Meeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nightkit~
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Nightkit~
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 11:38

moest het in belgie zijn dan zou ik miss kunnen komen we zouden dan beter een meeting geven in belgie
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 21:21

Ik zou het wel coowl vinden. Maar ik weet helaas wel zeker dat het absoluut niet mag... Ik zou iedereen wel eens willen ontmoeten.
Oke ik heb een hele vage vraag: Waarom niet via de webcam???...Embarassed Embarassed
@ Firepaw: Ik woon 20 min. rijden van jou! X'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 22:56

omdat sommige geen webcame hebben en dan nog hoe wil je iedereen in 1 pc scherm krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit*
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 5 bijna 6
Gender:
Rank:
Redkit*
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 11:47

Ok ik heb het met mijn moeder besproken en ik zou mogen als het uitkomt natuurlijk dus mij je al zeker op de lijst zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 aug 2010 - 20:30

Ik zou denk ik niet mogen maar heel mischien ook wel want mijn broer mocht met een meeting van een andere site mee maar ik ben nu pas 9 maar mischien zie ik er wel een beetje klein uit maar toch zou ik iedereen wel eens willen zien


Meeting - Pagina 2 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Spottedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 18:47

ik denk niet dat ik kan, omdat ik in duitsland woon! Rolling Eyes Maar als ik als de meeting er is bij wazoula ben kan ik mischien.


Meeting - Pagina 2 Spottedleafsig
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 20:02

word er nog een meeting georganiseert of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Meeting - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 20:04

Hmm, ik denk door dat iedereen het druk heeft, we niets echt iets hebben kunnen bespreken.
Wat vind jij Sanne? Genoeg om het eens te proberen?


Meeting - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 20:10

Ik zou wel kunnen komen als het natuurlijk niet te ver weg is Wink
Blijdorp in Rotterdam zou leuk zijn, als we dan verzamelen bij Rotterdam centraal, dan zouden we daarna met z'n allen naar Blijdorp kunnen als uitje Smile


Meeting - Pagina 2 Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 15:49

Oakheart schreef:
Blijdorp in Rotterdam zou leuk zijn, als we dan verzamelen bij Rotterdam centraal, dan zouden we daarna met z'n allen naar Blijdorp kunnen als uitje Smile

Ik heb er niet erg veel verstand van hoor, aangezien ik niet erg vaak in Rotterdam kom... Maar is er niet 'n station super dichtbij Blijdorp zelf? In dat geval zouden we misschien ook gewoon kunnen afspreken bij de ingang van Blijdorp. Of één van de ingangen, aangezien ze er meer dan één hebben.


Meeting - Pagina 2 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperfang
Member
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen.
Gender:
Rank:
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 18:21

YAAY Ik mag toch wel :'D (Als het teminste komt Razz)
Mij lijkt Blijdorp best cool xD
Alleen kunnen we niet beter wat kiezen dat echt in midden Nederland ligt? Zodat het voor iedereen makkelijker te bereiken is?\

PS, Ik ben ook Mousefurrie x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Meeting - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 18:37

Ik denk dat ik hier een nieuw, speciaal topic over ga openen.


Meeting - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Meeting - Pagina 2 DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Meeting   Meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 19:12

OMG YAY, ik mag maybe! Very Happy


Meeting - Pagina 2 UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: