LakeClan RPG topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 LakeClan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skywalker
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 12:45

Omdat dit iets handiger is dan dat er in het aanmeldingstopic van de LakeClan word gepost is hier het RPG topic zodat je -als je in de LakeClan zit- kan posten.

xXCampXx
Het camp van de LakeClan ligt onder een meer. Je kan er alleen komen als je de geheime ingang kent. Maar als je die kent dan weet je hem gauw te vinden. Hij ligt verscholen tussen het lange gras. Meestal staan de Guards in de buurt van die geheime ingang. In het camp is een waterstroompje die er doorheen stroomt.

xXTerritoryXx
Het territory van de LakeClan is een groot bos. In het midden daarvan is een open plek met lang gras. Daar is een groot meer. Verder zijn er in het bos ook nog een aantal kleine meertjes.

Gelieve ook in je post te zetten waar je bent.



Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind LakeClan RPG topic Rainbowdashx

LakeClan RPG topic 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogstream
StarClan
LakeClan RPG topic DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden zal ik nu altijd zijn
Gender:
Rank:
Fogstream
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 14:21

Breezepaw/Medicine Apprentice/Camp

Geeuwend werd het grijs cyperse bollertje wakker, ze keek rond en zag Sandstorm, het was nog vroeg, de zonnestralen schenen door de ingang van de den. Ze stond op, rekte zich uit en ging naar buiten toe, het was best nog wel stil. Ze ging voor de den zitten en genoot van de opkomende zon, terwijl er bewegening in het Camp kwam. ''Geen slecht weer, laat de Starclan ons zegenen'' zei ze, ze had geen zin in ongelukken vandaag. Straks begon haar training weer, eens kijken, wat wist ze nog? ''Wonden, zodat het vuil eruit gaat en dan verbinden'' zei ze tegen zichzelf



Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 16:50

Graystripe - Warrior - Camp

Graystripe werd wakker met veel spierpijn. Hij stond op en rekte zich uit. Hij zag dat hij naast zijn mos in slaap was gevallen. Hij zuchtte en zag Breezepaw. Hij trippelde naar haar toe en zei ; "Goedemorgen!"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotus
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Francesca
52

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Lotus
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 10:32

Falconstar - Leader - Camp

Langzaam opende de bruine tabby zijn ogen. Hij lag in zijn nest van mos. Hij keek even om zich heen en stond toen gapend op. Hij schudde even met zijn kop en rekte zich uit. Daarna begon hij aan een wasbeurt. Zijn lange plukken haar stonden alle kanten op. Toen hij klaar was zag zijn vacht er weer enigzins netjes uit. Hij wierp even een blik op Hawkstar en glimlachte. Daarna liep hij zijn den uit.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind LakeClan RPG topic Rainbowdashx
LakeClan RPG topic Lotusi
Klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 10:43

Hawkstar| Leader| Camp
Met een grote gaap opende de bruin, gestreepte kattin haar ogen. Ze zag dat Falconstar hun den uitliep. ''Dag, schat, wat ga jij zo doen op de vroege morgen?'' Miauwde ze en zwiepte met haar lange staart.

-flut Dx-
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 10:58

Falconstar - Leader - Camp

Toen hij net buiten was hoorde hij de vertrouwde stem van Hawkstar. ''Dag, schat, wat ga jij zo doen op de vroege morgen?" Miauwde ze en zwiepte met haar lange staart. Hij draaide zich om en stak zijn kop in de ingang van de den. Hij glimlachte. "Niks bijzonders hoor, gewoon even kijken of alles in orde is. Zal ik een ontbijtje voor je halen?" Mauwde hij. Daarna draaide hij zich weer om. Hij inspecteerde snel het kamp en trippelde daarna richting de prooistapel.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind LakeClan RPG topic Rainbowdashx

LakeClan RPG topic 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 11:01

"Niks bijzonders hoor, gewoon even kijken of alles in orde is. Zal ik een ontbijtje voor je halen?" ANtwoorde Falconstar. Ze glimlachte en stond op. ''Ik kan heus zelf wel lopen hoor!'' Zei ze terwijl ze op Falconstar leunde. ''Nou komop, laten we wat gaan halen. De warriors zijn druk bezig. Ik denk dat wij zo ook maar eens wat moeten gaan doen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
198

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 11:16

Ze glimlachte en stond op. ''Ik kan heus zelf wel lopen hoor!'' Zei ze terwijl ze op hem leunde. ''Nou komop, laten we wat gaan halen. De warriors zijn druk bezig. Ik denk dat wij zo ook maar eens wat moeten gaan doen.'' Hij gaf haar een klein likje over haar snuit. "Is goed. We kunnen even samen gaan jagen, of heb jij een beter idee?" Hij knikte naar de uitgang van het kamp.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind LakeClan RPG topic Rainbowdashx

LakeClan RPG topic 1198ked
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 11:18

"Is goed. We kunnen even samen gaan jagen, of heb jij een beter idee?" Zei Falconstar. De bruine poes knikte. ''Ja, maar eerst moet ik je wat vertellen.'' Ze glimlachte. ''Ik verwacht kittens, van jou!'' Ze gaf hm een likje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanchefall
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
128

CAT'S PROFILE
Age: 23 maanden
Gender:
Rank:
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 13:03

Breezepaw/ Medicine Apprentice/Camp

Er kwam een kat op haar af, ze herkende Graystripe. De kat begroette haar vriendelijk, ''Hoi, Graystripe'' zei ze zo goed als het ging, ze hield niet zo van praten. ''Ik ga even Sandstorm roepen'' zei ze maar en ze riep naar achteren, ''Sandstorm! De zon is al op!'' riep Breezepaw. Sanstorm was de enige waarmee ze echt durfde te praten en ook echt anders dan met andere katten. Ze keek langs Graystripe heen en zag even Falconstar de Leadersden uit gaan. Hij keek rond, waste zich zelf en ging weer terug. Breezepaw keek weer naar Graystripe, ''Moet je niet gaan jagen?'' vroeg ze, terwijl ze op Sandstorm wachtte.


LakeClan RPG topic 28l9ib

LakeClan RPG topic 22
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 13:11

Graystripe - Warrior - Camp

''Hoi, Graystripe'' Zei Breezepaw. ''Ik ga even Sandstorm roepen'' Ze had blijkbaar niet zo'n zin om te praten... ''Sandstorm! De zon is al op!'' Riep ze. Hij zuchtte en wou bijna weglopen toen ze zei; ''Moet je niet gaan jagen?'' Hij draaide zich om en zei; "Ja.. Is goed, ik zie dat je bezig bent..." Hij draaide zich om en liep richting de uitgang om te gaan jagen. Hij had eigenlijk niet zo'n zin om alleen te jagen, maar hij had ook geen zin om iemand mee te vragen, dus hij liep gewoon door.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
LakeClan RPG topic 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 15:10

Whiteleaf/Warrior/Camp

Whiteleaf werd wakker met een raar gevoel.. Alsof er iets zou gaan gebeuren. maar ach dacht ze. Ze zag de anderen al buiten staan '' Goedemorgen iedereen.'' Geeuwde ze. Ze pakte een muis en begon er aan te knabbelen.


Sucks don't it?
LakeClan RPG topic Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
LakeClan RPG topic DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: LakeClan RPG topic   LakeClan RPG topic Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 19:51

Graystripe - Warrior - Camp

Hij liep door richting het bos en keek rond. Hij hield niet van alleen jagen, maar er was niemand om mee te jagen. Hij rook in de lucht en luisterde goed. Het was erg stil in het bos. Hij sloop richting de bosjes, en zag een muis. In een paar seconden had hij het muisje beet en begroef hem.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
LakeClan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: