[Lesson One] You and me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Lesson One] You and me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueflower
Member
[Lesson One] You and me VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: [Lesson One] You and me   [Lesson One] You and me Icon_minitimezo 4 okt 2020 - 13:59


"Snowpaw, wakker worden." Snorde Blueflower zacht, gehurkt naast het nest van de witte she-cat. Ze veegde voorzichtig met haar neus wat mos van het kleine bundeltje af, alvorens ze rechtop ging zitten en wat bewegingen begon te zien. "Tijd voor je eerste training." Haar ogen stonden warm, al was haar stem een beetje aarzelend. Hoewel ze haar warrior taken voor het grootste gedeelte van haar leven had volbracht, was ze toch een aardige tijd queen geweest. Ze was zo gewend geraakt aan die taken. Het was zo natuurlijk gekomen. Nu moest ze dat opgeven.. "Ik wacht buiten wel op je." Miauwde ze zacht, waarna ze opstond en voorzichtig naar buiten liep met hangende staart. Haar laatste leerling was Rosepaw geweest. Rosepaw.. Waar zou ze zijn? Zou ze veilig zijn? Blueflower had haar klauwen al lang aan de hoop vastgeklampt dat Rosepaw niet dood was, maar leefde. Ergens daar buiten.

TAG @Snowkit


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowglimmer
Member
[Lesson One] You and me DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowglimmer
BerichtOnderwerp: Re: [Lesson One] You and me   [Lesson One] You and me Icon_minitimevr 9 okt 2020 - 15:38

Het was een gevoel tussen enthousiasme en angst, wat er nu door haar heen gierde. Eigenlijk was Snowpaw al wakker voordat Blueflower überhaupt in de apprentice den was gekomen. Met enige moeite, en wat hulp van haar broer, had ze een plekje kunnen maken, zo ver mogelijk weg van Honorpaw en Celestialpaw. Maar echt goed geslagen had ze niet. Ze was bang voor de blikken en anxious voor haar eerste training. Ze schrok dus ook op, ze was toch weer in slaap gesukkeld, toen de deputy naast haar het mos van d'r witte vachtje achter haalde. Ze huiverde en keek moeizaam om zich heen. Ze knikte vermoeid en kwam overeind, waarna ze de rest van het mos uit d'r vacht schudde en een poging deed om fatsoenlijk wakker te worden. Haar kop voelde zwaar aan, maar ze wist dat 't beter zou gaan als ze eenmaal buiten waren. Een kille wind ging langs haar lichaam en ze huiverde. Ze had gehoopt dat ze een wat dikkere vacht zou krijgen nu leafbare eraan kwam, maar het zag er naar uit dat haar genen aan 't tegenwerken waren. Snowpaw liep achter de deputy aan en buiten ging zitten. "Wat gaan we doen?" vroeg ze onzeker, terwijl ze omhoog keek en haar rossige oogjes dichtkneep vanwege het felle licht.


Snowglimmer

The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
[Lesson One] You and me VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: [Lesson One] You and me   [Lesson One] You and me Icon_minitimeza 10 okt 2020 - 17:04


SOMEDAY YOU'LL NOTICE - I PRAY THAT YOU'LL REALIZE
t h e s e _ w i n g s _ o n _ y o u r _ b a c k _ a r e n t _ a _ d r e a m

Snowpaw liet niet lang op haar wachten en daar was Blueflower blij om. Ze wilde niet lang over Rosepaw blijven piekeren. “Ik wilde vandaag simpel beginnen en je wat vertrouwder maken met de rivier. Je zult er immers het grootste gedeelte van je leven in doorbrengen,” Ze kwam overeind en gebaarde de sneeuwwitte apprentice om haar te volgen. Naast de nursery was een kleine uitgang die verscholen zat tussen een hoop dikke rietstengels. Hier had ze met Cottonpaw gezeten de avond voordat ze apprentice was geworden. Het leidde door een smal gangetje naar een klein stukje oever dat genoeg ruimte bood voor drie jonge apprentices, of één warrior en één oudere apprentice. Prima plekje dus om Snowpaw te trainen in het ondiepe water. Ze zouden alle privacy hebben en ongestoord hun gang kunnen gaan. Bij de rand van de oever bleef ze staan en wendde ze zich tot Snowpaw. “Voor we beginnen.. Wat weet je al van de andere clans?” Sprak ze terwijl ze één poot langzaam in het water doopte.  

AT LAST, YOU'LL HAVE ALL YOU NEED TO ESCAPE TO
t h e _ w o r l d _ w h e r e _ y o u l l _ f i n a l l y _ b e _f r e e


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowglimmer
Member
[Lesson One] You and me DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowglimmer
BerichtOnderwerp: Re: [Lesson One] You and me   [Lesson One] You and me Icon_minitimedi 8 dec 2020 - 14:49

Snowpaw keek eventjes om zich heen. Het licht was fel aan haar oogjes en ze kneep ze eventjes dicht, zodat ze beter kon zien. De witte kattin wilde gaan zitten, maar Blueflower had er andere ideeën bij en gebaarde haar om mee te komen lopen. Ze begon al snel over wat er op het programma stond vandaag en haar witte oortjes gingen overeind staan toen ze begon over de rivier. Zwemmen was iets wat ze het liefst had willen leren, samen met het vissen natuurlijk. Alles zolang ze zich nuttig kon maken voor haar clan, zodat ze aan Honorpaw kon laten zien dat ze wél Riverclan was. Rustig liep ze achter de Deputy aan, nog steeds trots op zichzelf dat ze zo'n belangrijke kat als mentor had gekregen. Ze ging op de open plek zitten en keek naar het water, waar ze nog net haar reflectie in kon zien. Haar witte vacht zag er dunnetjes uit, net zoals ze zich voelde waarschijnlijk. Blueflower ging verder en al snel richtte ze zich haar aandacht weer op de kattin voor zich. "Uh.." begon ze langzaam. Wat wist ze al van de clans? Chivysniff had haar nooit wat verteld, maar ze had wel eens verhalen van Icecream gehoord. "Thunderclan is de clan waarmee we altijd ruzie hebben voor een bepaald gebied, toch? Ze leven aan de andere kant van de rivier. Windclan uh..." Ze dacht diep na, maar haar kennis van de andere clans was minimaal. "Windclan houd van de wind? En Shadowclan is verborgen in de schaduwen?" Beschaamd keek ze naar haar pootjes, ze haatte het dat ze niet zoveel wist.


Snowglimmer

The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Lesson One] You and me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: