Before you get a taste, it's taken - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Before you get a taste, it's taken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Acornstar
StarClan
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 2:20

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Kon hij echt hetzelfde naar een kitten van een bloodclanner kijken als naar een van een andere clan? Hij hoopte van wel, vooral omdat de kittens niks verkeerd hadden gedaan, maar de moeder zou verbannen worden. Tenslotte had hij gezegd dat hij alleen vijandelijk contact met een bloodclanner zou accepteren en een kitten ermee krijgen was daar zeker niet een van. "Zoals ik al zei hebben kittens dan niks fout gedaan. De ouder daarentegen." Daar zou geen twijfel over mogelijk zijn wat hij daarmee zou doen wanneer het uit kwam. Een kitten krijgen was duidelijk niet vijandelijk contact met een bloodclanner en daar stond verbanning op.


If you are strong, you'll find responsibility
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 feb 2021 - 15:24

Hoewel Acornstar de schuld opnieuw niet bij hem zou leggen, had Snakekit heus wel de lichte twijfel bij zijn leader opgemerkt. En hij wist dat hij niet van het ergste uit moest gaan, maar er was een deel in hem dat lichte vermoedens had over wie zijn vader kon zijn en hij wist heus wel dat Acornstar niet dom was. De kater wist ook wel dat zijn vader niet uit hun Clan kwam, anders had zijn moeder echt wel anders gereageerd. Zou ze liefdevoller tegenover Snakekit hebben gestaan als zijn vader uit ShadowClan kwam? Zijn blik gleed naar Acornstar en hij wiebelde met zijn oortjes. Hij wist wat Acornstar met zijn moeder zou doen als zijn vader echt uit BloodClan zou komen en hoewel hij het niet altijd goed had kunnen vinden met zijn moeder wist hij niet of hij verbanning wel een goede oplossing vond. Toch mocht hij geen twijfel tegenover zijn leader laten merken. “Dat heeft ze dan zelf verdiend,” zei hij moeizaam tegen zijn leader. Hij richtte zijn blik naar zijn pootjes. “Ik zal het wel aan haar vragen,” zei hij uiteindelijk op een zachte toon tegen zijn leader, zijn blik houdend op zijn pootjes. “Ik zal wel aan haar vragen wie mijn echte vader is. Ik denk dat ik sowieso zo niet verder kan gaan als ik de hele tijd onwetend blijf. Ik wil weten wiens bloed er naast die van ShadowClan door mijn aderen stroomt.” En hij bad tot StarClan dat het niet BloodClan was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 14:54

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij kon daar simpelweg geen uitzonderingen in maken, dan zou hij katten in de clan laten die duidelijk contact hadden met Bloodclan en dat kon hij niet riskeren. Maar toch verbaasde het dat de kitten bereid was om het zelf aan zijn moeder te gaan vragen na alles dat ze gedaan leek te hebben. Want het was onvoorspelbaar wat voor een antwoord er zou komen. Hij kon niet weten hoe het voelde om te willen weten wat je afkomst was, tenslotte was dat voor hem altijd heel duidelijk geweest. "Ik hoop voor je dat het antwoord mee zal vallen." En dat ze hem er een zou geven, maar dat was niet iets dat hij erbij kon zeggen, niet tegen een kitten. Er waren genoeg die zelfs bereid waren om te zwijgen tegen hun eigen kittens tenslotte.


If you are strong, you'll find responsibility
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 maa 2021 - 12:09

Snakekit gaf een knikje op de woorden van zijn leader. “Dat zullen we dan wel zien,” probeerde hij op een dappere toon te zeggen, al zonk zijn hart in zijn keel bij het vooruitzicht het echt aan zijn moeder te moeten gaan vragen. “Ik zal met een geruster hart aan mijn training kunnen beginnen als ik weet dat mijn vader niet van één of andere verboden Clan komt.” De kans was klein, maar misschien was er toch een kansje aanwezig dat zijn vader overleden was en dat zijn moeder dat niet tegen hem had willen vertellen. Hij bewoog met zijn oortjes. Hij zou het wel zien. “Ik hoop dat wat het antwoord ook is, ik je toch trots kan maken dat ik onderdeel uitmaak van je Clan,” zei hij en hij keek weg nadat hij dat gezegd had. Hij vond het niet leuk om zijn innerlijke gevoelens met anderen te delen, maar als hij naast zijn pleegvader één kat bewonderde, dan was het wel Acornstar. En als deze, ongeacht wat, trots op hem zou zijn, dan zou dat op zich al als een overwinning voelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 22:52

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij zou hopelijk wel trots kunnen zijn, ook al had een kat een bloodclanner als vader. Maar hij wist zelf ook wel dat het een gevoelige plek voor hem was en dat het dus niet zo vanzelfsprekend was. Hij hoopte dan ook voor de kitten dat zijn vader gewoon van een andere clan zou zijn. "Dat komt vast wel goed." Antwoordde hij dan ook op alles wat de kitten gezegd had. Hij hoopte dat ook echt voor de kitten, maar kon er eigenlijk geen garantie voor geven. Dat zou hij nooit kunnen, want hij kon niet nu voorspellen hoe hij op dat moment zich zou voelen.


If you are strong, you'll find responsibility
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakepaw,
Member
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snakepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 15:48

Snakekit gaf een knikje toen Acornstar aangaf dat het wel goed zou komen. Uiteindelijk zou alles goed moeten komen, had hij ooit gehoord van zijn pleegvader. Hij vond het alleen heel moeilijk om te geloven als het leven zo veel ellende naar hem gooide. Maar ja, misschien hadden de meesten katten in zijn Clan dat wel. “Dan ga ik je maar laten doen,” zei hij op een zachte toon. “Je hebt vast andere dingen te doen dan praten met een kitten.” Hij gaf Acornstar weer een knikje en deed wat stapjes naar achteren. Hij wist niet of hij dit een fijn gesprek vond, maar ergens deed het hem wel goed dat zijn leader er wel vertrouwen in leek te hebben. Dat was beter dan dat hij een negatief antwoord zou hebben gekregen en zich nog minder thuis had gevoeld in zijn Clan dan hij op sommige momenten al deed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 maa 2021 - 20:16

Het was waar dat hij andere dingen te doen had dan praten met een kitten, maar het was wel belangrijk dat hij naar elke kat in zijn clan luisterde, ook de jongsten. Hij had dan wel de kitten proberen gerust te stellen, maar wat hij echt zou doen wanneer bleek dat de vader een bloodclanner was wist hij eerlijk niet goed. Hij knikte dan ook kort. "Ik heb inderdaad nog wat dingen te doen," Hij sprak alleen niet verder meer over dat hij hoopte dat zijn vader niet een bloodclanner was, want het was gewoon beter als dat niet het geval was hoe je het ook wendde of keerde.

[Topic uit]


If you are strong, you'll find responsibility
Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Before you get a taste, it's taken   Before you get a taste, it's taken - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before you get a taste, it's taken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: