We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [Family search] The warble of the birds ma 14 dec 2020 - 14:02
Hello miss, hello mister, hello mx!
Nightgrackle is een oude rot en een bekend gezicht bij Thunderclan. Daarom heeft hij wat bonds die ik zoek.
- good friends - acquaintances - enemies - former apprentices - siblings
Momenteel heb ik 2 siblings opgeschreven: Prairiedawn en Ternlight, deze namen mogen jullie gebruiken, maar ook veranderen. De drie siblings zijn allemaal langharig wit met blauwe ogen.
Ik hoop dat hier wat animo voor is ♡
Eveningstar
Clanleader
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds wo 16 dec 2020 - 13:27
Ik heb Steelkit evt wel die een goede vriend van hem kan worden? Ik weet dat hij nog maar een kitten is, maar hij wordt binnenkort apprentice en hij staat best wel opgewekt in het leven, dus miss dat hij Night wat kan ontdooien?
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds do 17 dec 2020 - 13:39
- Zullen we Smoulder en Night dan (goede) vrienden laten zijn? - Er kan zeker een speciale band tussen Steelkit en Nightgrackle ontstaan, maar zullen we ze als kennissen houden voor nu en wat topicjes doen? - Shadowspark als vijand lijkt me wel leuk? Ik zal een topicje voor je maken
Flintspark
Member
»Quinty« 171 Actief Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds do 17 dec 2020 - 14:35
Ok, ik heb een redelijk vergezocht idee, dus ik vind 't helemaal goed als je 't niet wilt xD
Als de familie voor Night niet vast staat. Misschien vind je 't leuk om 'm een half-sib (or full-sib, whatever you want) van mijn recent overleden Polarbear te spelen? Polar's geschiedenis is namelijk helemaal blank als 't gaat om familie, je krijgt er alleen een lading neefjes/nichtjes bij, want dat zijn de enige die nog in leven zijn xD
Just hmu c:
Zo niet, wil ik wel een kennis met Flintspark zijn? c:
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds do 17 dec 2020 - 14:49
Nightgrackle schreef:
- Zullen we Smoulder en Night dan (goede) vrienden laten zijn? - Er kan zeker een speciale band tussen Steelkit en Nightgrackle ontstaan, maar zullen we ze als kennissen houden voor nu en wat topicjes doen? - Shadowspark als vijand lijkt me wel leuk? Ik zal een topicje voor je maken
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds do 7 jan 2021 - 16:14
Jullie zullen tegen vanavond allebei een topic in de bus krijgen c: We zullen zien wat het wordt tussen Nighttooth en Nightgrackle?
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds do 7 jan 2021 - 16:21
Als Polar een broer is, dan kunnen we misschien even kijken hoe de band met een van zijn nichtjes is? Ik heb dan Winterbird, maar dan kunnen we misschien het beste even kijken met een topic^^
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [Family search] The warble of the birds