Nieuw leven



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuw leven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 17:28

Raindrop was verhuisd naar de Nursery, omdat ze in verwachting was. De Nursery was een kleine, lage ruimte, met een smalle opening. Het was niet erg, Raindrop zou toch de hele tijd liggen, en de kittens zouden de eerste weken nog niet veel ruimte nodig hebben. De poes lag met gesloten ogen in een hoek van de aarden ruimte. Het was haar gemakkelijk gemaakt, met veel mos en dergelijke om haar warm te houden, en comfortabel. Blacksky was ongelooflijk lief en zorgzaam voor haar. 'Zal ik nog wat mos halen?' Ze opende haar ogen. Hij wilde zeker, maar dan ook absoluut zeker weten dat alles goed met haar was. 'Dat is niet nodig hoor, Black,' antwoordde ze. 'Ik lig lekker, en ik ben nog niet zo ver gevorderd dat ik niet meer kan staan.' Raindrop glimlachte naar hem. Wat had ze toch een geluk met zo'n partner! Telkens als ze haar ogen sloot zag ze hem voor zich, of spelende kittens. Daarom had ze er ook geen problemen mee dat te doen. Ze wilde eigenlijk wel dat Ashpaw een keer langs zou komen; na hun laatste training had ze hem niet echt meer gesproken, vanwege al dat gedoe rond haar zwangerschap. Ze zou hem een tijdje niet kunnen trainen, maar ze hoopte dat hij dat niet erg vond. Hij mocht ook met de kittens spelen als hij wilde. Blacksky ook natuurlijk. Raindrop hoopte dat het lieve kittens werden, met een beetje pit. Ergens in haar achterhoofd sluimerde de nachtmerrie van elke poes; mismaakte kittens krijgen. Die gedachte zette ze telkens weer opzij, en concentreerde allerlei positieve gedachten op haar kittens. Blacksky steunde haar bij alles wat ze moest doen, zowel geestelijk als lichamelijk. Nu was hij even weg om het mos te halen, maar als hij zo terug zou komen was de Nursery weer een gezellige, knusse ruimte. Raindrop had van sommigen te horen gekregen dat ze enorm veel geluk uitstraalde, maar voor haar gevoel kon dat ook niet anders. Eigenlijk was het heel vreemd dat zij en Blacksky het eerste koppel van Shadowclan waren, en dat zij de eerste kittens kreeg. Maar dat kon haar op het moment weinig schelen; zolang alles met haar kittens goed zou komen, was ze meer dan gelukkig.


Nieuw leven 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Nieuw leven DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimeza 7 aug 2010 - 19:58

'Dat is niet nodig hoor, Black,' antwoordde ze. 'Ik lig lekker, en ik ben nog niet zo ver gevorderd dat ik niet meer kan staan.' Raindrop glimlachte naar hem. "weet je het zeker? zal ik ashpaw trainen tot jij weer kan of moet ik hem halen en had je al gehoort wat Purplepaw heb gedaan bij een kitten van de donderclan. ik wil niet dat purplepaw dicht bij onze kittens komt want ik ben bang dat ze dan misschien het zelfde doet als bij die andere kitten." Blacksky ging naast Raindrop liggen en gaf haar en kopje "zeg maar als ik iets voor je kan doen. behandel mij maar als een slaafje van je oké". Blacksky gaf Raindrop een likje tussen haar oren " je weet toch dat je morgen zeven dagen drachtig bent?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Nieuw leven DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 11:52

Ashpaw liep zwijgend de apprentice den uit, zijn zilverige gestreepte vacht piekte alle kanten uit omdat het een vochtige nacht was geweest. Hij was weer teruggevallen in zijn oude patroon van alleen trainen toen Raindrop dat niet meer kon sinds ze drachtig was, zijn hoogtevrees had hij nog niet overwonnen maar hij was er wel naar op weg, hij bereikte de tweede tak al, maar eigenlijk had het geen betekenis toen Raindrop er niet was om hem te helpen, hij vond het leuk om samen met haar te trainen. Maar vannacht had hij zich beseft dat hij Raindrop nog helemaal niet bezocht had nog gefeliciteerd. Nerveus wiebelde hij met zijn oren, zou ze kwaad zijn?.. Nee Raindrop was niet het type om kwaad te worden. Hij likte eerst even het grootste gedeelte van zijn vacht plat, hij wou niet het kamp doorlopen als een grote zilver gekleurde pluisbal, maar omdat hij het haastig had platgelegd stak er zo nu en dan wel een piek haar uit. Hij schudde zich uit en stapte het kamp door naar de goedbeveiligde nursery. Zijn staartpunt bewoog nerveus heen en weer terwijl hij dat deed. Het zachte gras van de kampgrond kietelde onder zijn pootkussentjes. Hij ging voor de Nursery zitten, hij durfde niet zomaar naar binnen te stappen. Hij snoof de lucht op, hij rook dat Blacksky er ook was. Hij haalde diep adem, 'Raindrop? Blacksky? Mag ik binnen komen?' Zijn stem klonk zacht en voorzichtig.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 12:43

Blacksky likte haar. 'Je mag me als je slaafje behandelen, oké?' Raindrop lachte. 'Ik zal Purplepaw uit de buurt houden, maar ze mag wel komen kijken hoor. Wil je nog een paar plukjes mos voor me gaan halen, alsjeblieft?' vroeg ze, aangezien Blacksky toch wat wilde doen. Ze zou bijna bevallen, vandaag of morgen. Toen klonk er een heel zacht, voorzichtig, maar toch aangenaam bekend stemmetje door de ingang van de nursery. 'Raindrop? Blacksky? Mag ik binnen komen?' Raindrop wilde bijna opstaan, maar realiseerde zich dat ze dat niet kon. 'Natuurlijk Ashpaw!' Ze was blij haar leerling te zien. Het speet haar dat ze hem niet kon trainen nu ze zwanger was, maar het deed haar goed dat hij langs kwam. 'Hoe is het met je? Ik heb gehoord dat je weer alleen traint. Dat lukt je vast wel goed!' Ze straalde bijna. 'Wil je me vertellen over je vorderingen? Ik heb niet zoveel te doen als ik hier lig.' Ashpaws vacht piekte een beetje, het was een vochtige nacht geweest. Hij leek nerveus en onzeker, net zoals meestal, maar dat was juist aandoenlijk. Even voorzichtig als hij binnengekomen was, ging hij bij haar zitten.


Nieuw leven 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Nieuw leven DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 12:57

Ashpaw wachtte af en liet Blacksky er even langs, hij ging blijkbaar iets halen voor Raindrop. Ashpaw boog zijn kop eventjes respectvol naar de warrior. Hij zette zijn oren iets overeind toen hij Raindrop's stem hoorde. 'Natuurlijk Ashpaw!' Ashpaw stond voorzichtig op en wrong zich door de opening van de nursery, hij liep alsof hij op eierschalen liep, heel erg voorzichtig, alsof hij dingen kapot maakte als hij dat niet was. Hij ging voorzichtig zitten en glimlachte aarzelend, Raindrop straalde bijna en vroeg hem de oren van zijn hoofd over hoe het ging. Hij krulde zijn staart om zijn voorpoten en het verbaasde hem een beetje hoe zacht de grond van de nursery was, maar dat moest ook wel, kittens mochten zich niet bezeren! Ashpaw dacht even na over wat hij van zijn training moest zeggen maar begon daarna te spreken. 'Ik heb geprobeerd mijn hoogtevrees te overwinnen, ik ben tot de tweede tak gekomen' Miauwde hij en trots glom in zijn blauwe ogen, 'Ook heb ik geoefend op mijn jachthouding en mijn klauw controle..' Miauwde hij door, hij wou graag dat Raindrop trots op hem was. Hij had het samen trainen gemist, maar dat zei hij niet, dan zou Raindrop zich alleen maar schuldig gaan voelen, dacht hij, en zeker omdat ze kittens ging krijgen mocht hij haar niet overstuur maken. Hij likte een paar pieken vacht plat en keek Raindrop weer aan.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Nieuw leven DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:05

'Ik zal Purplepaw uit de buurt houden, maar ze mag wel komen kijken hoor. Wil je nog een paar plukjes mos voor me gaan halen, alsjeblieft?' Blacksky gaf Raindrop een likje "ik ben zo terug". Blacksky liep de nursery uit en Ashpaw liet hem er langs. "hey Ashpaw Raindrop wacht al op jou". Blacksky liep het kamp uit voor het beste mos dat in het schaduwclan territoria te vinden was. Het was lang zoeken maar Blacksky had het gevonden , BLacksky pakte het mos op en schudde he vocht uit het mos ,`en nu naar Raindrop,`. Blacksky liep met het mos op zijn rug naar het kamp terug. onderweg rook hij nog vreemde geuren maar daar gaf Blacksky geen aandacht aan. Blacksky was weer in het kamp en hij liep de nursery binnen "ben er weer en ik heb het beste mos bij mij wat er te vinden is hier. Blacksky liet het op de grond voor Raindrop vallen "en hoe gaat het hier".
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw leven DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:23

Scythepaw was aankomen lopen hij had het weer goed gemaakt met Purplepaw en wou nu even naar Raindrop en Blacksky gaan. Rustig liep hij richting de Nursery en zei "Hier Scyhepaw, ik vraag permissie om binnen te komen." Het was te merken hij kon weer last krijgen van een lachbui. Misschien was dat wel onhandig bij zo´n kwestie als dit. Straks bevalt Raindrop en dan schiet hij in de lach. Toch besloot hij om te komen aangezien hij toch nog langs Blacksky moest. Gelukig had hij iets opgevangen toen hij daar naartoe liep. Misschien kon hij daar nog een grap over maken. Geduldig wachtte hij voor de Nursery en dacht na over wat er zou gebeuren als hij en Purplepaw kittens zouden krijgen. Ze zou vast niks doen. Hij vond het wel erg dom toen hij de kitten had opgevangen, hoe kon hij Purplepaw nou een krab verkopen en uitschelden alsof ze een poesiepoes was. Scythepaw had respect gekregen voor Steelfang hij was veranderd.


Nieuw leven 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:34

Raindrop luisterde aandachtig naar Ashpaw. 'Ik heb geprobeerd mijn hoogtevrees te overwinnen, ik ben tot de tweede tak gekomen' miauwde hij, 'Ook heb ik geoefend op mijn jachthouding en mijn klauw controle..' Zo vertelde hij verder. Toen hij klaar was zei Raindrop;'Wat goed van je! Vooral met je hoogtevrees. Zodra ik de nursery uit mag, ga jij me laten zien wat je allemaal gedaan hebt, goed? Hoewel ik er niet aan twijfel dat het goed gaat, je bent ijverig, en ik ben trots op je.' Blacksky kwam binnen. 'Dit is het beste mos wat er te vinden is. Hoe gaat het hier?' Ze lachte, hij had erg zijn best voor haar gedaan, zeg! 'Dankjewel Blacksky, het is inderdaad goed mos! Hier is het gezellig hoor!' Toen hoorde ze Scythepaw, met een zweem van een lach; 'Hier, Scythepaw, ik vraag permissie om binnen te komen.' 'Natuurlijk, Scythepaw!' antwoordde Raindrop. Wat werd het gezellig druk hier!


Nieuw leven 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw leven DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:41

'Natuurlijk, Scythepaw!' antwoordde Raindrop. Een donkere schaduw kwam de Nursery binnen lopen met een lach. Toen trok hij een chagerijnig hoofd en zei "Raindrop ik zou toch een keer een kikker opeten als jij dat ook zou doen en toen had jij hem wel en ik niet. Daarom zal ik je even laten lachen" Hij haalde 2 kikkers tevooschijn en zei weer "Ik heb 2 dagen niet gegeten dus ik weet niet eens of ik het erg ga vinden." Hij rook er aan en zei " Ik denk dat ik het erg ga vinden" Met een vies gezicht scheurde hij de kikker in tweeen en at het in twee happen op en zei "Waarom moest ik er 2 pakken" Hij keek naar de laatste van de 2 kikkers en zei "Is er iemand dapper genoeg om me te helpen." Met tegenzin pakte hij de kikker en at hem op. Die kikker was net iets te groot en de stuiptrekkendekikker been zat buiten zijn mond. Als een spaghetti sliert slurpte hij hem op en zei "Had ik er nog maar een meegenomen" Hij glimlachte en keek naar Raindrop hij hoopte dat ze moest lachen. Want anders hadhij het voor niks gedaan.


Nieuw leven 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Nieuw leven DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:48

'Raindrop ik zou toch een keer een kikker opeten als jij dat ook zou doen en toen had jij hem wel en ik niet. Daarom zal ik je even laten lachen' Scythepaw haalde 2 kikkers tevooschijn en zei weer 'Ik heb 2 dagen niet gegeten dus ik weet niet eens of ik het erg ga vinden.' Scythepaw rook er aan en zei 'Ik denk dat ik het erg ga vinden' Met een vies gezicht scheurde Sythepaw de kikker in tweeen en at het in twee happen op en zei 'Waarom moest ik er 2 pakken' Hij keek naar de laatste van de 2 kikkers en zei 'Is er iemand dapper genoeg om me te helpen.' Met tegenzin pakte Scythepaw de kikker en at hem op. Die kikker was net iets te groot en de stuiptrekkendekikker been zat buiten zijn mond. Als een spaghetti sliert slurpte Scythepaw hem op en zei 'Had ik er nog maar een meegenomen'. Blacksky lachde zich dood "Schythepaw als je zegt is er iemand dapper genoeg om te helpen moet je die kikker niet op eten"zei hij lachend. Blacksky was klaar met lachen en gaf Raindrop een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:49

Een schaduw sloop de nursery in, maar geen vijandige. Scythepaw vertelde dat hij nog een keer een kikker op zou eten. Raindrop grijnsde; zou hij het echt doen? 'Ik heb twee dagen niet gegeten, dus ik weet niet eens of ik het wel zo erg ga vinden.' Raindrop dacht na over kikkers; ze smaakten altijd vies, er was geen uitzondering. Ze moest echt lachen, was het niet zielig? Maar Scythepaw was dapper; hij at beide kikkers op, met een vies gezicht. Raindrop lachte nu hardop, 'Sorry Scythe, het is gewoon te grappig! Maar je houd je wel aan je beloftes.' 'Had ik er nog maar een meegenomen.' grapte Scythepaw. Raindrop keek hem aan. 'Dat zou ik zielig vinden!' Maar ze lachte nog steeds na, arme Scythepaw.


Nieuw leven 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw leven DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 13:57

"Ik weet dat het grappig is, maar eigenlijk zijn de achterpoten wel lekker." met zijn tong ging hij langs zijn lippen om restjes mee te nemen en toen hij een restje in zijn mond had trok hij gelijk een viesgezicht en zei "Ik heb heel veel lef alleen ik vraag me af of ik nu ook zo´n tong krijg hij stak zijn tong uit en keek en zei "Ligt het aan mij of lijkt hij groter." Hij lachte en ging zitten en zei "Nu het grappige voobij is, hoe gaat het Raindrop, Had je het gehoord over Purplepaw" Hij hoopte van niet want dan was alles goed. Als ze ervan wist baalde hij er wel van. Maar ja daar kan je niks aan doen, alleen hijzelf gelooft dat Purplepaw goed en aardig is, voor een schaduwclankat tenminste. Hij keek naar Raindrop en toen vanuit een ooghoek naar de ingang maar er was niemand.


Nieuw leven 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Nieuw leven DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Age: 28 Manen
Gender:
Rank:
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 14:18

Ashpaw sperde zijn ogen open, ging Scythepaw echt kikkers eten? Een rilling trok over zijn hele ruggengraat, tot en met zijn staart. Hij moest er niet aan denken om 2 kikkers te eten. Hij had een hekel aan de smaak van van kikkers, ze waren zo slijmerig en bitter en de huid voelde aan als leer.. nee hij moest er echt niet aan denken. Hij likte langs zijn poot om de zich verbeelde smaak van kikkers weg te krijgen, zelfs als hij maar aan de smaak van kikkers dacht werd hij al bijna misselijk. Hij begon te snorren van plezier toen hij Scythepaw's gezicht zag, tja, het was moeilijk om een strak gezicht te houden als Scythepaw zulke gekke bekken ging trekken. Maar alsnog hield hij zich erg stil, het was hem een beetje te druk geworden en het onderwerp van dit moment was niet echt fijn, hij had wel gehoord wat er met Purplepaw was gebeurd, bijna iedereen wist het. Hij kon het eerst niet geloven, maar toen hij zag hoe boos iedereen was had hij het wel gedaan. Hij trok ongemakkelijk met zijn oren en zuchtte heel erg zachtjes.


~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~
~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~
[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 14:29

Na een paar grapjes over Scythepaws tong werd het weer serieus. 'Nu het grappige voorbij is, hoe gaat het Raindrop, had je het gehoord van Purplepaw?' 'Met mij is alles goed hoor. Van Purplepaw heb ik wel iets gehoord, maar ik weet er het fijne niet van.' Raindrop vroeg zich af wat Purplepaw gedaan zou hebben. 'Wat heeft ze dan gedaan bij een kitten? Ik neem aan dat ze de mijne niets doet. Purplepaw is best een lieve poes.' Er kwamen geen nieuwe katten meer bij, gelukkig, want met z'n vieren werd het al best druk. Terwijl ze op antwoord wachtte kon Raindrop het niet laten weer met haar gedachten af te dwalen. Kittens, ze had ze altijd al willen hebben. Ze waren klein, lief, schattig en ondeugend. Toen er weer iemand begon te praten keek ze op.

(wil iemand een kitten van mij worden? Blacksky&ik zoeken mensen die een kittenaccount aan willen maken)


Nieuw leven 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Nieuw leven DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 14:35

"Nou, Purplepaw had er bijna een vermoord als ik hem niet had gevangen. Ze zat in een hoge boom en liet de Thunderclan kitten los. Ik was net op tijd anders was de kitten dood. Alleen het was niemands schuld het was een driftbui. Net zoals die gene die ik heb bij een gevecht." Hij keek naar Raindrop en hij zei "Ze was bijna vertrokken, ik had haar gevonden ze was onderkoeld." Hij keek hun aan en legde zijn oren plat bij de gedachte dat iemand onderkoeld kan sterven. Hij keek hun weer aan en zei "Het was niet Purplepaw´s schuld en niet die van de anderen. Als iemand iets slechts over Purplepaw zegt dan ruk ik zijn tong eruit" Zijn ogen waren wijd open en keek hun aan en zei "Sorry, mijn fout." Hij liet zich gaan en toonde woede zonder het te willen maar zezouden hem vastwel vergeven.


Nieuw leven 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 15:06

Scythepaw vertelde het verhaal van Purplepaw. Raindrop schrok wel even, maar wat had die kitten misschien gedaan? Daar kon ze geen antwoord op geven. Scythepaw werd boos, en schreeuwde, 'Als iemand iets slechts over Purplepaw zegt dan ruk ik zijn tong eruit!' De stilte die volgde was ongemakkelijk. 'Scythepaw, we willen niets beweren over Purplepaw. Ik weet zeker dat ze het niet meende vanuit de grond van haar hart. En ze mag natuurlijk bij mijn kittens komen kijken, ik bedoel, ooit krijgt ze er zelf toch ook.' Raindrop keek Blacksky waarschuwend aan. Hij kon wel eens boos worden op Scythepaw, en die moest zich ook leren beheersen, maar nu was niet het moment. Ze kon geen gevecht gebruiken nu, en was ook niet van plan dat toe te staan in de nursery. Haar kittens zouden niet geboren worden met een clanvete. Opeens voelde ze pijn in haar onderbuik. Wat was er? Raindrop schrok. 'Volgens mij moet ik bevallen!' zei ze, maar kalmeerde snel. Het bevallen koste wat moeite, maar het woog niet op tegen het heerlijke gevoel dat ze kreeg toen de eerste kitten ter wereld kwam. Het katje was grijsgestreept. 'Graykit..' fluisterde Raindrop naar het kleine schepseltje. Vlak daarna kwam de tweede kitten. Het was een kleine kitten, die eerst niet bewoog. Maar toen Raindrop hem likte, sloeg hij met zijn pootje naar haar. Ze deinsde iets terug, maar moest toen lachen. 'Jij, kleine stoute kitten, jij heet Naughtykit!.' Ze likte beide kittens schoon, en bekeek ze met verwondering en geluk. Daarna kwam Wrenkit. Hij was een klein, lief katertje, net zo schattig als de rest, alleen wat kleiner. Als laatste kwam een kleine kater. Raindrop wist het zodra ze hem zag; hij zou Cintelkit heten. 'We zullen heel wat aan Brokenstar moeten mededelen.' lachte ze naar Blacksky. De kittens nestelden zich tussen haar poten, en vielen na het drinken in slaap. Raindrop likte ze zachtjes.


Nieuw leven 104l1zd


Laatst aangepast door Raindrop op vr 3 sep 2010 - 15:16; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Nieuw leven DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 16:06

De kitten kwam er erg snel uit na zijn broertje. Wij had een witte buik met half witte poten. Zijn rug was gestreept grijs met ook half gestreepte grijze poten. Het jong piepte een beetje, binnen was het warm maar hier was het koud. De kitten sukkelde blindweg naar de buik van zijn moeder. Hij zocht meteen een vrije tepel om uit te drinken. het kleine staartje ging heen en weer en zijn achterpoten gleden een beetje weg van het mos. Toen de kitten klaar was kroop hij naar zijn moeders voorpoten en vringde zigzelf tussen de groote poten en viel zacht inslaap naast zijn broertje.


Nieuw leven 2121209L4ZZ4AEr
Nieuw leven Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Nieuw leven DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 18:13

'Jij, kleine stoute kitten, jij heet Naughtykit!.''We zullen heel wat aan Brokenstar moeten mededelen.' Blacksky lachde "ja dat moeten wij zeker met onze katertjes het is wel jammer dat wij ook geen poes hebben maar dit is ook goed". Blacksky gaf Raindrop een likje en ging naast haar liggen. "rust maar uit ik hou buiten wel de wacht maar eerst ga ik naar Brokenstar toe of wil je samen?" voor dat Raindrop iets kon zeggen was Blacksky de nursery al uit op weg naar Brokenstar. Blacksky liep naar Brokenstar toe "Brokenstar Raindrop is net bevallen van 3 gezonde kater en wij vroegen ons af of u wou kijken naar de eerste kittens die hier geboren zijn". Blacksky boog diep voor zijn leider en wachte af op wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Nieuw leven DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimema 9 aug 2010 - 10:37

Brokenstar lag op zijn mos is zijn den toen hij een kat hoorde aankomen. Hij keek op met samengeknepen ogen en zag dat het Blacksky was. Stijf stond hij op en rekte zich even uit voor hij naar de kater toe liep. 'Wat is het Blacksky' vroeg hij op norse toon. Blacksky begon met zijn verhaal en Brokenstar richtte zich wat meer op bij het horen van het nieuws. 'Drie katers, natuurlijk kom ik kijken' zei hij op zijn gebruikelijke toon en stapte zijn den uit. Hij liep snel naar de Nursery. Dit zou goed zijn voor de Clan. ShadowClan was zo klein geweest, maar met 3 nieuwe katers. Dit zouden sterke warriors kunnen worden die goed voor hem zouden vechten. Brokenstar keek naar binnen en zag Raindrop met haar drie jongen liggen. 'Gefeliciteerd, Raindrop. Ik denk dat ze sterke warriors zullen worden' miauwde hij op zijn schorre donkere toon. Deze had hij gewoon en gebruikte hem ook altijd. Zijn vader Raggedstar zou nu moeten toekijken en zien hoe goed hij het ervan af bracht.


Nieuw leven Brokenstar-1

Nieuw leven NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Nieuw leven DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven   Nieuw leven Icon_minitimema 9 aug 2010 - 11:05

Greykit zat lekker te slapen tussen de warme poten van zijn moeder. Toen hoorde ze iets aankomen, het was Brokenstar maar dat wist hij niet. De kitten kroop tussen de poten vandaan en kroop blindeloos in de richting van het geluid. Het leek wel een eeuwigheid voordat hij bij de groote kater was. Toen botste ze tegen een sterke groote poot aan. Greykit voelde scherpe nagels en een dikke vacht, dat beviel Greykit wel. De kitten ging naast de groote poot liggen en probeerde te slapen.

(I now kleine post Sad )


Nieuw leven 2121209L4ZZ4AEr
Nieuw leven Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw leven
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: