ontmoeting met een eenling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ontmoeting met een eenling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:33

Purplepaw en Blackpaw waren op patrouille gestuurd door brokenstar. Ze waren aangekomen bij de Kraaienplaats, maar het rook anders. ''Ruik jij dat ook?'' Ze deed haar mond open om de lucht te proeven, en inderdaad er was iemand in ons territoria gekomen. ''Indringer, maar niet van een clan.'' Ze ging in de sluiphouding en sloop naar de onbekende kat. Ze zag hem nog steeds niet. De geur werdt steeds sterker en sterker totdat ze een witt kater zag lopen. Ze hurkte ineen en sprong boven op de kater. Ze rolde weg totdat ze tot stilstand kwam en Purplepaw bovenop de kater stond. Met haar klauwen ontbloot boorde ze ze in de voorpoten boorde. Hij kon niet wegkomen door de harde greep van haar. ''Wat doe jij hier, dit is het territoria van de Shaduwclan!'' Maar toen zag ze iets in zijn ogen dat haar aansprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:41

Purplepaw en Blackpaw waren op patrouille gestuurd door brokenstar. Ze waren aangekomen bij de Kraaienplaats, maar het rook anders. 'Ruik jij dat ook?' Blackpaw deed haar neus in de lucht "ja ik ruik het ook". 'Indringer, maar niet van een clan.' Blackpaw ging in de sluiphouding staan en sloop naar de onbekende kat toe. De geur werd steeds sterker en sterker tot Blackpaw een witte kater zag. "daar is hij" voor dat Blackpaw dat kan zeggen viel Purplepaw hem aan "Purplepaw wat doe je je heb nog geen enkele reden om hem aan te vallen". Blackpaw rende naar Purplepaw en die ander toe "Purplepaw ga van hem af NU".
Terug naar boven Ga naar beneden
F~
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
Pinecone
24

CAT'S PROFILE
Age: 4jaar.
Gender:
Rank:
F~
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 10:57

(grijze kater)

Fenrir was ouder dan de twee bij elkaar, dat rook hij, meteen viel de ene aan, alhoewel Fenrir geen kik gaf toen hij in een greep werd gehouden. Hij keek de aanvaller droogjes aan "Waarom ik in jullie territoria ben? Ik wou verkennen en rook inderdaad een clangeur, blijkbaar een niet al te goede clan". Hij kreeg een grijns en schudde de poes van hem af na enige tijd wringen en wroeten. Toen riep de poes de naam van de clan "De schaduwclan dus, lekkere naam". Hij herstelde zich en begon de wonde aan zijn poot te likken zonder enig morren of janken. Hij keek dan naar beide poezen en zagen dat ze een slecht karakter hadden, net zoals Fenrir had, puur slecht of had hij het mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:10

Purplepaw werdt er vanaf geduwd en belade op vier poten. '' Nee dit is niet een al te goeie clan, dus jij je ag de naam wel.'' Ze keek hem nog gemeen aan, ze vertrouwde hem nog steeds niet. Haar nagels waren nog steeds ontbloot en haar blik was recht op hem gericht. '' Wil je dan bij onze clan? Dan moet je eerst naar onze clan leider.'' Ze ging rechtop staan en haar nagels ingetrokken. Ze liep naar hem toe en rook zijn geur in, duidelijk dat hij nooit in een clan heeft gezeten. '' Jij bent nog nooit in een clan gezeten. Maar waar zat je dan, ik heb je geur nog nooit geroken hier. en waarom nu verkennen en niet eerder?'' Ze vroeg veel maar ze vertrouwde niet iedereen meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
F~
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
Pinecone
24

CAT'S PROFILE
Age: 4jaar.
Gender:
Rank:
F~
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:14

" Hmmm alsof jullie leider mij gaat ontvangen als een ware held.". Fenrir snoof en stopte met het likken van zijn poot. Vele kraaien vlogen over de drie katten heen met veel lawaai, wat Fenrir niet stoorde. toen hij zag hoe de poes haar tanden ontblootte deed hij dat uit automatisme en blies hij de antwoorden op haar vragen "Inderdaad dat heb ik nog nooit, ik ben geboren uit een Rogue's nest en heb sinds kort maar gehoord over clans. Ik zat ergens anders dan in dit gebied, ben weggevlucht voor een bosbrand in Italië naar hier, dan leerde ik over clans zoals jullie clan, en ik besloot nu vandaag eens op expeditie uit te gaan". Natuurlijk mocht de poes hem niet vertrouwen, daar had iedereen recht op. Fenrir vertrouwde hen beiden ook niet, dus was hij enorm op zijn hoede en hij verwachtte weer een aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:20

'Jij bent nog nooit in een clan gezeten. Maar waar zat je dan, ik heb je geur nog nooit geroken hier. en waarom nu verkennen en niet eerder' vroeg purplepaw 'Hmmm alsof jullie leider mij gaat ontvangen als een ware held' antwoorde de vreemde kater. Blackpaw zag dat Purplepaw haar tanden ontbloote en haar nagels en ze zag ook dat de vreemde kater het zelfde deed "PURPLEPAW!!!!! doe even normaal je weet niet eens waarom hij op ons territoria is en zijn naam. hoe heet je en wat doe je hier" zei Blackpaw vriendelijk. "als je wil weten hoe wij heten begin ik bij haar dat is Purplepaw en ik ben Blackpaw" zei Blackpaw nog steeds vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
F~
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
Pinecone
24

CAT'S PROFILE
Age: 4jaar.
Gender:
Rank:
F~
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:26

"Mij hebben ze tot Fenrir gedoopt"zei Fenrir en hij stopte met blazen. Hij richtte zijn aandacht tot de poes genaamd Blackpaw. "Wat ik hier doe? Verkennen en misschien eens zien hoe het clanleven tot zijn werk gaat, kunnen jullie mij vertellen wat jullie clan doet en waar je je aan moet houden? Wij Rogue's hebben geen regels, maar jullie clankatten vast wel". Hij zette zich neer en zijn staart zwiepte onrustig heen en weer "Aangenaam beiden." zei hij na enkele tijd verstreken was. Hij klauwde met zijn gewonde poot in de grond, niet op lettend dat hij zo de wond ging laten ontsteken, later zou hij het vuil er weer uitlikken, het irriteerde, maar hij bleef geen kik geven. Typisch Fenrir, altijd wonden oplopen en toch maar doen alsof het geen pijn deed, daar was hij een echte kei in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:36

'' Een clan heeft inderdaad regels, maar veel en het heet krijgerscode. Aangenaam Fenrir, en volg mij maar als jij niets van plan bent.'' Ze draaide om en liep in de richting van het camp. Ze sprong over omgevallen bomen en groote stenen. ''Kom je nog of wil je liever naar de tweebeenplaats?'' Ze rende door totdat het camp nog maar een paar vosselentes van hun af waren. ''Luister goed, onze clan leider is niet bepaalt een zacht muisje. Je loopt met mij en blackpaw naar meh toe en buigt diep. Je steld je voor en zegt wat je hier doet. , oke. Ze liep verder tot het camp en ging door de ingang en kwam het open veld oplopen. Daar ging ze zitten en wachte op Fenrir en Blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
F~
Member
ontmoeting met een eenling DPKsfdL
Pinecone
24

CAT'S PROFILE
Age: 4jaar.
Gender:
Rank:
F~
BerichtOnderwerp: Re: ontmoeting met een eenling   ontmoeting met een eenling Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 11:42

Fenrir luisterde aandachtig en knikte rustig bij de woorden van de poes genaamd Purplepaw. Hij volgde haar eenmaal ze had gezegd dat ze hem naar het kamp ging leiden. Dus hij moest buigen? Niet echt zijn ding, maar als het moest, dan moest het? "Een zacht muisje is ook niet echt een ideale clanleider dus jullie clanleider is waardig om voor te buigen. Ik zal me voorstellen en alle aandachtige details van mijn bezoek hier, onthullen.". Hij liep ook door en hij liet kleine bloedspoortjes na, niet dat dat hem kon schelen, zo zou hij zijn wond verzorgen en dan kon hij er weer tegen. Eenmaal arriveerde hij bij Purplepaw en ging hij zitten om zijn wonde te likken, zodat deze mooi kon genezen zoals het moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ontmoeting met een eenling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: