Treecut Place (XX)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Treecut Place (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 15:26

Treecut Place, een plekje tussen de bomen, of eigenlijk, de helft omgehakt en de helft nog ongeschonden. Het is een rustige plaats, en Sandstorm word nooit lastiggevallen door andere rogues; sommigen durven niet naar tweebeenplaatsen, andere weten niet van zijn bestaan af. Soms voelt hij zich alleen, maar dan gaat hij erop uit. Het is wel zo dat katten hem niet storen, maar het is een tweebeenplaats. Af en toe komen er tweebenen, die de bomen doden en ze meenemen, maar die komen slechts in de herfst. Nooit hebben ze door dat er in 'hun' huis een rogue woont, dat dit het territorium is van Sandstorm.

Regels;
- Zonder toestemming het terrein betreden? Aanval verzekerd
- Als er tweebenen zijn, blijf uit hun buurt
- Wil je toch het territorium betreden? Ga zitten bij de eeuwenoude eik en miauw. Als Sandstorm komt, mag je het territorium betreden
- Alleen jagen of betreden met uitdrukkelijke toestemming van Sandstorm

Edit: Als je Sandstorm nu zoekt, zul je naar Aztecs Hayloft moeten; Sandstorm en Ijsel zijn verhuisd. Een andere kat die nog een plaatsje zoekt mag hier komen wonen. Pb Sandstorm aub, dan.

(Ijsel, hier ga ik verder)

Met de gewonde en vermoeide Ijsel dicht tegen zich aan, strompelde Sandstorm naar Treecut Place. 'Hier is het.' De bladeren wuifden hun goedendag, maar Sandstorm lette er niet op; Ijsel was het belangrijkst. In een hoekje, waar hij altijd sliep, lag hooi en gras. Daar bracht hij haar naartoe. 'Hier kun je gaan liggen, ik ga wat varens halen, en misschien vind ik nog wel een muis. Probeer alsjeblieft wat te rusten, ondertussen.' vroeg hij haar.
Buiten haalde hij diep adem. Varens. Waar stonden die ook al weer? Zelfverzekerd liep hij naar de plaats waar ze hoorden te staan, en ja hoor, binnen de korste keren had hij de varens. Nu nog eten. Dat was moeilijker, want eten verdedigde zich wel, in tegenstelling tot varens. Wat later was Sandstorm weer terug, met twee muizen en varens.


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :


Laatst aangepast door Sandstorm op vr 20 aug 2010 - 13:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 16:18

Ijsel leunde tegen Sandstorm aan. Wat zou hij van haar vinden? Lief? Ze ging liggen in het stro. Hij was lief en aardig. Eigenlijk de eisen die je nodig had om Ijsels partner te worden. Nee.... Ijsel schudde haar kop. Niet dagdromen over Sandstorm. Sandstorm vroeg haar haar pooot op te tillen. Langzaam tilde ze haar poot op. Hij deed de varens er op. Ijsel liet haar poot weer zakken. Bij hem voelde ze zich veilig. Ijsel liet haar kop in het stro vallen en Viel in slaap. Ze droomde dat ze Sandstorms partner was en dat ze kittens kregen. Mischien een vooruit blik? Nee, ze kende Sandstorm nog geen dag. Toch kreeg ze het gevoel dat er wewl iets van de droom waar was. Wat dat was wist ze natuurlijk niet. Maar daar moest ze wel achter komen. Werd Sandstorm haar partner?, wat vond hij van haar? Die vragen waren het belangrijkste. Maar Ijsel durfde dat niet te vragen. Maar ooit moest ze door zetten.


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 19:33

Terwijl Ijsel sliep keek Sandstorm naar de sneeuwwitte kat. Ze was dapper, geen aanstelster. Dat vond hij erg belangrijk. Ze had gevochten voor haar leven, maar kon ook lief en zachtaardig zijn. Ook vond hij Ijsel een mooie kat. Hij vond het prettig om met haar te praten, maar ook om naar haar te kijken, hoe ze nu sliep. Sandstorm vond haar ogen prachtig. Hij hoopte dat ze snel genas, hij kon er niet tegen haar pijn te zien lijden. Toen ze wakker werd, duurde het even voor hij zijn blik afwendde. Sandstorm was bang dat ze hem niet zo leuk zou vinden als hij haar.. Dat ze hem af zou wijzen, haar eigen pad kiezen, met of zonder zere poot. Maar toch straalde er iets uit zijn ogen, voelde hij iets wederzijds.. 'Heb je honger? Ik heb een muis voor je.' Zacht snorrend liep hij naar haar toe, en gaf haar de muis. Terwijl ze die opat, keek hij even weg. Hij moest het vragen.. Aarzelend keek hij op. 'Ijsel, zou ik je wat mogen vragen?'


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 19:48

Ijsel at de muis op. Sandstorm vroeg of hij haar wat zou mogen vragen. Haar hart bonkte in haar keel. Sandstorm wou wat vragen. Wat zou hij willen vragen? Ze zou niet weten wat ze bij zijn vraag moest voorstellen. Ze kon ook maar een vraag bedenken die het kon zij. Wil je mijn ppartner worden? Haar antwoord was dan ja.... Ze krulde haar witte pluimstaart om zich heen. en zette haar liefste gezicht op. " Vertel het maar, lieve sandstrom." Zij ze lief en zacht. als Sandstorm dus nu door zette, dan hoefde Ijsel dat niet meer te doen. Ijsel wachte op Sandstorm. Ze wou graag weten wat hij vragen wou. Al wist ze het zo`n beetje wel, wat hij nu wou vragen. Toch bestond er srake van een andere mogelijke vragen. Welke wist ze nu niet. maar zo hoefde ze alleen maar te antwoorden en dan zou ze klaar zijn. Ze drukte haar snuit tegen Sandstorms flank. "Vertel het maar, wat je wil vertellen."


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 20:09

'Vertel het maar lieve Sandstorm, vertel maar wat je wil vertellen.' Ijsels stem was lief en zacht. Sandstorm slikte, maar voelde zich zeker. Hij voelde haar neus in zijn flank, de blauwe ogen keken hem aan. 'Ik.. Ijsel, ik wilde je zeggen.. Je bent speciaal voor me, dat voelde ik al toen ik je zag. Nu wilde ik je vragen.. Wil je mijn partner worden?' Hij zweeg even. 'Als je niet wilt, zeg het maar hoor!' Hij wendde zijn ogen af; het uur van de waarheid had aangebroken. De witte kat keek hem nog steeds aan, maar ze keek niet onvriendelijk, ze keek zelfs blij!


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 20:24

'Ik.. Ijsel, ik wilde je zeggen.. Je bent speciaal voor me, dat voelde ik al toen ik je zag. Nu wilde ik je vragen.. Wil je mijn partner worden?' Ijsels ogen lichte op. Hij had het durven vragen. En haar antwoord was daar ja op. Ijsel ging even goed liggen. "Dat had ik jou ook willen vragen. Ja....." Ze keek naar Sandstorm. Haar van af nu nieuwe partner. Ze voelde de pijn al lang niet meer. Die was zomaar verdwenen. Ijsel probeerde op te staan, maar het werd kruipen. Ze kroop naar sandstorm toe en gaf hem een likje. '" Ik heb eigenlijk best nog wel honger. Jij niet?'" Bedacht Ijsel. Ze hoorde haar buik rammellen. In dde verte hoorde ze de twee mannen die haar verwond hadden. He? Waar zijn die katten nou gebleven? Zij de een. De ander antwoorde met; Weet ik veel, die heb jij zeker doodgeschoten. Ijsel glimlachte. Dat die twee het niet opgegeven hadden!


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:32

Er volgde een stilte. Sandstorm werd zenuwachtig, wat als ze.. 'Dat had ik jou ook willen vragen. Ja...' Ze wilde! Sandstorm voelde zich even slap van geluk. Ze had toegezegd! Ze probeerde op te staan. 'Doe alsjeblieft voorzichtig..' zei hij, maar ze gaf hem een likje. Hij gaf Ijsel een likje en een kopje terug. Zijn liefde. 'Ik heb eigenlijk best honger, jij niet?' 'Ja, eigenlijk wel. Ik ga zo wel wat ha..' Twee stemmen verbraken zijn zin. 'Waar zijn die katten nou gebleven?' 'Weet ik veel, die heb jij zeker doodgeschoten.' Sandstorm werd koud vanbinnen.. Niemand, niemand zou zijn Ijsel van hem afpakken, of vermoordden of wat dan ook. 'Snel, verstop je. We wachten tot ze weg zijn..' fluisterde hij. Sandstorm kende ieder plekje van zijn terrein, dus ook kieren waar tweebenen nooit aandacht aan hadden gegeven. Hij duwde Ijsel iets voor zich uit, bang dat ze hen zouden zien. Toen Ijsel verstopt zat, kroop hij naast haar. 'Ik hoop dat dit goed is voor een tijdje..' lachte hij zachtjes. De deur kraakte, Sandstorm stopte met miauwen. In een streep licht waren twee schaduwen te zien. 'Zo, even rusten.' zei een zware stem. De mannen waren hen gevolgd!


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:43

Ijsel luisterde aandachtig wat de twee tegen elkaar zeiden. Ze zochten in allen hoeken en gaten waar ze de twee katten dachten te vinden. Maar alles was mis. Ineens keek eenvan de mannen strak naar hun schuilplaats, Even dacht Ijsel dat haar hart zowat stilstond. Mischien had haar witte vacht haar verraade. Maar de man draaide zich alweer om. "He, verdorie nog aan toe. Waar zijn die katten nu toch gebleven Henk?" Vroeg de een aan de ander die blijkbaar henk heette. "Ach wat, die zijn vast ergens anders naar toe gevlucht. Hier zijn ze niet Jan - Klaas" Antwoorde Henk. "Zoeken morgen wel verder." Ijsel haalde opgelucht adem toen de twee weer verdwenen. Wat en rare namen, Henk en Jan - Klaas! Toen ze zekerwist dat de twee haar gemauw niet meer konden horen keek ze naar Sandstorm. "Blijkbaar heten die twee enge venten Henk en Jan - Klaas...." Zij ze alweer een beetje blij.


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:54

Nee! De mannen keken recht naar hun schuilplaats. Misschien mijn ogen.. dacht Sandstorm. Maar de man draaide zich om. 'He, verdorie nog aan toe. Waar zijn die katten nou gebleven Henk.' Sandstorm moest een lach onderdrukken, wie heette er nou Hénk?? De andere heette Klaas-Jan, hij stelde voor om weg te gaan. Zodra de deur achter hen dichtviel, ademde hij diep in en uit. Ijsel keek blijer dan net. 'Blijkbaar heten die twee enge venten Henk en Jan-Klaas..' zei ze. Toen hield Sandstorm het niet meer. 'Wat een namen! Wie noemt zijn kind nu zo!' hij schaterlachte bijna, opgelucht en gelukkig. Daarna keek hij weer serieus. 'Blijf jij hier liggen? Je bent nog gewond, en die mannen zijn in de buurt. Ik ga jagen.' En Sandstorm vertrok.

Later kwam Sandstorm terug, met muizen en een vraagteken boven zijn hoofd. 'Zeg eens, Ijsel, ik heb nagedacht over deze plaats. Zouden we hem niet moeten verlaten? Het is hier veel te gevaarlijk, met die tweebenen. Ik ben Aztec onderweg tegengekomen, en hij vroeg of we bij hem wilden komen wonen.. Wat denk je daarvan? Het is een ruime hooizolder, en hij is heel aardig.' begon Sandstorm aarzelend.


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:09

Nieuwschierig krabbelde Ijsel op."Echt? Heeft die echt zoveel ruimte?" Ze keek nieuwschierig naar Sandstorm. "Oke dan. Maar ik moet nu wel even toegeven dat ik eigenlijk nooit een schuilplaats heb gehad omdat ik steeds moest vluchten enzo. Maar dan wil ik wel naar die hooiplek toegaan. Die Henk en Jan - Klaas die maken het bos gevaarlijk want dan kunnen ze jou zien als je jaagt want die gaan vast het hele bos doorzoeken. Is het eigenlijk ver daar naar toe?'" Ijsel was erg nieuwscierig ervan geworden. Een mooi onderdak kon je niet beter vinden dan in een Hooizolder. Dus dat psrak haar wel aan. "Ik wil daar wel naar toe." Zij ze nu minder opgewonden. Want zoveel energie wou ze nu ook weer niet op gebruiken. Ze nam een van de muizen die Sandstorm had gevangen en at hem op. Hij smaakte een beetje vies maar daar kon Sandstorm ook niets aan doen. Afwachtend keek ze naar Sandstorm wat zijn antwoord was.


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:15

Ijsel leek enthousiast. Dat maakte Sandstorm blij; hij wilde haar beschermen. 'We blijven hier nog even, en zodra je genoeg kunt lopen en zo goed als genezen bent, gaan we naar Aztec, goed? Ik zorg voor je, en ik blijf bij je. Ja, hooizolder is groot.' antwoordde hij. Ijsel had gelijk; ze moest haar poot niet overbelasten. Hij had al gehoopt dat ze niet boos zou worden; wat had hij het toch getroffen met zo'n lieve kat. De muizen waren goor, hij moest de volgende keer beter kijken of ze er dik en vet uitzagen, besloot Sandstorm. 'Je zult Aztec vast aardig vinden.' snorde hij, en gaf haar een kopje. Sandstorm was moe, en voor hij het doorhad viel hij naast Ijsel in slaap.


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 20:46

Ijsel grinnikte. Het was ook wat met die Sandstorm! nog maar net wat gezegd of hij viel naast haar in slaap. Ijsel was ook moe maar ze had nog honger. Ze likte de laatste restjes muis op en begon zich uitvoerig te wassen. Eerst haar poten en dan haar staart. Ze probeerde zo ook de honger te vergeten maar dat lukte niet. Na een tijdje besloot Ijsel even te gaan kijken wat er verder in Treecut Place te beleven was. Er stonden wat struikjes waar kleine padjes liepen. Ijsel sloeg er geen acht op. Ze luste ze toch niet Ze speelde alleen maar even met eentje maar doodde hem niet eens. In eens kwam er een vette muis tevoorschijn. Ijsel trok hem op haar dooie gemak met haar goeie poot naar zich toe en doodde hem. Ze dacht na over wat Sandstorm had voor gestteld. Het klonk wel intressant. Ijsel at de dikke muis op die haar goed smaakte en bovendien haar maag goed vulde. Ze liep terug naar Sandstorm en ging naast hem liggen. Na een tijdje begon het zachtjes te regenen en viel Ijsel naast hem in slaap.


{Word jij maar als eerste wakker Razz }


Treecut Place (XX) 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Treecut Place (XX) DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Treecut Place (XX)   Treecut Place (XX) Icon_minitimema 16 aug 2010 - 18:30

De regen tikte zachtjes op het dak van Treecut Place. Sandstorm werd langzaam wakker, soezend naast het warme lichaam van Ijsel. Zijn Ijsel. Verliefd keek hij naar de slapende poes naast hem, en snorde zachtjes. Hij had fijn gedroomd; over Ijsel en hem, met kittens. En met veel vrienden, Aztec, Night, Icy.. Hij was blij dat hij zoveel rogues kende, ook al kende hij geen clankatten. Wat moest hij daar nu mee? Die zouden hem toch maar verjagen. Hij had honger, maar waste zich eerst zorgvuldig. Daarna zou hij wel wat gaan jagen. Loom kroop hij omhoog tot zittoestand, en waste zichzelf uitvoerig. Sandstorm stond uiteindelijk op en rende naar buiten, de regen trok hem aan. Binnen de kortste keren had hij een vogel en een paar muizen gevangen. Bij de vogel glimlachte hij; zo had hij Ijsel voor het eerst gezien. In het park, met een vogel. Eigenlijk had hij nooit gedacht dat hij zijn liefde van het leven tegen het lijf zou lopen in het park; maar zo bleek maar weer dat je leven de onverwachtse wendingen met je neemt. Hij moest haar nog vertellen dat ze bij Aztec konden komen inwonen, en hij was blij met haar positieve reactie.

Sandstorm was teruggekomen van een van zijn dwalingen, en trof Ijsel aan in Treecut Place, precies waar hij haar verwacht had. Sandstorm rook haar al van ver. 'Ijsel! Ik heb nieuws! Icy en Lionheart nodigen ons uit om bij hen te overnachten, en ze beter te leren kennen. Kom je mee?' Sandstorm rende het laatste stuk en gaf Ijsel een enthousiaste lik en een kopje.


Treecut Place (XX) 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Treecut Place (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: