Sorry but the kids aren't alright



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sorry but the kids aren't alright

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Storkpaw
Med. cat apprentice
Sorry but the kids aren't alright DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 19:30

Storkpaw  It's all good girl

Met twee veldmuizen liep ze het kamp in, teruggekomen van een prima jacht. Inmiddels begon ze al meer gewend te raken aan de kou en bovendien als ze genoeg bewoog met het jagen maakte ze zichzelf wel warm genoeg. Het zou nooit haar lievelingsseizoen zijn, maar het hoorde erbij. Bovendien, nu ze de hitte van vuur meegemaakt had vond ze de kou echt niet zo erg meer. Het vuur, ze sliep er slecht van en had er nachtmerries over. Fijn was dat, haar nachtmerries over Fallenflight waren eindelijk opgehouden en nu bood het volgende onderwerp zich weer aan. Ze besefte hoeveel geluk ze hadden gehad daar, hoe fout het had kunnen gaan. Ze legde haar prooi op de stapel neer en keek naar de Leaders Den. Het was fout gegaan, maar gelukkig had de enige die dood was gegaan meerdere levens. Gelukkig maar, hé? Oneerlijk was het, onbegrijpelijk. Het was niet dat ze persé wou dat Wolfstar dood was gegaan, maar het was zoals het was voor de anderen. De poes schudde haar kop, ze wist dat ze er niet mee bezig zou moeten houden. Het was immers niet haar zaak, het was niet boeiend. Als ze geluk had werd ze een Warrior en dan zou ze wel een keer dood gaan. Een keer en niet meer. Ze draaide zich om nog in gedachten verzonken en botste daardoor bijna tegen een andere op. "Oh sorry''verontschuldige ze zich, opkijkend. "...Wolfstar''natuurlijk moest ze bijna tegen hem aanbotsen. Ze had hem sinds het vuur en het hele sterfgebeuren niet meer zo gezien. Ze had nooit echt met hem gesproken, hij was gewoon de Leader en voor haar was hij dat alles. Ze verwachtte nu misschien een geeft niks ofzo en dan gingen ze weer hun eigen weg. Hoewel een geeft niks misschien ook niet persé nodig was.

-Wolfstar
Elfje
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Sorry but the kids aren't alright Frkp8xW
Kiki
326
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 22:38

Wolfstar was gedachteloos door het kamp aan het lopen. Hij had nog willen praten met katten die bij het vuur waren, om te kijken hoe het met ze ging. Maar hij had nog niemand echt kunnen spreken omdat ze allemaal best druk waren. Tot hij tegen iemand aanbotste. Storkpaw verontschuldigde zich snel. "Geen zorgen, het maakt niet uit." zei hij met een glimlachje tegen de apprentice. "Maar nu je hier toch bent, ik wou nog met je praten." begon hij toen. "Hoe is alles met je? Ik weet dat zo'n groot vuur indruk kan maken op een kat. Zeker als je nog jong bent." hij had zelf ook het een en ander meegemaakt in zijn apprentice tijd, dingen gezien die hij niet had willen zien. Het was deel van het leven, maar dat betekende niet dat je er niet over kon praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Sorry but the kids aren't alright DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:05

Storkpaw  It's all good girl

Daar stond hij dan voor haar, ademhalend. Hij leefde, ook al had ze hem zien sterven. Hij was dood, maar deosondanks stond hier een levende kat voor haar. Of hij vriendelijk was of dit enkel zakelijk was bedoeld, iets wat hij al Leaders soms moest doen wist ze niet zeker. Ze keek een beetje opzij en haalde haar schouders op. "Het gaat, ik droom er over maar dat gaat wel weer over''vertelde ze de grote kater, ze wou hem niet tot last zijn. Hij had belangrijke zaken dan naar haar luisteren. Maar het zat haar dwars. Het zat haar dwars dat hij hier nog gewoon stond terwijl hij verdomme gestikt was. Wat was het aan hem dat hij het meer waard was om te blijven leven dan anderen? Hoewel ze het zelf niet door had, fonkelde de onbegrip en woede in haar ogen.
Elfje
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Sorry but the kids aren't alright Frkp8xW
Kiki
326
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimema 11 jan 2021 - 23:29

Storkpaw wendde haar blik af en haalde haar schouders op. Ze zei dat ze er wel over gedroomd had maar dat het wel weer over ging. Dat klonk niet heel positief. "Hey, als je er mee zit mag je altijd met mij komen praten hé. Ook als ik druk ben. Of je mag ook met Falconpaw praten als je dat liever hebt." vervolgde hij toen. Hij bedacht zich dat hij nog wel is intimiderend over kon komen. "Waar droom je dan over? Was er iets dat je heel eng vond aan het vuur?" vroeg hij toen aan de apprentice. Hij zou Storkpaw's mentor ook nog wel spreken om te kijken hoe het echt met de poes ging. Hij vond het lastig om er verder over door te vragen omdat het duidelijk leek alsof Storkpaw ongemakkelijk erdoor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Sorry but the kids aren't alright DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimedo 14 jan 2021 - 22:17

Storkpaw  It's all good girl

Ze keek een beetje ongemakkelijk naar de grote kater voor haar, eigenlijk in afwachting van wanneer hij weer weg zou gaan, maar Wolfstar bleef staan. En praatte met haar. Ze snapte niet waarom hij niet gewoon belangrijke Leader zaken ging doen in plaats van zich met haar bemoeien, een simpele Apprentice die toevallig ook daar was. Hij gaf haar advies en vroeg zelfs wat ze eng aan het vuur vond. Ze keek een beetje ongelukkig naar de grond, niet wetend wat ze daar op moest zeggen. Een hoop eigenlijk, de hitte en de verstikkende rook. Zien hoe het alles vernietigde, het was geblust door een vreemd vliegend wezen had ze gehoord, maar ze had later de schade nog gezien. Maar het belangrijkste was misschien "Ik heb je zien sterven''bracht ze uit. Het was de eerste keer dat ze iemand dood had zien gaan, dus dat maakte wel een indruk.

Elfje
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Sorry but the kids aren't alright Frkp8xW
Kiki
326
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 17:46

De apprentice leek na te denken over wat hij gezegd had en even bleef er een stilte hangen tussen de twee. De blik van Storkpaw ging naar de grond toe, alsof ze niet wist wat ze moest zeggen nu. "Ik heb je zien sterven'' kwam er toen opeens los. Oh. Dus dat was hetgeen dat haar dwars zat. Wolfstar knikte. Hij was inderdaad dood geweest. "Dat klopt, ik was dood." beaamde hij toen. Hij dacht even na. Hoe ging hij dit uitleggen? "Ik was even dood, je weet dat als katten dood gaan dat ze naar StarClan gaan toch? Daar was ik, heel eventjes maar." legde hij toen uit. "In StarClan heb je geen pijn meer en mijn tijd in StarClan gaf mij de kans om weer te helen, om beter te worden." het klonk zo makkelijk nu, maar zijn StarClan bezoek was alles behalve fijn geweest. "StarClan is een hele mooie plek, uitgestrekte velden om over te rennen en overal is prooi." dat was ook de waarheid. Hij ging niet vertellen over de nare dingen die hij daar gehoord had, die waren voor hem geweest. Storkpaw mocht best weten dat StarClan een fijne plek was, voor haar moest dat het ook altijd zijn. Maar voor Wolfstar, was StarClan een hele nare plek om te komen. Tot nu toe was elk bezoek aan de doden eentje geweest die hij zo snel mogelijk wou vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
Sorry but the kids aren't alright DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 20:24

Storkpaw  It's all good girl

Hij draaide er niet om heen, maakte er geen zachtaardig verhaaltje van zoals de Queens deden om de waarheid te verbergen. Hij was dood, maar enkel voor even. Blijkbaar zag hij dit als een goed moment voor een les over Starclan, want hij vertelde verder. Storkpaw vroeg zich opeens erg af hoe weinig er nu gebeurde dat hij tijd had om haar dit te vertellen. Hij vertelde een prachtig verhaal over hoe mooi het daar was, maar het was niet zo dat het haar meteen tevreden stelde. Dus je leven hier moest je een clan beschermen en je leven ervoor geven en dan kwam je daar waar iedereen in vrede leefde? Het voelde niet alsof dat kon kloppen. Dat waren enkel wel de verhalen die ze kende en die Wolfstar nog even benadrukte, al sprak hij meer over de pracht. Hier hadden ze ook velden en al waren ze niet uitgestrekt, hier had ze haar vrienden. "Maar waarom mocht jij wel terugkomen?''vroeg ze aan hem, ze wenste een antwoord op een misschien onmogelijke vraag. Het simpele antwoord was dat hij negen levens had gekregen, maar ze aasde op iets anders.
Elfje
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Sorry but the kids aren't alright Frkp8xW
Kiki
326
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Sorry but the kids aren't alright   Sorry but the kids aren't alright Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 21:16


Storkpaw stelde lastige vragen. Hij snapte dat het een schokkend concept was voor de poes. Waarom ging de een maar één keer dood en kreeg de ander negen levens. Dat was niet eerlijk toch? Dat vond hij ook. "Dat komt omdat ik negen levens heb gekregen van allemaal katten in StarClan," probeerde hij toen uit te leggen. "Omdat ik WindClan moet leiden krijg ik van hun extra kracht en bescherming die mij helpen om katten te kunnen beschermen die het nodig hebben." dit leven had hij gegeven voor Amberstorm. Een vergooid leven, in the long run. Hij wist niet zeker of hij het weer gedaan had als hij van te voren wist wat er met Gorsekit gebeurd was. Een rilling trok over zijn rug terwijl hij zijn ogen weer op Storkpaw vestigde. "Misschien wordt jij ooit leider van WindClan, Storkpaw. Dan krijg jij ook negen levens die je mag gebruiken om je clan te beschermen. Het is de grootste eer die er is." 'en de langste lijdensweg.' voegde hij er in gedachte aan toe. Wolfstar hoopte dat de apprentice het zo een beetje snapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry but the kids aren't alright
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: