Today I will, except I won't



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Today I will, except I won't

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimedo 10 sep 2020 - 17:46

Bloodhound had vandaag een slechte dag gehad en was niet in staat geweest om fatsoenlijk met haar en Newtpaw te trainen. Met het verlies van Darkmoon vers op haar netvlies, was ze het kamp uit gelopen. Ze probeerde zich sterk te houden, probeerde controle te houden. Voor haar clangenoten, voor Newtpaw. Maar om eerlijk te zijn, het voelde alsof alles uit de klauwen liep, alsof ze nergens meer controle over had. Straks gaf ze ook de verkeerde kruiden, straks maakte ze die fatale fout. Ze wilde in controle lijken, maar ze had alles behalve. Toen ze dus eenmaal alleen was, begonnen haar poten te trillen. Ze probeerde voorzichtig een blad te scheiden van de rest van een plant zodat ze die kon afbijten en meenemen, maar haar poten trilden van spanning die los kwam. Hoe erg ze ook probeerde, ze kreeg het blad niet in de juiste positie. Voordat ze het wist begonnen de tranen ook over haar wangen te lopen. Wat ging Acornstar morgen op de gathering vertellen? Dat Shadowclan zwak was? Dat de medicijn kennis weg was? Want het lag in ieder geval niet in haar poten.

[Wolfblood]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 23:16


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Nee hoor, ze was echt niet aan het wachten totdat Pepperpaw het kamp uit ging. Heus niet. Het was gewoon toeval dat ze ook net toen besloot te gaan jagen, puur toeval en echt niet omdat ze haar graag wilde spreken zonder dat er anderen bij waren, hoor. Zo vertelde ze zich keer en keer opnieuw terwijl ze toevallig dezelfde richting opging als de kersverse medicine cat apprentice. De laatste tijd merkte ze meer en meer dat ze het liefst tijd met haar spendeerde. Langzaamaan begon ze te accepteren dat Pepperpaw ongeveer haar enige vriendin was. Of nuja, vooral ook haar favoriete vriendin. Kon ze het een vriendin noemen? Of was het gewoon meer dat ze haar het minst slecht kon accepteren. Natuurlijk zou ze eerder sterven dan dat ooit tegen een levende ziel toegeven, want ze wist ook wel dat het niet wederzijds was. Immers was Pepperpaw natuurlijk weer walgend perfect, ze kon goed opschieten met alles en iedereen, had meer vrienden dan ze op haar poten kon tellen- in een wereld waar katten kunnen tellen- en was nu ook nog eens de medicine cat apprentice geworden. Ze had altijd alles, was perfect op iedere manier en ook nog eens met die stomme, betoverende blauwe ogen van haar. Wolf kon niet beslissen of ze haar nu mocht of niets met haar te maken wilde hebben, maar toch nam ze altijd de moeite om hoi te zeggen wanneer ze langs kwam. Wanneer ze met haar was voelde ze zich minder paranoïde, minder schuldig en opgejaagd door wat er was gebeurd. Maar dat mocht ze nooit, nooit weten. Nooit.
Uiteindelijk kwam ze het huppelkonijntje tegen ergens bij een boom. Ze was aan het frutselen met een blaadje ergens, zoals nu haar taak was sinds Acefray eruit was geknikkerd. "Oh,uh, hey, toevallig dat ik je tegen-" ze deed nog zo haar best om achteloos over te komen maar stopte met praten toen ze zag hoe erg de poes aan het trillen was. Nu waren haar cognitieve vaardigheden omtrent emoties nou niet heel ver ontwikkeld dankzij een nalatige opvoeding, toch had ze wel door dat er iets niet goed was met haar. Iets van bezorgdheid lag even in haar ogen. "Alles... Oké?" haar stem was haast voorzichtig en hoewel ze de poes niet meer aan durfde te raken, ging ze wel naast haar zitten.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimevr 2 okt 2020 - 23:57

In de medicine cat den probeerde ze altijd haar hoofd hoog te houden. Waar zou de clan heen gaan als ze zagen dat Pepperpaw het allemaal niet meer volhield? Newtpaw had het zwaar genoeg, dus Pepperpaw probeerde juist haar kin hoog te houden. Dan kon Newtpaw juist zich wat meer terugtrekken, zichzelf wat meer rust gunnen en de tijd nemen. Maar het gewicht op haar schouders was zwaar en de prijs was hoog. Ze liep op haar tenen, meer dan haar tenen zelfs. Ze wilde maar wat graag zichzelf verstoppen in de vacht van haar vader, maar hij was er niet meer. Ze moest het zelf zien te rooien, maar het leek alsof Starclan haar strohalmen reikte waar ze net niet bij kon, met als resultaat dat ze nu door dit kleine dingetje wat niet lukte, de druppel was die de emmer deed overlopen.

Dikke tranen rolden langs haar neus naar beneden, kapot spetterend op de grond en de bladeren van het kruid wat ze probeerde te pakken. Ze liepen langs haar snorharen naar beneden en zacht gesnik kwam uit haar mond terwijl ze trillend zichzelf naar voren liet zakken, haar schouders hoog op trekkend. Ze had zich zo in zichzelf gekeerd dat ze helemaal niet doorhad dat ze benaderd werd, dat iemand haar gevolgd was. Pas toen ze een stem hoorde kwam ze meteen omhoog, haar rug geschrokken rechtend. Ze richtte haar blauwe ogen op Wolfblood, de grote stoere warrior die haar gered had van Shade. Bruusk wreef ze meteen haar tranen weg met haar pootje. Wolfblood was juist zo moedig, ze wilde juist bewijzen aan deze kattin dat ze ook dapper kon zijn. ”Oh, Wolfb-blood,” hikte ze, terwijl ze probeerde haar gezicht weer fatsoenlijk te krijgen. ”Er is n-niks.. helemaal n-niks..” Maar terwijl ze dit uitsprak, kwamen er weer snikken tussen haar woorden door en begonnen de rebelse tranen weer opnieuw te vloeien, hoe erg ze ze ook probeerde te stoppen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimeza 24 okt 2020 - 23:35


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ze was aan het huilen. Starclan verdomme, waarom moest ze nou weer huilen? Iets van paniek sprong in haar ogen op, terwijl ze zich probeerde te bedenken wat je in een dergelijke situatie deed. Toch was het enige referentiekader dat ze had aan de hand van haar moeder, en ze was er inmiddels wel achter gekomen dat slaan niet bepaalde het gewenste effect had. Die had gezegd dat ze zich niet aan moest stellen, dat Shadowclan vrij was en dat ze verdomme een Medicine cat apprentice was geworden ook. Misschien zou ze haar slaan. Maar ze wilde Pepperpaw niet slaan, of haar pijn doen. Ze wilde gewoon dat ze zou stoppen met huilen, en gelukkig zou zijn. Maar hoe? Ze kon het voor zichzelf niet een voor elkaar krijgen.

Een frons kwam op haar gelaat toen Pepperpaw stug bleef beweren dat er niets aan de hand was. "Maar je bent aan het janken," stelde ze wat nukkig vast. Er was wél iets aan de hand en het irriteerde haar dat Pepperpaw het niet gewoon vertelde, hier kon ze helemaal niets mis mee. Toch hield ze kort haar mond, ze snapte de gewoon niet. Ze was zo anders dan zij zelf, maar ze wilde haar wel snappen. Dus haalde ze adem en deed haar best te raden wat het was dat haar dwars zat. "Heeft iemand je pijn gedaan..?" haar klauwen kwamen wat uit hun hulzen.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimewo 28 okt 2020 - 10:45

Things my heart used to know
Ze wilde haar verdriet zo erg stoppen, maar ze kon niks beginnen tegen de vloed van tranen die haar nu overkwam. Elke keer als ze dacht dat ze het verdriet een klein beetje gestelpt had, kwam er weer een nieuwe golf naar buiten met zacht gehik en gesnotter. Ze voelde zich zo klein, zo kinderachtig tegenover de grote dappere warrior tegenover haar, wie zonder pardon en tranen haar meerdere malen beschermd had, de clan gered had van Sinclaw en altijd haar mening uitsprak. En hier stond zijzelf dan, een klein, snotterend zooitje omdat het allemaal niet helemaal goed ging. Ze voelde zich uitermate zwak.

De nukkige toon maakte het alleen maar erger. Haar hart kromp samen van schaamte en het was bijna genoeg om haar helemaal te laten tollen. Maar voor nu bleef het bij zacht gesnik en Pepperpaw veegde opnieuw ruw met haar pootje haar tranen weg. "Sorry.. sorry," stamelde ze tegen de kattin, haar excuses aanbiedend domweg omdat ze aan het huilen was. Ze wilde niet dat Wolfblood zag dat ze aan het huilen was. Ze wilde juist dat Wolfblood vond dat ze stoer en dapper was. Nou, daar begon ze nu weer mooi mee. Ze schudde haar kopje bij de volgende vraag van Wolfblood en keek eventjes naar de plant. "Ik.. ik.. alles lukt gewoon niet.." gaf de flamepoint stilletjes toe, "iedereen komt naar de medicine cat den voor hulp en ik weet zo weinig en Bloodhound kan me niks leren en Newtpaw heeft het al zwaar genoeg naar Darkmoon en ik stel iedereen teleur en misschien ben ik inderdaad maar een stom konijn wat terug naar Windclan moet en.. en en.." Het verhaal kwam er met horten en stoten uit, hakkelend en snel opvolgend.
Someone holds me safe and warm
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimema 2 nov 2020 - 23:53


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ze deed haar best om niet geërgerd te raken, om haar niet gewoon 'kop op' te vertellen en een goede stoot tegen de schouder te geven. Dat leek alleen maar averechts te werken, ze bleef zich alleen maar verontschuldigen. Wolfblood slikte en stapte iets dichterbij. Misschien zou ze haar moeten omhelzen, dat had haar vader vroeger gedaan als ze verdrietig was. Lang geleden, heel lang geleden. Wanneer ze zich geprikt had aan een doorn, of haar mosballetje kapot had gemaakt. Maar ze kon het niet. Ze kon het gewoon echt niet. Haar blik gleed af naar haar klauwen. Ze was zo bang om alles kapot te maken.

De vloedgolf van woorden die Pepperpaw sprak bracht een boze frons op haar gelaat. Misschien vooral omdat het ook schuldgevoel opbracht, want wie was het die verteld had dat ze een stom windclan konijn was? Zij. Ja, natuurlijk zij weer, als de lompe boer die ze was. "Je bent geen stom konijn. Alleen een huppelkonijn... Een, uh, uh, leuk... Huppelkonijn? De goede variant, zeg maar," Shit, misschien had ze dat nou niet helemaal lekker verwoord. Ze beet kort op de binnenkant van haar wang. "Denk je dat een kitten een warrior wordt als je ze zonder hulp in het moeras laat rotten? Nee. En jij gaat niet alles opeens weten door met je kop tussen de kruiden te maffen," ze keek de ander aan. Haar woorden allicht wat hard, maar uiterst oprecht. Ze was gewoon verward waarom Pepperpaw dat zelf niet zag. "Je werkt jezelf het apenzuur, meer kan je niet doen. Ik denk niet dat iemand het beter zou kunnen dan jij... Behalve misschien Smokebreath, maar telt niet meer," zij zou het iniedergeval zeker niet beter doen. Al dat gepiel met al die plantjes. Het was monnikenwerk waar zij helemaal geen geduld voor had, laat staan de hele dag kittens en elders helpen. Raap haar op. "En, uh, ik kan altijd helpen. Als je wilt," ze wist niet hoe, maar dat mocht Pepperpaw dan lekker zelf bedenken. Voor haar zou ze misschien nogwel een elder aanhoren.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimedi 24 nov 2020 - 23:47

Pepperpaw was zo erg in haar eigen woordenstroom verstrikt dat ze pas verbaasd opkeek toen Wolfblood praktisch tegenover haar stond. Ze knipperde met haar vochtige blauwe ogen omhoog naar de kattin en luisterde verbaasd naar wat ze te zeggen had. ”H-hoe k-kan ik een goed huppelkonijn zijn?” vroeg ze, wat nahikkend, ”Ik.. ik ben nog steeds Windclan.” Haar emoties liepen hoog op terwijl ze schuldig wegkeek van Wolfblood. Ik ben niet eens Shadowclan. Warme schaamte gleed over haar heen en liet haar oren naar achter draaien. Ze durfde het niet aan de donkere warrior te vertellen, uit angst dat deze haar dan helemaal zou verwerpen. ”Maar ondertussen.. terwijl ik niks weet, worden er katten ziek, gaan er katten dood,” fluisterde ze, haar oren naar achter in haar nek draaiend, ”En ik kan ze niet helpen, en Newtpaw heeft het nog zwaarder dan ik.. Dus ik probeer heel sterk te zijn voor haar maar het lukt me allemaal niet.” Ze schudde wat moedeloos met haar kop, ”Ik kan niet eens dit stomme takje van de rest afhalen!” Haar frustratie met haarzelf liep alleen maar meer op, maar ze schrok er uit op toen Wolfblood haar hulp aanbood. ”Sorry ik moet dit niet allemaal bij jou neerleggen.. Jij bent al zo druk met je warriortaken en dan kom ik klagen.” Ze schudde haar kop verhit, "ik.. ik.. kan dat niet van je vragen, ik weet hoe goede warrior je bent en.. ik wil je niet storen.. enzo. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 14:08


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in. Was dat het niet? De poes knarste met haar tanden, niet zeker hoe ze zich eruit moest lullen. Immers kon ze niet bepaald zeggen dat ze vroeger graag had gewild dat Pepperpaw weer terug opgerot was naar Windclan, en nu gewoon dat niet meer vond. Dat besefte ze zich dan nog net wel. Bij de volgende woorden gaf ze de ander een stoot tegen haar schouders, al deed ze haar best om het niet te hard te doen. Door de aanraking trok ze zich snel weer terug. "Dat is niet waar, en dat weet je zelf ook," ze keek weg van de ander, haar oren wat naar achter getrokken. "Ik ben toch ook geen Bloodclan?". Als zij haar moeder niet was, was Pepperpaw dat ook niet. Want ze was haar moeder niet. Nee, ze kon ze mocht ze nooit worden, en Pepper ook niet.

Haar frustratie nam toe naarmate Pepperpaw sprak. Deels om de weemoed in diens stem, deels omdat ze niet wist wat ze eraan kon doen. Zeggen dat alles goed kwam? Ze had geen idee of alles goed kwam. Ze moest gewoon haar best doen, en dat deed ze al. Wat was er dan nog? De kers op de top was vervolgens dat de poes zei dat ze haar er niet mee moest belasten. Ze noemde haar een goede warrior. Wolfblood werd stil, haar blik gleed af naar de klauwen aan haar poten. Een goede warrior. Het deed haar ogen prikken, al weigerde ze te laten zien hoe zeer die woorden haar staken. Ze had twee katten vermoord, ze had verdomme haar eigen moeder vermoord. Zelfs al was haar bloed volledig van Shadowclan, vooral de laatste tijd voelde ze zich alsof ze geen haar beter was dan de moordenaren in het mensen gebied. Haar klauwen klapten zich uit. "Je bent een betere Shadowclanner dan ik ooit kan zijn," haar stem was bitter en er was pijn in te horen. Ze wilde er niet over spreken, ze wilde het gewoon vergeten. Vergeten dat die afschuwelijke dag ooit was geweest.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 22:57

Things my heart used to know
Ondanks dat de wind koud door de bomen heen blies, voelde Pepperpaw zich warm onder haar pels om tegenover deze dappere warrior te staan. Ze keek zo ontzettend naar Wolfblood op en het feit dat ze hier jankend tegenover deze dappere kattin stond, dat vond ze absoluut verschrikkelijk. Ze wilde niks liever dat Wolfblood haar als een volwaardige warrior zag immers. Wolfblood zei dat het niet waar was, dat ze Shadowclan was en dat Wolfblood zelf toch ook geen Bloodclan was. Pepperpaw schudde wat geschrokken haar hoofd, dat wilde ze ook niet impliceren. "Nee natuurlijk niet! Je bent één van de dapperste warriors die ik ken, je hebt me immers gered," stamelde de kattin, maar ze voelde het mistig in haar hoofd worden van paniek. Ze voelde zich in de hoek gedreven, weer opnieuw ging alles haar boven haar pet. Haar hart klopte in haar keel toen Wolfblood alsnog gepijnigd klonk, bitter zelfs. Dat Pepperpaw een betere Shadowclanner zou zijn dan dat Wolfblood ooit zou zijn. Nu had ze Wolfblood ook nog pijn gedaan blijkbaar. Alle emoties kwamen tot een kookpunt, alles borrelde en frustreerde haar. "Ik zal nooit een Shadowclan kat zijn want ik ben helemaal nooit Shadowclan geweest!" spuwde ze uit naar Wolfblood, haar stem overslaand, haar staart opgezet en haar oren plat in haar nek gelegd. Het was alsof het daarna pas landde wat ze gezegd had. Haar ogen werden bleker, haar oren gingen hangen en haar blik werd paniekerig. Dit had ze nooit willen zeggen. Woordloos draaide ze zich om en rende ze weg. Ze wilde Wolfblood's reactie niet weten, ze wilde de bevestiging niet weten.
Someone holds me safe and warm
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimeza 28 nov 2020 - 16:43


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Dapper, heh. Ja, misschien. Maar waar lag de lijn tussen dapper en dom? Of roekeloos? Ze had Pepperpaw gered, maar ze had ook een poes gedood terwijl dat allicht niet eens nodig was geweest. Het had haar altijd geleken dat het extreem moeilijk was een kat te doden. Maar de waarheid was dat dat niet zo hoefde te zijn, als je vuil speelde. En het was net haar moeder die haar exact had verteld waar alle zwakte punten van een lichaam zaten.
Haar blik had ze star op haar poten gericht, waardoor ze Pepperpaw haar pure paniek niet doorhad totdat de poes begon te schreeuwen. Wolfblood schrok van haar toon, hoe ze de woorden uitspuugde zo'n beetje. Verbouwereerd bleef ze dan ook zitten bij de uitbarsting van de ander, zelfs toen deze er als een haas vandoor ging duurde het even voordat Wolfblood in actie kwam. Een vlaag van woede trok ver haar gezicht "Kom terug hier!" blafte ze en zette de achtervolging in, met krachtige sprongen schoot ze over het landschap. "Je kan niet zoiets zeggen en dan wegrennen, Pepperpaw!" wat moest ze hier nu weer mee? Had ze iets verkeerd gedaan? De poes klemde haar kaken op elkaar en probeerde nog een tandje bij te zetten, alleen had zij niet het windclan bloed dat de rossige poes had. "Dat je moeder-" haar poot klapte dubbel, en zonder dat ze haar zin af kon maken kwam ze met een harde klap op de grond, waar ze een kort doorrolde. De poes kreunde gefrustreerd en pijnlijk. Waar haar poot inmiddels weer redelijk genezen was, had de periode van rust ervoor gezorgd dat de spieren verzwakt waren, dit soort geintjes vonden ze niet echt heel leuk. Moeizaam kwam ze overeind en schudde kwaad haar vacht uit.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimedi 8 dec 2020 - 17:42

Things my heart used to know
Het was een explosie van frustratie geweest, een dam die een rivier te lang geblokkeerd had. Nu moest al het water wegspoelen. Pepperpaw spoelde zelf mee leek het wel, aangezien ze er keihard vandoor ging van dit gesprek. Ze was echter moe, uitgeput en overwerkt en haar uithoudingsvermogen was niet wat het geweest was. Ondanks dat ze gebouwd was op grote snelheden en rennen, moest je dit wel onderhouden wilde je dit kunnen doen. Van weken in het kamp zitten, leren over kruiden, werd het niet beter. En vandaar ook dat ze Wolfblood's boze geblaf nog zeker achter zich hoorde. Ze drukte haar oren plat, vastbesloten om zichzelf alsnog uit de situatie te bevrijden. Maar toen hoorde ze de pijnlijke kreun, de klap. Als bevroren bleef ze stilstaan waarna ze zich met grote ogen omdraaide. "Je poot-" bracht ze geschrokken uit, haar oren in haar nek drukkende. Vertwijfeld bleef ze staan, wegrennen? Of helpen?
Someone holds me safe and warm
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimema 4 jan 2021 - 1:15


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Rot poor, absoluut klote ding. Wolfblood schold een paar woorden die ik hier zeker niet kan typen terwijl ze zich overeind hees, haar poot nu pijnlijk omhoog getrokken. Toen Pepperpaw zich omdraaide en bezorgd klonk zette ze deze echter weer heel snel neer, ondanks de pijn. "Mijn poot is prima," gromde ze bozer dan ze bedoelde, gezien haar frustratie eerder vanuit haar eigen gene kwam. De grote poes haalde diep adem en deed haar best om niet tegen de kleine poes uit te vallen. "Kan je nou alsjeblieft stoppen met rennen?" bromde ze tussen haar tanden door. Waarom moest haar lichaam dit nou weer flikken? Rot Shade. "Ik ben niet je verdomde vijand! Ik ben je vrien-".. Waren ze vrienden? Wel toch? Maar wat als zij het niet zo zag? Wat als ze het vervelend vond als zij het zo noemde? Ze slikte en keek weg. "Ik ben niet je vijand," mompelde ze erachteraan.



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimema 4 jan 2021 - 23:37

Wolfblood haar gegrom was haar niet vreemd, maar toch legde Pepperpaw haar oortjes iets achteruit terwijl een steek van schuldgevoel door haar hart kliefde. Ze besloot er niks op te zeggen, steunend op haar teentjes, lichtvoetig en klaar om er weer vandoor te gaan. Haar hoofd stond nog steeds maar op 1 signaal vastgeroest, rennen en hard ook, maar ze leek aan de grond genageld nu ze gestopt was. Haar hoofd was in de war, haar stem verstomd. Ze wist geen antwoord toen Wolfblood haar vroeg niet te rennen. Haar hart kneep nog een keer krampachtig samen toen Wolfblood aangaf dat ze haar vriend was, niet haar vijand. Natuurlijk was Wolfblood niet haar vijand! Ze wilde ook niets liever dan haar vriend zijn. Maar.. wat als Wolfblood haar vriend niet meer wilde zijn als ze het wist? Ze zette een stapje achteruit, al voelde ze zich alsof ze alle zwaartekracht van de aarde moest bevechten om dat te bewerkstelligen. "Natuurlijk ben je wel mijn vriend! Ik.. ik wil juist niet.. dat verliezen." Haar stem dwaalde af, haar doorzettingskracht verliet haar iets. Als ze nu al een konijn was in Wolfblood's ogen, wat zou ze dan zijn als ze wist dat er geen druppel Shadowclan bloed door haar aderen vloeide?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Today I will, except I won't Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 0:00


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Pepperpaw bleef stil staan en deed één stapje terug. Al was het er maar een, zelfs dat zou ze nemen. Als ze nou gewoon zou stoppen met rennen, want dat begreep ze gewoon niet. Haar was geleerd dat je gewoon dingen op moest lossen, het liefst met daden. Dit alles vond ze al machtig ingewikkeld, en zeker als Pepperpaw dan ook nog eens letterlijk wegrende van haar problemen. Dat zou toch niets oplossen? Enkel dingen uitstellen, en erger maakte? Ze haalde diep adem, om de pijn te verbijten. Dat hoefde alleen niet echt meer, want Pepperpaw noemde haar een vriend. Wolfblood slikte en keek de ander niet aan, de ander die geen idee had hoeveel die woorden voor haar betekende. Ze waren vrienden. Ze had een vriendin, eentje die haar ook echt een vriendin vond. En dan ook nog eens een vriendin zoals Pepper, hoe zag ze niet in dat iemand zoals Wolf zich daar zo gelukkig voor prees? Hoe zag ze niet in dat Wolf een idioot zou zijn om zoiets te verliezen? Pepperpaw was zo goed, en zij... Zij was Wolf. "Natuurlijk niet," sprak ze dan ook. "Het is niet jouw schuld dat je ma van windclan is en je pa een eikel, Huppelko- Pepperpaw." ze keek haar aan met een diepe frons. "Jij bent gewoon Pepperpaw. En met jou is helemaal niets mis."



'A bird sat down and spoke to me:'
Today I will, except I won't Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Today I will, except I won't 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Today I will, except I won't   Today I will, except I won't Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 0:14

Pepperpaw voelde zich warm onder haar pels. Ondanks dat de koude wind door haar haar woelde, voelde ze niet eens de kilte ervan. Ze wilde zo graag dat Wolfblood haar ook aardig vond... En misschien dat ze dat nu ging verpesten. Pepperpaw beet op haar lip toen Wolfblood aangaf dat ze een eikel van een vader had. Haar oren gingen in haar nek en ze keek naar de grond. De woorden lagen op haar lippen, brandden op haar tong. Ze wilde het delen, maar tegelijkertijd.. Een steek van verdriet ging door haar hart heen bij de gedachten aan haar vader. "Hij.. hij is mijn vader niet.. hij heeft gelogen.." Fluisterde ze zachtjes, haar stem verwrongen. Verdriet brandde achter haar ogen, maar ze wist de tranen te stelpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Today I will, except I won't
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: