Looking for a new home...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking for a new home...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fileze
Member
Looking for a new home... DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Looking for a new home...   Looking for a new home... Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 8:25

Fileze liep met korte passen over een dak. Ze zag de tweebeners buiten komen en ze blaazde, als kitten hadden ze haar meegenomen en daar opgevoed. Maar ze sloegen haar en ze schopte haar. Ze liep verder en ze vond gemakkelijk een weg naar beneden, ze sprong langs deze weg en ze liep achter het huis naar de boederij'en. Het was stil en koud en het had vannacht gesneeuwd. Haar poten zakte langzaam weg bij iedere stap en ze lieten een prachtig spoor achter. De bomen waren kaal en het enigste wat ze bedekte was sneeuw, er waren geen bladeren en de meeste dieren hielden nu een winterslaap. Het was bladkaal, het koudste seizoen van heel het jaar. Al snel zag ze de boederije'en dichter komen en ze begon te lopen, sneller en sneller. Ze sprong op een ton en ze keek uit over de witte boederij. Ze liep naar een stal en ze hing naar binnen, er lag stro en ze hoorde af en toe muizen en ratten trippelen er zat een kleine lek in het dak en het water drupte in een klein kuiltje. Deze plek was oerfect om te wonen, dacht Fileze en ze hing gaan liggen op de stroballen.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Looking for a new home... 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Looking for a new home... DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home...   Looking for a new home... Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 11:50

Thunder draafde door de witte sneeuw richting een boederijtje. Ze was voor het eerst het bos en was de tweebeen plaats aan het onderzoeken. Niet ver van de tweebeen plaats vandaan was een boederij en Thunder was best benieuwd wat daar alleaal was. Haar pootjes zakte steeds dieper weg. Blijkbaar lag hier meer sneew dan waar de tweebenen wonen. Daar lag sterker nog bijna geen sneeuw. Thunder liep de boederij op en ging de stallen in een paar koeien stonden voldaan te eten en er stonden ook nog wat schapen en kippen. Thunder zocht een leeg plekje op om even uit te rusten en zag opeens iets bewegen. Thunder rrok een katten lucht. Ze liep er op af en zag de kat daar liggen. Het was een grijs achtige poes.
"Hoi ik ben Thunder. En wie ben jij? Een poesiepoes? De meste katten doen stom over poesiepoesen maar ik niet. Het zijn ook maar katten, hoewel als ze gemeen zijn wel. Ik ben een roque kat. Weetje wat dat is? Woon jij hier? Thunder keek vragend naar de andere kat. Ze wist dat ze veel vragen stelde. Thunder luisterde wel naar antwoord maar ze keerde zich om en sprong op het hek van een hok voor een koe. Het was een ruimen plek e er stond een koei met een klafje ernaast. De koe leek het niet erg te vinden dat ze daar zat want hij keek haar alleen maar een beetje vragend aan. Thunder keek terug en sprong het hok in. Ze liep naar de koe toe de zijn kop naar benden boog. Ze had er alleen over gehord maar ze had er nog nooit een van zo dichtbij gezien. Toen de koe zijn kop boog srong Thunder tussen zijn oren en zo op zijn rug. Het enigen wat de koe dee was geschrokken zijn hoofd omhoog gooien maar ze had er geen bezwaar tegen dat er een kat op haar rug zat. het klafje keek verbaasd en begon maar te drinken. Thunder keek nog eens naar de grijse poes en keek daarna de andere kan op. Haar blik viel op een berg schapen wol dat toen het groenblad was vand e schapen was afgeschoren. Het was alleen nog niet gebruikt. Thunder zag haar kans en sprong van de koe af op de kleineren koe. wa niet zo slim was want die begon zijn achterbenen in de lucht te gooien. Snel sprong thunder de stal uit en ging sne naar de stapel wol. Daar nestelde zich en keek de grjze poes nog eens aan.


Looking for a new home... Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
Looking for a new home... DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home...   Looking for a new home... Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 13:21

"Hoi ik ben Thunder. En wie ben jij? Een poesiepoes? De meste katten doen stom over poesiepoesen maar ik niet. Het zijn ook maar katten, hoewel als ze gemeen zijn wel. Ik ben een roque kat. Weetje wat dat is? Woon jij hier?" Hoorde Fileze. Ze draaide haar kop en ze zag een andere poes, een beetje jonger dan haar. "Jij stelt wel veel vragen. Maar toch, mijn naam is Fileze en noem me zeker geen poesiepoes of je krijgt te maken met mijn klauwen!" Zei ze ruw, hoe durfde deze poes haar een poesiepoes te noemen, ze had bijna 1 van die tweebeners vermoord. "En nee ik weet neit wet een roque kat is, leg me dat eens uit? En nee ik woon hier niet, ik hang hier gewoon wat rond." Zei ze verlvolgens. Ze zag de andere poes in een berg wol gaan en liggen en Fileze zei: "Dat is niet zo slim, ik zou dat niet doen als ik jou was." Zei ze wijs. Ze hoorde iets en ze sprong hoger op de hooiballen, wat hoger hong ze terug liggen en haar staart hing vrolijk op en neer. Maar toen ze de tweebener zag stopte ze met haar staart en ze keek boos neer op de tweebener. Ze blaasde een beetje en je kon een ruwe 'Grrr' horen. De tweebener liep naar de berg wol en Fileze keek toe, hoe het zou eindegen.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Looking for a new home... 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: