> HiddenClan RPG Topic <



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 > HiddenClan RPG Topic <

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostvoice
StarClan
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:08


> HiddenClan RPG Topic < 24bkf2s
Zet altijd boven je post waar je charater zich bevindt!

Territorium:

--

|| Icestar || Leader || Camp ||

Bladkaal was gekomen. Hij voelde het weer in zijn poot. Op een of andere manier werd de pijn altijd erger naar mate het kouder werd. Met een zucht verliet Icestar de Leaders Den en keek het camp rond. Het was nog rustig, de zon was nog maar net boven de horizon gekomen. Langzaamaan zou de Clan wakker worden. Rustig begaf de gray tabby kater zich in de richting van de voedselstapel, waar hij een muis uit pakte en die even verder op ging opeten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Whiskerpaw
Member
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whiskerpaw
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:18

|| Badgerfang || Deputy || Camp ||

Bladkaal. Een kort grijnsje speelde op de lippen van een zwartwitte kater met lange snorharen en twee groene ogen die je meestal koud lieten. Hij wist dat bladkaal een goede reden was om de dag weer door te moeten komen. Hij hield van bladkaal alleen maar omdat de kits minder luidruchtig waren dan in Groenblad. Zijn mond trok zich weer tot een streep en hij rekte zich even uit. Hij ging rustig in de schaduwen van de bomen zitten en sloeg zijn staart om zich heen. Zijn ogen waakten over het kamp heen die elk moment kon ontwaken.


> HiddenClan RPG Topic < 2enb2vb
~ Neara ~ Whiskerpaw ~ Jazzkit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:22

|| Icestar || Leader || Camp ||

Zijn ijsblauwe ogen vonden de zwart/witte kater, die als een havik over het camp waakte. Icestar had nog altijd geen spijt van zijn keuze over zijn Deputy. Hij wist dat Badgerfang het goed zou doen. Na de muis te hebben opgegeten, rekte de kater zich uit en liep in de richting van de kater. [b]"het is rustig voor de tijd van het jaar. Ik ben bang dat we een strenge Bladkaal zullen krijgen," miauwde Icestar kalmpjes. Zijn ijsblauwe ogen gleden over de grijze lucht boven het park. Er leek sneeuw in de lucht te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:28

Stoneheart - Warrior - Camp

Knipperend door het kleine straaltje licht werd Stoneheart wakker. Ze stond op en rekte zich uit. Ze stapte het open terrein op en zag dat nog niet veel katten wakker waren. Ze gaapte en keek rond. Behalve haar leider en Badgerfang. Ze zag dat Icestar naar Badgerfang liep en wat tegen hem zei. Kalm trippelde ze op hen af. Ze glimlachte en zei vrolijk; "Goedemorgen!"


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiskerpaw
Member
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Whiskerpaw
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:31

|| Badgerfang || Deputy || Camp ||

Als een havik waakte hij over het kamp heen. Hij zag hoe zijn leider zich uitrekte en naar hem toeliep. "Het is rustig voor de tijd van het jaar. Ik ben bang dat we een strenge Bladkaal zullen krijgen." Zei hij kalmpjes en hij keek naar de grijze lucht boven zich. De zwarte kater knikte bedenkelijk en sloeg zijn ogen ten hemel. "Mijn vermoedens klopten zoals ik al dacht," Begon hij ernstig met een lage stem toen hij de grijze lucht zag. Hij keek bedenkelijk naar Icestar en zag vanuit zijn ooghoeken hoe Stoneheart wakker werd en naar hem toeliep. "Ik hoop dat dit een Bladkaal wordt zonder enige conflicten en comotie binnen de Clan." Bromde hij er zacht achteraan buiten en gehoorbereik van de poes. "Goedemorgen!" Hoorde hij een zangerige stem zeggen en zijn ogen zagen een vrolijke glimlach op een stralend gezicht. "Morgen." Zei hij kortaf en hij knikte even als begroeting.


> HiddenClan RPG Topic < 2enb2vb
~ Neara ~ Whiskerpaw ~ Jazzkit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:53

Smokecloud-Healer-Camp

De poes werd wakker, na een rare droom over de oude Healer. Wat onhandig stond ze op en ging zo goed als kon, naar buiten toe, daar ving ze een gesprek op. Tussen Badgerfang en Icestar. Ze liep er naar toe, zei ''Hoi'' tegen Stoneheart en plofte maar naast de twee andere katten neer, ''Er zullen zieken zijn en ik ben bang dat er katten zullen sterven. Groenhoest komt er aan'' ze keek ook naar de wolken, het ging een strenge Bladkaal worden. ''Ik hoop dat er geen of heek veel kits geboren worden'' ''Dat is beter...''


> HiddenClan RPG Topic < 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 20:58

|| Icestar || Leader || Camp ||

Icestar knikte wat afwezig op het antwoord van Badgerfang. Hij was te diep in gedachten om een goed antwoord te formuleren. Hij moest een clan zien te onderhouden, en dat zou lastig gaan worden deze Bladkaal.
Hij knikte op de vrolijke 'goedemorgen' van Stoneheart. "Goedemorgen," antwoorden hij kalmpjes terug, maar zijn ogen hadden alweer een andere kat opgevangen. Smokecloud, de healer. Hij vond het nog steeds jammer wat er met de oude Healer was gebeurd, maar StarClan had het lot in handen. ''Er zullen zieken zijn en ik ben bang dat er katten zullen sterven. Groenhoest komt er aan'' Icestar zuchtten. "Ik hoop dat StarClan ons dat bespaard, maar ik betwijfel het." miauwde hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
> HiddenClan RPG Topic < 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 19:25

Jayfeel/Warrior/Camp

Jayfeel werd wakker en keek naar buiten. Hij stond moeizaam op en zag het vreedzame kamp. Hij zag Icestar staan en trippelde naar hem toe. ''Goedemorgen Icestar'' zei hij en boog zijn kop. ''Wat kan ik doen?'' zei hij terwijl hij ging zitten.


Sucks don't it?
> HiddenClan RPG Topic < Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
> HiddenClan RPG Topic < DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: > HiddenClan RPG Topic <   > HiddenClan RPG Topic < Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 20:16

Stoneheart - Warrior - Camp

Stoneheart zuchtte en keek rond in het kamp. Ze zag dat Jayfeel aan Icestar vroeg wat hij kon doen. Ze had best zin om te jagen. "Icestar, ik wil wel even gaan jagen, misschien kan Jayfeel mee?" Vroeg ze deels aan Icestar en deels aan Jayfeel.


Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
> HiddenClan RPG Topic <
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: