Border lined



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Border lined

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daintywhiff
Member
Border lined Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 21:11

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Het was twee ochtenden geleden dat het vuur was uitgebroken. Iedereen had gehoord dat Wolfstar een leven verloren was en dat zag je aan hem. Niet aan zijn goede mentale gezondheid kuch, maar aan de snorharen en de verschroeide haren. Haar blik verschoof van de roze horizon naar het beeld dat ze net beschreven had. Haar kinderen waren in het kamp aan het spelen, net zoals de meeste andere kittens. Ze schraapte haar keel na een formeel knikje. "Hoe is het met je kittens Wolfstar?", miauwde ze vriendelijk. Toen ze wat gepiep hoorde werd haar blik echter terug getrokken naar het speeltafereel. Ze was geen bezorgde moeder, misschien zelfs een beetje te los. Ze leerde haar kinderen dat stout zijn wel eens kon, want anders was het leven ook alleen maar saai. Ze mochten enkel geen dingen doen die de regels verbraken of spelen met tanden en klauwen.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Border lined 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Border lined Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 21:55

Hij maakte zijn eerste rondjes weer rustig door het kamp. Een bijkomend voordeel van zijn StarClan levens was dat hij iets gemakkelijker herstelde dan de normale kat die doorgemaakt had wat hij had doorstaan. Een gewone kat had dat namelijk niet overleeft. Zijn nieuwe leven zorgde ervoor dat hij weer nieuwe dingen had om in perspectief te zetten, maar dat was voor later. Voor nu was hij met grote tevredenheid aan het kijken naar de spelende kittens in het kamp. Zijn eigen kittens zat er er tussen. "Hoe is het met je kittens Wolfstar?" werd er toen gevraagd, hij was zo in het schouwspel opgegaan dat hij Daintywhiff niet gezien had. Hij deed zijn best zijn gezicht niet te laten vertrekken bij het zien van de poes, er zaten nog een hoop nare herinneringen gekoppeld aan haar. En hij wist nog steeds niet zeker hoeveel ze daadwerkelijk vergeten was. "Het gaat goed met ze, ze groeien hard." hij zuchtte kort. "Soms wou ik dat ze voor altijd klein konden blijven en ik ze in het kamp kon houden, dat ik ze altijd kan beschermen van de gevaren die er buiten het kamp zijn." hij wist zelf ook wel dat dat onbegonnen werk was. "Maar ze zullen goede warriors worden." zei hij toen. "Hoe is het met jouw nieuwe kroost dan? Beetje speels?" merkte hij zo casual mogelijk op.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Border lined Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 22:14

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Een grijnsje stond op haar gezicht toen hij over zijn kroost sprak. Ze knikte traag. "Met mijn kroost gaat het goed, ze groeien inderdaad te hard...", miauwde ze zachtjes, haar gouden blik weer op hem richtend. Hij was eigenlijk een grote kater. Buiten het feit dat ze hem bevochten had toen bij die ceremonie was ze nooit dichtbij hem geweest. Ze had het hem ook nog niet verteld. Dat ze zowat alle herinneringen terug had, het had even geduurd. Misschien moest ze het hem wel vertellen... puur omdat hij de leider was. Ze richtte haar blik weer op hun kinderen. "Het... spijt me Wolfstar... voor het verleden. Ik weet niet goed wanneer alle herinneringen weer op een rijtje stonden, maar ik heb ze terug en ik wil..." Ze onderbrak haarzelf even om naar hem te kijken. "... zeggen dat ik me schaam voor wat ik gedaan heb." Ook in haar stem zat een zuchtende ondertoon. Het waren haar herinneringen, maar ze voelde zich zo anders, alsof dat niet helemaal haar verleden was. Shadefeather wist het fijne hier niet van, dus ze was altijd overtuigd geweest dat ze een goed verleden had, een loyaal verleden. Daintywhiff voelde zich rood worden. Ze zou waarschijnlijk nooit een goede, loyale warrior kunnen worden in de ogen van velen, alleen die van Shadefeather.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Border lined 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Border lined Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 22:24

Dainty vertelde dat ook haar kittens groot werden. Dat ze te hard groeiden. Het was altijd zo met kinderen. Alsof je twee keer knipperde en ze al warrior aan het worden waren. Daarna draaide het gesprek. De toon, de houding. Alles was ineens anders. Daintywhiff bood haar verontschuldigingen aan voor het verleden. Haar herinneringen waren terug gekomen, iets dat hij niet verwacht had. Wolfstars houding verstijfde iets. Dat betekende dat..

Hij trok een grote glimlach naar een groepje voorbij komende warriors, die waarschijnlijk er op uit gingen om te jagen of te patrouilleren. "Één misstap Daintywhiff. Dat is genoeg," sprak de kater op een serieuze toon terwijl hij zijn glimlach ophield voor de rest van de clan, zodat ze geen argwaan zouden hebben over de inhoud van het gesprek. "Ik ben niet vergeten wat je bij Shatteredice hebt gedaan, ze mag dan wel verbannen en een verrader zijn, maar ik weet waar je toe in staat bent." rondde hij het gesprek af. "Ik accepteer je verontschuldiging, maar ik vergeet niet. Laat zien dat je je leven gebeterd hebt en je mag blijven, maak een misstap en je ligt er uit." Hij had Stallion hard gevonden voor het verbannen van Shatteredice, maar nu hij in zijn schoenen stond snapte hij dat het handelen voor het geheel van de clan soms moeilijke beslissingen maken was. De glimlach trok van zijn gezicht en zijn blik ontmoette die van Daintywhiff. Hij was heel serieus over zijn zaken.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Border lined Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 22:40

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Haar vacht rees boos en verontwaardigd omhoog. Haar staart die ze rond haar pootjes had gewikkeld stond dik terwijl er rillingen waren, tintelingen in haar nek. Ze glimlachte naar het groepje warriors dat hen kant op keek en beval haar vacht te gaan liggen. Alleen haar nekharen stonden nog overeind. Zijn woorden waren dreigend. Ze hield haar glimlach op haar lippen geplakt toen een van haar kittens even haar kant op keek. Dat deden ze wel vaker, om te zeggen van: kijk mama heb je dit gezien? Dat was ze nu een moeder, niet meer de kattin die... Ze maakte haar gedachte niet af sinds de beelden al voor haar ogen flitsten. De kattin die van haar dromen nachtmerries had gemaakt tot ze kon plaatsen wat er gebeurd was. Daintywhiff had onbewust haar ogen op haar teentjes gericht toen hij haar de preek had. Nu voelde hij zijn ogen brandden in haar omhoog geschoten nekvacht. Ze keek op naar hem. "Ik had niets anders verwacht Wolfstar." De rest van haar zin en haar gedachten bleven wat in het midden hangen. Moest ze boos zijn of verdrietig, om het feit dat het altijd zo ging zijn. Nooit goed genoeg? Bij elke seconde dat ze langer in zijn gouden ogen keek, leek de temperatuur hoger te worden en de spanning groter. Daintywhiff boog uiteindelijk haar kop. Ze keek nu naar het hartvormige vlekje op zijn borstkas. Het warm, kloppende hart dat erachter lag. "Hebben we niet allemaal iets gedaan waar we spijt van hebben? Ik was een andere kat, ik heb een leven geleefd waar ik gestorven ben." Haar toon klonk op het begin bitter, maar daarna werd het neutraler. Klonk dit bekend in zijn oren? Sterven en weer leven? Ze bedoelde het alleszins precies zoals ze impliceerde.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Border lined 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Border lined Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 22:54


De poes reageerde geagiteerd op zijn opmerkingen, zoals hij verwacht had. Hij moest nu een duidelijk beleid neerzetten want anders had hij binnen de kortste keren een circus als clan. Daintywhiff vertelde dat ze niet anders verwacht had. Hij knikte. Daarna begon ze over dingen waar ze allemaal spijt van hadden. Een ander leven dat ze geleefd hij. Weer knikte hij. "Ik snap waar je vandaan komt," zei hij tegen haar. "Elke keer als ik terug gestuurd word uit StarClan lijkt het alsof ik weer een nieuw leven begin. Ik veroordeel je verder ook niet meer om je daden Daintywhiff, als ik dat had moeten doen dan.. ja." ze wist zelf ook wel wat voor straf daar op stond. "We maken allemaal fouten en ik vind dat we allemaal de kans moeten krijgen om die fouten recht te zetten. Dit is die kans." hij had zelf zo'n kans gehad toen StarClan hem leider maakte ondanks dat.. het ongeluk gebeurd was. "Ik wil je alleen op het hart drukken om na te denken over hoe je die kans gebruikt. Je hebt een leuk gezinnetje opgebouwd nu, een leuke mate, lieve kittens. Vergooi ze alsjeblieft niet voor zaken uit het verleden." drukte hij haar toen op het hart. Het was iets dat hij zelf had moeten horen, een hele tijd terug. Het was nu te laat. Maar voor Daintywhiff nog niet.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Border lined Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:05

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Zijn woorden waren wijs. Ergens raakte het haar wel. Ze had het inderdaad leuk met Shadefeather en nu de kits erbij, focussen op het verleden had geen zin meer. Daintywhiff voelde wel dat ze iets mistte. Was het de honger naar macht of de kick van het slechte pad kiezen? Ze wist het niet, maar haar spelende kinderen en de woorden die uit Wolfstars mond kwamen riepen naar haar dat ze het niet moest doen. Ze kon haar genot ergens anders uit halen. Daintywhiff knikte en trok haar schouders op. Haar nekhaar was gaan liggen. "Wat we niet allemaal doen voor geliefden.", miauwde ze. Haar woordkeuze bleef mysterieus. "Ik denk dat ik over een moon de Nursery uit ga en mijn warrior taken opneem. Ze eten dan vast voedsel en Shadefeather is beter in opvoeden dan ik." De ranke kattin pauzeerde een paar seconden. "Zou de rest dat raar vinden? De andere moederpoezen bedoel ik? Het is nogal ongewoon om dat te doen..." Zou hij het niet raar vinden? Rabbitcharm? Ze wist hoeveel de kattin ook een gezin wilde.
MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Border lined 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
Border lined Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 23:24

Ze bleef in raadsels praten en bijna dacht de kater dat ze het wist. Maar dat kon niet. De enige die wisten wat hij gedaan had waren.. Briarbell en Gorsepaw. Niemand anders wist wat er gebeurd was. Briarbell was al een tijdje stil geweest, sinds ze zijn keel doorgebeten had hadden ze niet meer gesproken. Hij zocht verder niet veel meer achter de woorden van Daintywhiff en toen ging ze ook snel verder met het gesprek. Dat ze binnenkort haar warrior taken weer op wou pakken als de kittens vast gingen eten. Hij knikte. "Dat snap ik wel, de nursery kan een saaie plek zijn als je graag bezig bent." zei hij toen tegen haar. "Als jullie het goed afwisselen vind ik het prima, ik zou me niet teveel aantrekken van wat andere moederkatten vinden. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier." merkte hij toen kalm op. Zijn staat tikte rustig tegen de grond terwijl zijn ogen rond het kamp gingen. "Dus Shadefeather is wel een goede vader voor zijn kittens?" grijnsde hij toen. Hij probeerde zelf ook het beste te doen, maar dit was zijn eerste nestje en alles was nog nieuw en anders.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Border lined Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 0:19

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Daintywhiff knikte bij zijn woorden. Afwisselen... ja dat was ze wel van plan. Ze ging haar kroost niet ineens achterlaten, maar ze was gewoon niet goed in situaties goed te oordelen. Ze ontplofte erg snel, zeker als ze al twee uur geklaag en gejengel aan haar oren had gehad. Bij zijn vraag greens ze terug. Haar gouden ogen gleden af naar de warriors den en dan naar Ploverkit en Spiderkit, twee katertjes die het meeste op hem leken. "Ja, Shadefeather heeft een geboren natuurtalent voor dit. Hij is geweldig met hen, geduldig en hij weet precies wat hij moet zeggen en doen." Anders dan zij zelf, ze gebruikte alle woorden nog rond haar kittens en ze was niet altijd even lief. Soms stak ze haar poot uit om ze te zien struikelen. Ze wist niet goed waarom ze het deed, het deed hun geen pijn, maar ze moest daar wel om giechelen. Achteraf had ze zich best wel schuldig gevoeld en ze had het niet tegen Shadefeather verteld. Was ze een slechte moeder hierdoor? Of gewoon... een onhandige moeder die niet wist wat ze deed.
MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Border lined 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Border lined   Border lined Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Border lined
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: