The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousechaser
Member
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~    The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 16:24

Met rustige passen en een kalme blik op haar snoet verliet de elegante, grijze Mainecoon het kamp. Zonder enkele sporen achter te laten. Het heldere maanlicht viel prachtig op haa groene ogen. De sterren schenen helder aan de Silverpelt. Elke warrior keek op haar neer, waaronder Crookedstar. Ze zal nooit vergeten hoe hij op de hoge rots had gestaan om haar warrior ceremoni te houden. Dat was het prachtigste moment van haar leven. Van lelijk eendje groeide ze op tot een beeldschone kattin.
Aan de oever van de rivier keek ze in het water. Ze zag een poes. Ze was zelverzekerd en straalde dat ook uit. Het beeld werd verstoord en vertroebeld door een roze zalm. Instinktief sloeg ze boos haar klauw in het water. Ze hield hem voor zich en staarde ongelovig naar de doorboorde vis die eraan vast zat. ''Sorry?'' Miauwde ze aarzelend. Ze beet de vis dood en liet hem naast zich neer ploffen. Ze had vandaag al veel voor de clan gevangen. Meer dan nodig was. Ondanks de sneeuw moest er wel gejaagd worden. En was er meer prooi nodig. Maar deze vis kon ze wel voor zichzelf houden. Dat was dan haar beloning voor he vele jagen voor de Clan.
Van een zacht geritsel in het struikgewas keek ze op. Ze schrok van een andere kat die zijn kop door de sruiken stak. ''Uhm, hoi?'' Zij ze met een erg neppe glimlach.

~Graag niet meer dan 2 kitty's~


Laatst aangepast door Mousechaser op do 26 jan 2012 - 15:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushcoat
Member
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Rushcoat
BerichtOnderwerp: Re: The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~    The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 17:08

Hij boorde zijn klauwen diep in de grond. Zijn pupillen werden groter, Waarna hij snel naar voren schoot. Zijn spieren spande hij aan, waarna hij omhoog sprong. Zijn doel was om de boom te bereiken, en er vervolgens in te klimmen. Hij verveelde zich vandaag een beetje. Prooi was nu nog in overvloed, Bladkaal was namelijk nog jong. Maar het zou langzamer aan veel minder worden. Hij snoof kort. Ondertussen duwde hij zijn nagels in de boom en klom snel omhoog. Behendigd belande hij op een dikke tak. Zijn ogen gleden over het gebied hierboven. Het was niet het gebied waar hij aan gewend was; water. Nee, Het was hoog in de bomen. Hij zette een stap vooruit en grijnsde kort. Het voelde goed om meerdere dingen te kunnen. Klimmen was handig, Zelfs voor een riverclan kat die dat bijna nooit nodig zou hebben. Hij sprong uit de boom, en zoals elke kat belande hij op zijn poten. Hij zette zijn reis voort en begon weer te lopen. Zijn pupillen werden weer klein, zoals normaal. Zijn lange vacht was handig voor in de winter, hij had het nooit koud ermee. En zwemmen ging prima met een lange vacht, okal is het nattige misschien erg onhandig. Water zuigt zich niet echt vast in zijn vacht, hij word snel droog als hij dat wilt. Hij sloot kort zijn ogen onder het lopen. Dreamheart was sinds kort in het water gevallen. Hij had haar gevonden en haar geholpen. Misschien dat dat zijn taak was op deze wereld. Katten beschermen tegen gevaar. Hij opende zijn ogen weer en een kalme grijns verscheen op zijn gezicht. Sommigen zouden zijn bescherming nodig hebben, misschien moest hij wel vaker anderen redden en opzoeken. Het zou voor vriendschap zorgen. Hij wist ook hoe hij het liefst wou sterven. Maar daar hoopte hij natuurlijk nog niet op, hij wou nog een lang leven leiden. Een geliefde ontmoeten, Partners worden, Kits krijgen en misschien ooit wel leider worden. Alles was mogelijk, als je er maar in geloofde. Plots drong de geur van een andere riverclankat tot hem door. Hij sloeg even denkend met zijn staart en besloot om naar zijn mede lid toe te gaan. Hij liep de richting van de geur op en kwam uit bij een rivier, dichtbij de waterval. Een steek ging door zijn buik, en de gedachte over Dreamheart werd nog sterker. Hoe zou het nu eigenlijk met haar gaan? Hij moest haar misschien nogmaals eens opzoeken. Kijken hoe het met haar bloedende poot gaat. "Uhm..hoi" Klonk er. Hij knikte naar de poes en besloot ook maar om iets terug te zeggen. "Hoi Mousechaser." Hij herkende de poes meteen toen hij haar gezicht zag. De poes was zo ongeveer even oud als hem, Dus zij was apprentice toen hij ook apprentice was. Misschien dat hun ceremonie nooit samen is geweest, maar toch herkende hij deze poes. Maar dat kan ook niet anders, een clan lid moest alle leden kunnen herkennen. Hij grinnikte bij het zien van het visje. "Heb je een vis gevangen voor jezelf." Sprak hij uit. Katten in clans mochten eigenlijk niet meteen eten als ze het gevangen hadden. Maar ach, Hij ging haar natuurlijk niet voor haar kop slaan en haar uitschelden enkel voor dat. Dat was niet nodig geweest. Hij ging naast de poes aan de kant van het water zitten en keek even in zijn eigen weerspiegeling. Hij was gegroeid sinds zijn apprentice tijd. Zijn haren waren langer geworden, en zijn lichaam was steviger geworden. Ook was hij een stukje groter geworden, groter dan dit zou hij waarschijnlijk ook niet worden.


The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Avatarsds
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~    The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Icon_minitimeza 21 jan 2012 - 10:36

Er kwam een grote kater tevoorschijn uit de struiken. "Hoi Mousechaser." Zei hij. Ze had hem wel eens vaker in het kamp gezien. ''Dag, Rushcoat'' Haar spieren ontspande weer. Het was geen vijand. Gelukkig, Riverclan kon nu niet nog meer problemen hebben. "Heb je een vis gevangen voor jezelf." Vervolgde hij. Weer begon ze nep te glimlachen. ''Ik? Nee joh,'' Ze ze terwijl ze heel sneaky de vis met haar achterpoot naar achter duwde. Toen ze merkte dat de kater even niet naar haar keek draaide ze zich om naar de vis. Die inmiddels in het water meedreef met de stroming. ''Shit!'' Siste ze tegen zichzelf. Snel sprong ze het water in en trapte wild met haar achterpoten. Vele luchtbeletjes volgde hun weg omhoog. Als een wilde trapte ze me haar poten om voruit de komen. Het lukte haar nog maar net de vis uit het water te grissen en de kant op te klauteren. Haar ijskoude, drijnatte vacht plakte tegen haar lichaam terwijl ze zei: ''Oké, ja, hij was voor mezelf. Maar, ik was ook toe aan een vers visje. Ik had al vanalles voor de Clan gevangen. Maarja, ik ben betrapt.'' Ze schoof ze vis de kant van Rushcoat op. ''Deze is voor de clan.'' Zei ze dit keer met een echte glimlach. ''Zeg, zit jij er ook zo mee?'' Zei ze nog steeds rillend van de kou. Natte vacht en sneeuw waren niet de beste combinatie. ''Crookedstar,'' Fluisterde ze op een toon vol verdriet. ''Ik kan me geen leider voorstellen zoals hij. Hij was het die mij mijn warrior naam gaf. Van Mousekit, tot paw, tot Mousechaser. Ik he geen andere leider gekend dan hem. Zal RiverClan nog wel hetzelfde blijven denk je?'' Ze zat er best wel mee, de dood van Crookedstar. Hij was een loyale vriend van haar ouders geweest. Maarja, nu jaagde ze samen in Starclan. ''Het doet me altijd goed te beseffen dat hij op ons neerkijkt. Wie weet, staat hij nu vlak achter ons.'' Spinde ze. Ondertussen probeerde ze de sneeuw onder haar pootjes weg te graven. Straks lief ze nog Greencough* op. Toen ze het gras onder haar poten tevoorzijn zag komen begon ze zichzelf schoon te likken. Niet dt hielp, maar het was tenminste iets.

*Greencough = Groenhoest, en dodelijke ziekte voor katten in het wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushcoat
Member
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Rushcoat
BerichtOnderwerp: Re: The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~    The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Icon_minitimedi 24 jan 2012 - 15:29

De wind waaide door zijn vacht. Hij sloot kort zijn ogen en snoof de frisse lucht diep in. Hij rook de geur van prooi. Hij opende gelijk zijn ogen weer en zag hoe de poes de prooi wegduwde. Grinnikend keek hij toe hoe de dode vis het water in gleed en de poes erachter aan ging. Straks werd ze nog ziek ook. Hij schudde met zijn hoofd. Zwemmen nu was niet verstandig. ''Shit!'' Had hij haar horen zeggen. Maar hij reageerde er niet op. ''Oké, ja, hij was voor mezelf. Maar, ik was ook toe aan een vers visje. Ik had al vanalles voor de Clan gevangen. Maarja, ik ben betrapt.'' Zei ze, hij knikte kort. Tja, Soms had je zoveel honger. Maar iedereen moest weten dat de warrior code voor ging. "Ik zal niks tegen stormstar zeggen." Zei hij grinnikend. De poes schoof het visje naar voren. ''Deze is voor de clan.'' Hoorde hij haar weer zeggen. Hij knikte, de juiste keuze. ''Zeg, zit jij er ook zo mee?'' Hoorde hij haar zeggen. Meteen keek hij nieuwschierig op. Waar had ze het over..Crookedstar? . ''Crookedstar,'' Hoorde hij haar weer zeggen. Zijn gezichtsuitdrukking werd in een oogopslag strak. Ja, Hij zat ermee. ''Ik kan me geen leider voorstellen zoals hij. Hij was het die mij mijn warrior naam gaf. Van Mousekit, tot paw, tot Mousechaser. Ik he geen andere leider gekend dan hem. Zal RiverClan nog wel hetzelfde blijven denk je?'' Zei ze. Hij keek er wat van op, en keek daarna naar de lucht. "Ik vertrouw in hem, Hij was degene die Stormtail tot deputy maakte. Dat was voor een rede. En hij is gegaan op het juiste moment, het moment met de meeste rust. Zodat Stormtail hem makkelijk over kon nemen. Hij was dan wel nog jong, maar het was tijd. En voor iedereen komt er een tijd om deze wereld te verlaten, en te jagen met starclan." Sprak hij uit. Waarna een diepe zucht zijn bek verliet. ''Het doet me altijd goed te beseffen dat hij op ons neerkijkt. Wie weet, staat hij nu vlak achter ons." Hoorde hij haar spinnend zeggen. Hij knikte. "Wie weet." Zei hij. Hij keek haar aan. "We moeten niet stil blijven staan, Mousechaser. Je krijgt straks nog een koutje." Zei hij. Waarna hij opstond en de muis oppakte. "Gaan we terug naar het kamp?" Zei hij met een rustige glimlach.


The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Avatarsds
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousechaser
Member
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~    The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~  Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 15:50

Rushcoat antwoorde. "Ik vertrouw in hem, Hij was degene die Stormtail tot deputy maakte. Dat was voor een rede. En hij is gegaan op het juiste moment, het moment met de meeste rust. Zodat Stormtail hem makkelijk over kon nemen. Hij was dan wel nog jong, maar het was tijd. En voor iedereen komt er een tijd om deze wereld te verlaten, en te jagen met starclan." Mousechaser knikte. Ookal was het allemaal waar wat er uit zijn bek kwam, ze voelde zich nog steeds leeg. Crookedstar was een goede vriend van haar ouders voordat ze overleden. Ze knikte als late reactie op zijn antwoord. "We moeten niet stil blijven staan, Mousechaser. Je krijgt straks nog een koutje." Ze knikte opnieuw. ''Oké,'' Haar natte lichaam rilde. Maar ja, daar moest ze noet om zeuren. Ze was tenslotte geen domme Kittypet. Over Kityypets gesproken, die lagen nu vast in hun warme mand. Met wat lekkers, bij het knisperende haardvuur. Af en toe was ze best jalours op ze. Maar zij wisten niet wat het échte leven was. Rushcoat pakte de muis op. "Gaan we terug naar het kamp?" Zei hij met een rustige glimlach. Mouse gaf haarzelf nog een paar snelle likken over haar doorweekte pels. ''Misschien kunnen we eerst nog wat jagen, je weet maar nooit. De Clan heeft veel voedsel nodig. Helemaal nu er drie Queens zijn bevallen.'' Misschien zou ze zelf ook ooit nog een Queen worden. Maar dat was nu niet va belang. ''Zullen we dan maar?'' Lachte ze vrolijk.

-Flut ><-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The stars are shining bright, the moon is full of light, its just a perfect night.~Open~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: