would you love me still?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 would you love me still?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimema 12 okt 2020 - 19:46

would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

De lucht was inmiddels betrokken met grijze wolken die haar sombere humeur reflecteerden. De kleine poes volgde enkele stappen achter de robuuste leider van Shadowclan, hun weg werd in stilte afgelegd naar het kamp. Normaliter zou ze hem hebben bedankt voor zijn zorgen, en haar excuses aangeboden hebben voor het ongemak - maar op het moment kon ze geen woord uit haar keel knijpen. Haar oren hingen langs haar kop en met iedere beweeg sleepte haar staart mee op de grond, ze kon het simpelweg niet opbrengen om het nog te faken. Het gezicht van Gorsekit zijn lijkje stond op haar netvlies gebrand en een ongeneselijke misselijkheid beviel haar. Zelfs nu de avond begon te vallen waren de sterren nog van het zicht onttrokken en Routnose vroeg zich af of ze opzettelijk aan het zwijgen waren. Zouden ze haar verachtten? Straffen? Maar had ze haar vriendin voor de leeuwen kunnen werpen? Stille tranen rolden over haar wangen, waarvan ze hoopte dat Acornstar ze niet zag.

&Acornstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimewo 14 okt 2020 - 13:35

Misschien had hij langer moeten wachten, dan had hij mogelijk niet gezien wat er gaande was in het Windclankamp. Toch had hij zich zorgen gemaakt en had hij willen weten of Routnose oke was. Hij vermomde het misschien onder het feit dat ze zijn verantwoordelijkheid was en dat hij dit daarom deed, maar toch was dat niet de enige reden. Hij had Routnose dan wel gevonden in het Windclankamp, maar de verder ze ervan weg leken te gaan, hoe meer het gezicht van de medicine cat vertrok. Hij wierp een korte blik over zijn schouder naar de poes, een die niks weg gaf van zijn emoties. Er was duidelijk iets gebeurd, maar of Routnose dat aan hem kwijt zou willen was nog maar de vraag. "Wat is er precies gebeurd?" Hij had natuurlijk opgevangen wat de hele clan wist, maar er leek meer te zijn. "Ook al hoef je het me ook niet te vertellen. Ik ben denk ik ook niet de eerste waar je dit aan zou willen vertellen." Nee, hij was tenslotte geen Windclanner. Maar misschien zou dat het juist makkelijker maken om het aan hem te vertellen. Het was tenslotte een jonge kitten geweest waar dit over ging. Dat zou iedereen aan het hart gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimema 26 okt 2020 - 22:50

would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Verwoed wreed ze de tranen uit haar ogen, maar Acornstar was niet blind. Ze wilde niet dat hij haar aan zag voor zwak, verdorie, ze moest zijn medicine cat apprentices trainen. Alleen aan de andere kant zou hij nooit weten wat er op haar ziel lag, en dat zou hij ook nooit mogen. Ze moest zich sterk houden, maar slaagde daar ondanks haar pogingen slechts mager in. "S-sorry," ze haalde meerdere keren diep adem in een poging tot rust te komen. Ze wilde bij haar broer zijn, bij Crowcall zijn of bij wie dan ook om als een kind uit te kunnen huilen. Maar ze was een medicine cat tegenover een Leader van een andere clan, geen vriend die haar zou troosten."Het spijt me, ik weet-" een gefrustreerd geluid verliet haar bek en nogmaals veegde ze de tranen weg, kwaad op zichzelf. "De zoon van mijn vriendin heeft zich bij Starclan gevoegd," ze kon hem niet de waarheid vertellen. Niet de volledige waarheid, ondanks dat ze dat zo graag wilde. "...Van Amberstorm," meer wilde ze hem niet zeggen, kon ze hem niet zeggen. Ze wilde gewoon naar huis, maar wist dat dat niet kon, en het gevoel van schuld groeide met iedere stap die ze verder van haar kamp verwijderd raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 14:51

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Nee, hij was vast niet de eerste tegen wie ze wilde praten hierover. Hij besloot voor nu zijn blik af te wenden en deze te richten op de lucht boven hen. De kitten zou nu ergens daarboven zijn, bij de andere starclankatten. Dat was toch een raar besef dat iemand zo jong daar nu was. Hij trok kort met zijn oor toen Routnose vertelde dat het een kitten van haar vriendin was geweest, van Amberstorm. Dat betekende dat de kitten ook van Wolfstar was geweest, dat moest zwaar zijn. "Het verliezen van een kind is zwaar." Dat wist hij zelf ook maar al te goed. Southernwolf was misschien al een warrior geweest, maar hij was veel te jong geweest om al dood te gaan. "Vooral als ze daar nog veel te jong voor zijn." Hij was niet eens vroeg begonnen aan kittens, dus ergens hoopte hij dat ze hem allemaal stuk voor stuk zouden overleven, maar dat was helaas niet hoe het was gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimewo 25 nov 2020 - 23:14

would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Het verliezen van een kind was zwaar, maar wat was het dan om je eigen kind te vermoorden? Het idee bracht een nieuw golf van misselijkheid, terwijl ze zelf haar klauwen in de huid van Falconpaw of Milkypaw zag. Hoe kon ze? Hoe kon Amberstorm? Ze zou de wereld geven om haar eigen kindjes te hebben, en zij leek er nooit enige dank voor te hebben getoond. Ze zou liever zelf sterven dan de katten waar ze zo om gaf pijn doen, en haar hele leven lang had ze begrepen dat Amberstorm anders werkte. Maar waar lag de grens?  Routnose knikte enkel, haar keel dichtgeknepen door emoties en haar ogen waterig voor zich uitgericht. Toch begon ze opnieuw met snikken bij zijn volgende woorden. Ze kende het verhaal niet, maar de pijn in zijn stem verraadde hem. Hij had ook een kind verloren, was het niet? De poes kwam tot stilstand, haar poten zwak. "Ik kon niets doen," haar stem stokte en warme tranen biggelden tegen haar wil in over haar wangen. Het was de eerste les die ze Falconpaw had geleerd, een les die ze nog altijd zelf moest leren. "Oh Starclan, het was nog een kind en ik-" een kind dat Amberstorm vermoord had. En zij had niets gezegd. Niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 16:13

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Het was iets dat hij niemand gunde, maar hij kreeg het gevoel dat er hier wat meer aan de hand was mogelijk, vooral met hoe Routnose aan het reageren was. Maar haar pushen voor antwoorden zou niet helpen waarschijnlijk, dus hield hij halt in zijn pas en draaide zich naar haar om. Hoe kon hij haar nu gewoon zo laten zonder ook maar iets te proberen om haar wat te troosten? Wat moesten anderen wel niet denken als ze dit zouden zien? Hij wist dat het beter was als niemand dit zou zien, maar toch stapte hij naar haar toe en probeerde kort zijn neus in haar vacht te steken en zijn staart over haar heen te strelen als een troostend gebaar. "Het kan niet makkelijk geweest zijn, dat weet ik maar al te goed. Wanneer je niks meer kan doen, ook al probeer je het nog zo hard." Het bloed van Southernwolf dat zijn poten had besmeurd terwijl hij nog een wanhopige poging had gedaan om het bloeden te stoppen, maar het had niks uitgehaald. Het had niks verandert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimeza 2 jan 2021 - 0:33

would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze kwamen tot een halt en ze was zowel blij als gefrustreerd om hier nog langer te blijven. Het voelde niet goed om te vertrekken nu, maar de consequenties die thuis zouden volgen ontweek ze liever. Wat zou de clan niet denken? De poes haalde diep adem in de hoop zichzelf te kalmeren, maar toen de kater zachtjes zijn neusje tegen haar vacht drukte stortte ze in. Tranend gaf ze toen en leunde ze tegen hem aan, haar kop verstopt in zijn vacht. Even liet ze zich begaan, maar toen krabbelde ze haastig terug van de omhelzing, verwoed haar tranen wegvegend totdat haar ogen er pijn van deden. "S-s-sorry, het spijt me, ik-" rillende haalde ze adem en stond op. "Dat had ik niet mogen doen, sorry," ze keek weg, wendde haar blik af. "L-laten we naar Shadowclan teruggaan,"


Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 16:07

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Misschien was het fout wat hij deed en zouden anderen niet begrijpen wat er gaande was als ze dit zouden zien, maar hij kon haar toch niet gewoon door laten lopen zonder ook maar iets te doen? Hij verstijfde onbewust dan ook iets toen ze in hem begon te leunen, maar deed geen stap achteruit of iets dergelijks. Hij zou haar even de tijd geven. Het duurde dan ook niet lang, maar hopelijk was het genoeg voor haar. Hij schudde dan ook zijn kop zachtjes toen ze zich verontschuldigde. "Je hebt niks om je voor te verontschuldigen, ik was degene die de eerste stap deed." En hij wist dat het misschien niet goed was om te doen, maar hij had haar ook niet zo gewoon door kunnen laten lopen. "Dus sorry als ik een grens overschreed." Ze was tenslotte van een andere clan en ook nog een medicine cat, maar daar had hij niet echt bij nagedacht, alleen maar hoe hij haar zou kunnen troosten. "We kunnen altijd nog wat meer tijd nemen zodat je kan kalmeren voor we het kamp binnengaan? Ook al kunnen we dat misschien beter op Shadowclan gebied doen dan hier." Als een windclanner hun hier zou vinden terwijl ze stil stonden, dan zou hij niet weten wat ze zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:36

would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Het maakte haar op dat moment helemaal niet meer uit wat de rest van de wereld zou denken. Ze wilde alleen even vastgehouden worden, al was het maar heel even om niet meer alleen te zijn. Niets meer, niets minder. De poes huiverde en ademde diep in, eindelijk wat gekalmeerd. Haar volledige lichaam voelde zwaar, en haar ziel misschien nog wel meer. "N-nee, nee, sorry, alsjeblieft, het spijt me," hij had niets verkeerd gedaan. De enige die hier schuldig was, was zij. Een medicine cat die zich niet kon bedaren, die zich als een klein kind in de armen stortte van haar vader. Maar haar vader had haar nooit omhelst, en ze had ook niet zoiets van Acornstar mogen vragen. "Het is oké, ik ben oké. Ik moet alleen... Even ademhalen," haar stem trilde nog steeds, maar ze veegde de laatste tranen weg. "Sorry Acornstar, je zou me niet zo moeten zien.. Ik-" ze zuchtte en voelde zich zo zo verloren, maar begon toch weer met lopen Stilletjes, langzaam. Shadowclan had haar nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 15:59

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De meeste zagen hem misschien als iemand die geen affectie kon tonen naar andere katten, vooral niet door al die katten die hij had verbannen, maar ook hoe hij meestal zijn emoties afschermde van anderen en niets liet merken. Vaak zouden er teveel vragen gesteld worden als ze wisten wat er echt allemaal in zijn kop rond ging. Maar hier midden in windclanterritorium, was er maar een kat die ze zou zien en ze was nog niet eens een shadowclanner. Hij had eerlijk nog nooit echt open gepraat over het verlies van Southernwolf en wat dat met hem had gedaan, daarom ook dat hij haar gevoelens hierover kon begrijpen. Dat was dan ook de hele reden dat dit voor hem niks uitmaakte, ook al had ze hier nog langer willen blijven. "Je hoeft je hier echt niet voor te verontschuldigen, het is heel begrijpelijk dat je je zo voelt." Ook al kende hij misschien niet de hele situatie, maar hij kon zijn best doen met de informatie die hij had. Hij bleef voor nu dan ook naast haar lopen, terug naar Shadowclan. "Ik weet maar al te goed hoe het is om niet te willen dat anderen je anders zien dan perfect." Sprak hij dan ook rustig. "Maar we zijn nu maar met zijn tweeën, geen andere katten om ons te oordelen." Behalve misschien Starclan, maar die zouden hier ook niks op tegen moeten hebben, die zouden dit ook moeten begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
would you love me still? BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimema 25 jan 2021 - 1:50


would you love me still? D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Het was begrijpelijk? Haar treurige ogen vonden de zijnen. Hij moest eens weten. Wat als hij de waarheid hoorde? Zou hij het dan alsnog begrijpen? Zou hij vinden dat ze het juiste had gedaan? De poes slikte, want deze keer kon ze niet naar anderen kijken voor hun mening. De medicine cat was niet assertief, stond niet stevig in haar schoenen zoals hij. Ze zocht altijd goedkeuring, maar kon dat deze keer niet krijgen. De sterren zwegen nog, en zij zou dat ook moeten doen, hoeveel pijn het ook deed.
Zijn woorden verrasten haar wat. Het was niet moeilijk om te achterhalen dat Acornstar zijn emoties liever niet toonde, maar zijn woorden waren oprecht en gevoelig. Ze verdiende het niet. "De sterren zijn er altijd," de woorden ontglipten haar zonder dat ze er erg in had. Trillend haalde ze adem. "Sorry," ze kwam overeind en keek hem dankbaar aan, wilde hem zeggen hoe erg ze het waardeerde dat hij haar oprecht probeerde te helpen - maar had daar de woorden niet voor. "Ik weet dat niemand ooit perfect kan zijn, maar het is zoveel moeilijker wanneer jou keuzes ook echt invloed hebben," hij zou daar ongetwijfeld van weten, daar waren leaders en medicine cats gelijk in. Nogmaals zuchtte ze. "L-laten we naar Shadowclan gaan, alsjeblieft?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
would you love me still? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: would you love me still?   would you love me still? Icon_minitimema 25 jan 2021 - 15:41

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
De sterren waren er altijd? Misschien wel inderdaad, maar soms moest je je daar niet al te druk om maken, maar misschien was dat anders voor een medicine cat. Die stonden nauwer verbonden met Starclan, dus dat was zeker niet raar. Hij besloot er dan voor nu ook geen opmerking over te maken. Routnose kwam overeind en hij deed zelf ook een stap naar achteren. Het was inderdaad lastig om niet te proberen perfect te zijn. Een fout en het kon katten hun levens kosten. Dat wisten ze allebei maar al te goed, maar op het moment was er niemand afhankelijk van hun, dus waren er ook geen levens op het spel. In dit soort momenten kon je even jezelf zijn. "Ik weet hoe dat voelt. Hoe een fout het leven van iemand kan kosten." Dat gold voor medicine cats, maar ook voor leaders. "Laten we teruggaan inderdaad." Straks begon de clan nog af te vragen of er echt iets gebeurd was als ze te lang wegbleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
would you love me still?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: