Dancing in the moonlight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dancing in the moonlight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Dancing in the moonlight Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 21:42

SKY ABOVE MEEARTH BELOW ME FIRE WITHIN ME.
Haar poten raakte het koude vloer aan die uitliep in een donkere tunnel. Haar vacht stond lichtelijk overeind. Ze voelde de koude bries over haar wangen heen glijden als een zachte streling. Ze had al weken lang niet meer dit gevoel gehad.. de wanden die om haar heen lagen, waren voor haar altijd een gevoel van bescherming geweest. De openvelden, waar de meeste Windclanners van hielden, gaven haar nooit die even fijne gevoel als wanneer ze in de tunnels liep. Daar was ze veilig, daar wist ze elke stap uit haar hoofd. Het waren haar creaties, haar levenswerk. Helaas was dat niet meer mogelijk voor haar. Ze was nu al een tijd in Riverclan. Een plek dat ooit haar vijand was maar nu haar familie. Haar oude thuis waar ze altijd geleefd had, leek nu ineens veranderd te zijn in de vijand. In haar brein moest ze nog verwerken dat dit niet allemaal aan Windclan zelf had gelegen maar enkel aan een aantal katten die daar leefde. Katten die geen recht meer hadden om hier op aarde rond te lopen. Een aantal dagen waren verstreken nadat ze Crystalstar gesproken had en ze samen met haar Windclan had zien brandde. Het had een raar gevoel van tevredenheid gegeven, ondanks ze ook erg ongerust was geweest over haar kinderen. Gelukkig, zover ze had kunnen zien vanaf de grens, had ze haar eigen kroost niet in de buurt gezien van de vlammen. Ze had echter nog wel wat anders gezien. Iets wat haar nog meer voldoening gegeven had.. iets waarvan haar lichaam op een rare manier van trilde. Het was een fijn gevoel.. en ze wou er meer van. Ze wou dat hij ging leidde, net zoals zij dat gedaan had. Haar staart sloeg een enkele keer van links naar rechts tot ze uiteindelijk de tunnel betrad. Het was nauw en niet gemaakt van aarde. Nee, de randen en plafond waren van steen. Ijs koude steen. Precies het gevoel die ze in haar hart voelde. Ze wist niet waarom ze hier was. Haar poten hadden haar er gewoon naar toe geleid. Misschien met de kleine beetje hoop toch weer met Starclan te spreken. Om met haar zoontje te spreken.. Om misschien een goedkeuring te krijgen van alles wat er in haar hoofd rondspookte. Ze wist het niet. Alles was een grote chaos nu in haar kop. Er was zoveel emoties geweest dat haar hersens kraakte van vermoeidheid. Ze moest bijkomen, alles verwerken, maar nee. Ze ging door, en ze zou door blijven gaan tot ze haar gerechtigheid gehaald had. De she-cat kwam in de open ruimte te terecht. Ze was hier al een keer eerder geweest. Samen met Oceanstar en met Stallionheart. Een bitterzoete herinnering had ze dus aan deze plek. Haar blauwe oog gleed langs de muren heen die zachtjes glansde als spekgladde ijs. In het midden was de moonstone te vinden. Het gene waarvoor ze dus eigenlijk gekomen was. Shatteredice hield haar adem in toen ze er heel voorzichtig op af stapte. Ze was er nooit zo dichtbij geweest.. wat als Starclan boos werd dat ze dit probeerde? Nee.. dat kon niet. Er was nergens beschreven dat ze niet hier mocht komen. Om het te proberen..

De gesproette flame-point deed haar oogje dicht toen ze uiteindelijk heel zachtjes en voorzichtig naar voren leunde met haar snoetje. Ze moest zich zo uitrekken dat ze bijna op haar teentjes stond toen haar neus de grote glimmende rots aanraakte.. het was koud, trok direct haar spieren in maar naast dat gebeurde er dus helemaal

niks.

[closed] - Rabbitcharm
MONTY


Dancing in the moonlight Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Dancing in the moonlight Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimedo 25 feb 2021 - 18:31

Dancing in the moonlight Rabbit10


De geur van een riverclanner op hun territorium liet al genoeg alarmbellen rinkelen, maar de geur van haar? Dat zou iedereen opzetten tot een heksenjacht. De regenwolken hingen dik aan de hemel en Rabbitcharm vroeg zich af of ze daarom hier was, of dat geluk haar kennelijk op de hielen volgde. Hoe dan ook, het zou niet alleen geluk zijn dat haar op de hielen volgde. Haar kleine gestalte stak niet af tegen het hoge gras, leek haar eerder op te slokken terwijl ze de geknakte sprieten volgde. Ze was een tunneller geweest net als haar, daar werkten ze soms samen, maar daar bleef het bij.. Hun levens waren anders, en het moment dat zij zich over Wolfheart begon te ontfermen wilde Rabbit ook niets meer zijn dan vreemden. Nu was het anders, nu leek dat alles anders. Nu wist ze wat hij had gedaan tegen haar kind, nu vroeg ze zich af waarom ze werkelijk Windclan had verlaten. Misschien dat ze haar daarom ook bleef volgen, terwijl ze zich normaal niet zo om oud conflict bekommerde. Toen het spoor haar recht naar de mothermouth leidde twijfelde ze slechts één ademhaling. Maar de sterren hadden haar nooit iets goed gedaan, en ze betwijfelde of ze zich überhaupt wel om de wereld bekommerden. Dus stapte ze naar binnen op de heilige grond. Zweten als een slet in een kerk deed ze juist niet, eigenlijk was er alleen een bepaalde bitterheid waarmee ze zich door het tunnelsysteem navigeerde. Totdat ze daar was, net op tijd om de poes haar neus van de steen te zien verwijderen. Een zacht, niet onvriendelijk lachje ontsnapte haar. "Oh joh, de sterren praten niet met gepeupel zoals wij, hoor," haar houding was niet vijandig, maar ondanks haar ontsnappen schijn was ze paraat om te rennen wanneer het nodig was. Haar ogen waren gefixeerd op de steen, ergens... Teleurgesteld. Het was gewoon een steen, niets meer dan dat. Was dit wat haar partner zijn levens had gegeven? "Dag, Shatterdice," haar stem was zacht en toen ze de ander aankeek, stonden er vraagtekens in haar ogen. Waarom was ze hier? Waarom waagde ze zich zo over Windclan terrein? 


Dancing in the moonlight Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Dancing in the moonlight Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimema 1 maa 2021 - 19:11

SKY ABOVE MEEARTH BELOW ME FIRE WITHIN ME.
Wat had ze verwacht? Dat ze zomaar in de velden van Starclan stond zoals de leaders en medicine cats dat hadden gedaan? Waar ex-partner zijn levens vandaan had gehaald, waar Wolfheart zijn levens ook had gekregen. Dat hij die ooit ontvangen had.. ze kon het niet begrijpen. Na wat hij gedaan had, had hij nooit meer recht om iets moois in zijn leven. Haar kindje was daar, en hij, hij liep rond als een vrije man met bloed van een kind op zijn nagels gekleefd. Hij leefde veder, alsof er niks gebeurd was.. en zij, zij lag elke nacht altijd nog wakker. Waarom had zij geen recht om met hen te spreken en andere die het kennelijk net verdiende.. wel. Haar hoop zakte als diep als de onbekende wateren van Riverclan. Ze voelde zich koud, als steen, net als de moonstone zelf. Ze kneep haar oogje dicht, terwijl ze nog een seconde probeerde de zwarte inktvlek voor haar ogen weg te krijgen en te vervangen door de sterrenvelden.. maar wederom, gebeurde er niks. Enkel een stem was plots te horen, maar deze was afkomstig van een levend organisme en niet van iemand die woonde in de sterren. Ze schrok echter wel. Shatteredice had totaal niet doorgehad dat ze niet alleen was geweest. Haar hart stopte letterlijk een seconde met kloppen toen ze verschrikt opdraaide en in twee bekende ogen keek. Haar adem die ze ingehouden had, liet ze nu door haar op elkaar geperste lippen door. ''Rabbitcharm..'' Sprak ze bijna zwijgend haar naam uit. Haar oortjes bewogen alert. ''S-sorry voor mijn reactie. Ik, ik had geen gezelschap verwacht.'' Ze keek eventjes naar de ander en toen weer naar de glinsterende steen. ''Ik vraag me af.. waarom niet.. Hebben wij niet evenveel recht om met verloren familieleden en vrienden te spreken als de leaders en medicine cats?'' Vroeg ze stilletjes, antwoord gevend op de eerste reactie van Rabbit. Ze keek weer naar de gevlekte she-cat. Verdriet was te zien in haar oogje, al probeerde ze zich sterk te houden. Ze had in moons tijd niet meer met een oude clangenoot gesproken naast haar kroost dan. Ze hoopte maar.. dat Rabbit, samen met de rest, haar nu niet anders zouden behandelen. Immers was ze nog altijd de zorgzame, lieve Shatteredice. Enkel nu met een ander luchtje op. Ze keek dan ook de ander aan, zoekend naar de antwoorden die spookte in haar kop.
MONTY


Dancing in the moonlight Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Dancing in the moonlight Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 22:15

Dancing in the moonlight Rabbit10
De schrik in de ogen van de ander werd kort in haar blik weerspiegeld als angst. Heel kort maar, en hopelijk niet zichtbaar voor de ander. Shatteredice kon vechten als een Riverclanner en windclanner, en Rabbitcharm... Rabbitcharm was gewoon Rabbitcharm, een kleine tunneler. De poes slikte forceerde het beeld van Nightpool op haar netvlies. Dat was niet iets wat een kleine tunneler in zich had, nee, en dat was iets dat zij zelf had gedaan. Een zweem van een glimlach trok over haar lippen bij het excuus van de ander, ergens was ze argwanen door de vriendelijkheid van de ander. Haar blik vestigde ze op de koude steen en een tijd lang was ze stil. "Omdat het Starclan niets uit maakt wat er hier gebeurd," sprak ze bitter, een diepgewortelde pijn verwoven in haar woorden. Ook toen ze huilend in de velden had gelegen als Rabbitpaw, smekend voor de kleinste dingen, hadden ze zwijgend toegekeken. Nu mochten ze zwijgend toekijken hoe ze haar leven zelf een richting gaf. "Shatteredice..." haar blik vond die van de ander, iets van verwarring daar in te vinden. De vroegere tuneller leek haast iets te zoeken, te smeken voor iets. Rabbitcharm slikte. "Waarom ben je hier..?" iedereen zou je bloed kunnen proeven, dat weet je toch?


Dancing in the moonlight Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Dancing in the moonlight Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimedi 6 apr 2021 - 13:59

SKY ABOVE MEEARTH BELOW ME FIRE WITHIN ME.
Het was idiotic dat ze zich zo opstelde als daarnet bij Rabbitcharm. Ze was immers een overloper, een verraader in de ogen van Windclan. Maar toch kon ze niet het zelfde terug voelen bij de meeste. Ze haatte maar een handje vol wie er leefde in haar vorige clan en kon het niet over haar hart krijgen om de rest ook te behandelen als grofvuil. Helaas dachten haar ex clangenoten er anders over en ze schudde een beetje beschaamd haar kop toen de gevlekte she-cat antwoord gaf op haar vraag. Het was bitter en hard maar er zat een diepe kern van waarheid in. Ze knikte dan ook zachtjes en week haar blik weer naar de moonstone die bijna donker gekleurd was. Geen prachtige schittering die ze vaker had gezien toen ze hier aan de zijdes van leaders had bijgestaan. Ze keerde haar blik weer terug op Rabbitcharm toen zij nu de een vraag stelde aan haar. Ze drukte lichtjes haar oren in haar nek en moest een diepe tuig van het koude lucht in haar longen binnen krijgen. Wat moest ze zeggen? De waarheid? Het gene wat al weken in haar kop rondspookte? Ze geloofde niet dat de ander daar naar wou luisteren. Ze zou enkel een gevecht uitlokken als ze nu Rabbitcharm zou vertellen wat op haar schouders lag. Immers zou ze de leden van haar clan beschuldigen aan erge dingen.. en wie geloofde nou een 'verrader?' Ze slikte daarom ook. Haar voorpootjes schuivend over de kille ondergrond. ''Ik wil je het gerust uitleggen.. maar je moet een openmind kunnen houden..'' Mauwde ze. Bijtend op haar lip. Ze had dit alles binnengehouden, enkel Crystalstar en de overleden Pantherstar wisten hier een gedeelte van. Dat waren er niet veel dus. ''I-ik weet wat er gebeurd is. Wat er écht gebeurd is met Gorsepaw..'' Haar teentjes krulde op. ''Hij..'' Ze slikte. ''Hij's niet gesprongen. Hij is geduwd.'' Ze klemde kort haar kaken op elkaar. ''Hij is vermoord, en, en ik weet het want, want Starclan heeft het me laten zien.'' Ze richtte haar blik op de andere she-cat. Ze meende het. Volop. Ze was niet aan grappen. Het was namelijk niet gebruikelijk dat de sterren spraken met doodnormale warriors dus ze probeerde in haar blik te laten zien aan Rabbit dat ze niet loog. Dat het echt was. ''Het laatste wat ik gezien heb van me kindje is dat hij tot zijn dood is gestort omdat iemand mij raken wou- en, ik- ik moet weten als hij pijn geleid heeft. Crystalstar heeft hem gesproken, ze vertelde dat hij gelukkig is in de velden in de hemel maar.. maar ik krijg het beeld niet van me netvlies af. Ik moet hem spreken, ik moet hem zelf met me eigen ogen zien dat hij vrede heeft, dat hij gelukkig is en geen pijn heeft. Als ik aan hem denk, dan kan ik alleen zien hoe hij voor zijn leven vecht. Ik wil me kindje zien, hem een laatste keer vasthouden en vertellen dat ik van hem hou en dat ik er voor ga zorgen dat die- die hond nooit meer iemand anders pijn zal doen. Dat hij er niet mee wegkomt.'' Ze wist wie het was. Maar ze kreeg zijn naam niet over haar lippen. Ze had geen bewijs voor de rest en ze zou niet hardop beschuldigen voor ze het zeker wist maar als die dag ooit zou komen.. dan zou ze de wereld laten zien wat voorn monster hij werkelijk was. De laatste woorden die ze hardop zei had ze nooit verwacht ooit uit te spreken, immers stond ze bekend als de meest lieve en vredige she-cat van het woud. Dat ze nog geen mug kwaad kon doen. Maar oh.. oh ze snakte er naar. ''Ik wil wraak Rabbitcharm.'' Verdriet keerde om naar woede. Haar wraak zou bitterzoet zijn. Haar neusje trilde van de ademhalingen die ze eruit liet komen van opgekropte woede en verdriet.

MONTY


Dancing in the moonlight Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Dancing in the moonlight Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimewo 19 mei 2021 - 23:41

Dancing in the moonlight Rabbit10


Haar woorden staken. Ieder als kleine ijspegels recht in haar kleine hartjes. Haar blik hield ze echter neutraal terwijl ze de ander haar woord liet doen. En het liefst had ze haar de hele tijd aangekeken, had ze alle emoties geforceerd die ze moest forceren. Maar uiteindelijk keek ze toch weg, en vroeg zich af waarom ze hem nog in bescherming zou nemen. Omdat ze van hem hield? Was dat genoeg? Het idee dat hij stierf deed haar niet zeer veel, immers zou hij toch nog terug komen. Maar wat als hij echt weg zou zijn? Kon ze zichzelf wijs maken dat ze niet alles af liet hangen van die drie woorden die hij haar soms toesprak? Oh, ze hadden zo gelukkig kunnen zijn. Maar ze had het van drie katten gehoord, inclusief hemzelf. Hij was een moordenaar, een kindermoordenaar. Haar nagels zakten in de grond. Zij was niet zo. Wat haar was overkomen was anders, was haar goedrecht. En wat Wolfstar zou overkomen? Ze zou willen dat ze zich kon vinden in de woorden van Shatteredheart, maar in werkelijk waren de emoties die het bij haar opriep om een andere reden. Een zure, humorloze gedachte zweefde haar rond: op z'n minst kon hij nooit haar kind ontnemen.

Een ongemeende glimlach sierde haar lippen. Zo vol van woede, van haat. En voor wie anders dan de enige kat waar ze ooit daadwerkelijk zoveel van had gehouden? Rabbitcharm draaide zich om en stapte wat naar voren, al was nog één oor nauwlettend op de ander gericht. Zonder iets te zeggen stapte ze verder, keek naar wat er voor haar lag. De moonstone, de steen was even onbewogen en koud als de sterren boven hun hoofd: even levenloos. Ze kon haar eigen reflectie erin zien, welke ze zachtjes streelde met haar pootje. Ergens was er nog iets in haar dat geloofde dat er iets zou gebeuren, dat de sterren misschien naar haar zouden kijken. Al was het enkel om kwaad te zijn, om haar te straffen. Allicht was dat beter dan het stilzwijgen, het compleet negeren van katten zoals zij. Ze waren immers echt, oh, ze had zelf gezien hoe Wolfstar stopte met ademhalen en daarna herrees uit het vuur. Dat maakte het nog erger; ze wist dat ze bestonden, net als dat ze wist dat ze niet om haar gaven. Dat werd enkel bevestigd toen ze de koude steen aanraakte en er niets gebeurde. Geen ander gevoel, geen sterren in haar ogen, en zeker geen extra levens. Even was ze stil, waarna ze over haar schouder terug keek naar haar gesprekspartner. In het vale licht van de maan kon ze zien waarom Wolfstar zich graag naast haar had neergelegd. "En je dacht dat de sterren je daarbij zouden helpen?" klonk haar zachte, zoete stem met een vluchtige glimlach. Ondanks haar kloppende hart stapte ze dichterbij, keek haar aan in diens blauwe oog. "...Shatteredheart... Wat is er gebeurd? Met jou... En met jou en Wolfstar?"
 


Dancing in the moonlight Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Dancing in the moonlight Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Dancing in the moonlight   Dancing in the moonlight Icon_minitimewo 26 mei 2021 - 10:57

SKY ABOVE MEEARTH BELOW ME FIRE WITHIN ME.
Na haar stroom van woorden keek ze Rabbitcharm niet meer aan. Het waren woorden die nooit eerder gesproken waren en ze betwijfelde als iemand haar daar ooit in ging geloven naast Crystalstar en Pantherstar. Ze kon alleen nog maar haat terug vinden in de blikken van de Windclanners waar ze moons en moons lang aan hun zijde had gewerkt. Ze dachten allemaal dat ze een verrader was. Dat ze vrijwillig naar Riverclan was gegaan. Maar niks was daarvan waar. Ze was verjaagd door haar eigen clan. Verbannen door de vader van haar kinderen terwijl ze huilde van pijn. Niemand die ooit maar een keer uit haar kant gekeken had. Waarom ze zo plots zo achteruit gegaan was. Waarom ze altijd zo bang was om alleen te zijn buiten de medicine cat den. Waarom ze haar oog verloren had en getekend was met littekens. Vermagerd tot ze niks meer was dan een lopende skelet. Niemand had daar over na gedacht. Iedereen keek weg, keken de andere kant op. Enkel Riverclan had het gezien. Enkel hun vijand die hun ogen opende en zag in wat voorn ernstige situatie ze gezeten had. Rabbitcharm was in de tussentijd dichterbij gekomen. Stond voor de moonstone waar zijzelf nog een paar minuten geleden ook zo hoopvol had gestaan. Een laatste wazige streep van de maan verlichtte de twee she-cats. Ze kreeg de vraag als ze dacht dat Starclan haar hiermee ging helpen. Ze wist het antwoord al. Het was een dikke vette nee. Ze stond hier alleen voor. Maar voor hulp was ze hier niet gekomen. Ze was hier voor haar zoon. Voor Gorsepaw.. Maar Gorsepaw was niet gekomen. Niemand van de sterren was gekomen naar haar. ''Nee..'' Gaf ze eerlijk toe. ''Ik zal altijd in Starclan geloven en ik zal ze altijd aanbidden.. maar voor hulp? Nee.. Dit- dit probleem zal ik zelf oplossen. Ik heb daar geen negen levens voor nodig, geen sterren krijgers aan mijn zijde. Ik wil wraak en ik zal het halen. Enkel ik en ik alleen zal hem laten boeten.'' Sprak ze. Haar stem was een stuk zelfverzekerder geworden. Haar rug rekte zich en haar klauwen prikte uit haar hulzen. Ze was geen vechter, was absoluut geen moordenaar.. maar Wolfheart's leven was van haar. Hij had er een van haar afgenomen en ze zal die gunst teruggeven. Toen sprak Rabbitcharm opnieuw en dit keer zakte haar oren direct in haar nek. Ze vroeg specifiek om Wolf. Dat gaf haar een naar gevoel in de maag. Was het toeval of wist Rabbitcharm meer dan dat ze voordeed? Ze had ook gevraagd wat er was gebeurd met haar maar wou de Windclanner daar echt antwoord op? ''Wat wil je precies weten Rabbitcharm?'' Vroeg ze terug. Ze wou best haar boekje openleggen voor de ander maar dan moest ze specifieker zijn. Er waren veel, heel veel dingen gebeurd. Rabbitcharm was nog een stap naar haar toe gekomen. Ze voelde haar gezicht automatisch wegdraaien van waar haar missende oog zat. De zoete geur die de she-cat droeg drong in haar neus en haar warme adem streelde vanaf hier heel licht over haar snorharen heen. In deze koude cave voelde ze zich door Rabbitcharm die zo vlakbij zat nu een beetje opwarmen.

MONTY


Dancing in the moonlight Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dancing in the moonlight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: