Riverclan Ceremony [01-07]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Riverclan Ceremony [01-07]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Riverclan Ceremony [01-07]  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimedo 7 jan 2021 - 21:22


Vandaag zou ze het kort houden. Haar echte toespraak over de huidige gang van zaken zou nog komen. Wanneer ze alles voor zichzelf duidelijk had en met iedereen had gesproken zou ze de clan vertellen wat hen te wachten stond voor de komende tijd. Crystalstar was er vrij zeker van dat ze met haar planningen en strategieën een redelijk beeld zou kunnen schetsen van hoe de nabije toekomst er uit zou zien voor Riverclan. 

“Laat iedereen die zijn eigen prooi kan vangen zich verzamelen voor een ceremonie.” Opnieuw kon ze niet de traditionele roep gebruiken, waarin het ging over vis vangen. De rivier was nog steeds niet hersteld, hoewel het water niet meer zo ziekelijk rook en smaakte als een moon geleden. 
 
“Ten eerste krijgen twee van onze apprentices een nieuwe mentor. Ebonypaw, jouw mentor zal Grimestripe zijn. En Tinypaw, jij zult getraind worden door Stormflight.” Ze staarde even naar Grimestripe. Hij was heftiger dan ze graag zag van haar warriors. Een echte anti-buitenstaanders die een stuk minder subtiel was dan de meesten van zijn soort. Maar hij had om een apprentice gevraagd, en aangezien Crystalstar geen reden had gehad om hem die wens te ontnemen had ze toegegeven. 
 
“Dan, er zijn ook twee apprentices die vandaag verhoogd zullen worden tot de nobele rang van warrior. Whitepaw en Mossypaw, stap naar voren.” Zelf sprong de kattin vanaf haar verhoging naar beneden om de twee te ontmoeten aan de voet van de heuvel. Ze begon met Whitepaw, keek haar even aan en sprak: “Whitepaw, zweer jij voor Starclan dat jij Riverclan en voor altijd zal dienen? Dat je zo nodig je leven zult geven voor de clan en dat je mij zult volgen in elke oorlog en vredesmissie?” Het antwoord kwam snel genoeg. “Dan roep ik nu mijn voorouders aan om neer te kijken op deze apprentice, en benoem ik haar tot Warrior. Vanaf vandaag zal je de naam Whitepebble dragen.” Toen het juichen was verstomd tot een zacht gemurmel draaide Crystalstar zich om naar Mossypaw. “Mossypaw, zweer jij voor Starclan dat je Riverclan en haar leader zult dienen en beschermen, koste wat kost?” Opnieuw een bevestigend antwoord. “Dan vraag ik Starclan om neer te kijken op deze apprentice, en benoem ik hem tot warrior. Hij zal de naam Mossystone dragen.”
 
“Onze geliefde Faintlight zal vanaf nu haar intrek nemen in de Nursery, om daar permanent als queen te assisteren.” Klonk de laatste mededeling, waarna Crystalstar de menigte nog eenmaal aankeek.
 
“May the rivier provide"




Lijstje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ebonypaw
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  DPKsfdL
Anonymous
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ebonypaw
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 20:53

Ebonypaw was zonder mentor gevallen en dus moest ze een nieuwe hebben. Ze was dan ook niet heel erg verbaasd toen haar naam genoemd werd en stiekem vond ze het wel leuk dat zij de eerste was die vermeld werd, ook al was dat wellicht louter toeval. Ze luisterde naar de woorden die Crystalstar sprak en ze onderdrukte een inwendige kreun toen ze hoorde dat Grimestripe haar mentor werd. De twee hadden niet bepaald een soepele ontmoeting gehad en Ebonypaw was er vrij zeker van dat ze nog wel wat woordenwisselingen zouden hebben, maar desalniettemin draaide ze zich om en strekte beleefd haar kopje zodat ze zijn neusje aan kon raken met de hare. Ze mocht misschien geen fan van hem zijn, maar hij was nog steeds ouder dan haar en dus had ze respect voor zijn rang. Er werden twee apprentices die ze niet goed kende als warriors benoemd en Ebonypaw draaide zich na de ceremonie naar haar nieuwe mentor om. “Wanneer gaan we trainen?” vroeg ze op een beleefde, maar directe toon aan hem.

Tag: @Grimestripe
Terug naar boven Ga naar beneden
Grimestripe
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  DPKsfdL
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grimestripe
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 21:09

Op advies van zijn zus was hij met maar weinig hoop naar Crystalstar gestapt en had haar om een Apprentice gevraagd. Hij had slecht nieuws verwacht, maar tot zijn verbazing stemde ze toch toe. Niet dat hij het meteen wou geloven, grote kans dat ze het toch liet vallen weer. Toen de poes op haar den sprong voor de ceremonie keek hij dan ook niet al te verwachtingsvol op, zijn naam zou vandaag wel niet genoemd worden. Misschien dat ze hem als noodoptie hield. Ze begon over twee apprentices die een nieuwe mentor nodig hadden, een daarvan had hij pas nog gesproken. Als je het zo kon noemen. Zij was als eerste aan de beurt en het leek erop dat hun trotse Leader zich aan haar woord hield. Arme Ebonypaw, had ze hem als mentor. Hoe zou ze dat vinden? Ze liet er in elk geval niet veel van merken en begroette hem gewoon zoals het hoorde. Hij produceerde zelfs een klein lachje, maar of het echt voor haar was. Toen de ceremonie was afgelopen nam Ebonypaw natuurlijk meteen het initiatief, wat Grimestripe wel van haar verwachtte. Ze dacht vast en zeker al dat ze beter was dan hem, maar dat gaf niks. Dat veranderde nog wel. "Morgen als ik je ophaal'' beantwoorde hij simpelweg. "Ik denk dat je nog wel een dagje zonder kan''. Hij liet het merken alsof hij maar weinig interesse er in had en ergens was dat ook zo, maar hij moest even meer tijd hebben om te bedenken hoe hij dit het beste ging aanpakken. Hij moest dit juist doen.

tag:Ebonypaw


Riverclan Ceremony [01-07]  Ongeti12
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepebble
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  White_mini_ava
Ema
89
Actief
You can't care for others
If you won't take care of yourself first

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whitepebble
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 21:15


Alle katten van Riverclan werden weer samen geroepen voor een ceremonie. Het was een beetje raar om te weten dat het een andere leider was van toen ze apprentice werd benoemd. Het was een raar, stekend gevoel. Maar de poes liet zich niet overmeesteren door zulke gevoelens. Ze moest sterk blijven! En aandachtig luisteren naar wat de leidster allemaal zou zeggen. Als eerste kregen twee apprentices, Ebonypaw en Tinypaw, nieuwe mentoren. Ze vroeg zich ergens af wat er gebeurd was met de vorige mentoren, maar ze besloot het niet in vraag te stellen. Niet nu. En de poes had ook niet echt de zelfzekerheid om dat zomaar te gaan vragen, dus liet ze het maar zo. Onbeantwoord.  'Dan, er zijn ook nog twee apprentices die vandaag verhoogd zullen worden tot de nobele rang van warrior. Whitepaw en Mossypaw, stap naar voren'. Haar naam werd geroepen- ze wist dat dit moment eindelijk zou komen! De rode apprentice stapte met een glimlachje naar voren en ontmoette de ogen van de leider. Ze kreeg er bijna een rilling van over haar vel van. 'Whitepaw, zweer jij voor Starclan dat jij Riverclan en voor altijd zal dienen? Dat je zo nodig je leven zult geven voor de clan en dat je mij zult volgen in elke oorlog en vredesmissie?'. Oorlog? Daar zat ze niet goed mee. Ze was echt geen fan van oorlogen, maar dat liet ze liever niet bemerken. De kans was toch klein hè. "Dat beloof ik", sprak ze oprecht met haar zachte stem. Het was haar gelukt. 'Dan roep ik nu mijn voorouders om neer te kijken op deze apprentice, en benoem ik haar tot Warrior. Vanaf vandaag zal je de naam Whitepebble dragen.'. Het was haar écht gelukt. De rode kattin was officieel een warrior nu, en ze vond haar nieuwe naam echt leuk. Whitepebble. Whitepebble... Toen stapte ze weer terug naar waar ze daarvoor stond en luisterde naar de rest van de ceremonie, waar ze gewoon stil bleef alsof er niets gebeurd was. Maar ze was wel heel blij met haar nieuwe naam en rang.


Always be  kind
Riverclan Ceremony [01-07]  Owhite10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinypaw.
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  DPKsfdL
Eline
129
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Tinypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 14:42


Al een paar dagen lang had hij ongeduldig op dit moment zitten wachten en nu brak het eindelijk aan. Hij kon de spanning haast niet meer aan. Gelukkig leek Crystalstar met mentoren te beginnen. Ebonypaw kreeg Grimestripe toegewezen. Dat zou voor beiden nog een hele opgave worden, dacht hij grinnikend in zichzelf. Hij kreeg Stormflight, wat hij een uitstekende keuze vond. Hoewel hij de kater niet goed kende kwam hij altijd gemoedelijk over. Bovendien was het iemand met ervaring, die al langer warrior was dan hij geboren. Na de ceremonie vond hij zijn nieuwe mentor al snel en liep hij half enthousiast, half nerveus op hem af. "Ik ben klaar wanneer u er klaar voor bent." Zei hij vriendelijk, trots op dat hij niet meteen was dichtgeklapt.

Tag: @stormflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 20:59

Stormflight
Stormflight kwam naar buiten gelopen zodra hij de kreet van Crystalstar hoorde. Hij liet zijn blik naar boven glijden en ging aan de rots zitten, waarna hij luisterde naar wat ze te zeggen had. Hoewel hij bij haar had aangegeven klaar te zijn voor een tweede apprentice, bewoog hij toch wat verrast met zijn oortjes toen hij Tinypaw aangewezen kreeg als mentor. Zijn blik gleed kort van Ebonypaw naar Grimestripe toen hij hoorde dat zij de senior warrior als mentor toegewezen had gekregen en Stormflight vroeg zich af of hij dan toch niet Crystalstar had moeten informeren over Grimestripe’s mentale toestand toen ze het over Acornstar hadden gehad. Zijn gedachten werden echter weggetrokken door een ander nieuwtje en een glimlach speelde om zijn lippen toen Whitepaw haar warriornaam kreeg. Na de ceremonie wilde hij haar dan ook begroeten, maar er was eerst iemand anders die hij eerst wilde zien. Hij liep Tinypaw tegemoet en hij glimlachte warm naar de kater toen deze hem aansprak. “Laten we van je enthousiasme en energie gebruik maken door dadelijk al te vertrekken. Ik ga eerst nog even iemand feliciteren en dan ben ik bij je,” sprak hij de kater warm toe, waarna hij naar voren boog om hem te begroeten door zijn neusje tegen die van Tinypaw te drukken. Hij rustte zijn staartpunt even kort op de schouder van de kater en liep toen door naar Whitepebble. “Ik zei toch dat er een mooie naam voor je gekozen zou worden,” sprak hij op een warme toon tegen haar. “Gefeliciteerd met je nieuwe, verdiende rang, Whitepebble. Ik kijk er naar uit om nog vele manen met je te mogen vissen, patrouilleren en wie weet in de toekomst onze apprentices te trainen.” Hij gaf haar een veelbelovend knipoogje.




@Tinypaw., @Whitepebble
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedgaze
Member
Riverclan Ceremony [01-07]  DPKsfdL
Anonymous
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaggedgaze
BerichtOnderwerp: Re: Riverclan Ceremony [01-07]    Riverclan Ceremony [01-07]  Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 15:24

Het was weer eens een ceremonie. Het deed Jaggedpaw denken aan het moment dat hijzelf een warrior zou worden, wat volgens zijn vader niet meer lang zou duren. Misschien nog één of twee ceremonies en dan zou het eindelijk zo ver zijn. De glimlach was bijna niet te verwijderen van Jaggedpaw’s gezicht bij dat idee, al bleef zijn blik wel stoïcijns. Jaggedpaw liep naar de rots toe en liet zijn blik naar boven glijden, waar Crystalstar de Clan al toe aan het spreken was. Het begon met apprentices die een nieuwe mentor kregen, maar Jaggedpaw’s ogen prikten past echt omhoog toen hij de naam van Whitepaw hoorde. Een glimlach kwam weer om zijn lippen en hij liet zijn blik naar opzij gaan, waar hij de rood-witte vacht van de kattin al snel herkende. Ze was aandachtig aan het luisteren en Jaggedpaw zag hoe ze naar voren kwam. Ze deed haar belofte naar Crystalstar en kreeg haar nieuwe naam; Whitepebble. Jaggedpaw stapte naar voren zodra de ceremonie voorbij was en liep naar Whitepebble toe, maar behield eerst zijn afstand toen hij een gestreepte warrior die hij herkende als Stormflight tegen haar zag praten. Het waren alleen maar bemoedigende woorden en Jaggedpaw glimlachte naar de kater. Zodra de kater zijn zegje gedaan leek te hebben, kwam Jaggedpaw ook naar voren en streek even kort met zijn lichaam langs de hare om haar aandacht te trekken. “Goed gedaan, Whitepebble,” sprak hij op een zachte, respectvolle toon tegen haar. “Gefeliciteerd met je nieuwe rang. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen. En over ongeveer twee manen kom ik me bij je in de voegen.” Hij glimlachte warm naar haar.

@Whitepebble
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riverclan Ceremony [01-07]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: