Belated halloween cookies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Belated halloween cookies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchis
General
Belated halloween cookies  Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Belated halloween cookies    Belated halloween cookies  Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 14:23

Carnation Killer

"Sometimes there is absolutely no difference at all between salvation and damnation"

Hello Orchis,
Mogelijk ken je me, mogelijk ken je me niet. De wereld waar ik nu in stap is in zo veel manieren vreemder dan die van mijn eigen thuis. De cultuur waaronder jij jezelf vormt hecht geen waarde aan onderlinge connecties op de manier hoe wij dit doen. Het is een samenleving gebouwd op een respect die enkel af te dwingen is met haat, bloed en moord. Voor het simpele oog zal er dan ook gezegd worden dat wij op elkaar lijken. Ik kies ervoor het tegendeel te geloven. Want waar jullie enkel driften van machteloosheid volgen is de dood van een ander enkel een middel tot een einde. Alles is voor het grotere doel. Maar maak je geen zorgen, mijn licht zal ook jullie reiken wanneer de tijd daartoe komt. Het is juist zo belangrijk in mijn positie om de barmhartige god te zijn. Om al mijn kinder onder de vleugel te nemen en over hun te waken. Dit doe ik ook. Maar ieder nest had een runt erin zitten. Iedere ouder had een minst favoriet kind. Dit laten ze natuurlijk zelden merken, dit is een geheim dat ze tot het graf zouden behouden. En ook ik draag hier schuld aan. Het land van bloed en verderf steekt zwaar tegen mijn eigen idealen af, echter is dit nog altijd mijn verantwoordelijkheid. Een van mijn vele volkeren, een van het geheel. Hoewel wij in ons verleden enige misverstanden en conflicten hebben gekend is het nu tijd deze achter ons te laten. En ik ben als grotere in deze situatie bereid de eerste stap te nemen. In dit gebied is het makkelijk mijn geur te maskeren, al laat ik mijn uiterlijk voor eens openbaar. Met kalme stappen breng ik mezelf naar jouw figuur, hoewel afgezonderd om ons gesprek privacy te gunnen ben ik alsnog op grond die jij jezelf toe eist. Echter spreekt mijn houding boekdelen. Ondanks dat de verse wonden mijn lichaam nog altijd sieren, een doorn in mijn oog, een afleiding van mijn goddelijke supremiteit. Echter valt er niks aan te doen. Hoe oneindig en onsterfelijk ik dan wel mag zijn, mijn lichaam laat ten wensen over. Het was moeilijk om jouw ritme te ontdekken, zoals dat vaker is met karakters in macht. Vele keren is het mij mislukt je te contacteren, maar vandaag niet. Mijn hoofd staat fier in de hemel geheven en mijn passen spreken boekdelen. Ik spreek jouw taal en ik heb iets te bieden wat jij niet wil missen. Er ligt straks een offer op tafel wat jou meer kan brengen dan dat het mij doet. Al is het maar voor de simpele reden dat zelfs goden vallen wanneer het volk in opstand komt. En ik werk mezelf liever veilig en vast.

“Commander Orchis”

Mijn stem is helder, de woorden en klanken met een zekere verfijning gearticuleerd. Hoewel het volume misschien niet overdadigst is straalt het nog altijd autoriteit uit. Een fonkel speelt door mijn blik waarna ik plaatsneem, in een teken van samenhorigheid. Ik ben namelijk geen bedreiging, niet wanneer dit allemaal naar wens verloopt. Ik ben niet iemand die mijn werk ligt neemt. Ik ben alwetend. Ik ben oplettend. En ik weet wat jouw wens is Orchis, en ik ben bereid deze uit te laten komen voor een simpele prijs. Voor jou is het enkel een winst. Voor mij iets meer werk, maar dit heb ik over voor mijn kinderen.

“Ik kom hier met een voorstel, een die in jouw voordeel werkt”

Simpel, aangezien ik niet de behoefte voel onnodig mijn woorden te verspillen. Met wat geluk zou mijn blik en toon boekdelen spreken voor zelfs het simpelere, mortale volk. Echter behoud ik mijn aandacht, tevens bereid om tot actie over te gaan mocht dit de keuze zijn die je maakt. Zelfs al lijkt dit mij geen wijze keuze voor iemand jouw fysiek. Al zijn mijn kinderen, maar jouw maker was iets minder vrijgevig als dat ik ben.

With kind regards,
The Carnation Killer
★ VERA


Zoals je beschreven had, had je moeite om mijn patroon te vinden. Enkele keren dat je geprobeerd had om met mij in aanraking te komen had je helaas gefaald. Hoe dat kwam? Laten we dat meteen maar duidelijk maken dan: een stalker word niet gestalked. Als er iemand was die wist hoe te verdwijnen en achter andere aan te zitten dan ben ik dat natuurlijk! Het was geen moeite geweest om te weten dat er iemand achter mij aanzat, want ik ben de gene die zowat het woord stalker gemaakt heeft. Ik, Orchis, ben de definitie hiervan en ik word enkel gevonden wanneer ik wil. Ik merkte je op en ik verdween, tot mijn nieuwsgierigheid groeide en ik wou weten wie er zo naar me zat te lurken. Ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vond, misschien vond ik het zelfs wel fijn.. iemand die eindelijk naar mij kijkt in plaats van andersom. Ik besloot dat het tijd werd en zo kwamen we elkaar tegen. Twee katten, met misschien het zelfde doel of juist niet. In ieder geval één ding hadden ze gemeen van elkaar. Ze dachten allebei van hun zelf dat ze een soort god waren. Jou verbrand is met de sterren maar ik maak mijn eigen en dat maakt mij beter. Ik werk voor mezelf, jij werkt voor een geloof en twinkeltjes die in de lucht schijnen en zover ik me herinner werkt een god niet voor andere. De geur van verse wonden ligt als karamel op mijn tanden geplakt en genietend laat ik mijn tong langs me lippen glijden. Hoewel jij meer sterkte beschikt dan mij, loop ik toch hier wondvrij met moorden op mijn naam. Is dit dan toch het bewijs? Dat brein beter was dan spier? Als het aan Orchis lag, kon hij iedereen uitroeien die hij wou zonder zelf maar een sneetje op te lopen. Dat was échte onsterfelijkheid.. want jouw bloed loopt echter al te druppelen, hoeveel nog tot je lichaam uitgelekt is? Een kat beschikt maar tot een aantal liter, ooit raakt het op als je telkens in de knoop raakt met andermans klauwen. Zijn ogen sprankelde opgewekt toen hij eindelijk zijn naam hoorde. De tom draaide lichtvoetig een pirouetje om zijn nieuwe marionet te zien. Een brede glimlach lag op zijn lippen. ''-Captain Orchis, dankje zeer.'' Verbeterde hij de ander. Hoewel de tom zijn kop hoog in de lucht stak als een trotse pauw keek Orchis er enkel met pret oogjes naar. Hij zelf had geen postuur om iemand mee te intimideren, dus moest hij het op de manier doen dat hij geen angsten toonde voor wie dan ook. Alhoewel, hij stiekem van binnen in zijn broek scheet en hij snel vluchtte als een angsthaas als het benauwd werd. Hij vroeg niet terug hoe hij hem mocht aanspreken, hij was toch maar pionnetje. Een pion die dacht dat hij koning was, maar met het schaakspel die hij speelde was de koning niet het sterkst. Orchis was de koningin en hij zal hem schaakmat zetten. Elke bedreiging zou uitgeschakeld worden en zijn kriebelige hanenkam die op zijn magere ruggengraat lag voorspelde geen goeds. Ook hij, deze nieuwe moordenaar in town, zou aan zijn bloednagels kleven.“Ik kom hier met een voorstel, een die in jouw voordeel werkt” De tom kantelde zijn kop lichtjes en vormde zijn lippen in een nieuwsgierige 'O' voor hij enkele stapjes begon te hoppelen: Zich rondom de ander heen cirkelend. Zijn houding was niet dominant, noch intimmerend.  Je kon het zelfs een beetje onderdanig noemen maar wel met lichte nieuwsgierigheid. Een zet die hij graag speelde zodat hij alles kon proberen af te lezen van de ander. Steeds een beetje dichterbij.. details opvangen, geuren ruiken, uitdagen, wie wist het. Het was een gedragkenmerk van een hyena en hun deden deze omsingeling om hun prooi te vangen. Welk doel had Orchis?

''Een voorstel zeg je? Hmm..'' De tom keek met een licht opgetrokken wenkbrauw. ''En wat mag dit wezen zijn? Wat denk jij mij te kunnen aanbieden- en in ruil voor wat?''


Belated halloween cookies  Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belated halloween cookies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: