Adore you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Adore you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkspots
Member
Adore you Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Adore you   Adore you Icon_minitimema 31 aug 2020 - 23:12


Inkspots
Hij kon niet geloven dat hij had gelogen. Tegenover de leader. StarClan. Hij wist dat het uiteindelijk dubbel zo hard terug zou komen, dat als hij erachter zou komen Acornstar hem zo de clan uit zou gooien zonder ook maar een keer extra na te denken. Een zucht gleed over zijn lippen terwijl hij het kamp uit liep. Hij was moe. Vader zijn was vermoeiend. Vader van drie kittens was extreem vermoeiend. Hoe deed Bluejay dit in Starclans naam? Hij had er dan wel maar één en niet drie, maar dan nog. Jeetje. En natuurlijk had hij meerdere katten waar op hij kon bouwen, maar hij voelde toch echt de.. verplichting. Hij moest actief vader spelen want anders zou het zo maar duidelijk kunnen worden dat hij niet echt de vader was. Dat hij de facade die ze met z’n allen hadden opgebouwd zou gaan vallen. Hij keek de little creek in en damn, zelfs daar zag hij er vermoeid in uit. Een diepe zucht gleed over zijn lippen, waarna hij voorzichtig wat water op likte uit de koele stroom. Gelukkig was dit dan een rustmoment voor hem.
Acornstar


Adore you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Adore you DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimedi 29 sep 2020 - 15:52

Hij had nooit verwacht dat een leider zijn makkelijk zou zijn, want dat zou eigenlijk alleen kunnen als je zoals Tall was en dat was iets dat hij absoluut niet wilde zijn. Maar elke beslissing die hij moest maken omdat er weer een kat was die iets verkeerd had gedaan, maakte hem moe. En dan ook nog dat gecombineerd met amper slapen hielp zeker niet. Maar hij moest gewoon doorgaan tot dat niet meer ging waarschijnlijk. Maar dat zou pas kunnen gebeuren wanneer alles weer recht stond en de clan zonder hem zou kunnen. Hij was in gedachten verzonken, maar merkte toch op dat er ook nog een andere kat was hier bij de Little creek, Inkmask. Nog zo'n kat die hem mogelijk voor van alles zou verwijten als hij de kans zou krijgen, maar hij zou toch wel in moeten zien dat hij het voor het beste had gedaan? "Inkmask," Sprak hij dan ook rustig en liet zijn blik kort over de kater gaan. Hij zag er duidelijk ook vermoeid uit, maar dat was niet heel raar als vader.


If you are strong, you'll find responsibility
Adore you 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Adore you Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:47


Inkspots
Hij vond ze geweldig hoor en het gaf hem ook wel een beetje een trots moment als ze weer iets hadden geleerd. De eerste stapjes, de eerste woordjes, dat soort dingen waarvan hij nooit dacht dat hij het was zou gaan vinden, was hij er nu best wel trots op. Het was nog steeds een beetje apart om vader te zijn, vooral als de kittens eigenlijk niet eens van hem waren. Maar daar moest hij gewoon niet meer aan gaan denken, want dit waren nu wel zijn kittens. Dit waren zijn kittens en hij moest ook zo aan ze denken. ”Inkmask,” klonk er rustig, waarop hij zijn kop op hief en even om zich heen keek, wow was dat tegen hem? Hij keek de kater even met amuserende ogen aan. ”Wow, dat doet pijn. Ik dacht dat we inmiddels elkaar wel goed kende, snik.” sprak hij tegen de ander, melodramatisch terwijl hij een poot op zijn borst zette.
Acorn


Adore you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Adore you DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimevr 6 nov 2020 - 15:57

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij zuchtte lichtjes bij de reactie die hij kreeg van de warrior. Hij veranderde niet veel, dat was zeker. Zelfs een stel kittens deden daar niks aan. "Je verandert ook niet," Sprak hij dan ook. Ook al was hetgeen dat nu wel verandert was, dat hij een stel kittens rond had lopen in het kamp, maar met een moeder die haar eigen kittens had achtergelaten om dood te gaan. Wat moest hij daar wel niet van denken? "Hoe bevalt het je om vader te zijn?" Misschien maar rustig beginnen voor hij over dat begon, want het zou een vader toch ergens aan zijn hart moeten gaan als je kittens door iemand in levensgevaar gebracht werden?


If you are strong, you'll find responsibility
Adore you 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Adore you Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimevr 6 nov 2020 - 23:56


Inkspots
Hij wilde het, ondanks alles, toch nog wel een beetje licht houden. Gewoon niet te zwaar beginnen en Acorn het idee geven dat hij hem haatte. Het was allemaal heat in the moment geweest en Ink die probeerde om het zo goed mogelijk te kunnen maken voor Air, dat dat niet helemaal gelukt was, was iets. Maar ze had op z'n minst Adder nu bij haar kunnen houden. "Je verandert ook niet," klonk er van de oudere kater af, waarop hij Acorn met een grijnsje aan keek. "Oh kom op, met mijn charmes hoef ik toch ook niet te veranderen?" sprak hij half lachend tegen de kater. Want oprecht, hij hoefde toch niet zoveel te veranderen omdat hij een vader was? Neuh. "Hoe bevalt het je om vader te zijn?" Tja, wat moest hij er van zeggen? Het was veel. "Het went.. een beetje." sprak hij zacht lachend. "Ik heb natuurlijk veel druk op m'n schouders nu.. Vooral, tja..." Na het hele gedoe en hij eigenlijk de enige echte ouder voor Tide en Dim was. "Maar ik probeer het zoveel mogelijk te balanceren, zelfs als het me wat extra slaap kost." sprak hij grinnikend tegen de kater. Want slaap had het hem al zeker gekost. En ook soms zijn spieren. Slapen op de koude grond naast het nest was echt pijnlijk, wie had dat ooit gedacht?!
Acorn


Adore you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Adore you DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimewo 11 nov 2020 - 15:21

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Misschien had hij ergens verwacht dat hij iets serieuzer zou zijn geworden nadat hij een vader was geworden, maar daar leek het toch niet echt op. "Misschien had ik verwacht dat je toch wat serieuzer geworden zou zijn, maar duidelijk niet." Ook al spraken de volgende woorden van de kater dat misschien weer een beetje tegen. Het was waar dat hij nu een zware last op zijn schouders had, maar dat was nu eenmaal hoe het was om een vader te zijn. "Dat is nu eenmaal hoe het is om een vader te zijn." En dan was hij nog jong. Hij was zelf al een stukje ouder geweest bij zijn eerste nest en dan was het misschien toch allemaal anders.


If you are strong, you'll find responsibility
Adore you 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Adore you Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:26

Inkspots
Hij wist stiekem wel dat de kater had verwacht dat hij een stuk volwassener zou zijn geworden, maar aan de andere kant was het gewoon niet zijn ding weet je wel? Hij was iemand die het moest hebben van de leukigheid in het leven. Een beetje pret, want het leven was zo voorbij. Dat wilde hij ook zijn kittens meegeven. Tenminste, dat zou wel een beetje zijn idee zijn, naast alle andere goede lessen waarvan Settled zou willen dat hij die zou meegeven aan de kittens. "Misschien had ik verwacht dat je toch wat serieuzer geworden zou zijn, maar duidelijk niet." klonk er van de kater, waarop Ink zachtjes grinnikte. "Serieus waar nodig, Acorn. Je moet wel een beetje pret houden in het leven enzo. Anders is het ook weer zo saai." Sprak hij met een knipoogje tegen de kater. En natuurlijk, hij kon ook wel serieus zijn. Hij nam immers nu wel zijn taken redelijk serieus, in plaats van een beetje lantefanteren. Tenminste, aan het einde van de dag zouden de taken alsnog wel gedaan zijn, maar gewoon op een kalmer tempo. Misschien was het het feit dat hij niet verdacht moest zijn dat hij wat extra zijn best deed, maar misschien was het ook wel gewoon omdat hij toch wel een goed voorbeeld neer moest zetten voor de kittens. En omdat Settled hem anders een schop onder zijn kont zou gaan geven. Dat was ook wel een dingetje. Hij wilde immers niet dat Settled hem achterna zou gaan zitten. Hoeveel ouder hij dan ook zou mogen zijn dan Settled, de kater was zeker sterker dan dat hij was. "Dat is nu eenmaal hoe het is om een vader te zijn." Hij grinnikte even zachtjes, waarna hij zijn kopje schudde. "Tja, ik had het niet echt verwacht om al een vader te zijn, weet je wel?" Oprecht. Dat had hij echt niet verwacht. Hij had verwacht om veel later vader te worden, hell hij wist niet eens of hij ooit vader had willen worden. Maar goed, nu hij er op terug keek was het wel leuk om kittens te hebben, hij zou het nu echt niet anders willen. "Ik bedoel, ik wist dat ik dat had gedaan, maar ik had niet verwacht dat ze zou verzwijgen dat ze drachtig was enzo." Ja, dat was voor iedereen in het kamp een schok geweest toen ze dat had verteld. Letterlijk, hij had zijn reactie niet eens moeten faken toen ze het vertelde aan de clan dat zij de moeder was van de kittens en dat hij de vader was. "Maar geen zorgen, ik heb er geen spijt van. Ze zijn geweldig en ik zou ze voor geen moment willen inruilen naar hoe ik eerst leefde." sprak hij met een zachte grinnik.

EL4A


Adore you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Adore you DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 15:22

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij had die gedachte waarschijnlijk niet eens hoeven hebben, want hij wist ergens wel hoe Inkspots was. En het verbaasde hem dan ook niet echt dat de ander niet verandert was, ook al konden kittens dat zeker wel met je doen. Alleen duidelijk niet bij deze kater. Hij was zelf ook vrij laat vader geworden de eerste keer, dus het verbaasde hem eerlijk niet dat Inkspots het ook nog niet verwacht had. Vooral als je nog niemand had om ze mee te krijgen. Alleen als je het nou eenmaal deed was er wel een kans dat er kittens uit voortkwamen. "Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Tenslotte ben ik ook pas vrij laat vader geworden de eerste keer." De meeste hadden dan al een of twee nestjes met kittens vaak. En dachten niet eens meer aan nog een, maar dat was pas toen hij echt begonnen was. "Wacht maar tot ze apprentices zijn en hun eigen weg beginnen te gaan." Dan zouden ze steeds minder te maken willen hebben met hun ouders en als je niet uitkeek gingen ze je zelfs haten of ging er een veel te vroeg dood, maar dat sprak hij allemaal maar niet hardop uit.


If you are strong, you'll find responsibility
Adore you 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Adore you Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimezo 21 feb 2021 - 0:15

Inkspots
Het was ook een beetje op hem gesprongen. Spur of the moment beslissing, wetende hoe slecht het voor hem had kunnen aflopen. Vooral met hoe Acorn.. op dit moment was. Mentaal gezien. Zo ver hoopte hij allicht dat de kater hem nog vertrouwde. "Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Tenslotte ben ik ook pas vrij laat vader geworden de eerste keer." klonk er van de kater af, waarop Ink begrijpend knikte. "Ja, dat klopt natuurlijk. Je was niet de jongste meer, hoe oud was je met je eerste nest?" vroeg hij terwijl hij zijn kopje iets kantelde terwijl hij naar de kater keek. "Wacht maar tot ze apprentice zijn en hun eigen weg beginnen te gaan." klonk er van de kater af, waarop Ink's ogen al groter werden. "Oh nee, als ze ook maar iets op mij lijken..." Hij was een gigantisch probleem geval geweest. Iemand die de grenzen van de regels altijd op zocht. Settled zou hem echt voor zijn kop slaan als dat ook zo zou gebeuren bij zijn kittens.

EL4A


Adore you Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Adore you DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Adore you   Adore you Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 2:19

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hoe oud was hij bij zijn eerste nest? Hij ging al richting de zestig manen als hij het goed had, zeker niet jong meer. Northernfaith was dan ook een stukje jonger dan hem geweest, wat misschien voor anderen wat raar kon zijn, maar voor hem had het op dat moment helemaal niet raar geleken. "Richting de zestig manen denk ik al, Northernfaith was een stukje jonger." Net als nu waren er nooit echt poezen van zijn eigen leeftijd in de buurt of ze waren al elder en dat zorgde er toch wel ergens voor dat hij zich wat oud voelde. Hij kon niet helpen om een kleine glimlach te laten zien bij de opmerking van Inkspots. "Elke apprentice heeft wel wat streken, sommige meer dan anderen helaas." Beechresin was er zo een die altijd in de problemen leek te komen als apprentice, Southernwolf daarentegen wat minder. Toch zorgde de herinnering aan zijn zoon er nog steeds voor dat zijn gezicht wat vertrok. Hij miste hem nog steeds, ondanks dat Bloodclan nu weg was. Maar de kater die hem vermoord had leefde nog steeds, een lafaard was het. Wegrennen omdat hij hem had geprobeerd aan te vallen, maar ooit zou hij zijn kans wel krijgen. Daar was hij vrij zeker van.


If you are strong, you'll find responsibility
Adore you 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Adore you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: