[Announcement?] Home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Announcement?] Home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
[Announcement?] Home BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimema 11 jan 2021 - 21:13


[Announcement?] Home D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Acornstar was weer aan het aansterken, eindelijk, en hoewel ze liever nog een paar dagen was gebleven, kon dat niet langer. Gisteren had ze iemand aan de grens gesproken, nadat enorme rookpluimen vanuit Windclan waren gekomen. De clan had het overleefd, maar het vrat haar op van binnen dat ze er niet bij was om steun te verlenen, aan haar eigen clan. De poes slikte, verscheurd tussen haar verantwoordelijkheden en een schuldgevoel dat als een steen in haar maag lag. Toch had ze de knoop doorgehakt; ze moest gaan. Daarom had ze met Acornstar overlegt en ook haar nieuwe leerlingen het verteld... Oh Pepper en Newt, haar meisjes, nu moesten ze opeens zonder haar. Het liefst had ze ze gewoon mee genomen, zodat ze voor altijd naast hen kon slapen. Maar dat zou alleen maar egoïstisch zijn, dit was misschien niet haar thuis, maar wel dat van hun. Routnose zuchtte en probeerde haar nervositeit te verbijten, waarna ze wat onhandig op de rots klom. Oh bah, het voelde helemaal niet goed om op de plaats van Acornstar en Settleddust te staan. Liever had ze het de leader laten doen ook, maar ze waren samen tot de conclusie gekomen dat ze het beter zelf kon doen. De Shadowclan leader was aan het genezen, maar had alle rust nodig die hij kon krijgen. "B-beste Shadowclan," het was niet de normale opening, maar zij was ook geen leader of deputy. Sterker nog, ze was niet eens van Shadowclan. Oh help. De meeste katten leken haar nog niet door te hebben, en dat was eigenlijk niet zo gek met haar zachte stem en kleine postuur. Ze schraapte haar keel om aandacht te krijgen en verhief haar stem een beetje om boven het geroezemoes uit te komen. "Zou ik jullie aandacht mogen?"ze ging staan en toen weer zitten, helemaal niet op haar gemak onder de aandacht die ze zelf vroeg. "Uhm, het goede nieuws is dat Acornstar beter aan het worden is. De medicatie die ik heb gegeven werkt, dus dat is fijn..." oké, hoofd er bij houden. "Het mindere nieuws is, nuja, z-zoals sommige misschien wel hebben gemerkt kwam er rook van Windclan gebied... Ik ben daar dan nodig, en zal terugkeren naar mijn eigen clan," er stond een sombere en vermoeide blik in haar ogen. Waarom moest alles mis gaan? Was dit haar straf? Maar waarom moesten andere katten er dan ook onder lijden..? "Waterpaw en ik hebben Newtpaw en Pepperpaw alles geleerd dat we konden, en ik heb geen twijfels dat ze geweldige medicine cats van Shadowclan zullen zijn." haar ogen vonden de twee meisjes en haar blik verzachtte wat. Ze was zo trots op ze. "Ik, ehm, ik wil jullie heel erg bedanken voor de gastvrijheid. En, ehm, dan zal ik nu naar huis gaan, bedankt voor jullie aandacht en tot de volgende gathering," ze gaf nog een knikje als om haar eigen woorden te bevestigen en sprong toen van de rots af. Het was tijd om naar huis te gaan


Dit speelt zich af voordat Twistedheart verdwijnt en Northernfaith sterft! Je bent welkom om Routnose uit te zwaaien of laatste vragen te stellen.


It is both a blessing and a curse
[Announcement?] Home B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[Announcement?] Home DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimema 11 jan 2021 - 21:36

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Natuurlijk zou Routnose terug willen nadat ze de brand had gezien op haar clanterritorium. Nu hij zelf dan ook aan de beterende hand was, was het meer dan normaal dat ze terug zou willen gaan. Hij kwam dan ook zijn den uit en luisterde naar haar woorden. Hij zou haar niet tegenhouden. Ze had tenslotte belooft dat als ze het echt nodig hadden ze haar altijd konden vragen en hij was ook van plan om haar daaraan te houden mocht het zo zijn. Ook al moest hij toegeven dat het misschien ook beter was om haar terug te geven nu. Ze konden niet onenigheid met Windclan er ook nog bij gebruiken op het moment. Hij stapte naar voren en keek de medicine cat aan nadat ze klaar was met spreken. Er was nog iets dat hij haar wilde zeggen. "Ik wil je bedanken voor alles dat je voor ons gedaan hebt, maar ik kan je niet laten gaan," Begon hij. Hij wist dat dit misschien een reactie kon opwekken van de poes en de rest van de clan, maar hij moest er zeker van zijn dat ze veilig was. "Of tenminste niet alleen. Twee warriors zullen ervoor zorgen dat je veilig bij het windclankamp komt. We kunnen tenslotte niet weten wat de brand heeft gedaan met Windclan's territorium en daarom wil ik je niet alleen sturen." Het was logisch vond hij zelf. Hij zou haar goed afleveren bij Windclan, zodat ze daar ook wisten dat ze goed behandelt was.


If you are strong, you'll find responsibility
[Announcement?] Home 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Announcement?] Home 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimema 11 jan 2021 - 21:50

Things my heart used to know
Pepperpaw wist wat ging komen. Routnose zou hen gaan verlaten en weer terug gaan naar Windclan, waar ze thuis hoorde. Dit hield echter niet de knoop in haar maag tegen, de zware steen van verdriet die in haar buik lag. De afgelopen tijd met Routnose, Waterpaw en Newtpaw.. Het was zo gezellig, het hoorde zo te zijn. Het was fijn om de trainen in de ambacht van medicine cat, met een groepje. Het was een veiligheid en geborgenheid die ze al in geen tijden niet gevoeld had. Met het vertrek van Routnose zou deze tijd tot een einde komen en een nieuw hoofdstuk aanbreken. Ondanks dat ze zeker wist dat ze klaar was voor dit hoofdstuk, zich gesterkt voelend door de training en de aanwezigheid van Newtpaw, zou ze het niet erg vinden als dit hoofdstuk nog een paar bladzijde langer mocht duren.

De aankondiging van Routnose was warm, ondanks het gestotter. Pepperpaw snapte het wel, zij voelde ook de zorgen voor Windclan, maar met de manen was haar connectie met de clan toch wat weggedreven. Misschien waren het haar nieuwe verantwoordelijkheden, het vertrek van Tallstar. Misschien haar nieuw gevonden familie hier in de clan. Maar ze wist zeker dat ze hier wel thuishoorde. Stilletjes stapte ze naar voren toen Routnose haar woorden voltooid had en Acornstar zijn zegje had gedaan. Zachtjes drukte ze haar voorhoofdje tegen haar borstkas aan terwijl ingehouden tranen op haar oogleden trilden. "Ik ga je heel erg missen.. Bedankt voor alle training," miauwde ze, waarna ze opkeek naar haar tijdelijke mentor. Ondanks de glinsterende tranen, waren haar lippen omhoog gekruld in een dankbare glimlach. Routnose zou altijd een plek innemen in haar hart die geen ander zou kunnen, de plek die alleen een moeder zou kunnen vullen. De plek die Tinderlight heel lang geleden had leeggelaten.
Someone holds me safe and warm
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[Announcement?] Home Dutch22
Renske
2594
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 17:08

Iedereen had de rook geroken. Het was als een donkere sfeer, die niet alleen over Windclan heerste, maar over het hele woud. Het was dan ook niet helemaal een verrassing dat de Windclanner in hun kamp graag naar huis zou willen gaan. Settleddust was bijna gewend geraakt aan de aanwezigheid van Routnose. Ze was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, en ze paste hier bijna thuis. Zo goed ging ze mee in de sleur, alsof ze een onderdeel van de machine was. Maar ergens wist iedereen het dat het tijdelijk was. Dit betekende ook dat Pepperpaw en Newtpaw er vanaf vandaag alleen voor zouden staan. Hij keek naar de poes die vertelde dat ze zou gaan en hij glimlachte met een dankbare blik. Hij wist niet hoe hij haar ooit kon bedanken. Zonder haar hadden ze een groot probleem gehad. Eerst sprak Acornstar, even hun in de spanning houden dat ze Routnose gevangen zouden houden, maar hij sprak verstandig dat hij warriors met haar mee zou sturen. Settleddust gniffelde even. Daar zou Windclan vast ook weer gelukkig mee zijn. Hij zag al snel dat Pepperpaw afscheid nam van haar mentor. Het zou moeilijk voor haar zijn, hij wist dat ze het lastig vond. Gelukkig was Routnose nooit echt ver weg. Settleddust liep even naar het tweetal en zette toen ook een stapje dichterbij. ‘Ik weet niet hoe we je ooit genoeg kunnen bedanken. Wat je voor onze clan hebt gedaan.. We hadden het onmogelijk zonder je gekund,’ miauwde hij met een vriendelijke glimlach. Zijn blik ging eventjes naar Pepperpaw die de tranen in haar ogen had staan. ‘Je bent altijd welkom,’ voegde hij er nog aan toe. Natuurlijk hadden medicine cats andere regels, maar toch.. Ze had zo lang in hun kamp gewoond, wie weet zou ze haar apprentices ook wel een beetje missen.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[Announcement?] Home DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 11:31

Flutterpaw.
Just when the caterpillar thought his life was over...
Flutterpaw wist dat de dag ooit zou komen. De dag dat Pepperpaw en Newtpaw er alleen voor zouden komen te staan. De dag kwam enkel een stuk sneller dan gehoopt. Het voelde voor hem nog alsof het zo kort geleden was dat de Windclanner hen had besloten te helpen. Zijn tweekleurige ogen stonden somber toen hij de bekende stem hoorde, ze klonk nog altijd zoals hij had gehoopt dat zijn moeder zou klinken. Zacht, warm en bovenal sterk. Hij zag de kracht in wat anderen haar zwakte zouden noemen. Ze zou haar Clan moeten helpen, er was daar iets gebeurd maar dat maakte het er niet makkelijker op. Dit betekende dat de bruine kater toch echt moest hopen dat het niet al te lang meer zou duren voordat hij zijn vlucht uit het kamp kon maken. Want dat was het eigenlijk, vluchtten voor de kattin die de zorg van de Clan moest dragen. Er was geen Medicine Cat meer die voor hem zou kunnen zorgen, want degene die hij vertrouwde behoorde niet tot Shadowclan. Het voelde verkeerd, het voelde slecht. Tranen verzamelden zich in zijn ogen maar deze liet hij nog niet vallen. Hij wist niet of hij het kon. Enkel wilde hij nog niet naar Starclan, zelfs al had hij het verlangen wel gevoeld toen hij bijna verdronken was. Zijn levenslicht had hem echter nog niet verlaten en hij kon enkel gekweld worden met zijn gedachten. Wat als, wat als Newtpaw het af zou maken? Of iemand zou vinden die het voor haar wilde doen.

Nee, hij had al te lang gewacht maar dat betekende niet dat hij nu al in staat was weg te gaan. Zijn spieren waren nog stram, zijn stem was nog hees en schor. Wellicht van het vele hoesten dat hij in het begin had gedaan. Zijn oortjes liet hij verdrietig hangen terwijl hij Pepperpaw eerst afscheid liet nemen en toen luisterde naar de woorden van Settleddust en Acornstar.


Eindelijk leek het wat rustiger, of in ieder geval rustig genoeg om de Medicine Cat te benaderen. Zijn passen waren sloom, houterig maar vastberaden. Hij hief zijn kopje even voordat hij deze met een verbazingwekkende kracht in de vacht van de Windclanner drukte. 'Bedankt, Routnose,' Er klonk iets van angst in zijn stem door en een gespannenheid die niet hierbij paste maar hij zei verder niks. Al was het in zijn ogen te lezen dat er iets goed mis was. Hij had weg moeten zijn voordat Routnose zou vertrekken. Acornstar en Settleddust zouden hem waarschijnlijk nooit vergeven. Zijn tranen knipperde hij weg voordat hij zijn staart langs de flank van de Medicine Cat liet glijden. Een stil afscheid, en een duidelijk gemis was in zijn houding te lezen voordat hij weg stapte en zijn ogen rond liet glijden. Een nieuwe alertheid was zichtbaar in zijn houding.
He began to fly.



[Announcement?] Home Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
[Announcement?] Home WOZmix6
Camilla
439
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 20:00


Het was natuurlijk wel te verwachten, maar Bluepaw vond het alsnog niet leuk. In de korte tijd dat Routnose er was geweest had Bluepaw een goede indruk van haar gekregen, hun gesprekje was in ieder geval erg in de smaak gevallen. Ze wist dat haar vader ook wel meer dan eens met de Medicine Cat omging en hoewel ze daar eerst een beetje jaloers om was geweest, of een beetje achterdochtig, had ze er toch mee om leren gaan. En hoewel ze wist dat ze natuurlijk haar eigen Clan had om te zijn die nu blijkbaar ook problemen leek te hebben vond ze het niet heel leuk. Maar goed, er was weinig aan te doen, dat wist zij ook.


and you liked me, cause i was blue
[Announcement?] Home H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
[Announcement?] Home Yo10
Sannemander
586
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 21:38


Aan alles kwam altijd een einde. En zo ook aan Routnose's aanwezigheid in Shadowclan. Het was bitter sweet, merkte de kater op. Een zachte glimlach zijn kop sierend toen de Medicine cat haar vaarwel zei. Hij had zeker genoten van haar gezelschap, had haar met alle liefde geholpen. Vond het toch wel jammer dat het erop zat nu. Maar goed, de poes was niet dood, zeker niet. En zou vast behoorlijk blij zijn verder van het stinkmoeras te kunnen zijn. Thuis zijn, de plek waar haar hart lag. Met dezelfde glimlach als eerder stapte hij haar richting in toen ze  eenmaal van de rots af was gesprongen. Gaf eerst de belangrijke katjes de tijd om haar vaarwel te zeggen, te bedanken. Voor hij zelf zijn mond opende, haar vriendelijk aankijkend. "Erg bedank voor alles wat je voor ons gedaan hebt Routnose" Mauwde hij, zijn stem warm, oprecht. "Het was me eer uw gids en bodyguard te mogen zijn" voegde hij er snel met een knikje aan toe, ja, dat was het geweest.


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[Announcement?] Home BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [Announcement?] Home   [Announcement?] Home Icon_minitimema 25 jan 2021 - 1:55


[Announcement?] Home D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Snel genoeg kwam Acornstar toch aan lopen. Kort trok ze met haar oor en wilde hem eigenlijk terug naar zijn nest sturen. Toch slikte ze haar woorden in, al bedacht ze vermoeid dat Acornstar misschien maar gewoon Mulestar zou moeten heten, hij was iniedergeval er koppig genoeg voor. Zijn eerste woorden grepen haar bij de keel en ze wilde al tegenstribbelen, toen hij zijn zin afmaakte. Opgelucht zuchtte ze en keek hem dankbaar aan. "B-Bedankt, maar misschien is het beter als ze me alleen tot de grens brengen - ik, ehm, ik weet niet hoe fijn Wolfstar het nu vindt om katten van een andere clan over te hebben," ze had haar stem wat verlaagd omdat het vooral voor zijn oren was bestemd. Zijzelf zag niet zoveel in de akkevietjes tussen clans, maar ze kon begrijpen dat Wolfstar misschien niet wilde da Shadowclan meteen wist hoe hun territorium er aan toe was. Mogelijk waren er katten gewond, twee vreemden waren op het moment mogelijk niet de beste.
Het was Pepperpaw die hun gesprek even onderbrak toen ze haar kopje tegen aar borst liet leunen. Routnose neusde tussen haar oren door en sloeg haar staart kort spinnend om het rossige meisje. Even sloot ze haar ogen en haalde diep adem, de vertrouwde geur van Pepperpaw in haar neus. "Oh meisje, ik jou ook," murmelde en met vochtige ogen keek ze haar aan. "Ik ben trots op je. Op jou en op Newtpaw, Shadowclan heeft geluk met jullie, " ze wilde haar gewoon optillen en meenemen. Haar, Newtpaw, Flutterpaw, en alle andere katten waar ze een band mee had opgebouwd in de maanden dat ze hier was. Het was niet haar thuis, maar had ergens toch dat gevoel. Toen Settleddust haar dan ook vertelde dat ze hier altijd welkom was, glimlachte ze warm en breed. "Alsjeblieft, ik zou het zo nog een keer doen," wuifde ze zijn woorden weg met een ongemakkelijke lach. "Je weet me te vinden als het nodig is," ze keek hem even aan om te laten weten dat ze haar woorden meenden, toen er plots iemand anders zich tegen haar aan drukte. "Oef!" pufte ze wat verrast toen ze de gestreepte vacht van Flutterpaw zag. Ook hij kreeg een warme omhelzing "Hey Flutterpaw," ze gaf de jongen een troostende lik over zijn bol. "Hou je taai kleine man, iedere dag is wat beter dan de vorige," fluisterde ze in zijn oor, hopend dat hij het geluk zou vinden wat hij verdiende. Ze wenste dat ze hem kon helpen om dat te zoeken, maar ze moest terug. Dat had ze altijd al geweten, en iedereen hier ook. Haar lichte vacht en kleine, dunne postuur was stak zo af tegen iedereen hier. Ze was een gast en een vriend, maar geen Shadowclanner. Toch begon het met ieder lief woordje dat iedereen tegen haar sprak moeilijker te worden. Het besef dat ze hen zou moeten missen kneep haar keel wat dicht en maakten haar ogen vochtig. Toen ze knipperde zag ze Bluepaw en Bluejay voor zich. Nogmaals knipperde ze, en ze kon zich wel voor de kop slaan - nu pas realiseerde ze zich dat ze vader en dochter waren. Het klonk zo logisch en ze voelde zich stom dat ze die connectie niet eerder had gelegd, oh oh oh. Een glimlach kwam op haar gelaat en ze kwam overeind. Zonder er echt over na te denken omhelsde ze de kater als laatste, voordat ze zich besefte dat dat allicht wat ongepast werd. In haar eigen clan was ze dat zo normaal met vrienden, maar misschien was het hier niet het slimste idee. Ze voelde haar hoofd warm worden. "Ehm, graaggedaan Blue," sprak ze met een ongemakkelijke lach. "Ik bedoel, bedankt. Voor alle hulp," even glimlachte ze ook naar zijn dochter, waarna ze zich tot de rest van de katten richtte. Het ontroerde haar. "Bedankt voor alles, wens Shadowclan het allerbeste," één laatste maal raakte ze ieders neus aan, waarna ze met een brok in haar keel besefte dat het nu echt tijd was om te gaan.


It is both a blessing and a curse
[Announcement?] Home B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Announcement?] Home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: