Scare me up a little bit of love[ts]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Scare me up a little bit of love[ts]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littleghost
Elder
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
67
Actief
Littleghost is slechthorend
en stom. (aka, kan niet praten)

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littleghost
BerichtOnderwerp: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimema 24 aug 2020 - 23:27

Een nieuw topicsearch, cuz why not?

Dit is voornamelijk omdat ik weer wat gewisseld ben met katjes en wat topics zoeken voor een bepaald aantal van ze. Voornamelijk mijn dames...

Yeah, ik ben slecht in deze introducties, dus let's just get to the point.

Littleghost
Een Shadowclan Elder die slechthorend en stom is. Kan enkel onder begeleiding naar buiten(en van het kamp vandaan) voor haar veiligheid. Dus topics waarin ze samen met iemand naar buiten mag zijn welkom. Voor niet Shadowclanners moet er of een npc aanwezig zijn of een topic met drie waarbij een haar begeleider is. Ze verlaat het territorium niet, dus in elk geval bij de grens. Topics in het kamp zijn ook welkom hoor.

Storkpaw
De Windclan apprentice die zichzelf wilt bewijzen en iets van waarde wilt worden voor haar clan. Heeft het niet zo op met Starclan en denkt eigenlijk dat ze er niet echt bijhoort soms. Is voor de rest wel opgewonden en gemotiveerd. Aangezien ze apprentice is kan buiten Windclan ook wel, al weet ik niet zeker of ze het territorium al verlaat.

Stalked
Oef, wat moeten we van Stalked zeggen. Een voornamelijk neutrale Bloodclanner die vooral slecht is in opdracht en tja, waarom niet. Ze trekt zich niet al te veel van de anderen aan en zorgt ervoor dat ze zelf ook niet teveel in de spotlight staat. Wel vindt ze dat ze haar woordje moet kunnen zeggen als het nodig is. Ze is niet iemand om je snel druk om te maken.

Smouldertongue
Eindelijk een vent. Ah yes, Smouldertongue. Een grappenmaker, lui, maar toch slimmer dan je zal denken. Houdt ervan om in bomen te zitten, maar niet om zijn taken uit te voeren. Heeft ondanks zijn verwachting nu een apprentice. Maakt bijna overal grapjes over en heeft een wisselende reputatie in Thunderclan. Is wel gewoon een vriendelijke vent.

Wel, momenteel is dit het ook voor nu. Ik weet dat ik nog drie andere heb, maar die komen er later misschien nog bij.


Scare me up a little bit of love[ts] Lig_310
Littleghost is slechthorend en stom
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimedi 25 aug 2020 - 12:10

Ik heb Storm voor één of meerderen van je accs? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stalked
Member
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stalked
BerichtOnderwerp: Re: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimedi 25 aug 2020 - 18:44

Storm en Smoulder?


Scare me up a little bit of love[ts] St210
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 0:39

Klinkt goed! Wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stalked
Member
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stalked
BerichtOnderwerp: Re: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 11:39

kan jij?


Scare me up a little bit of love[ts] St210
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Scare me up a little bit of love[ts] DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Scare me up a little bit of love[ts]   Scare me up a little bit of love[ts] Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 12:07

Sure (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scare me up a little bit of love[ts]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: