·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:08


Camp || ۵ Eσωyη۵ || Team 1 || LostClan

»Eowyn zag Wicked weglopen. Daarna kwam Axis naar hen toe. 'Hallo' zei ze tegen hem en knikte met respect, net zoals ze dat net naar Wicked had gedaan. Ze merkte dat Lyra zich niet helemaal op haar gemak voelde en stond op. 'Misschien kunnen we gaan jagen?' vroeg ze.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:28

I'll believe, all your lies, just pretend you love me.../|\ Axis /|\ Guardian 2 /|\ Camp /|\ Make believe, close your eyes, I'll be anything for you

Hij keek Eowyn doordringend aan. In zijn ogen was zij het schoonste schepsel op aarde... Maar toch begroette hij haar beleefd terug. Van binnen baalde hij dat ze niet in zijn team zat, zo veel mogelijkheden om haar te zien... Maar nee, hij zat in team 2, zij in 1.


She's lost in the darkness, fading away,/|\ Lyra /|\ Team 1 /|\ Camp /|\ Trying to survive, my heart is frozen, I'm losing my mind

Ze groette haar broer eventjes zachtjes, maar dat viel in dovenmans oren. Hoe had het ook anders gekund. Haar broer had geen tijd meer voor haar, alleen nog maar oog voor macht of Eowyn. Ze zuchtte eventjes binnensmonds en schrok op toen Eowyn tegen haar begon te praten. Maar voordat ze antwoord kon geven schoot Axis ertussen met zijn woorden.


I'll believe, all your lies, just pretend you love me.../|\ Axis /|\ Guardian 2 /|\ Camp /|\ Make believe, close your eyes, I'll be anything for you

Zijn ogen vernauwden zich jaloers, wat had Lyra, wat hij niet had, waarom wou Eowyn met zijn ondermaatse kleine zusje omgaan? "Lyra, Eowyn, weten jullie dat wel zeker?" Miauwde hij dus gladjes, "Lyra heeft denk ik haar rust nodig om nog wat te kunnen groeien, of niet Lyra?"


·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:37


Camp || ۵ Eσωyη۵ || Team 1 || LostClan

»Eowyn keek hem door nauw geknepen ogen aan. Wat hij zei, zo kleinerend. Ja, Lyra was klein, maar daar hoefde je geen opmerkingen over te maken. Zeker niet als broer. 'Ik denk dat Lyra prima voor zichzelf kan antwoorden' zei Eowyn tegen de kater. Waarom, waarom deed hij zo raar.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:40

I'll believe, all your lies, just pretend you love me.../|\ Axis /|\ Guardian 2 /|\ Camp /|\ Make believe, close your eyes, I'll be anything for you

Als door een wesp gestoken trok Axis zijn kop achteruit, "Ik maak me enkel zorgen over het welzijn van mijn zuster," Sprak hij fijntjes terug, nog steeds met dezelfde gladde stem, maar verder kneep zijn buik samen van woede dat Eowyn het niet met hem eens was.


--------------------------

She's lost in the darkness, fading away,/|\ Lyra /|\ Team 1 /|\ Camp /|\ Trying to survive, my heart is frozen, I'm losing my mind

Met achteruit gelegde oren keek Lyra naar haar poten. "Misschien.. heeft Axis gelijk..." Mompelde ze zachtjes, haar staart om haar voorpoten heen krullende. Ze wou niet tegen Axis in gaan, ze durfde niet.


·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:50


Camp || ۵ Eσωyη۵ || Team 1 || LostClan

»Eowyn staarde verbaast naar Lyra die toch naar haar broer leek te luisteren. Wat hij zei was totaal niet eerlijk tegenover zijn zuster en toch volgde zij hem. De lichte honingkleurige poes zuchtte even. 'Als dat is wat je wilt. Iemand anders die met mij mee wilt gaan?' vroeg ze rond.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw,
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Lilypaw,
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:54

Wicked || Guardian || Team 1 || Camp

Zijn ogen waren grondig op de katten gericht, zijn oren luisterde naar het gesprek. Axis sprak iemand van zijn Team tegen. Hij liep weer richting het groepje. ''Je wilt toch geen goede daden verbieden van een kat? Die overigens in mijn team zit.'' Snauwde hij killetjes naar hem. ''Je kan gewoon gaan jagen, Lyra.'' Mauwde hij naar de poes.


·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Avarp
With special thanks to Spottedleaf <3

Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfwhisper
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
102

CAT'S PROFILE
Age: x 27 Moons
Gender:
Rank:
Wolfwhisper
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 13:58

I'll believe, all your lies, just pretend you love me.../|\ Axis /|\ Guardian 2 /|\ Camp /|\ Make believe, close your eyes, I'll be anything for you

Axis grijns werd breder, jackpot. Het kon hem niks schelen dat het over de rug van zijn zusje zou gaan, "Ik zou vereerd zijn om je te vergezellen Eowyn," Miauwde hij rustig. Totdat Wicked zich ging bemoeien met de kwestie. Zijn humeur ging van 0 tot 100 en weer terug. "Mijn zusje had het er gister nog over dat ze zich wat flauwtjes voelde, ik wil niet dat ze ten prooi valt aan het virus Wicked," Miauwde hij koeltjes terug.


·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 WolfwhisperSignature
Would you mind if I hurt you?
Would you mind if I tried to?
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It's over now, what have you done?


Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 14:07


Camp || ۵ Eσωyη۵ || Team 1 || LostClan

»Eowyn was Wicked dankbaar, alleen kon hij niets doen tegen de woorden die Axis zei. Als het echt zo was, dan moest Lyra ook hier blijven. Ze kon haar vriendin niet ten prooi laten vallen. 'So be it' fluisterde ze zacht, zonder dat iemand haar kon horen. Daarna draaide ze zich naar de deur toe. 'Tot straks, Wicked' zei ze tegen haar teamleider. 'Klaar?' vroeg ze aan Axis.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw,
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Lilypaw,
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 14:30

Wicked || Guardian || Team 1 || Camp

''Weet waar je verantwoordelijkheden liggen, Axis. Ik heb het idee dat je helemaal niet zo veel om je zusje geeft.'' Beet hij hem toe, en toen hij zich omdraaide zwaaide zijn staart tegen zijn gezicht. Zijn blik keek kwaad over zijn schouder. Hij vertrouwde Axis voor geen meter, waarom was hij niet bij zijn eigen Team? Híj was de baas over deze groep. Misschien was Wicked een beetje bezitterig?


·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Avarp
With special thanks to Spottedleaf <3

Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 14:36

Jayjay/Healer/camp
Jayjay werd wakker in zijn hol. Zijn eerste dag als Healer is begonnen. Wat zou hij doen? Hij wist het al. Hij ging zijn hol uit om te kijken bij Crusifix misschien wist hij of er een kat ziek was en anders een Member mee om kruiden te halen...... ''Ehm Crusifix? Ben je hier?''

Flora/Mother/Camp
Flora werd wakker doordat haar kleinste zoon Star begon te woelen. ''Rustig kleintje'' Zei ze en maakte rustig de kit wakker. ''Hoe gaat het met mijn katertje?'' Spinde ze. Flora stond rustig op en Star stond ook op en Flora zag dat het kleine katertje volgde.

Star/Kit/Camp
Star had een droom en was daarom zo aan het woelen. toen hoorde hij ''Rustig kleintje'' Dat was de stem van zijn moeder Flora. ''Maahaam. Ik wil nog slapen!'' Star was nog heel moe ''Hoe gaat het met mijn katertje?'' Spinde zijn moeder. ''Goed... Mag ik nu weer slapen?'' Toen merkte hij dat zijn moeder opstond dus hij deed zijn oogjes open en stond ook op. Star volgde zijn moeder en toen rende hij naar Jayjay toe en zei. ''Jayjay!'' Maar Jayjay hoorde Star niet.


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 14:45


Camp || Cяusιғιx || Leader || LostClan

»Zijn healer Jayjay kwam op hem afgelopen en Crusifix keek hem aan met zijn paars getinte ogen. 'Wat is er?' vroeg hij met zijn zware stem. Jay ging hem hopelijk niet vertellen dat ze weer eens een zieke in hun midden hadden.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 14:50

Jayjay/healer/Camp
''Crusifix. Heb jij nog meldingen binnen gekregen van zieke of Gewonde katten? Zo wel wie dan ? Zo niet mag ik dan een Member mee om kruiden te zoeken? Ik heb laatst een Droom van de Dead-Ones gehad en die zeiden tegen me dat er een ziekte aankomt die de clan zou ruineren. Daarvoor moet ik dus goede kruiden hebben.'' Jayjay boog zijn kop voor zijn leider.


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:01

Celtyc - Team 1 - Camp

Celtyc knipperde met zijn ogen en stond op. Hij had nog geen zin om op te staan want hij was nog erg moe. Hij rekte zich goed uit en gaapte even. Hij keek naar zijn vacht en plukte er de stukjes mos af die tijdens het slapen waren blijven kleven. Er waren al veel wakker en hij zag een groepje katten met elkaar praten. Hij trippelde op hen af en zei; "Goedemorgen, kan ik misschien mee gaan met jagen?" Hij keek naar Lyra en zei; "Wil je misschien samen met mij gaan jagen?"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:04

Star/Kit/Camp

Star keek angstig om zich heen hij was nog nooit uit het hol uit geweest en kende al die katten niet. Hij sprintte opeens naar een kat toe maar wist niet wie. ''Wie ben jij?'' Vroeg hij Nieuwsgierig.

Flora/Mother/Camp

''Star! Star! Star, Waar ben je!'' Flora was haar kitten Star uit het oog verloren en was helemaal in paniek. ''Star!''......


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 10:00


Camp || Cяusιғιx || Leader || LostClan

»Hij keek hem aan. Jayjay zag er klein en breekbaar uit vergeleken met de enorme rode kater. 'Geen ongewone gevallen en natuurlijk. Kies er maar eentje uit' zei de kater met zijn donkere stem. Even keek hij naar de katten in het kamp, om vervolgens zijn blik weer op de ijzeren deur te vestigen. De bezorgde kreten van een Mother vulden het kamp, alleen zag hij al waar de kitten was.



·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 16:13

Jayjay/Healer/Camp

''Oké bedankt Crusifix'' en hij boog zijn kop naar zijn leader. Tja wie moest hij kiezen dacht hij bij zichzelf... Hij liep gewoon naar voren tot hij zijn kleine broertje Star zag en zijn moeder hoorde roepen. Dus liep hij naar het kleintje toe en pakte hem in zijn nekvel en bracht hem naar zijn moeder. ''Star, wel bij mama blijven he?'' En hij liep weer weg. ehm... Hij liep naar Celtyc toe. ''Celtyc? Wil jij met mij meegaan om wat kruiden te halen?'' Jayjay zei er maar niet bij dat er binnenkort een vreselijke ziekte uitbreekt in het kamp..

Star/Kit/Camp

Star voelde zich angstig toen hij opeens werd opgetild en hij wist zeker dat dit niet zijn moeder was. De kat legde hem voor zijn moeder neer en zei ''Star, wel bij mama blijven he?'' Het was zijn broer Jayjay. Star wou net iets zeggen toen Jayjay wegliep en naar een andere kat ging. Hij wou er achteraan gaan maar zijn moeder hield hem tegen.

Flora/Mother/Camp

''Jayjay, bedankt dat je je broertje hebt teruggebracht.'' Ze pakte haar zoon op en ging naar de andere moederkatten en hun kittens toe.


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 16:25

Celtyc - Team 1 - Camp

Celtyc verwachtte geen antwoord meer van Lyra en zag JayJay op hem aflopen, hij begroette hem. ''Celtyc? Wil jij met mij meegaan om wat kruiden te halen?'' Celtyc dacht even na, hij had eigenlijk zin om te jagen, maar misschien kon hij ook even gaan jagen tijdens het halen van kruiden. Hij knikte en zei; "Tuurlijk, laten we gaan."


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 16:30

Jayjay/Healer/Camp

"Tuurlijk, laten we gaan." zei Celtyc. Jayjay was al het kamp uitgelopen en zocht wat bessen. ''We zoeken kleine rode bessen.'' Vertelde hij tegen Celtyc. Hij hoopte maar dat ie geen taxus bessen zou vinden.


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 16:58

Celtyc - Team 1 - Camp

Celtyc liep met JayJay mee het kamp uit. ''We zoeken kleine rode bessen.'' "Toch geen doodsbessen?" Dat zou wel dom zijn om die te halen. Hij keek rond.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]   ·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 17:12

''Nee, We zoeken niet de Taxus bessen als je die bedoelt. We hebben de Redberry nodig.'' Jayjay was wel opgelucht dat Celtyc wist dat ze geen Taxus bessen moesten hebben.

(Sorry had even een bes bedacht xD)


Sucks don't it?
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar] - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
·•●✝.. LσsтCℓαη ..✝●•· [Hoge Rangen Beschikbaar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: