welke kant ze is op gegaan"? Ze liet zijn oor los en glimlachten naar hem.



Flut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS: ik ben Pukkie
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn kleine wereldje.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: