Her



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Her

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadefeather
Member
Her VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 14:44


Het kon het nog herinneren als de dag van gister, de geboorte van zijn kleine kindjes. Zijn babies. Natuurlijk was het nog niet zo heel lang geleden gebeurt, maar ze groeide nu al veel te snel op vond hij. Ze waren zo schattig. Het maakte Shadefeather niet meer uit dat hij niet de hele dag buiten was, zijn poten jeukten nu meer om bij zijn kindjes te zijn dan buiten rond te rennen. Grappig hoe dat veranderd als je vader wordt, dacht hij geamuseerd. Nu was hij echter wel buiten, maar niet per se om te jagen. Hij had de kittens achtergelaten bij de andere Queens - en ze op het hart gedrukt wat er allemaal wel en niet gedaan mocht worden - en had Daintywhiff mee naar buiten genomen voor een wandelingetje. Hij wist dat de poes niet altijd even vrolijk werd van de hele dag in de Nursery zijn en sinds de kittens hadden ze nog niet echt één op één momenten gehad. Met een glimlach keek hij opzij naar zijn mate, waarna hij haar snorrend een kopje gaf.

Daintywhiff


Her Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Her Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 14:59

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . De poes wandelde met een gelaten uiterlijk het terrein in. Ze wist dat Shadefeather automatisch een route zou nemen rond de verwoesting van het vuur heen. Rook die de wind meebracht prikkelde nog altijd haar gehemelte. Daintywhiff rekte zich eens goed uit. De frisse vorstlucht trok aan haar korte witte haren. Hoewel het guur was, had dit nog nooit zo goed gevoeld. Een luid spinnend geluid kwam uit haar keel, ze gaf hem een kopje terug en een lik over zijn zwarte wang. "Aah...", zuchtte ze langzaam en genietend. Nog een moon en dan was ze weer vrij. Ze duwde haar klauwen in de aarde. Ze genoot van het gevoel dat door haar heen ging toen ze strepen door het zand trok. Daintywhiff duwde tegen de schouder van de slanke kat. "Eindelijk weer eens alleen." Ze bedoelde het niet fout natuurlijk, ze hield van hun kittens, maar ze waren er altijd en daar had ze soms het geduld niet voor.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Her 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Her VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 15:05


Hij glimlachte breed toen hij een lik over zijn wang kreeg en keek vol liefde naar de poes, die zichtbaar ontspande van de rust op de heide. Het was een drukke tijd geweest en zeker als je omringt was door kittens was het altijd even fijn om wat tijd voor jezelf te nemen. Dit gold voornamelijk voor zijn mate, en hij kende haar wat dat betreft goed. 'Eindelijk weer eens alleen,' miauwde ze met een duwtje tegen zijn schouder. Shade knikte. 'Zeker,' zuchtte hij zachtjes. 'Heb je het wel een beetje naar je zin bij de kittens?' Hij probeerde haar zo veel mogelijk af te wisselen, zeker omdat ze later wilden omruilen van plek. Maar voor nu was zij nog degene die het meeste bij ze was.


Her Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Her Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 15:17

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Het was best een gekke vraag. Om er een beetje over te kunnen nadenken begon ze met wandelen. Haar spieren rolden onder haar vel en vacht, het voelde goed. "Ik ben niet gemaakt voor een leven in de Nursery en ik denk dat ik veel meer van onze kittens kan genieten als ze... vijf moons ongeveer zijn." Ze was al snel tot de conclusie gekomen dat kleine babies niets voor haar waren, te fragiel, te afhankelijk. Ze wilde een beetje pit en power, zodat ze mee kon spelen. Een grijns sprong op haar gezicht. "Daarom maken wij een goed team hé!" Dat was ook zo! Zonder Shadefeather had ze maar een belabberde moeder geweest, maar nu had ieder van hun een andere kwaliteit die ze konden doorgeven aan het nest. Hij zorgde voor vriendelijkheid, zorgzaamheid en respect en zij zorgde voor pit, het voor jezelf opnemen en zelfredzaamheid.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Her 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Her VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 15:30


Shadefeather bleef aan haar zijde en keek haar van opzij aan, een zachte uitdrukking en lichte glimlach op zijn gelaat. 'Ik ben niet gemaakt voor een leven in de Nursery en ik denk dat ik veel meer van de kittens kan genieten als ze... vijf moons ongeveer zijn,' antwoordde ze op zijn vraag. Zo'n antwoord had hij al verwacht, dus glimlachte hij en knikte begrijpend. 'Daarom maken wij een goed team hé!' greens ze toen. Shade grinnikte en knikte. 'Zeker weten wel,' snorde hij. 'Ik wil te vol van mezelf zijn, maar.. Ik denk dat wij wel goede ouders zijn, zeker omdat we elkaar goed afwisselen,' miauwde hij knikkend.


Her Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Her Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 17:00

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . De ranke kattin knikte op zijn woorden. Hij was vol van zichzelf, maar dat mocht ook. Ze had het tegen Wolfstar al gezegd, hij was de perfecte partners voor haar kittens op te voeden. Daintywhiff bleef een tijdje stil toen ze zij aan zij een ommetje maakten. Ze gingen niet heel snel, ze voelde dat haar spieren best wel stijf waren na zo veel stil te zitten. Haar gouden ogen volgden een vogeltje dat tjirpend over hun hoofden vlogen. Het ging richting het Riverclan gebied. Haar ogen bleven wat hangen in de verte, terwijl ze zachtjes zuchtte. "Ik heb mijn herinneringen terug Shadefeather... Ik... Wil je het weten? Allemaal?", vroeg ze met een aarzelende toon in haar stem. Het was niet allemaal mooi en ze wou het beeld dat hij had niet verpestte. Wat als hij het uitmaakte en ... Ze mocht niet verder denken dan nodig was, maar hij verdiende de waarheid.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Her 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Her VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimema 18 jan 2021 - 15:28


In stile liepen ze verder over de heide. Shadefeather had een klein glimlachje rond zijn lippen en genoot van de lichte aanraking van Daintywhiffs vacht af en toe. Het was een stuk kouder aan het worden en hoewel Shadefeather er meestal helemaal niet van hield vond hij het nu niet erg om buiten te zijn. Dat vond hij immers nooit, maar tegenwoordig was hij toch liever bij zijn familie dan buiten. Ze hadden in een comfortabele stilte gelopen toen Daintywhiff zachtjes zuchtte. Hij richtte zijn ogen naar haar. 'Ik heb mijn herinneringen terug Shadefeather... Ik... Wil je het weten? Allemaal?' Ze klonk aarzelend en Shade moest ook even slikken. Haar herinneringen, daar hadden ze het al een hele lange tijd niet over gehad. Hij had er zelfs een hele lange tijd niet over nagedacht. Voor hem was ze zoals ze nu was, een lieve partner, een zorgzame moeder. Niet manipulatief of gemeen. De kater had dan ook vrij weinig persoonlijk meegemaakt van hoe ze hiervoor was, maar hij was wel degene die haar een tweede kans had gegevens. Zonder zelfs te weten wat er allemaal gebeurd was. Hij was eigenlijk wel een beetje bang om het te weten, dus bleef hij stil, onzekerheid in zijn blik.


Her Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
Her Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 23:05

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Ze trok haar kop wat weg en liet haar gouden ogen naar de horizon glijden. Ze wist dat hij na haar woorden anders naar haar zou kijken. De warme blik zal veranderen in steen, in woede. Ze hoorde de woorden van Wolfstar nog in haar kop galmen. "Ik wil je alleen op het hart drukken om na te denken over hoe je die kans gebruikt. Je hebt een leuk gezinnetje opgebouwd nu, een leuke mate, lieve kittens. Vergooi ze alsjeblieft niet voor zaken uit het verleden." Dit kwam niet echt uit het verleden dat Wolfstar bedoelde, maar toch ging ze dingen vergooien. Daintywhiff was geen mooie relatie geschonken. Ze bleef wandelen, gestaag, maar met geen doel. "Het is genoeg geweest Shadefeather." Een bittere nasmaak in haar mond. Haar mondhoek krulde een beetje omhoog toen ze naar hem opkeek, maar haar ogen stonden koud en boos. "Ik weet hoe je gaat reageren, dus ik doe het al voor jou...", begon ze met een sis. "Voor ik mijn geheugen verloren ben... ben ik vreemd gegaan. Blijkbaar. Ik ben er niet trots op, maar... je snapt waar dit naar toe gaat. Ik kan niet met volle zekerheid beloven dat de kittens wel van jou zijn." Haar gouden ogen vernauwde. De gure wind speelde met haar korte vacht. "Ik heb het ze al verteld. Ze geloven wat ze willen, maar straf hen niet af. Ik denk dat het gedaan is tussen ons, maar ik zou graag willen dat jij vanaf hun 3 moons in de Nursery trekt. Je bent nog altijd een betere vader." Ze liet haar adem er sissend uit. Haar tweede mondhoek krulde nu ook omhoog terwijl ze haar kop afwendde naar het landschap. Zij won... zij zal altijd winnen! Haar plan was compleet en iedereen was erin getrapt.

MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

Her 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Her VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Her   Her Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 13:39


Het was wel alsof hij had kunnen aanvoelen. Aan de ene kant had hij gewild dat ze niets gezegd had, maar hij was ook wel opgelucht dat het eruit was. Nu wist hij in ieder geval dat die tweede kans vergooid was. Dat het voor niets was geweest. De kater wilde haar niet aankijken. Hij kon haar niet aankijken. Hij voelde alsof hij gefaald had, zijn inschattingsvermogen had gefaald. Hij was te lief geweest, naar haar. Hij had geloofd in een leugen. En zijn kittens waren daar nu ook de dupe van. Kittens, wie misschien helemaal wel niet van hem waren. Maar van een ander. Woede borrelde in hem op maar hij dwong zichzelf te kalmeren. Ze was het niet waard. Ze was zijn emoties niet meer waard, zijn liefde of zijn woede. 'Ik zou sowieso al de Nursery intrekken,' mauwde hij, zijn stem koud als steen, zijn kaken op elkaar geklemd. 'Ik wil dat je bij ze uit de buurt blijft. Je bent het niet waard om hun moeder te zijn. Verrader.' Het laatste siste hij eruit, zijn gele ogen normaal zacht nu hard en doordringend, de hare doorborend. Hij was het zat. Nam zichzelf voor niet meer te geloven in haar leugens. Wat ze ook zou zeggen. De kater nam diep adem en zette zijn poten aan het werk. Hij ging terug naar het kamp en liet haar achter. Hij had haar achter moeten laten toen hij de kans had.


Her Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Her
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: