On Melancholy Hill - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 On Melancholy Hill

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Twistedheart
Member
On Melancholy Hill - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
463
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: On Melancholy Hill   On Melancholy Hill - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 0:00


Hij keek haar lichtelijk ernstig aan, maar ook was hij erg bezorgd. Dat Flutterpaw bijna dood was door hem, dat had hij natuurlijk nooit voor ogen gezien. Hoewel het natuurlijk van de gekke was, was het ergens wel lief. Maar dan moest hij wel heel erg verknipt zijn. Hij wilde niemand dood en hij was ook op niemand boos. Newtpaw zei verder niets, maar sloot haar mooie blauwe ogen. Als hij ergens zou willen verdrinken was het in haar ogen. Met een zachte zucht sloeg hij zijn brede poot over haar lichaam en drukte haar wat dichter naar hem toe. 'Je hoeft niemand pijn te doen voor mij, alsjeblieft.. Dat is niet wat ik wil..' murmelde hij zachtjes.


On Melancholy Hill - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
On Melancholy Hill - Pagina 2 Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: On Melancholy Hill   On Melancholy Hill - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 0:09


Ze verstopte haar kop in de dikke vacht van de kater. Zijn poot kwam om haar heen en ze kneep haar ogen strak dicht. Dit was niet wat hij gewild had. Waar ze eerst zo vol zelfvertrouwen zat en dacht dat hij dat wilde was nu alleen maar een leeg, onzeker hulsel over. ”Het spijt me,” sprak ze zachtjes. “Wees alsjeblieft niet boos”




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart
Member
On Melancholy Hill - Pagina 2 ZXqwKe2
Camilla
463
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Twistedheart
BerichtOnderwerp: Re: On Melancholy Hill   On Melancholy Hill - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 0:15


Ze drukte zichzelf dieper in zijn dikke vacht en Twisted sloeg zijn andere poot en zijn dikke staart ook over haar heen. 'Het spijt me,' klonk het zachtjes. 'Wees alsjeblieft niet boos.' De kater zuchtte zachtjes en drukte zijn kop tegen de hare, lichtjes wrijvend. 'Ik ben niet boos, Newt.. Maar.. Doe het alsjeblieft niet meer.' Hij wilde - hoewel hij niet degene was die de moorden pleegde - het niet op zijn geweten hebben. 'Als je denkt dat er wat is, praat dan eerst met mij oké?' miauwde hij zacht, zijn stem zorgend.


On Melancholy Hill - Pagina 2 Wc2u8Fj
whistle in the dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
On Melancholy Hill - Pagina 2 Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: On Melancholy Hill   On Melancholy Hill - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 23:31


De flame point luisterde naar zijn woorden en probeerde haarzelf in zijn dikke vacht te verbergen. Na enige tijd in stilte bij (bovenop) hem gelegen te hebben stond ze op. De warmte die van hem afkwam maakte al snel plaats voor een ijzige kou en ze mompelde wat over hoe ze terug moesten naar het kamp, al leek het verhaal niet helemaal duidelijk in elkaar te zitten. "Ik zie je later, Twist" sprak ze zacht voordat ze weg liep zonder nog een keer over haar schouder te kijken naar hem. Als ze naar hem zou kijken zou ze alleen maar herinnerd worden aan wat ze gedaan had voor hem. Iets wat hij niet leek te waarderen. Tja. De een gaf een mooie steen als teken van 'liefde' en de ander probeerde iemand voor je te vermoorden. Zo'n groot verschil was het nou ook weer niet.

newto topic uito




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: On Melancholy Hill   On Melancholy Hill - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
On Melancholy Hill
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: