Remember your virtue



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Remember your virtue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Remember your virtue E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Remember your virtue   Remember your virtue Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 8:24



Eindelijk was iedereen weg. Het hele voorval had Crystalstar met een snel kloppend hart en een woedende uitdrukking achtergelaten. De grijze leader ijsbeerde rond tussen de stenen, wachtend totdat iedereen uit het zicht verdwenen was. Iedereen behalve Whitewalker, wie ze had gevraagd om te blijven. Het bloed van de Thunderclan Apprentice had ze van haar snuit gewassen. Ze liep om haar witte Warrior heen en keek hem uiteindelijk aan. "Je hoeft je geen zorgen te maken, ik ben niet boos op je." Miauwde Crystalstar uiteindelijk. Hij was voor haar opgekomen, waar anderen hadden geprobeerd haar te stoppen. Misschien was hij hard en minder diplomatisch dan zij soms wensde, maar hij was duidelijk een loyale warrior. En niet alleen loyaal aan Riverclan, maar ook aan haar. Haar adem en stem waren nog steeds minder gelijk en gereguleerd dan gewoonlijk, maar ze begon helderder na te denken. Dit was een goed idee. "Maar wat ik je ga vragen mag je niet aan anderen vertellen, begrepen?"
[White]
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewalker
Member
Remember your virtue 8a7eb63e52ba226d4cb5df0145e2fd571c60bb19
Opper
91
Actief
the h e a r t of winter

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitewalker
BerichtOnderwerp: Re: Remember your virtue   Remember your virtue Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 8:50

Remember your virtue Whjite10

Zijn ogen stonden nog steeds licht te brandde van vuur terwijl het rondom de sunningrock’s eindelijk leeg begon te druppelen. Thunderclan was ook vertrokken nadat hun idioten van apprentice aangepakt waren. Hij vond het lichtelijk irritant dat hij niet te weten zal komen wat voorn straf die ene krijgen zal. Ze had tenslotte een leader aangevallen en daar telde geen zacht fooitje voor. Helaas lag het niet aan hem maar aan Thunderclan. Als het wel aan hem gelegen  had dan had drie weken aan de schandpaal gehangen met amper voer en water. De tom sloeg met zijn staart uit verbazing toen hij ook vertrekken wou maar Crystalstar duidelijk maakte dat enkel hij nog even blijven moest. De tom keek lichtelijk verrast op. Zijn oren gespitst voor hij zijn leader een knik gaf. Toen ze dan uiteindelijk echt enkel met ze tweeën overbleven begon de grijze she-cat te spreken. Ze was in ieder geval niet boos op hem, dat maakte ze meteen duidelijk. Hoewel hij het niet lichamelijk uitbeeldde zuchtte hij binnenin in opluchting. Crystalstar was de keuze die Pantherstar gemaakt had als zijn opvolger en er was niks belangrijkers voor hem om de laatste commando’s van zijn overleden mentor op te volgen. Hij was een moeilijke en lastige apprentice geweest maar Whitewalker had wel diepe respect ontwikkeld voor de nu dode leader, hij hoopte dat hij hem nu eren kon en dat Pantherstar zijn daden kon zien vanuit de sterren. Crystalstar begon weer met spreken en zijn gelaat trok strak. Ze wou hem iets vertellen wat niemand anders mocht weten. De tom voelde een dikke laag trots over hem heen komen. Crystalstar nam hem in vertrouwen. Hij drukte zijn ogen vastberaden toe. “Ik neem het mee in me graf.” Mauwde hij doodserieus. Als het om loyaliteit ging dan stond hij vooraan in de rij. Riverclan boven alles.


Remember your virtue 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Remember your virtue E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Remember your virtue   Remember your virtue Icon_minitimewo 13 jan 2021 - 17:26

Uiteraard beloofde hij dat hij zijn mond zou houden. En hoewel Crystalstar hem even onderzoekend aankeek, geloofde ze Whitewalker op zijn woord. Dit was de apprentice van Pantherstar geweest, de kater die haar aangesteld had. En hij had haar verdedigd tijdens de situatie van net. Als ze deze kater al niet kon vertrouwen, dacht Crystalstar, dan kon ze beter een andere clan zoeken. Dus knikte de leader op zijn woorden en dacht ze even over na manier waarop ze dit ging brengen. “Zoals je hebt gezien is Riverclan niet zonder bedreiging, en ik ook niet.” Miauwde ze serieus. Natuurlijk was hij nog jong, te jong om haar op een strategische of leidinggevende manier bij te staan. Maar er was wel iets anders wat deze jonge, gedreven kater voor haar zou kunnen doen. "Niet om mezelf teveel op te blazen, maar ik ben een uitstekende vechter. Ik kan mezelf in een eerlijk gevecht makkelijk redden." Begon ze, en nu verscheen er een glimlach rond haar lippen. Ze wist dat hij ja zou gaan zeggen op haar vraag, ze speelde immers perfect in op zijn trots. "Maar niet elk gevecht is eerlijk, en ik ben een doelwit. Ik heb iemand nodig op wie ik kan vertrouwen. Iemand die ik mee kan nemen naar situaties waarvan ik denk dat ze wel eens gevaarlijk konden zijn." Ze deed een stapje naar de witte warrior toe. "Geen lijfwacht, ik heb beweegruimte nodig. Maar een aantal trouwe warriors die elk bevel zonder vraag uitvoeren. Die mij vergezellen om ervoor te zorgen dat mijn levens voor nu veilig blijven. Dus, wat zeg je ervan?" Hij zou niet altijd bij haar hoeven zijn, noch wilde zij dat zelf. Crystalstar was uit op het verwerven van een aantal sterke warriors die geen vraagtekens bij haar acties zouden zetten. Die haar zouden beschermen wanneer nodig, zo nodig met hun leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remember your virtue
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: