How I'm breaking while you fall asleep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How I'm breaking while you fall asleep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedi 29 sep 2020 - 16:17

Hoe lang zou het gaan duren voor alles weer mis ging? Waarschijnlijk niet lang. Het was een kwestie van tijd voor er weer iemand zou zijn die hem zou verraden. Dat was hoe het altijd ging, dus waarom deze keer niet? Een lichte zucht verliet zijn bek, terwijl hij de kuil in liep. Hij kwam hier misschien vaker dan hij zou moeten, maar het was een plek weg van zijn eigen territorium, een plek waar hij niet direct gevaar liep vaak genoeg, maar toch wel even weg kon blijven van zijn clan, maar ze ook nog in de gaten kon houden. Hij nam plaats onder een van de eiken en liet zijn blik over de open plek gaan. Zou hij vandaag alleen gelaten worden of zou er weer een kat bij komen?

[Eerste post gereserveerd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedi 29 sep 2020 - 21:17

Stormflight
Het beloofde om vandaag een rustige dag te worden. Er waren niet veel katten in het kamp en Stormflight vermoedde dat de meesten al wel begonnen waren aan hun taken. Hij had na even twijfelen toch besloten om aan Pantherstar door te geven dat hij klaar was om zijn tweede apprentice te kunnen trainen. Hij had geen limiet voor ogen aan een aantal apprentices dat hij getraind wilde hebben, maar hij had nu één maan rust gehad van die verantwoordelijkheid en hij voelde aan dat hij er langzaamaan toch weer zin in begon te hebben. Hij wist echter ook wel dat er andere katten waren die ook geschikt waren om mentor te worden en dat hij misschien niet gekozen zou worden voor de volgende ceremonie. Zijn gedachten gingen kort naar Dawnkit en hij vroeg zich af of hij haar misschien niet zou kunnen trainen zodra het moment daar zou zijn dat ze apprentice zou worden. Hij zou dat eigenlijk wel leuk vinden om te doen. Als hij geen apprentice zou hebben tegen die tijd zou hij er eens met Pantherstar over hebben. Stormflight verliet het kamp en rende in de richting van Fourtrees. Een waterig zonnetje brak door het wolkendek en verwarmde Stormflight’s pels, maar niet zoals het gedaan had in de warme zomermaanden. Ach ja. Stormflight bereikte Fourtrees binnen een korte periode en zag dat hij niet alleen was. Hij richtte zijn blik verwonderd naar de grote tabby die hij herkende als Acornstar, de leader van ShadowClan. “Ik neem aan dat zelfs leaders soms even genoeg hebben van alle aandacht,” grinnikte hij terwijl hij zich wat twijfelachtig bij de leader voegde en hem een respectvol knikje gaf.


Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 1:40

Natuurlijk had hij er niet aan moeten denken of er weer een kat bij zou komen, want op dat moment rook hij de geur van Riverclan en zijn ogen vernauwden lichtjes. He zou hem niks verbazen als Riverclan nog wat vijandig met hem zou zijn en al helemaal als Crystalshell de clan had laten weten dat hij Tall had laten leven. Wie weet dacht Riverclan er wel allemaal hetzelfde over als hun deputy. "Wie zegt dat ik hier ben voor rust en niet om jullie in de gaten te houden?" Nee, beter bleef hij op zijn hoede voor het geval de kat voor hem een ander idee had met die woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 21:59

Stormflight
Stormflight wierp een blik naar opzij toen Acornstar zijn woorden sprak. Zijn blik werd ietsje koeler en een korte frons gleed over zijn gelaat, maar Stormflight besloot om zich niet te erg dwars te laten zitten door de woorden van de Clanleader. “Ik wens je veel succes om dat te doen helemaal vanaf Fourtrees,” zei hij koeltjes tegen de leader, zijn groene blik naar opzij richtend zodat hij de ogen van de ander kon ontmoeten. Zonder met zijn ogen te knipperen kruiste zijn blik die van de leader. Hij had respect voor hogere rangen, maar hij was ook iemand die anderen behandelde zoals zij hem behandelden. Als Acornstar een vijandige houding op wilde stellen naar Stormflight, dan zou de kater deze zonder blikken of blozen beantwoorden. Natuurlijk zou het niet te ver mogen gaan omdat ze zich op heilig grondgebied bevonden, maar dat wilde nog niet zeggen dat de RiverClanner zich zomaar ging laten doen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 14:21

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Fourtrees was naar zijn mening juist een handige plek om andere clans in de gaten te houden, want het zorgde ervoor dat je gemakkelijk katten van andere clans tegen kon komen en er eventueel ook wat info vandaan zou kunnen halen als je de juiste kat had. "Ik vind dit juist een goede plek daarvoor." Sprak hij dan ook. Het was ook niet alsof hij echt naar Riverclan toe zou moeten, tenslotte had hij daar geen grens mee. "En het is niet alsof ik Riverclan gebied niet goed ken." Hij had zijn best gedaan in de paar dagen dat hij er geweest was om toch overal even een kijkje te nemen, ondanks dat er altijd wel katten waren die hem in de gaten hielden. Hij bleef tenslotte een shadowclanner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 19:28

Stormflight
Stormflight trok kort met zijn oortje toen Acornstar aangaf dat hij Fourtrees een goede plek vond om andere Clans in de gaten te houden. “Ik denk dat je je ogen meer moet richten op wat er in je eigen Clan gebeurt dan wat er van ons te verwachten valt,” wees hij de ander niet al te subtiel terecht. “Een leader die constant rondhangt in Fourtrees om te weten wat er in de andere Clans gebeurt… Ik heb natuurlijk geen leaderrang en StarClan heeft mij geen negen levens gegeven, maar ik denk dat er andere manieren zijn om je verantwoordelijkheid als leader af te leggen.” Zijn oren trokken weer kort toen Acornstar zijn volgende opmerking maakte en even vroeg hij af of het soms de intentie van de leader was om ruzie te zoeken met iedereen die zijn pad kruiste. Waarom was hij zo wantrouwig? “Dat je ons gebied goed kent, geeft je hier nog altijd geen voordeel,” zei hij koeltjes tegen de ShadowClanner. Daarna hield hij zijn kopje wat scheef en keek hij de ander vragend aan. “Waarom ben je zo wantrouwig, Acornstar? Waarom ben je zo gefocust op het in de gaten houden van ons?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 14:45

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij wilde ergens met zijn ogen rollen na de opmerkingen van de jonge kater, maar hield zichzelf nog net in. Het was tenslotte echt niet alsof hij hier zo vaak was, er was genoeg te doen in Shadowclan zelf. En nu dacht deze jonge kat dat hij hem de les kon lezen over hoe zijn clan te leiden? Hoe ironisch, maar wat wilde je ook met zo'n leidster. Een die haar eigen idealen op anderen wilde drukken en bereid was om katten te vermoorden als dat voor het betere was. Dat zou niet je prioriteit moeten zijn als clanleider en is dan ook de hele reden dat hij haar niet zou accepteren als leidster. "Misschien moet je dat aan je eigen leidster vragen." Antwoordde hij dan ook. "Als zij te vertrouwen was, dan was dit niet nodig." Hij kwam overeind en vernauwde zijn ogen lichtjes terwijl hij naar de jonge kater staarde. "En probeer me niet de les te lezen. Ik weet dondersgoed hoe dit moet. Heb het tenslotte al gedaan toen Tall nog leider was, omdat hij incapabel was. Al van voor jij geboren was, dus probeer me hier geen les te lezen." Waarom waren jonge katten tegenwoordig zo brutaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedi 10 nov 2020 - 17:01

Stormflight
Zijn mening werd duidelijk niet geapprecieerd door de kater tegenover hem. Hij zei het misschien niet luidop, maar Stormflight zag het aan alles in zijn houding dat hij Stormflight het liefste of de huid vol wilde schelden of een mep wilde geven. De jonge kater deinsde er echter niet van terug en ook niet toen de leader zich tot zijn hoogte richtte, sprekend over Crystalstar. “Maar ik vraag het aan jou,” zei Stormflight op een rustige toon, al trok hij wel kort met zijn oortje bij de opmerking van de kater, zich afvragend wat Crystalstar gedaan had om deze mening van de kater te verdienen. Er waren duidelijk dingen die Stormflight ontgaan waren en hij wilde er duidelijkheid op. “Waarom zou Crystalstar niet te vertrouwen zijn?” drong hij verder aan, al was het op een rustige toon. Hoewel Stormflight Acornstar’s woorden in overweging nam, was het nu ook weer niet zo dat hij zich er heel erg door ging laten desoriënteren. Daar was wel wat meer voor nodig dan een paar gesproken woorden. Hij negeerde de laatste opmerking die Acornstar maakte en trok weer met zijn oortje, wachtend op antwoorden op zijn vorige vragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimewo 11 nov 2020 - 15:31

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Dit was wel een die door bleef vragen, ondanks dat hij had gezegd dat hij voor antwoorden bij zijn leidster moest zijn. "Waarom zou ik jou antwoord moeten geven? Ik heb gezegd dat je voor antwoorden naar je leidster kan." Ook al zou hij haar nooit als leidster accepteren. "Ik heb medelijden dat je bij mij om antwoorden vraagt en niet bij je leidster. Het verbaasd me niks als riverclan haar ook niet kan vertrouwen." Het was misschien zijn kijk op alles, maar het was voor hem vrij simpel. Hij zou Crystalstar niet accepteren en het was een kwestie van tijd voor hij de kans zou hebben om ook kracht achter zijn woorden te gaan zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimema 16 nov 2020 - 14:05

Stormflight
“Omdat jij diegene bent die deze standpunten maakt. Ik had toch gedacht dat je je woorden op zijn minst kracht zou kunnen zetten door het te beargumenteren, maar het lijkt erop dat ik daar fout in ben.” Hij trok kort met zijn oortje en zwiepte met zijn staart. “Wat me doet afvragen waarom je dan denkt dat ik je serieus ga nemen en ook effectief naar mijn leidster stap.” Als deze kater geen zin had om zijn woorden kracht bij te zetten met specifieke voorbeelden, dan voelde Stormflight ook niet bepaald de drang om naar zijn leader te stappen om haar om antwoorden te vragen. Een geïrriteerde uitdrukking verscheen over zijn gelaat toen Acornstar opnieuw accusaties begon te maken. “En wat laat jou denken dat ik Crystalstar niet vertrouw?” vroeg hij op een scherpe toon aan de leader. “Ik heb enkel gezegd dat jij jezelf moest verduidelijken. De antwoorden die ik vraag, zijn gebaseerd op iets wat jíj net hebt gezegd en niet wat zij heeft gedaan.” Kon hij het nog duidelijker maken dat Acornstar zichzelf moest verduidelijken of dat Stormflight hem anders niet serieus zou nemen? Hij dacht van niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedo 19 nov 2020 - 17:55

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij zou inderdaad kracht achter zijn woorden kunnen zetten, maar hij had simpelweg geen zin om zich te gaan verantwoorden tegenover een riverclanner, terwijl zijn leidster gewoon het antwoord erop zou hebben. Het was dan aan de kater om hem te geloven of niet. Maar het werd wel duidelijk dat deze kat liever om antwoorden aan hem vroeg dan aan zijn eigen leidster. "Weet je zeker dat je het kan veroorloven om me hier niet te geloven. Vooral met zo'n leidster dat bereid is om te moorden, terwijl dat tegen de warrior code ingaat? Kan je haar dan echt vertrouwen?" In ieder geval niet als tegenstander als dat aan hem lag. En hij zou haar ook niet als een leider willen hebben, te veel risico dat eraan verbonden zou zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimevr 20 nov 2020 - 14:59

Stormflight
En daar kwam weer een nieuwe accusatie. En eentje waar hij nog behoorlijk versteld van stond ook. Hij wist dat hij veel met andere dingen bezig was geweest in het verleden en dat hij niet altijd aandacht had besteed aan zijn omgeving, maar hij kon toch niet zo onwetend zijn? Stormflight was echter een meester in het verbergen van zijn emoties en ook nu bleef zijn blik onbewogen terwijl het vanbinnen kolkte met vragen. “Moorden?” vroeg hij uiteindelijk na een korte stilte. “Waar heb je het over?” Hij trok wat geïrriteerd met zijn oortje en liet erop volgen: “En zeg nu niet weer dat ik het aan mijn leader moet vragen als ik het echt zo graag wil weten. Dat excuus heb ik inmiddels al vaker gehoord en ik ben het al behoorlijk beu om dat steeds te moeten horen.” Als de ShadowClan leader accusaties wilde maken, dan moest hij ze ook kunnen bekrachtigen. En het liefste met de feiten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 15:45

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Stuk voor stuk bleek wel hiermee dat de riverclanners misschien toch niet zo te vertrouwen waren en dat ze misschien nog wel iets te loyaal waren aan hun leidster, want wie wilde nu iemand als leider die zo makkelijk sprak over het doden van andere katten, terwijl dat tegen de warrior code in ging? "Dat heeft ze me zelf gezegd toen ze nog deputy was." Sprak hij dan ook. "Dat ze niet zou twijfelen om iemand te doden." En dat was nog geweest toen ze deputy was. "Ik heb medelijden dat Riverclan een leidster heeft dat zich niet wegdraait van moorden, terwijl dat tegen de warrior code in gaat." Hij had haar toen ook gezegd dat hij haar nooit zo accepteren als leider, maar die woorden moest hij nog kracht achter zetten. Wie weet kon dat ook wel van binnenuit riverclan op deze manier. Alleen zou hij daarvoor wel de juiste katten moeten vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimema 7 dec 2020 - 14:55

Stormflight
De woorden waar Acornstar mee aan kwam zetten, waren nog niet genoeg om op af te gaan. Stormflight besloot dat het beter was om het op de man af aan zijn eigen leader te vragen in plaats van naar deze onzin te blijven luisteren. “Als jij denkt dat ik aan mijn leader ga twijfelen door een paar beschuldigingen langs jouw kant die je nog niet eens met goede voorbeelden kunt bevestigen, dan heb je het mis,” sprak hij op een koele toon. “Ik zou ook graag hebben dat als je apprentices tegen zou komen van mijn Clan, dat je ze niet opstookt met dit soort leugens. Dat jij duidelijk slechte ervaringen met Crystalstar hebt, wil niet zeggen dat de Clan zelf opgestookt moet worden. Voor de rest druk ik je nog op het hart dat het misschien interessanter is om te kijken of er nog gevaar dreigt voor je Clan van buitenaf, zoals, ik weet het niet, BloodClan misschien?” Stormflight wierp hem een koele blik toe. “Je zou er beter kunnen zijn voor je Clan in plaats van je met dit soort dingen bezig te houden, Acornstar.” Er lag iets van venijn in zijn stem en Stormflight deed niet zijn best om zijn woede te onderdrukken terwijl hij naar de leader tegenover hem keek. Waar dacht hij wel niet waar hij mee bezig was?

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 0:02

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De warrior durfte wel om zo te spreken tegen een leider van een andere clan. Tenslotte was er maar een kleine reden nodig om iets te starten tegen riverclan en misschien was dat ook wel wat hij aan het zoeken was hier. Een reden dat het gerechtvaardigd zou zijn wat hij wilde doen. Maar hij moest afwachten, wachten tot er een moment kwam dat Crystalstar een fout zou maken. "Je wil dus zeggen dat Riverclan niet iets van buitenaf is?" Laatste dat hij wist waren ze toch echt nog steeds twee verschillende clans. "En als je leidster toch al op een bloodclanner begint te lijken? Wat is dan het verschil?" Hij ging waarschijnlijk te ver nu, maar dat maakte hem niks uit. Een beetje onrust zaaien in Riverclan kon nooit kwaad, ook al leek dit niet de geschikte kat ervoor te zijn. "En ik denk dat je moet oppassen met je woorden, warrior. Je spreekt wel tegen de leader van een clan." Hij had zijn ogen wat vernauwd, afwachtende wat de ander zou doen. Afhankelijk van wat de warrior zou doen zou dit misschien al genoeg kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 15:42

Stormflight
“Zoals ik het altijd aangeleerd heb gekregen, zorgt de code ervoor dat onze Clans samen in harmonie moeten leven. Zolang jij geen problemen met ons zoekt, zou RiverClan geen dreiging voor ShadowClan mogen vormen en andersom,” gromde hij naar de kater. Was de kater nu echt bezig om hem uit zijn den te lokken? Wilde hij Stormflight zo ver krijgen dat hij de leader aan zou vliegen zodat hij een reden had om RiverClan ergens van te beschuldigen? Stormflight’s klauwen schoten uit hun hulzen en het kostte hem alles om zich in te houden toen de kater voor hem Crystalstar vergeleek met een BloodClanner. Woedend overbrugde hij de laatste muizenlengtes tussen hem en de leader en drukte zijn neus half in diens gezicht. “Waag het niet,” siste hij de leader toe. “Waag het niet om onze leader te vergelijken met dat stuk vossenstront. Je hebt het recht niet.” Zijn oortje trok naar achteren toen Acornstar hem er zo nodig op moest wijzen dat hij een leader was en dat Stormflight maar een warrior was. “Dan zijn er twee die op hun woorden moeten letten,” spuugde hij de kater toe. “Voor zover ik je recht in de ogen aan kan kijken, zie ik geen leader voor me. Misschien heeft StarClan wel een fout gemaakt?” Hij wist dat hij hier een grens overschreed, maar dat had Acornstar ook gedaan door Crystalstar een BloodClanner te noemen. Hij vond zijn woorden dan ook niet meer dan gerechtvaardigd. Hij onderdrukte zijn woede en probeerde zich te ontspannen, waarna hij een paar stappen naar achteren deed en afwimpelend met zijn staart naar de leader sloeg. “Ik zal je boodschap overbrengen naar Crystalstar en dan zullen we wel eens horen wat zij ervan te zeggen heeft,” gromde hij de kater toe, waarna hij zich omdraaide en opnieuw afwimpelend met zijn staart naar de kater zwaaide. Hij was klaar met dit gesprek hier.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 15:36

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Misschien ging hij te ver hierin, maar als Crystalstar haar warriors al niet eens onder controle kon houden om ervoor te zorgen dat ze geen oorlog zouden veroorzaken, dan was alles heel duidelijk voor hem. Maar als het aan hem lag, dan was alles wat Crystalstar hem verteld had toch echt iets wat haar een bloodclanner zou kunnen maken, ook al zou deze warrior dat zeker niet accepteren. "Je komt er nog wel achter waarom ik haar daarmee vergelijk. Het is een kwestie van tijd en dan zal je moeten beslissen wat te doen." Ze hoefde maar een kat te vermoorden en dan zou hij het bewijs hebben. Al zou ze maar een leven van hem afpakken in een gevecht, dat zou genoeg zijn. Dan zou dat een leven goed benut zijn. De warrior leek echter niet verder meer te willen gaan. "Starclan heeft geen fout met mij gemaakt, om mij leader te maken was tenslotte overduidelijk hun eigen beslissing, ook al zou ik dat niet kunnen zeggen over Crystalstar." Maar hij draaide zich al om na die woorden, klaar om terug naar Shadowclan te gaan, hij had genoeg voor vandaag gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
How I'm breaking while you fall asleep DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: How I'm breaking while you fall asleep   How I'm breaking while you fall asleep Icon_minitimezo 10 jan 2021 - 12:16

Stormflight
Stormflight bewoog enkel met zijn oortje naar achteren toen Acornstar zijn woorden sprak. Het vulde hem met woede en het liefste had hij de ShadowClanner tegen de grond gepind en zijn klauwen over hem heen gehaald, maar dit was heilig grondgebied en Stormflight wist ook wel dat het niet slim was om een leader aan te vallen. Hij keek dus enkel kort over zijn schouder naar Acornstar, maar snoof toen en keek weer recht voor zich. Hij wilde niet afwachten of Acornstar gelijk had: hij verwachtte niet dat hij iets zou zien dat hem zorgen zou baren. Crystalstar was gekozen door StarClan en Acornstar mocht nog zo veel beweren als hij wilde, zij was de juiste leader voor RiverClan. Hij wist niet goed waarom Acornstar dit soort dingen zei, maar hij wist wel dat er maar één kat was waar hij verhaal bij kon halen. En dat was niet bij deze kater. Acornstar gaf hem alle fouten antwoorden en bracht alleen zijn eigen verknipte versie van Stormflight’s leader op de RiverClan warrior over. En wie weet op wie nog wel meer als hij daar de kans voor kreeg. Het leek hem vrij duidelijk wat hij moest doen en toen hij Acornstar openlijk hoorde betwisten of Crystalstar wel door StarClan was gekozen, werd dat nogmaals bevestigd. Hij had genoeg gehoord van de kater en nadat hij een kwade blik over zijn schouder had geworpen en hij Acornstar terug zag keren naar zijn territorium koos hij ook zijn pad naar zijn eigen territorium. Hij wist wat hij moest doen om deze kwestie uit de weg te krijgen, maar StarClan wist hoe lastig hij deze beslissing vond.



OOC: Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How I'm breaking while you fall asleep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: