Let me join the adventure! [Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me join the adventure! [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldrush
Member
Let me join the adventure! [Open] DPKsfdL
12

CAT'S PROFILE
Age: 1
Gender:
Rank:
Goldrush
BerichtOnderwerp: Let me join the adventure! [Open]   Let me join the adventure! [Open] Icon_minitimema 16 jan 2012 - 20:24

Goldrush was nog steeds een beetje misselijk van de reis naar dit oord. De rit in het rare, brommende ding was niet bepaald goed geweest voor zijn zenuwen. Bovendien kon hij ook al niet wennen aan zijn nieuwe thuis. Hij liep al twee dagen naar alles te blazen en hij was moe van het markeren en het daarna gestraft worden. Wat hadden tweebeners toch? Het ene moment waren ze lief en het andere moment werden ze boos op je omdat je iets had gemarkeerd. Zo gek was markeren toch niet?
Hij zat op zijn gebruikelijke plekje op de vensterbank en keek gefascineerd naar het geen wat zich buiten afspeelde. Het liefste wilde hij zelf naar buiten maar z'n luikje bleef maar gesloten sinds zijn aankomst hier. Daar had hij zijn bazin voor gestraft; ze had een prachtige krab over de rug van haar hand lopen.
Zijn bazin kwam op hem toe lopen en stak haar handen naar hem uit. Hij blies hard naar d'r. Moest ze hem maar niet opsluiten, eigen schuld. 'Och kom nu Goldie, wat is er jochie? Vind je het niet fijn hier?' vroeg ze op haar standaard kinderlijke toon. Tenminste standaard voor hem, ze praatte altijd zo tegen hem. Hij miauwde klagelijk en sprong soepel op de grond. Ze liep naar de deur en krabde aan z'n luikje. Hij liet weer een luide miauw horen en duwde tegen het luik. Als ze het nu nog niet snapte...? 'Goldie je mag niet. Straks raak je de weg kwijt of gebeurd er iets. We gaan straks samen wel even op stap.' Hij krabde weer aan het luikje en keek haar smekend aan. 'Goldie kíjk niet zo, je weet dat ik daar niet tegen kan. Oké je mag, nu je zin?' Hij streek langs haar benen en spinde tevreden. Het was hem weer eens gelukt. Hij schoot naar buiten zo gauw het luikje open was, opzoek naar avontuur.


Spoiler:

Rooie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko
Member
Let me join the adventure! [Open] DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: who's cares?
Gender:
Rank:
Roko
BerichtOnderwerp: Re: Let me join the adventure! [Open]   Let me join the adventure! [Open] Icon_minitimema 23 jan 2012 - 17:03

Roko liep langs de tweebeen nesten, op zoek naar resten voedsel. Hij had vandaag geen zin om te gaan jagen, zijn spieren deden nog steets pijn. ''Had ik maar niet in de regen moeten slapen'' murmelde Roko inzichzelf. Sins hij zijn oude plekje had verlaten om weer rond te trekken deed het niets anders dan s'nachts regenen. Had hij zijn boom nou maar nooit verlaten! Er was beschutting, genoeg prooi en een klein beekje waar altijd water in stond. Maar hij wou natuurlijk weer zonodig het avontuur opzoeken. Het is wel fijn om zo'n plekje te hebben, maar ook saai. Er gebeurd nooit wat. Roko's maag knorde. Dit kon zo niet langer! Hij moest wat te eten vinden! Plots hoorde hij eksters in een boom laden achter het hek van een tweebeen nest. Roko hield het niet meer vol, hij nam een aanloop en sprong zonder erbij na te denken over het hek. Niet weten wat er achter is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me join the adventure! [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: