what? Why? How?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 what? Why? How?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Suntail
StarClan
what? Why? How? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimema 23 jan 2012 - 20:05

(sorry, kon geen titel bedenken)

Suntail liep rustig door het gras, van haar verwondingen was nauwelijks nog wat te zien, behalve van de grote wond die van haar buik tot aan haar rug liep. De stank van het Thunderpath werdt steeds erger. Waarom wilde ze eigenlijk nog naar dat stinkende ding toe? Om Dangerdance te zien, was dat het? Wilde ze gewoon weer haar redder zien? Voor de oranje met witte poes doemde het gore, stinkende Thunderpath op. Een groot, zwart monster raasde voorbij. Aan de andere kant van het zwarte pad bewoog iets. Het was een kat, dat was duidelijk te zien. De Bruine kat stond aan de overkant van het Thunderpath en Suntail kon nouwelijks geloven dat het echt de kat was waar ze naar opzoek was, Dangerdance. "Dangerdance!" Het kwam uit haar mond voordat ze het doorhad, hopelijk had niemand het gehoord. Dangerdance was haar redder, hij had geholpen haar wonden te genezen, hoewel hij en Whisperwind het niet zo goed met elkaar konden vinden, leek het. Suntail dacht na, hoe kwam ze het Thunderpath over? Ze probeerde het niet nog eens, tanminste niet nu het nog vers in haar geheugen zat... "Dangerdance," Zei ze, in de hoop dat de bruine kater haar hoorde "Hoe kom ik hierover?"

(zoals ik al zei, ik ben redelijk inspiloos -,-)


what? Why? How? Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
what? Why? How? LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimema 23 jan 2012 - 20:56

Met kalme zelfverzekerde passen stapte de grote roestbruine kater stevig door. De maniakale grijns lag duister rond zijn lippen terwijl hij Thunderpath naderde. Zou zijn kleine beschermlingetje nog aan hem denken? Het ging hem slechts om een pietepeuterig dingetje, zijn bloed uitstrooien over de clans. Skyclan zou niet enkel hem bevatten, nee, Windclan, Thunderclan, Riverclan en Shadowclan, ja dat was zijn plan, en de perfecte kat voor Windclan had hij gevonden. Suntail, zo simpel was ze bedwelmt geraakt door hem. En alsof hij het kon raden was zodra hij Thunderpath naderde een oranje witte vacht aan de andere kant. Met zijn scherpe gehoor hoorde hij haar stem. "Dangerdance!" Riep ze uit zodra ze hem zag. Hij grijnsde breed, poesje herrinerde hem nog. "Dangerdance," Zei ze. "Hoe kom ik hierover?" Danger grijnsde nog breder, zielig wezen. Snel keek hij even om zich heen en sprong met vier grote sprongen over het Thunderpath heen, een Monster raasde vlak achter hem langs maar de wind die zijn vacht deed opwaaien was enkel vervelend, zo gouw hij aan de andere kant van Thunderpath stond liep hij met snelle passen op de Windclan poes af en omcirkelde haar even. "Wat een vreselijke fout van je om hier te komen Suntail, deze plek is niet geschikt voor katten zoals jij, katten die.. gevaar niet kunnen opmerken ookal staat het vlak voor hen." In zijn stem had een dubbelzinnige klank geklonken maar hij streek naast haar neer en legde zijn bruine staart om haar rug. "Vertel Suntail, waarom ben je hier.." Zijn ogen waren gefixeerd op het Thunderpath waar weer een monster overheen denderde terwijl hij zijn klauwen langzaam in en uit trok. O ja, dit ging zijn pleziertje worden, en als de kater het goed had, zou kleine Suntail het nog leuk vinden ook..


what? Why? How? Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
what? Why? How? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimedi 24 jan 2012 - 16:43

Suntail deinsde terug toen een groot monster voorbij kwam razen. Vlak nadat het monster voorbij was, sprong Dangerdance met grote sprongen over het Thunderpath. De kater liep even om haar heen. "Wat een vreselijke fout van je om hier te komen Suntail," Zei Dangerdance met een vreemde klank in zijn stem, wat bedoelde hij met een vreselijke fout? "Deze plek is niet geschikt voor katten zoals jij, katten die.. gevaar niet kunnen opmerken ookal staat het vlak voor hen." Waarom doet hij toch zo mysterieus? Vroeg ze zich af, waarom heeft hij zo´n vreemde klank in zijn stem, alsof hij iets... bedoeld... Dangerdance ging naast haar zitten en legde zijn staart om haar heen, het gaf een fijn gevoel. "Vertel Suntail, waarom ben je hier.." Dangerdance keek niet naar haar, maar naar het Thunderpath, alsof hij niet in haar geïnterreseerd was. "Nou," Begon ze tegen de knappe, bruine kater "Ik maakte een wandeling door het Clanterritorium, gewoon om even weg te zijn uit het drukke kamp. Ik liep zonder te het echt te weten richting het Thunderpath en ik kwam erachter door de stank... Maar, nu we toch bezig zijn, wat brengt jou hier?" Ze Drukte haar kop even tegen de bruine vacht van Dangerdance aan. Het leek zo lang geleden dat hij haar had gered van het Thunderpath en nu zaten ze recht voor het ding dat haar bijna had vermoord... Whisperwind zei dat Dangerdance gevaarlijk was, maar hoe kon een held zoals hij nou gevaarlijk zijn?


what? Why? How? Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
what? Why? How? LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimezo 29 jan 2012 - 22:00

"Nou," Begon ze tegen de knappe, bruine kater "Ik maakte een wandeling door het Clanterritorium, gewoon om even weg te zijn uit het drukke kamp. Ik liep zonder te het echt te weten richting het Thunderpath en ik kwam erachter door de stank... Maar, nu we toch bezig zijn, wat brengt jou hier?" Ze Drukte haar kop even tegen de bruine vacht van Dangerdance aan. Danger lachte even ironisch. "Je denkt terug aan je ongeluk nietwaar." Sprak hij zacht en keek haar recht aan. "Dat was ook zo, ik moet daar nog voor terugbetaald worden. Of dacht je dat ik je gratis reddende engel was Suntail?" De zieke grijns kwam terug op zijn gezicht en in een snelle beweging had hij de kleine poes tegen de grond gedrukt en stond hij hoog boven haar. "Je dacht toch niet dat ik jou zo liet gaan?" Zijn groene ogen staarde haar donker aan terwijl hij zich naar voren boog. "Er is slechts een ding wat ik wil Suntail, een ding dat jij mij kan geven. Ben je bereid me dit te geven.. Of moet ik geweld gebruiken en een ander iemand zoeken. Lieve Suntail, ik heb niet voor niets je leven gered, doe je dit voor me?" Zijn stem klonk zacht en de dreiging klonk er duidelijk in. Hij zou zijn zin krijgen. En Suntail zou het willen.

[omg, je moet wel effe het goed vinden hea x'D
en sorry had topic niet gezien dat je gepost had]


what? Why? How? Ss3WEVm
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
what? Why? How? DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimema 30 jan 2012 - 19:23

Dangerdance lachte even ironisch. "Je denkt terug aan je ongeluk nietwaar." Zei hij en keek Suntail recht aan "Dat was ook zo, ik moet daar nog voor terugbetaald worden. Of dacht je dat ik je gratis reddende engel was Suntail?" Ze wilde nog aan de kater vragen wat hij bedoelde, maar voordat ze haar mond kon openen, had Dangerdance haar tegen de grond gedrukt en stond hoog boven haar. "Je dacht toch niet dat ik jou zo liet gaan?" Zijn groene ogen staarde haar donker aan terwijl hij zich naar voren boog. "Er is slechts een ding wat ik wil Suntail, een ding dat jij mij kan geven. Ben je bereid me dit te geven.. Of moet ik geweld gebruiken en een ander iemand zoeken. Lieve Suntail, ik heb niet voor niets je leven gered, doe je dit voor me?" "Wat bedoel je?" Vroeg ze, maar misschien was dat een domme vraag, aangezien ze al een klein vermoeden had wat de kater zou willen.

(ik heb je gewaarschuwd over mijn laag inspiniveau)


what? Why? How? Bdwhqe


Laatst aangepast door Suntail op zo 12 feb 2012 - 5:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
what? Why? How? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimema 30 jan 2012 - 20:02

Mensen, staat het niet duidelijk in de regels vermeld dat verkrachting verboden is??
Of het nou afgesproken is of niet.


what? Why? How? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangerdance
StarClan
what? Why? How? LMBuIxF
Michelle
400
Actief
I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me



CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dangerdance
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimema 30 jan 2012 - 20:22

x_x Sorry Waz ._. Maar als Sun toestemt in het verhaal, dan is t geen verkrachting, zo bedoel ik het, dan is t gwn voortplanting right ._.

"Wat bedoel je?" Vroeg ze. Ze probeerde overeind te komen, maar de roestkleurige kater was te sterk voor haar. Naa nog een poging om overeind te komen ontspande ze zich. Danger zuchtte zachtjes en sprong van haar af. Hij liep een paar meter verder en draaide zich om en ging zitten. Eventjes keek hij omhoog naar de wolkenloze heldere lucht en liet toen zijn kop zakken tot hij Suntail recht aankeek. "Wat is het nut van dwingen.." Zijn stem klonk iet wat verslagen maar misschien allemaal wel deel van zijn plan. "Wat is het doel van drijgen als jij toch niet zou willen toch Suntail.." Hij zuchtte zacht en stapte richting het Thunderpath. "Waarom zou jij mijn nageslacht willen grootbrengen.. Het zou gevaarlijk voor jou zijn en onze kinderen zouden nieteens ooit hun vader kennen, mocht Windclan hen niet verbannen, elke rede dus voor jou om niet te willen.." De grote roestbruine kater zuchtte opnieuw. Met zijn grote poten ploegde hij langzaam de grond om terwijl hij zich omdraaide. "Of wil je wel Suntail? Wil jij de moeder worden van mijn kittens?' Zijn stem klonk zacht maar oprecht. Terwijl zijn grote groene ogen haar aanstaarde.

(flutjes)

EDITJE VOOR WAZJE: Ben ik al mee bezig :3


what? Why? How? Ss3WEVm


Laatst aangepast door Dangerdance op di 31 jan 2012 - 16:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
what? Why? How? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: what? Why? How?   what? Why? How? Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 16:55

Ik kan toch moeilijk mijn regels gaan afschaffen... Probeer er iets op te bedenken ofzow?


what? Why? How? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
what? Why? How?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: