[TS] Been a while



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Been a while

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Peppermint
Medicine cat
[TS] Been a while 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 13:35

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest en ben mijn totale overzicht redelijk kwijt. Vandaar deze TS! Voel je ook vrij om oude topics aan te dragen die ik vergeten ben. Dat ik in m'n IP moest kijken welk acc ik okalweer had, zegt denk ik genoeg over hoe erg mijn geheugen momenteel 'de zeef' doet. Ga er maar van uit dat ik een topic vergeten ben als ik tot op heden niet gereageerd heb.

Het liefste, om mezelf niet meteen te overwerken, maar twee topics per persoon. Misschien dat ik dit er later nog afgooi.

Verder heb ik nog wat accounts waar ik net te weinig mee gedaan heb. Als je accounts zoekt om mee te plotten sta ik daar altijd voor open! Hit me up on discord then! Dan kan ik deze katten misschien uiteindelijk toevoegen aan mijn lijstje actieve katten. B)
x Emberpaw (TC)
x Littlebliss (RC)
x Wildboar (WC)
x Frailpaw (WC)
x Nightdance (WC)
x Cinderfox (SC)

[TS] Been a while Bq1MWpE8_o
Pepperpaw
Shadowclan medicine cat apprentice

Pepperpaw is een vriendelijke, lieve medicine cat apprentice, die wel vrij onzeker is. Haar vader is Tallstar, al heeft Acornstar haar verteld dat ze niet haar echte vader is.  

Max 5 topics. Als ik vol zit, voel me dan vrij om me toch te contacten op discord, wie weet dat ik nog akkoord zeg als het een leuk idee is. ;-)

Ze is altijd open voor medicine cat zaken.




[TS] Been a while F4vOSobh_o
Dragonpaw
Shadowclan apprentice

Dragonpaw is de zoon van Acefray en Sinclaw en deel van het slangennest. Hij is vernoemd naar de Dragon snake en zijn warriornaam zal Dragoncoil zijn.

Hij hunkert naar aandacht en vermijdt zijn familie. Hij is erg trots en heeft een ontzettend grote bek, maar heeft daaronder een heel klein, onzeker hartje. Hierdoor kan hij best snel driftig worden.

Open voor max 3 topics. Familie valt buiten de max.




[TS] Been a while DB9iu0lh_o
Seamist
Riverclan queen

Seamist is een Riverclan queen. Ze heeft kittens van de Shadowclan deputy Settleddust, maar de clan gelooft dat ze de partner is van haar jeugdmaatje Arcticwolf. Ze heeft op dit moment een licht ongezonde relatie met Arcticwolf en probeert zo goed en wel als het gaat op het moment voor haar kittens te zorgen.

Ze is echter wel doodongelukkig in haar huidige situatie, al probeert ze haar hoofd hoog te houden en te genieten van het enige wat haar op dit moment plezier geeft, haar twee kleintjes Amberkit en Brackenkit.

Open voor max 3 topics. Familie valt buiten de max.



[TS] Been a while 0HtNhfsn_o
Peril
Bloodclan fugitive

Een ongeleid projectiel. Peril zwerft op het moment nog rond op en rond Shadowclan gebied, zich verstoppend voor de patrols en katten aanvallend die te dichtbij komen. Ze is helemaal doorgeslagen sinds Cobra dood is gegaan en vreest voor haar leven. Denkt absoluut niet helder en zou ook zeker een kat kunnen vermoorden.

Was vroeger de Shadowclan warrior Sunvoice tot Cobra haar martelde tot ze deze naam niet eens meer durfde te gebruiken. Heeft daardoor een erg verwrongen beeld van de wereld.

Open voor max 2 topics.


[TS] Been a while CFuYPBog_o
Blossom
Tribe Prey Hunter

Ex Riverclan warrior, nu deel van de Tribe. Zit momenteel een beetje te chillen in een ravijn, beetje te verdrinken. Open voor topic reservaties daarna.

Ze heeft recent twee kittens geadopteerd, Meadow en Marten. Deze heeft ze samen met Day gevonden op de hooglanden.

Open voor max 2 topics. Familie valt buiten de max.






[TS] Been a while Qf3lJOjr_o
Briarbell
Windclan Prey Hunter

Ja, beetje een zwaar leven als je erachter komt dat je broer een apprentice vermoord heeft, en je hem vervolgens vermoord. Ze is een beetje onstabiel, maar wel loyaal aan haar clangenoten. Voor nu houdt ze haar kaken firmly shut over wat er gebeurd is met haar broer. Het is alleen de vraag of hij dat ook doet.

Open voor max 2 topics.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wave •
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wave •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 13:37

Ash x Briar
Thunder x Dragon
Wave x Blossom (may she survive)

C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[TS] Been a while DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 13:46

Dragon x Scarlet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Been a while Dutch22
Renske
2587
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 13:53

Settled x Seamist? love
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 14:09

Pepperx Snakekit?
Seamist x Stormflight?
Briarbell x Featherkit?
Dragon x Icepaw?

(als je nog topics met je andere accounts zoekt die je in het bovenstaande lijstje hebt gemeld, mag je me altijd een PM sturen naar Stormflight!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnkit"
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Sofie
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Dawnkit
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 14:16

Briarbell x Ashfeather?
Seamist x Dawnkit?

(En als wanneer Blossom weer terug is natuurlijk een keer een topic met Marten :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow •
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Sannemander
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 4 moons old ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Meadow •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 17:03

Bluejay x pepper of dragon? Kies maar!
En maybe zodra et kan een topic blossom x meadow? Of miss een fam topic met marten erbij or not or both idk wat iedereen et beste uitkomt heh
Terug naar boven Ga naar beneden
Marten •
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Sofie
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 3 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marten •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 18:04

Voor mij is alles goed :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[TS] Been a while VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 19:55

Ik heb hier nog een topic van Shrimp voor Pep!
https://www.warriorcatsnl.com/t43105-seesaw

En ik stel voor Dragon x Blue heheh
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[TS] Been a while 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 20:02

Hoooo boy. Ik moet niet dit maken voor college, en dan gaan nappen zo blijkt.

Q@ Wij hebben al contact gehad over Discord <3

Cynth@ Helemaal goed! Maak jij 'm aan?

Renske@ Nou... Is goed B( Ik maak 'm wel aan.

Stormflight@ Ik had een limiet van twee topics PP gezet. ^-^ Dus welke topics zou je het liefste willen? ;-) Ik stel in ieder geval Dragon x Icepaw voor.

Dawnkit@ Helemaal goed! Ik maak Briar x Ash wel aan. Maak jij die ander aan? En ik ben helemaal voor fam topics! B( Dus die komen zeker.

Sanne@ Hmm.. Blue x Pep doen? Maak jij?

Cam@ Thanks <3 Dragon x Blue is akkoord. Maak jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[TS] Been a while VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 20:06

Je zult m binnenkort in discord zien verschijnen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Meadow •
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Sannemander
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 4 moons old ♡
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Meadow •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 20:21

Komt helemaal goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 20:38

Ik heb alle topics gemaakt die ik aangegeven heb te maken <3 Heb ook meteen tags in de discord gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimedi 15 sep 2020 - 20:56

Pepperpaw schreef:
Hoooo boy. Ik moet niet dit maken voor college, en dan gaan nappen zo blijkt.

Q@ Wij hebben al contact gehad over Discord <3

Cynth@ Helemaal goed! Maak jij 'm aan?

Renske@ Nou... Is goed B( Ik maak 'm wel aan.

Stormflight@ Ik had een limiet van twee topics PP gezet. ^-^ Dus welke topics zou je het liefste willen? ;-) Ik stel in ieder geval Dragon x Icepaw voor.

Dawnkit@ Helemaal goed! Ik maak Briar x Ash wel aan. Maak jij die ander aan? En ik ben helemaal voor fam topics! B( Dus die komen zeker.

Sanne@ Hmm.. Blue x Pep doen? Maak jij?

Cam@ Thanks <3 Dragon x Blue is akkoord. Maak jij?

Per persoon bedoel je toch, hè? Dan zou enkel toch Dragon x Ice kunnen? Ik vind Dragon x Ice sws al goed! Als je er nog eentje zou willen, zou ik Pepper x Snake ook wel leuk vinden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[TS] Been a while 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 10:39

Yess! Per persoon!

Ik maak het topic voor Ice dan wel bij m'n postronde. Wil jij die van Pepper en Snake dan opzetten? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[TS] Been a while DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 10:46

Is goed, ik maak hem wel^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 12:14

Pepperpaw schreef:
Yess! Per persoon!

Ik maak het topic voor Ice dan wel bij m'n postronde. Wil jij die van Pepper en Snake dan opzetten? <3

Oooooh oké nu lees ik het goed haha

Ik zal dat doen, ja. Wss verschijnt ie vrijdag of zaterdag <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragoncoil
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragoncoil
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimevr 18 sep 2020 - 20:44

Terug naar boven Ga naar beneden
Marten •
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Sofie
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 3 moons ✧
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marten •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimevr 18 sep 2020 - 21:13

Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
[TS] Been a while DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Been a while   [TS] Been a while Icon_minitimevr 18 sep 2020 - 21:22

Dragonpaw schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t43887-icepaw-shadows-on-the-wall#876685
Bij deze het topic voor Icepaw!

Zal ik er met Snake op reageren dan maar? Ice is TC hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Been a while
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: