[TS] In a different way



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] In a different way

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
[TS] In a different way DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: [TS] In a different way   [TS] In a different way Icon_minitimema 7 sep 2020 - 20:08

Oke, door een gesprek in de discord wilde ik dit eens gaan doen in een topic search. Het komt erop neer dat ik topics wil gaan doen waarbij het een verrassing is wie erop gaat reageren. Dit wil ik twee kanten uit gaan doen:

- Op de ene manier maak ik het topic aan met het account waar jij een topic mee wilt en mag jij reageren met wie je wilt/kan, waardoor het een verrassing voor mij zal zijn.
- Op de andere manier maak je een topic aan en stuur je de link naar mij toe waarna ik kies met wie ik erop ga reageren zodat dit een verrassing voor jou is.

Dit wil ik gaan doen door middel van een google form, zodat ik voor mezelf een overzicht heb. Hier is de link naar de google form: https://forms.gle/EK3Yhd73TeZ93KKx7

Dan is er natuurlijk nog een belangrijk deel, de katten waar topics mee mogelijk zijn:
Acornstar - Shadowclan - Leader - 84 moons - Actief
Beechresin - Shadowclan - Queen - 24 moons - Actief
Bluebell - Shadowclan - Queen - 55 moons - Semi-actief
Scarletpaw - Shadowclan - Apprentice - 6 moons - Actief
Needlepaw - Shadowclan - Apprentice - 7 moons - Semi-actief

Harespring - Windclan - Warrior/Tunneler - 27 moons - Actief
Mintroot - Windclan - Young warrior/Tunneler - 13 moons - Actief
Shadowrush - Windclan - Senior warrior/Tunneler - 105 moons - Semi-actief
Whitepaw - Windclan - Apprentice moor runner - 8 moons - Semi-actief
Sandkit - Windclan - Kitten - 1 moons - Actief

Dustspirit - Thunderclan - Warrior - 20 moons - Actief
Maskheart - Thunderclan - Senior warrior - 90 moons - Semi-actief
Juniperpaw - Thunderclan - Apprentice - 8 moons - Actief

Lilypool - Riverclan - Young warrior - 12 moons - Actief

Turtle - Tribe - Prey hunter to-be - 11 moons - Actief
Alder - Tribe - Cave guard - 12 moons - Actief

Yuki - Bloodclan - Kitten  2 weeks - Actief

Er staat bij met wie ik actief ben en met wie semi-actief. Dit houdt in dat de kans groter is dat ik op je topic reageer met een actief account dan met een semi-actief account. Die zal ik alleen mee reageren als het echt bij ze past. Maar ze staan er ook tussen zodat je een topic met ze aan kan vragen^^.

- Cynthia
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] In a different way
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: