I feel so close to you right now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I feel so close to you right now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowcrystal
Member
I feel so close to you right now DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 23:21

Stilletjes trippelde een jonge sneeuwwitte poes tussen de bomen door. Ze was oplettender dan voorheen. Nu vooral omdat haar zus haar niet mocht ontdekken. Ze mocht niet weten dat ze stiekem het kamp had verlaten omdat ze Moonstripe wilde zien. Ze wist dat ze een groot probleem had als haar zus dit zou ontdekken. Maar dat was het nog altijd waard, Moonstripe was alles waard. Hij was haar alles en ze zou hem nooit verlaten. Hoeveel problemen ze er ook mee zou krijgen, hij was alles waard. En hij verdiende het om te weten hoe zijn kittens waren en eruit zagen. Ze wist echt dat Dreamheart boos zou worden op haar en naar Stormstar zou gaan. Pas dan zou ze echt in de problemen zitten. Maar ze zou zich er wel uitredden, daar was ze zeker van. En ze zouden haar kittens nooit aan kunnen kijken voor de keuzes die ze had gemaakt. Stilletjes ging de witte poes zitten aan de oever van de rivier en staarde naar de overant. Haar blauwe ogen stonden afwachtend en toch vol ongeduld. Het puntje van haar spierwitte staart tikte zachtjes tegen de grond.

-open voor iedereen die haar wil ontdekken =3




I feel so close to you right now Vg7cih
I feel so close to you right now U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
I feel so close to you right now O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimema 23 jan 2012 - 13:55

Haar ogen gleden over het open gebied. Ze had het weer bij gelegd met Moonstripe. Al voelde het niet zo. Ze voelde zich nog steeds leeg van binnen. En elke keer dacht ze weer aan Splashpaw. Ze moest hem weer zien, maar dat mocht niet. Ze zou niet de zelfde fout maken als Moonstripe. Brightpaw besloot het kamp weer te verlaten. Ze was er nooit, alleen in de avond in de apprentices den. De jonge poes liep richting de rivier. Aan de andere kant van de rivier woonde de RiverClan. Een clan waar Brightpaw heel vijandig tegen over stond. Ze besloot de grens even na te kijken voor het geval dat. Voor het geval dat er een domme kat was die de grens over zou steken. Ze liep door, en na een poosje verstijfde ze. O god, nee niet zij! Brightpaw keek haar aan ze wist dat de poes haar had gezien. Altans, dat moet wel. 'Snowpaw, is het niet?' Ze wist nog niet dat ze warrior was. Dus sprak ze de poes aan met Snowpaw. Brightpaw keek haar aan met een niets zeggende blik.


::"Bright's::

I feel so close to you right now SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I feel so close to you right now XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimema 23 jan 2012 - 15:08

Stilzweigend als en jager die haar prooi achtervolgd achtervolgde Butter Snowcrystal. Ze wist precies waar de Queen heen ging en Butter vond het helemaal niet in de haak. Ze wist het zo zeker als wat, maar voor de zekerheid volgde ze toch maar in alle stilte de witte vacht. De Queen mocht de Nursery sowieso niet verlaten zonder begleiding en dan ook nog hier heen gaan.. Moonstripe zou toch niet komen, tenzij zij het niet duidelijk genoeg aan de kater had gemaakt.. Ze had twee leerlingen te trainen, maar inplaats van dat doen had ze hun een vrije dag gegeven zodra ze Snowcrystal's vacht had gezien. En ja hoor, daar kwam de rivier al in zicht, stil nam Butter nog meer afstand, de witte poes wachtte even maar een bruinige poes kwam van de amdere kant van de rivier aan gesjokt. Butters oren gleden naar achteren, een Thunderclanpoes, had Snowcrystal met haar een afspraak?? 'Snowpaw, is het niet?' Klonk haar stem en Butterbell siste zacht. Dus die kat kende Snowcrystal. Nu was het bevestigd voor haar, Butter sprong gracieus naar voren en keek vijandig naar de Thunderclan kat om vervolgens haar ogen woest neer te laten kijken op Snowcrystal. "Alaweer een afspraak met een andere clan SnowPaw!" De laatste woorden siste ze hard en koud terwijl ze de poes koud aankeek. "Je zou beter moeten weten Snowcrystal! Niet enkel omdat je zus het voor je eigen bestwil verboden heeft maar ook omdat je Thunderclan en Riverclan in problemen brengt, je hebt ook al Halflingen in de Clan gebracht dankzij je Thunderclanvriendje! Je hebt verantwoordelijkheid tegenover hen!" Butterbell keek haar woest aan en draaide zich daarna naar de Thunderclankat. "Jullie stelletje respectloze halve kittypet's horen op jullie eigen territorium te blijven en enkel bij je eigen clankatten. Dus wat doe jij hier uk!" Ze siste zachtjes en keerde haar ogen weer woest op Snowcrystal terwijl ze wachtte op een goed excuus..



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
I feel so close to you right now O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimema 23 jan 2012 - 15:32

Snowpaw had nog niet eens kunnen antwoorden of er kwam al een andere kat in beeld, ook een Riverclan kat. "Alaweer een afspraak met een andere clan SnowPaw!" Siste de poes vijandig. Brightpaw keek van de éne poes naar de anderen. Brightpaw wou haar bek open trekken of er kwam al een preek achter aan. "Je zou beter moeten weten Snowcrystal! Niet enkel omdat je zus het voor je eigen bestwil verboden heeft maar ook omdat je Thunderclan en Riverclan in problemen brengt, je hebt ook al Halflingen in de Clan gebracht dankzij je Thunderclanvriendje! Je hebt verantwoordelijkheid tegenover hen!" Kittens? Brightpaw kreeg iet wat verbaasde blik in haar ogen. Weer wou ze haar bek open trekken of er kwam al weer een zin achter aan. "Jullie stelletje respectloze halve kittypet's horen op jullie eigen territorium te blijven en enkel bij je eigen clankatten. Dus wat doe jij hier uk!" Brightpaw rolde met haar ogen en ging kalm zitten. [color=yellow]'Ten eerste, wij zijn geen respectloze kittypets, en dat zou je moeten weten. Wíj hebben jullie geholpen, met de andere clans om de gesloten kittens van alle clans terug te houden, en ik heb wel degelijk respect voor de Riverclan. Ten tweede, ik bén op mijn eigen territorium ik was bezig met de grenzen controleren, en ja in mijn ééntje. En nog iets, ik en Snowcrystal, dus, hebben geen afspraak, maar ik kwam haar tegen.' Zei ze kalm, maar toch doordringend. 'En nog iets, ik wil niet dat Moonstripe in de problemen komt door jullie stiekeme relatie,' zei ze kalm, te kalm, en er zat een droevige in glans in haar ogen. 'Hij is een goede vriend van me, en ik geef om hem. En ik kan er niks aan doen dat jullie een relatie hebben, het is moeilijk voor me om het te accepteren, maar Snowcrystal, zorg er niet voor dat hij in de problemen komt, want dan komt het niet goed,' zei ze daarna. Brightpaw keek kort naar de andere poes, ze vroeg zich af hoe de poes het op zou fatten.


::"Bright's::

I feel so close to you right now SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
I feel so close to you right now DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimedi 24 jan 2012 - 11:33

In stilte staarde de witte poes nog steeds voor zich uit. Ze wist niet wie ze zou tegenkomen, maar ze had toch even het kamp uit gemoeten. 'Snowpaw, is het niet?' Klonk opeens een stem en de witte poes draaide zich met een ruk om. Haar ogen versmalde nu ze keek naar de ThunderClan apprentice. Ze wilde iets zeggen maar een andere stem klonk nu ook al. "Alweer een afspraak met een andere clan SnowPaw!" De laatste woorden siste ze hard en koud terwijl ze de poes koud aankeek. Snowcrystal zette haar witte vacht op en sprong overeind. "Je zou beter moeten weten Snowcrystal! Niet enkel omdat je zus het voor je eigen bestwil verboden heeft maar ook omdat je Thunderclan en Riverclan in problemen brengt, je hebt ook al Halflingen in de Clan gebracht dankzij je Thunderclanvriendje! Je hebt verantwoordelijkheid tegenover hen!" Butterbell keek haar woest aan en draaide zich daarna naar de Thunderclankat. "Jullie stelletje respectloze halve kittypet's horen op jullie eigen territorium te blijven en enkel bij je eigen clankatten. Dus wat doe jij hier uk!" Snowcrystal wilde al antwoorden maar Brightpaw gaf al antwoord. 'Ten eerste, wij zijn geen respectloze kittypets, en dat zou je moeten weten. Wíj hebben jullie geholpen, met de andere clans om de gesloten kittens van alle clans terug te houden, en ik heb wel degelijk respect voor de Riverclan. Ten tweede, ik bén op mijn eigen territorium ik was bezig met de grenzen controleren, en ja in mijn ééntje. En nog iets, ik en Snowcrystal, dus, hebben geen afspraak, maar ik kwam haar tegen.' Zei ze kalm, maar toch doordringend. 'En nog iets, ik wil niet dat Moonstripe in de problemen komt door jullie stiekeme relatie,' zei ze kalm, te kalm, en er zat een droevige in glans in haar ogen. 'Hij is een goede vriend van me, en ik geef om hem. En ik kan er niks aan doen dat jullie een relatie hebben, het is moeilijk voor me om het te accepteren, maar Snowcrystal, zorg er niet voor dat hij in de problemen komt, want dan komt het niet goed,' Snowcrystal keek Brightpaw even scherp aan maar keerde zich naar Butterbell. ''Het kan me niks schelen wat Dreamheart heeft gezegd. Ze kan me niet opsluiten binnen het kamp. Hoe zou jij je voelen om constant opgesloten te zitten in het kamp?'' Haar stem was scherp en haar staart zwiepte woest heen en weer. ''Dus waag het niet om te zeggen dat ik dit niet mag doen. Ik moet ook vrijhgeid hebben. En als Dreamheart het daar niet mee eens is dan is dat niet mijn zorg. Zij moet ook leren zien dat ik heus wel iets zelf kan. Alsof ik niet op mezelf kan letten?'' Haar stem had een venijnige toon gekregen en haar ogen glansden. Toen keerde ze zich naar Brightpaw. ''En Brightpaw en ik hadden geen ontmoeting. Ik zat hier gewoon te zitten. In rust, nog voordat jullie die kwamen verstoren. En nu iets naar jou Brightpaw, ik weet heus wat ik doe en ik zal Moonstripe nooit in de problemen brengen. Daarvoor geef ik teveel om hem!'' Nu wist ze gewoon dat ze moest liegen om uit de problemen te blijven. ''En ik kwam hier alleen maar om rust te vinden, ik zoek niemands aandacht. Ik wilde gewoon weg uit het kamp en weg van de bedrukking om me heen. Want geen van jullie zal begrijpen hoe het is om opgesloten te zitten!'' Ze was eigenlijk hier gekomen in de hoop Moonstripe wel te zien, maar dat mochten ze allebei niet weten.




I feel so close to you right now Vg7cih
I feel so close to you right now U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I feel so close to you right now XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I feel so close to you right now   I feel so close to you right now Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:51

Ten eerste, wij zijn geen respectloze kittypets, en dat zou je moeten weten. Wíj hebben jullie geholpen, met de andere clans om de gesloten kittens van alle clans terug te houden, en ik heb wel degelijk respect voor de Riverclan. Ten tweede, ik bén op mijn eigen territorium ik was bezig met de grenzen controleren, en ja in mijn ééntje. En nog iets, ik en Snowcrystal, dus, hebben geen afspraak, maar ik kwam haar tegen.' Zei ze kalm, maar toch doordringend. 'En nog iets, ik wil niet dat Moonstripe in de problemen komt door jullie stiekeme relatie,' zei ze kalm, te kalm, en er zat een droevige in glans in haar ogen. 'Hij is een goede vriend van me, en ik geef om hem. En ik kan er niks aan doen dat jullie een relatie hebben, het is moeilijk voor me om het te accepteren, maar Snowcrystal, zorg er niet voor dat hij in de problemen komt, want dan komt het niet goed,' zei ze daarna. Snowcrystal keek Brightpaw even scherp aan maar keerde zich naar Butterbell. ''Het kan me niks schelen wat Dreamheart heeft gezegd. Ze kan me niet opsluiten binnen het kamp. Hoe zou jij je voelen om constant opgesloten te zitten in het kamp?'' Haar stem was scherp en haar staart zwiepte woest heen en weer. ''Dus waag het niet om te zeggen dat ik dit niet mag doen. Ik moet ook vrijhgeid hebben. En als Dreamheart het daar niet mee eens is dan is dat niet mijn zorg. Zij moet ook leren zien dat ik heus wel iets zelf kan. Alsof ik niet op mezelf kan letten?'' Haar stem had een venijnige toon gekregen en haar ogen glansden. Toen keerde ze zich naar Brightpaw. ''En Brightpaw en ik hadden geen ontmoeting. Ik zat hier gewoon te zitten. In rust, nog voordat jullie die kwamen verstoren. En nu iets naar jou Brightpaw, ik weet heus wat ik doe en ik zal Moonstripe nooit in de problemen brengen. Daarvoor geef ik teveel om hem!'' Nu wist ze gewoon dat ze moest liegen om uit de problemen te blijven. ''En ik kwam hier alleen maar om rust te vinden, ik zoek niemands aandacht. Ik wilde gewoon weg uit het kamp en weg van de bedrukking om me heen. Want geen van jullie zal begrijpen hoe het is om opgesloten te zitten!'' Butterbel schudde haar hoofd licht geiriteerd. "Geen van jullie begrijpt de ernst hier he." Butters stem raasde licht terwijl ze zich omdraaide. "Het maakt me niets uit wat jij vind Apprentice, kom nog een keer hier, en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jouw lichaam door lieve Moonstripe word teruggesleept naar je Leadertje." Siste ze zachtjes en keek Snowcrystal aan. "Stormstar zal hier een uitgebreid verslag van krijgen, en ik durf te wedden dat hij zich dan ook af zal vragen waar jouw kittens vandaan komen. Vertel jij het niet, zal ik degene zijn, of je zus!" Met die woorden draaide ze zich om en liep richting het kamp. "Kom mee Snowcrystal, doe je dat niet, zullen je problemen alleen maar erger worden." Met die woorden sprintte ze weg in de wetenschap dat de witte poes haar zou volgen.

(sorry inspiloos,
Butter topic uit)



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I feel so close to you right now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: