Still wandering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Still wandering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
Still wandering Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Still wandering   Still wandering Icon_minitimema 21 sep 2020 - 18:42


Nu de rust in het kamp was wedergekeerd gaf het de kater meer kansen erop uit te gaan. Het was dan ook niet gek dat tussen de trainingen met Rudepaw in de kater buiten het kamp te vinden was. Hoewel erg sociaal van nature, moest ook de grote man wel is alleen zijn, zichzelf terug vinden in de natuur voor hij zich weer kon focussen op het dagelijks clanleven. Voor hij zich weer kon mengen in de drama en roddels ver buiten dat van hem zelf. Zeker nu, zeker vandaag. Het was nog geen dag geleden dat hij zijn dochter alles verteld had over haar moeder, Forestlake. En hoewel niet onverwachts, hoewel hij al manen had gezocht naar de juiste woorden, voelde het nog altijd alsof hij de poes het verkeerde verteld had. Alsof hij niet aan de verwachtingen voldaan had. Eigenlijk ook niet gek als je erover nadacht, geen enkel woord zou de poes terug brengen, het zou nooit goed genoeg zijn voor de jonge poes, voor hem.
[Inkspots]

 
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Still wandering Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:45


Inkspots
Oh, hij was toch zo moe. Een zucht gleed over zijn lippen terwijl hij zich door het territorium heen beende. Geloof hem, vader zijn was vermoeiend naast zijn taken. Het was gewoon bijna apart om zo rond te lopen. Hij had soms nog wel eens het gevoel dat ogen hem volgden door het kamp, maar hij probeerde het een beetje te negeren. Het was een goede leugen geweest en hij bedankte StarClan echt duizend maal dat Airwisp dit had gedaan, zelfs als ze er zelf door gestraft werd. Het betekende in ieder geval dat de kittens behandeld zouden worden als volbloed ShadowClanners, dat ze daar later ook geen struggles mee zouden krijgen en dat hij ook niet aan werd gekeken als één of andere verrader omdat hij zogenaamd de bosjes mee had gedeeld met iemand uit een andere clan. Maar.. het had hoe dan ook iets met zich mee gebracht. Namelijk dat Carameltwirl al haar vertrouwen in hem kwijt leek te zijn. En dat was wel even slikken, want – hoe erg hij het ook haatte om te zeggen – hij had oprecht interesse in de poes. En hij kon het haar niet uitleggen, hij mocht het haar niet uitleggen en dat maakte dit alles zoveel meer ingewikkelder. Hoe minder katten er van af wisten, hoe beter. Want dat maakte de kans dat Acorn er achter zou komen alleen maar kleiner. Zijn aandacht werd echter getrokken door een bekend figuur en oh starclan van alle katten was hij blij dat het deze kater was. Deze kater begreep hem wel redelijk en daarbij.. ja, ze klikten goed. Al kon hij nooit de waarheid aan hem gaan vertellen, was het wel even goed om bij iemand te zijn die hem niet zou veroordelen op het feit dat hij Airwisp – half zijn leeftijd – had bezwangerd. ”Hey,” sprak hij daarom ook met een brede grijns op zijn gezicht, waarna hij de kater even op zijn schouder aan tikte. ”Hoe gaat het?” sprak hij met een brede glimlach. En StarClan hij hoopte dat de kater nog enigszins normaal tegen hem zou gaan doen.
Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Still wandering Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimeza 14 nov 2020 - 18:27


Een uitbundige begroeting, een tik op zijn schouder, nog voor de zilveren kater zijn kop naar de warrior had gedraaid wist hij met wij te maken had. Bluejay grinnikte kort bij het horen van Inkspots zijn enthousiasme, ontmoette zijn grijns met een soortgelijke en knikte zijn kop ter begroeting, aangezien de gevlekte kat voor hem al weer verder sprak, hem vroeg naar zijn stemming. "Moet zeggen dat het toch echt wel heerlijk is weer vrijheid te kunnen proeven" vertelde hij hem grijnzend "Al moet ik toegeven dat ik Bluepaw nog altijd om mij heen vind iedere dag." Met een zachtte grinnik schudde hij kort zijn kop voor zijn blik wederom Inkspots vond. Ze begrepen elkaar al eerder, het klikte tussen de twee, maar nu de gevlekte kat zich een vader kon noemen zou het vast veel beter tussen hen gaan dan het al deed. Ze begrepen elkaar nu nog beter. Best ironisch was het, kon zich nog goed herinneren dat de kater hem vertelde niet echt kits te willen. Zou dan vast ook best zwaar voor hem zijn zo zijn eerste nestje te moeten ontvangen. "Maar daar weet jij nu alles van huh" kort drukte hij plagend zijn schouders tegen die van de warrior naast hem, een speelse grijns op zijn kop "Papa inkspots." Grinnikend schudde hij nogmaals zijn kop, zijn mening over Airwisp inslikkend. Toen de kater hem vertelde een oogje te hebben op een shadowclanner was Airwisp zeker niet waar zijn gedachten hadden gelegen, en blijkbaar voor goede reden. Maar Inkspots had er niks mee te maken, was net zo goed slachtoffer als zijn kits dat waren. Bovendien kon hij een man niet beoordelen op waar hij zijn hart weglegd niet waar? Zelfs al was het hartje van de kater naast hem naar zijn mening iets te teer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Still wandering Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:23

Inkspots
Kijk, zo vaak hadden de twee dan misschien niet gepraat maar hij vond de kater aardig. Ze waren een zelfde soort type en dat kon hij apprecieren. Niet alleen dat, hij zag de kater ook wel een beetje als een soort vriend. Een vriend die tenminste wist wat er een beetje door zijn kop aan het gaan was, in plaats van iemand die niet begreep hoe bevrijdend het was om gewoon een beetje te flirten met iedereen. "Moet zeggen dat het toch wel heerlijk is weer vrijheid te kunnen proeven" klonk er grijnzend van de kater af, waarop Ink het ook niet kon laten om zachtjes te grijnzen. Ja, de kater was nu weer vrij om te gaan en staan waar hij wilde. Tijd voor meidenjacht? Misschien wel. Oke nee, misschien als de kittens een stukkie groter waren dan nu. "Al moet ik toegeven dat ik Bluepaw nog altijd om mij heen vind iedere dag." klonk er met een zachte grinnik van de kater af, waarop Ink ook zachtjes lachte. Ja, dat leek hem ook wel een echte zwaan kleefaan als hij eerlijk was, hoe brutaal het kind ook mocht zijn. En hey, nu waren ze allebei single dads. Soortvan. Behalve dat de kittens biologisch gezien niet zijn eigen kittens waren. Dat maakte het wel een beetje semi moeilijk en hij wist ook niet goed hoe hij er later mee om moest gaan, als ze meer vragen zouden krijgen misschien, maar goed. Dat maakte niet uit. Dat zou dan wel komen, nu gewoon even genieten van wat er nu was. "Maar daar weet jij nu alles van huh" klonk er van de kater af terwijl hij kort zijn schouders tegen hem aan duwde en Ink een geluidloze lach liet ontsnappen en zijn kopje langzaam schudde. En dan ook nog de speelse grijns op de kop van de kater. "Papa inkspots" Hij kaatste vrijwel meteen een speelse glimlach terug naar de kater, pretlichtjes in de ogen van de kater te zien. "Papa? Hmm dat heeft wel een goede toon." Sprak hij met een brede grijns en een knipoog. Gewoon om de kater wat te pushen he. Als mannen onder elkaar mocht dat echt wel een keertje vond hij. Goed, hij deed het best wel vaak maar dat maakte verder niet uit. Het ging om het principe. "Maar ja, papa Inkspots. Het is nog even wennen hoor." sprak hij met een lachje tegen de ander, waarna hij zijn schouders even kort tegen de kater aan duwde. "Gelukkig heb ik een expert als vriend hier die me alles kan leren over het vaderschap, niet waar?" En daar ging hij ook echt extreem veel gebruik van maken, dat zweerde hij oprecht. De kater wist precies de ins en outs. Natuurlijk moest hij soms ook overleggen met Settled maar het was niet dat de kater like.. echte opvoedexperience had? Dat had Bluejay wel. En aangezien hij toch wel goed met de kater om kon gaan, waarom zou hij dan niet hints vragen aan de kater hoe hij met bepaalde dingen om moest gaan?

EL4A
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Still wandering Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 13:23


De kater zijn opmerking was Bluejay heus niet voorbij gegaan. Had hem vrij snel in de lach doen schieten. Nou zeg Inkspots, je bent een vader nu. Dat het even wennen was kon Bluejay als geen ander begrijpen, ook hij was vrij plots vader geworden. Was de eerste paar manen niet bepaald de beste vader geweest. Al bracht hij in twijfel of hij het nu wel was. Vallen en opstaan, dat was het over het algemeen. Zou zich dan ook niet bepaald een expert noemen, ook al was het compliment met open armen ontvangen. "Expert?" de warrior grinnikte zachtjes "Ik doe ook maar wat hoor Inkspots" Hij haalde zijn schouders op, legde kort oog op de gevlekte kater "Vallen en opstaan en bidden dat het goed komt" Grapte hij verder met een brede grijns over zijn kop getekend. "Had gewoon geluk dat Bluepaw zo slim was, dat heeft ze van d'r vader hoor" Hij knikte overtuigd, zo vader zo dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Still wandering Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 0:07

Hey, wow, de kater begon gewoon te lachen. Hij was gewoon doodserieus bezig hier en hij werd gewoon uitgelachen, gemeen. Al wist hij ook wel dat de andere kater het vast niet heel erg serieus bedoelde. En zo wel kon hij prima een klappie verkopen. "Expert?" klonk er met een zachte grinnik van de kater af. "Ik doe ook maar wat goor Inkspots" klonk er met een schouderophaal, terwijl hij naar de kater keek. Ja maar hij wist inmiddels toch wat hij wel en niet moest doen?? Dat was toch veel beter dan. "Vallen en opstaan en bidden dat het goed komt" klonk er met een brede grijns van de kater af, waarop Ink even grinnikte. Ja, dat was tot nu toe ook wel zijn tactiek geweest ja. "Had gewoon geluk dat Bluepaw zo slim was, dat heeft ze van d'r vader hoor" klonk er overtuigd van de kater af, waarop Ink even zijn wenkbrauwen ophief. "Natuuuurlijk." sprak hij terwijl hij langzaam knikte. "Heeft ze zeker van jou. Geen twijfel over mogelijk." sprak hij overduidelijk plagend tegen de kater. "Maar ik kan in ieder geval van jouw fouten leren!!" sprak hij terwijl hij een vriendelijke klap tegen zijn schouder aan gaf. Kijk, dat was altijd mooi toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Still wandering Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Still wandering   Still wandering Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 12:00


De manier waarop de gevlekte kater antwoordde deed de grote tom hem van een leugen verdenken. Hoe zou het toch? Een zachtte grinnik klonk van Bluejay af toen inkspots met diezelfde enthousiasme verder sprak, hem naar al zijn fouten vroeg. "Wow bold of you to assume dat het een meervoud aan fouten is Inkspots!" beet hij de kater speels terug terwijl hij vervolgens wel een heel zielig stemmetje opzette "Mijn arme, arme hartje" Een zachte zucht volgde, liet kort zijn grote kop hangen. "Nee okay okay, mijn fouten" de warrior knikte en liet kort zijn blik over de bomen heen glijden. "Er van uitgaan dat ze vanaf heel jong al hun eigen boontjes kunnen doppen is denk ik mijn grootste fout" hij knikte. Bluejay was een kater met een voorliefde voor vrijheid, onafhankelijkheid. Neigde in het begin van Bluekit's levendje er heel erg naar dat ze zelf al heel goed kon nadenken wat meerdere keren naar enkele benarde situaties had geleid. "Nou zeg ik zeker niet dat je er altijd op moet zitten, zeker niet. Ze zelf laten ontdekken is zeker goed en iets wat ik zeker ook deed. Maar zeker in het begin, liet ik haar echt geheel haar eigen gangetje gaan." De grote man knikte, het was iets waar hij zeker spijt van had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Still wandering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: