Of all the stars around me I'm losing count



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Of all the stars around me I'm losing count

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cypressblood
Member
Of all the stars around me I'm losing count Giphy
<3
32
Actief
ιη му нєα∂, ι αм тнє qυєєη. ησt уσυ, ησt нєя. ιt'ѕ мє.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Cypressblood
BerichtOnderwerp: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 18:06


De verleidelijke geur van de prooistapel reikte al uit naar haar neusje. De gemengde geuren van konijn en muis deden haar maagje knorren van de honger en haar tong likte haar kweilende mond even af. Het was vroeg in de ochtend, de zon scheen bijna niet en de hemel was ijsblauw gekleurd met een paar wisselvallige wolken. Ze had tenminste haar lange vacht die haar warm hield en de warmte ook bleef behouden, en ze zou nooit een leven kunnen voorstellen zonder de mooie lange vacht die ze nu had. De poes liet een lange gaap van haar tong afrollen en stapte toen eindelijk naar de prooistapel toe waar ze een muisje pakte om haar knorrende, lege maag mee te vullen. Nadat ze de muis in haar bek had genomen, merkte ze een andere kat op en haar groene blik kruiste met die van haar. “Goedemorgen”, mompelde ze door haar gevulde bek door.


Tags: Storkpaw first



Of all the stars around me I'm losing count Cypres11
Iᖴ TᕼEY ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO ᗰE, I ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO TᕼEᗰ. IT'ᔕ TᕼᗩT EᗩᔕY.
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Of all the stars around me I'm losing count DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimevr 11 dec 2020 - 19:05

Storkpaw  It's all good girl
Brrr wat was het koud vandaag. Storkpaw genoot net nog van de warmte van Hedgepaw's vacht naast haar, maar nu was ze toch maar eens opgestaan. Ze wist niet precies wat haar mentor's plannen voor de dag waren, maar in deze kou bleef ze voor de verandering eens liever in het kamp. Terwijl ze een beetje zat te rillen daar nam Cypressblood een muis van de prooistapel. Had ze al gejaagd dan? Of mocht het rond deze tijd wel voor de extra energie. Storkpaw was al maanden apprentice en nog steeds was ze niet helemaal zeker over die ene regel. Natuurlijk, ze deed het zekere voor het onzekere en at zelf pas wanneer ze wat gevangen had. En daarom was in het kamp blijven niet de slimste keuze uiteindelijk. Cypressblood had haar in de gaten en begroette haar met een bek vol muis. "Hallo Cypressblood, lekkere muis?''begroette Storkpaw haar terug, haar eigen knorrende maag negerend.

Elfje


Of all the stars around me I'm losing count Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cypressblood
Member
Of all the stars around me I'm losing count Giphy
<3
32
Actief
ιη му нєα∂, ι αм тнє qυєєη. ησt уσυ, ησt нєя. ιt'ѕ мє.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Cypressblood
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimewo 16 dec 2020 - 16:42


De ochtend was nog jong. De zon was nog niet in beeld gekomen en een koude bries woei maar al te graag voorbij haar lange vacht. Ze bleef rustig staan, proberend te wennen aan de kilte die de wind meegaf. De wind droeg ook de geur van de prooistapel mee, waardoor ze alleen nog meer zin kreeg in de muis die ze vasthad. De poes wilde ergens gaan zitten om hem lekker op te eten en eindelijk haar rommelende maag te vullen, maar ze was nog in gesprek. En zomaar weggaan was een beetje onbeleefd, ze had tenminste nog wel manieren geleerd. Haar goudgele ogen straalden niet veel emotie uit, maar toch klonk haar stem wel overtuigend. “Mhm. Wil je misschien delen?”, mauwde de kattin toen ze de knorrende maag van de apprentice hoorde.


Of all the stars around me I'm losing count Cypres11
Iᖴ TᕼEY ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO ᗰE, I ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO TᕼEᗰ. IT'ᔕ TᕼᗩT EᗩᔕY.
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Of all the stars around me I'm losing count DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimema 21 dec 2020 - 17:19

Storkpaw  It's all good girl
Hoe erg zou een hapje zijn? Als ze daarna meteen ging jagen was het toch geen probleem en dan had niemand het door misschien. Cypressblood had haar blijkbaar wel door en bood aan om te delen. Hongerig keek Storkpaw naar de muis, maar schudde toen vastberaden van nee. Ze had zichzelf voorgenomen om een goede Apprentice te zijn en ze ging zich nu niet overgeven aan de honger. Eerst kwam de clan, dan zij. "Ik moet nog jagen''zei ze dan ook met sterke stem, want ze zou het allemaal goed doen. Zodra ze gejaagd had kon ze eten, maar eerder niet.

Elfje


Of all the stars around me I'm losing count Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cypressblood
Member
Of all the stars around me I'm losing count Giphy
<3
32
Actief
ιη му нєα∂, ι αм тнє qυєєη. ησt уσυ, ησt нєя. ιt'ѕ мє.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Cypressblood
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 14:53


Haar voorstel werd met een sterke stem geweigerd. De kattin luisterde hoe de apprentice eerlijk toegaf dat ze eerst nog wilde gaan jagen. Ze gaf een accepterend knikje en schonk een warme blik toe in haar glinsterende goudgele ogen. “Het is erg goed hoeveel loyaliteit je hebt aan de clan”, mauwde ze tegen haar door haar prooi door, die ze nu even neerzette zodat ze beter kon spreken. Haar doffe stem klonk zo vreemd in haar eigen oren. “Je zal een goede warrior worden in de toekomst, Storkpaw. Daar ben ik heel zeker van”. Ze was net een klein bloemetje die zou uitbloeien tot een mooie, grote roos. Elk bloemetje begon klein- maar als ze op het juiste pad werden gezet, dan konden ze uitbloeien tot iet groots. En moois.


Of all the stars around me I'm losing count Cypres11
Iᖴ TᕼEY ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO ᗰE, I ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO TᕼEᗰ. IT'ᔕ TᕼᗩT EᗩᔕY.
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Of all the stars around me I'm losing count DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 19:25

Storkpaw  It's all good girl
Voor de Apprentice was zichzelf niet in onnodige problemen brengen en de clan voor laten gaan het belangrijkste. Zoals ze zich het liefst wegzette in de achtergrond, de problemen van andersmans niet in de weg lopend. Iets kleins zoals niet eten voordat ze gejaagd had hoorde ook bij de Warrior Code en ze zou die niet eens met een poot durven te betreden. Het was natuurlijk ook door haar angst voor straf.  Cypressblood leek zelfs wel trots te zijn dat ze aan een simpele lijkende regel hield. Het was natuurlijk wel zo dat Storkpaw dan zo onderhand eens wat moest gaan jagen, voordat ze dat niet eens meer kon van de honger. De Warrior vertelde haar dat ze een goede Warrior zou worden, wat ervoor zorgde dat de gevlekte poes zich trots voelde. Het verwarmde haar vanbinnen, ondanks de kou om haar heen. Ze hoefde niet persé de beste te zijn, maar goed zou al prachtig wezen. "Bedankt, ik zal mijn best doen'' vertelde ze, een beslissing die ze al sinds haar ceremonie gemaakt had. Sommigen hadden ambities, die wouden Leader worden. Zoals Eaglepaw die ze bij de Fourtrees ontmoet had. Zij had die niet echt, enkel zichzelf genoeg kunnen bewijzen aan de clan. Dat was alles.

Elfje


Of all the stars around me I'm losing count Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cypressblood
Member
Of all the stars around me I'm losing count Giphy
<3
32
Actief
ιη му нєα∂, ι αм тнє qυєєη. ησt уσυ, ησt нєя. ιt'ѕ мє.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Cypressblood
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimedi 26 jan 2021 - 17:24


Toen zij klein was wilde ze zichzelf niet bewijzen tegenover de clan, omdat de enigste aan wie ze wat wou bewijzen weg waren, vervaagd, mee met de sterren. De clan hoefde niets van haar te weten, en zij niks van hen. Ze was een warrior van de clan, een trouwe warrior nog wel. De kattin gaf een knikje aan de jongere witte kat toen ze aan haar vertelde dat ze haar best zou doen en liet haar mondranden zachtjes omhoog krullen, een zachte glimlach onthullend die ze niet vaak op haar gezicht had. Het was dan ook ochtend, dan was alles anders. En zij veranderde de hele tijd, om haar echte zelf te verbergen. “Zolang je jezelf maar goed inzet ziet de clan het beste in jou en zal je een geweldige warrior zijn.


Of all the stars around me I'm losing count Cypres11
Iᖴ TᕼEY ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO ᗰE, I ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO TᕼEᗰ. IT'ᔕ TᕼᗩT EᗩᔕY.
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Of all the stars around me I'm losing count DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimeza 13 feb 2021 - 20:19

Storkpaw  It's all good girl
De ene zag het als een sterk aanwezige trouw en gevoel van trots, de andere vond het eerder overdreven en onnodig om zo de clan en de gebruiken te volgen. Voor Storkpaw, het voelde niet alsof ze veel keuze had. Haar wens om zichzelf te bewijzen was het belangrijkste voor haar en het was nou eenmaal wat er bij hoorde. Samen zittend in de koude lucht, luisterde ze naar de woorden van Cypressblood. Het was voor haar een sprankje van hoop, een bevestiging dat ze het goed deed zo. Ze streefde niet naar om de beste te worden, maar ze zou wel haar best doen. "Bedankt, ik hoop dat ik ver kan komen''zei ze, er was een klank van kracht in haar stem te vinden.

Elfje


Of all the stars around me I'm losing count Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cypressblood
Member
Of all the stars around me I'm losing count Giphy
<3
32
Actief
ιη му нєα∂, ι αм тнє qυєєη. ησt уσυ, ησt нєя. ιt'ѕ мє.

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Cypressblood
BerichtOnderwerp: Re: Of all the stars around me I'm losing count   Of all the stars around me I'm losing count Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 20:10


Apprentices hadden zoveel vertrouwen in zichzelf. Minder dan kittens, maar meer dan sommige warriors onder hen. Dat de apprentice hoopte om ver te komen, bracht haar een goed gevoel vanbinnen. De clan zouden later betere warriors hebben. Betere dan de huidige generatie, waaronder zij. Zij was een trouwe warrior. Maar ze verborg zich zo diep in haar geschiedenis en haar verschillende facetten dat ze zelf niet goed meer wist wie ze echt was. En zo'n warrior hoefde de clan niet, ze hadden er betere nodig. Maar nog steeds was de witbruine kattin hier, nog steeds deed ze haar best windclan in stand te houden met haar klein steentje dat ze bijdroeg. Ze probeerde te helpen, wat voor een mysterieuze kat ze dan ook mocht zijn. "Ik weet zeker dat je ver zal komen. Denk aan mijn woorden wanneer je veel verder bent dan nu en terugkijkt naar je verleden"


Of all the stars around me I'm losing count Cypres11
Iᖴ TᕼEY ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO ᗰE, I ᗯOᑎ'T ᒪIᔕTEᑎ TO TᕼEᗰ. IT'ᔕ TᕼᗩT EᗩᔕY.
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Of all the stars around me I'm losing count
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: