The Rabbit and the Oak



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Rabbit and the Oak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakpaw,
Member
The Rabbit and the Oak B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimeza 28 nov 2020 - 12:34


Het was een rustige dag, koeltjes zoals gewoonlijk voor dit seizoen. Hij wilde even een pauzetje van zijn training nemen voor hij weer naar het kamp moest om opgehaald te worden door zijn mentor voor een training. De tom huppelde wat rond over de velden en kwam aan bij een kleine vijver, ook bekend als The Small Lake. De kater ging aan het randje zitten, leunde wat op zijn voorpoten en boog zijn nek neer om wat te gaan drinken. Hij verwerkte een paar slokken en likte toen zijn lippen wat af zodat er geen water meer van zijn kin zou afdruipen. Terwijl hij daar zat, merkte hij dat hij niet alleen was door een vertrouwde geur die in de buurt kwam en ook door de pootstappen. Hij keerde zijn kop om naar het geluid toe en zag Rabbitcharm, één van de warriors van zijn Clan. Een glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl zijn gele ogen oogcontact zochten in de tweekleurige ogen van haar. “Hey Rabbitcharm!



+Rabbitcharm <3


Sometimes when things are falling apart
The Rabbit and the Oak Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
The Rabbit and the Oak Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 1:32

The Rabbit and the Oak Rabbit10
Ah, daar was hij. Grappig, eigenlijk. Hoezeer leek hij op zijn broer qua uiterlijk, en hoe erg verschilde hij qua innerlijk. Tenzij er ook een onbekende, judgemental dark side aan hem hing die ze nog niet had opgemerkt. De poes had haar taken kort gestaakt toen hij tot stilstand was gekomen, en hoewel haar pootstappen licht waren, had hij haar toch door. De poes trok een bijna beteuterd gezicht. "Awh, ik was van plan je te laten schrikken," ze giechelde en gunde de kater een knipoog. Met een laatste stap ging ze naast hem zitten, waarbij de puntjes van hun vachten elkaar aanraakten. "Ontsnapt van je mentor vandaag?"


The Rabbit and the Oak Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
The Rabbit and the Oak B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 17:38

Zijn broer was zijn tegenpool. Alles dat hij deed, was alleen maar voor zichzelf. Het was echt een feit. Als Oakpaw zijn broer niet was geweest, dan gaf die brompot waarschijnlijk echt helemaal niets om hem. Het ging hem alleen maar om het bloed, en soms was hij zo irritant. Hij wilde dat de apprentice veilig was, maar het stookte alleen maar een bepaalde, cirkelende pijn in hem op. De bruine kater had gelukkig nog veel anderen om mee te praten en dat deugde hem wel. 'Awh, ik was van plan je te laten schrikken', ze giechelde en gunde hem een knipoog, waarna zijn mondhoeken ook naar omhoog krulden. 'Ontsnapt van je mentor vandaag?', vroeg de mooigekleurde kattin toen. "Jep, dat heb ik zeker".
Maar achter alles zat er een reden.


Sometimes when things are falling apart
The Rabbit and the Oak Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
The Rabbit and the Oak Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 23:45

The Rabbit and the Oak Rabbit10
Met zachte stappen ging ze naast hem zitten, blij met de glimlach op zijn gelaat. Vreemd hoe zeer hij qua uiterlijk op zijn broer leek, maar ze kon zich niet herinneren dat ze Thawrage ooit had zien glimlachen, als ze eerlijk was. De jongere kater bevestigde haar gedachte zonder enige spijt of schaamte. Ja, hij en zijn broer waren behoorlijk anders, en gelukkig maar. "Hey, tenminste kan jij nog een beetje plezier hebben," opperde ze geamuseerd. "Je broer is een beetje een stick in the mud, hm?"


The Rabbit and the Oak Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
The Rabbit and the Oak B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimeza 6 feb 2021 - 13:52


Hey, tenminste kan jij nog een beetje plezier hebben’, sprak de poes geamuseerd nadat ze naast hem ging zitten. ‘Je broer is een beetje stick in the mud, hm?’. Tja, zijn broer was een grote mysterie. Enigste momenten waarop hij maar een zeer vage glimlach had, was wanneer de tom trots was op Oakpaw. En dat gebeurde niet echt al te vaak, dat was wel te bemerken. De bruine apprentice wist zelf niet zo goed wat er in de gedachtes speelde van zijn grotere broer, maar hij ging het ook niet teveel in vraag stellen. Hij was een andere kat, had een andere persoonlijkheid. Daar ging hij zich maar aan houden. “Mijn broer is nogal negatief op alles en erg strikt”, begon de jonge kater. “Soms vraag ik me af hoe hij mijn broer is”. Het was eerlijk gezegd wel een vraag die in zijn kopje had rondgehangen voor een lange tijd. Maar het deed er niet toe, ze deelden magischerwijs nog steeds hetzelfde bloed door hun aderen en dat hoorde hij niet in vraag te stellen. “Oh en trouwens, is alles goed met je?”, veranderde hij het onderwerp.


Sometimes when things are falling apart
The Rabbit and the Oak Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
The Rabbit and the Oak Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimeza 13 feb 2021 - 0:47

The Rabbit and the Oak Rabbit10


Ze lachte om zijn woorden. Ja, daar kon ze zichzelf wel in vinden. Negatief over alles, en zo vol haat tegenover alles dat hij niet snapte. Er speelde niets in het hoofd van hem behalve vooroordelen, een nutteloos figuur. Die woorden slikte ze echter wijselijk in. Oakpaw was lief, dat soort dingen hoefde hij helemaal niet te horen. In plaats daarvan grinnikte ze kort. "Ik ook,"beaamde ze met een knipoog. "Tell me all about it, ik heb zelf drie grote broers," en dat was lang niet altijd een pretje, dat kon ze wel zeggen. "Mijn tip? Soms moet je gewoon even je middelvinger opsteken. Het is jouw leven, niet dat van hen," de poes haalde haar schouders op. Er waren genoeg katten die altijd iets van jouw leven wilde maken, maar daar mochten ze allemaal in stikken. "Oh, met mij gaat het prima. Ik vries alleen dood in de tunnels," antwoordde ze luchtig met een lach. "Is met jou ook alles goed?" 


The Rabbit and the Oak Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
The Rabbit and the Oak B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 14:14


Hij snapte zijn broer niet. Maar ook omgekeerd, zijn broer snapte hem niet. Ze waren volledige tegenpolen. Net zoals op een magneet. Net zoals de aardbol zelf, met z'n zuidpool en noordpool. 'Ik ook', begon de poes. 'Tell me all about it, ik heb zelf drie grote broers', Oef, drie grote broers? De jonge apprentice kon het al moeilijk volhouden met één grote broer. Hij dacht dat hij de beste was en dat hij alleen geen dwaas was. Maar dat was gewoon een domme, valse gedachte. 'Mijn tip? Soms moet je gewoon even je middelvinger opsteken. Het is jouw leven, niet dat van hen'. Tja, als hij dat deed, dan zou Thawrage wel heel boos worden. Hij was heel erg egocentrisch en hij wilde met alle respect behandeld worden. Er zat niet voor niets 'rage' in zijn naam. 'Oh, met mij gaat het prima. Ik vries alleen dood in de tunnels', antwoordde Rabbitcharm met een lach. Dat had hij wel meegemaakt ja. De tunnels waren ijskoud en erg donker. Maar de bruine tom had er opzich niet erg veel problemen mee. 'Is met jou ook alles goed?', vroeg de poes nog. "Het gaat wel goed ja", antwoordde hij met een zwakke glimlach.


Sometimes when things are falling apart
The Rabbit and the Oak Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
The Rabbit and the Oak Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 23:08

The Rabbit and the Oak Rabbit10
Ze wist niet zeker of hij luisterde immers reageerde hij niet. Rabbitcharm draaide met haar oortjes maar liet het onderwerp voor nu rusten. Ze zou het hem niet zo nadrukkelijk zeggen maar dat gevoel kende ze. Het gevoel van een schaduw die constant boven je hoofd hing en tegen wie je niets in kon brengen. Als het haar broers niet waren geweest, dan wel haar vader. Haar blik verduisterde wat bij de gedachte aan hem, en snel schudde ze deze van zich af. Oakpaw gunde ze een glimlach. "Hm, daarmee verraad jezelf," sprak ze geamuseerd. "Niemand met wie alles prima is zegt 'wel' goed," Was dat echt zo? Geen idee, ze zou het zien. De poes kwam overeind. "Zin om anders iets leuks te doen, hm?"


The Rabbit and the Oak Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw,
Member
The Rabbit and the Oak B3a5f44037e6ca080ad54d0016f7841ff048fec6
Ema
139
Actief
Destiny is a gift...
Always remember that.

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Oakpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The Rabbit and the Oak   The Rabbit and the Oak Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 20:56


Alles dat hij wilde was zorgen voor zijn familie, zelfs al keken zijn ouders niet naar hem om en was zijn broer maar een ijsblok die op één of andere manier machtiger was dan hem. Iemand die zowat zijn zonlicht blokkeerde en alleen maar een lange, eindeloze schaduw over hem heen gooide. Soms had de jonge tom zich afgevraagd hoe het zou zijn zonder broer, maar tenminste keek Thawrage nog naar hem om en zag zijn waardes. ‘Hm, daarmee verraad jezelf’, hoorde hij de poes opeens zeggen. ‘Niemand met wie alles prima is zegt ‘wel’ goed’. De bruine kater haalde zijn schouders een beetje op. Hij had zin in iets nieuws. In een beetje avontuur. Om niet alleen maar te trainen en de verwachtingen van iedereen te voldoen. Al wilde hij later een goede warrior worden om de clan te helpen, hij wilde niet constant trainen. En Oakpaw wist dat zijn oudere broer zijn mentor al op de hielen zat en dat wou de apprentice niet. Maar zijn innerlijke gedachten vervaagden steeds wanneer de stem van Rabbitcharm aan bod kwam.  ‘Zin om iets anders leuks te doen, hm?’. Zijn amberen ogen gleden even naar de lucht. “Ja”, stemde hij goedgezind in. “Wat wil je doen dan?”, voegde hij nog nieuwsgierig toe.


Sometimes when things are falling apart
The Rabbit and the Oak Coak0210
They may actually be falling into place
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Rabbit and the Oak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: