I know you're obsessed with me[Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I know you're obsessed with me[Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cassandra
Member
I know you're obsessed with me[Open] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cassandra
BerichtOnderwerp: I know you're obsessed with me[Open]   I know you're obsessed with me[Open] Icon_minitimevr 18 dec 2020 - 19:45

De poes liet de hand over haar rug heen strijken, zachtjes spinnend terwijl haar baasje intussen haar halsband omdeed. Het was niet haar mooiste halsband natuurlijk, een simpele lichtblauwe kleur alleen, maar het was haar buitenhalsband. Ze wist niet hoe het werkte, maar volgens haar baasjes was dat zwarte dingetje wat eraan zat een manier om te zien waar ze was. Cassandra vond het maar vreemd, maar als zij het wouden moest het maar. Ze keek door het raam in de deur naar buiten en mauwde om te vragen hoe lang het nog duurde. Boven haar hoorde ze gelach, wat wel vreemd klonk van mensen en ze werd nog een keer geaaid voordat eindelijk de deur openging. Met een snelle sprint verdween ze naar buiten. Man, het was wel koud weer. Het leek wel alsof het elke dag kouder werd. Gisteren had het zelfs gesneeuwd, maar dat was gelukkig weer gesmolten intussen. De zilvergekleurde poes keek eens rond om te zien wat ze vandaag weer eens ging doen. Een van haar buurtgenoten bezoeken of gewoon even rondhangen. Ze leefde niet ver van het park af, dus ze kon misschien zelfs daar langs gaan. Even de laatste roddels opvangen. Ze had gehoord dat die enge groep zwerfkatten weg waren gejaagd, wat ze natuurlijk verdiende. Ze wist de verhalen van hoe ze Kittypets doden en hun halsbanden afpakte, hoe ze tanden droegen in die halsbanden. En nog veel meer slechte verhalen. Ze had toen ze nog binnen moest zitten als kitten een kat gezien buiten met zo'n halsband met tanden. Hij zag er gehavend en mager uit, maar ze kreeg de rillingen van hem. Pas later had ze dus de waarheid over hem geleerd en het feit dat zo'n moordenaar vlak bij haar stond. Ugh, nee. Wel dan, ze moest eens wat doen voordat ze hier bevroor. De langgebouwde poes besloot om dan maar wat te lopen en te zien wie ze tegen kwam. Natuurlijk katten met tanden in hun halsbanden vermijdend.


I know you're obsessed with me[Open] Cassa10
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
I know you're obsessed with me[Open] Orchis20
m
922
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: I know you're obsessed with me[Open]   I know you're obsessed with me[Open] Icon_minitimevr 18 dec 2020 - 21:17


I know you're obsessed with me[Open] Dd5cjs10

Zijn lichaam zat verstopt tussen de kale takken van een boom en hoewel hij geen spiertje bewoog gingen zijn ogen van links naar rechts. Hij had daarnet op een schutting geklommen maar was de boom daarnaast ingeschoten toen hij een deur open had horen gaan. Twolegs hadden hem en zijn clan verjaagd uit hun kamp en sindsdien was de tom erg voorzichtig als hij in de buurt was van die tweepotige. Hij had gezien hoe die rare beesten langwerpige stokken vast hadden gehouden waar bliksemschichten uit schoten en hen die geraakt werden spontaan dood op de grond vielen. Hij had nog nooit zo iets gezien en als de angsthaas die hij was was hij hem gesmeerd om zijn eigen haagje te redden. Hij had er ook geen seconde bij gedacht dat hij als Captain zijnde zijn groep had moeten helpen om te ontvluchten van de dood die de twolegs brachten, nee nee, eerst kwam hij en dan pas de rest. Orchis zou nooit zijn eigen leven in gevaar brengen om maar iemand anders te redden, niet eens de gehele clan. Als hij zijn leven kon offeren om iedereen te redden zou hij geen seconde twijfelen om iedereen gedag te zwaaien en te vertrekken. Niemand zal voor hem sterven, en hij dus ook niet voor hen. Gelukkig was het allemaal wel goed gekomen, niet veel doden waren er gevallen, al waren ze zeker wel wat man kwijt geraakt. Het was dus belangrijk dat Bloodclan snel weer nieuwe soldaten in hun midden kreeg.. en daarover gesproken. Toen hij in de boom gesprongen was en schichtig naar de deur keek zag hij daaruit een zilveren pels vanuit schieten. Zijn lippen sprongen meteen in een brede glimlach en zijn staart begon lichtjes te kwispelen. Het was alsof het door Frith was uitgestuurd voor hem. Nieuw bloed was gecreëerd en naar hem toegebracht alsof een vos achter der aanjoeg. Zijn klauwen kraste in het hout onder zijn poten toen hij zijn kop naar beneden liet hangen toen de kittypet onder de boom liep. ''Wat een bijzondere halsband heb je om..'' Opende hij zijn eerst zin. Zijn ogen plakkend op haar nek waar deze halsband aan bevestigd was. ''Ik denk dat één van de Young-One's erg blij zouden zijn met z'n trofee..''


I know you're obsessed with me[Open] Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassandra
Member
I know you're obsessed with me[Open] DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cassandra
BerichtOnderwerp: Re: I know you're obsessed with me[Open]   I know you're obsessed with me[Open] Icon_minitimevr 18 dec 2020 - 21:31

Cassandra deed kalmpjes aan over haar wandeling en keek eens in een huis als ze een kat zag zitten die ze dan vriendelijk toeknikte. Een enkele keer ook bij een hond, maar dat deed ze alleen als ze het dier kende en wist dat die vriendelijk was. Voor een hond dan. Het bleven stomme beesten, maar sommigen waren wel leuk. Net toen ze onder een boom doorging kwam er opeens een kattenkop tevoorschijn van boven haar. Ze stond meteen stil en staarde achterdochtig naar de kater boven haar. Door de hoek kon ze het niet goed zien, maar had hij tanden in zijn halsband? Hij sprak tegen haar en ze deed bijna benauwd een stap naar achteren. Wat een griezel zeg. Bovendien, niet eens was hij eng van karakter, met dat uiterlijk zou hij geen model worden. Ze blies zachtjes naar hem, niet goed wetend wat ze moest doen. En wat waren Young-Ones eigenlijk? "Dan hebben ze pech''probeerde ze braaf te zeggen, maar ze wel erg onzeker. Ze had nog besloten om zulke katten te ontwijken en opeens zat er eentje boven haar. Cassandra deed nog een paar stappen naar achteren, hem goed in de gaten houdend, voordat ze zich omdraaide en het op een lopen zette.


I know you're obsessed with me[Open] Cassa10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I know you're obsessed with me[Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: