The crown is not my right, and pleaseth me not



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The crown is not my right, and pleaseth me not

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daintywhiff
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimema 18 jan 2021 - 14:40

daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Shadefeather was uit jagen en ze had aan hem gemeld dat ze de kittens eens naar buiten zou nemen. Hij wilde er natuurlijk bij zijn, ze had niet anders verwacht, maar Daintywhiff had hem op het hart gedrukt dat hij de volgende keer wel eens zou mee kunnen gaan. Haar hart had gehamerd in haar keel, maar ze had haar pokerface opgehouden en lief naar hem geglimlacht. Nu liep ze door het territorium met haar kinderen. Ze gingen op een slakkengangetje omdat ze hen ook nog de kans gaf om een beetje de wereld te ontdekken.

[ontdekken]

Ze legde elke vraag uit, elk bloempje, elk stukje sneeuw. Soms stopte ze eens om hun kleine pootjes op te warmen met haar tong en haar vacht. De grenzen hadden nog nooit zo ver geleken, nu ze ze om te beurten droeg. Uiteindelijk waren ze daar en ze dacht zijn geur al op te kunnen pikken, maar hij verscheen nog niet. Daintywhiff zette Daisykit neer en gaf een lik over haar bol. Ze had één vraag, één brandende vraag nog niet beantwoord. "Jullie papa komt op bezoek, hij is héél benieuwd en trots op jullie," miauwde ze met een warme stem. Ze glimlachte lief naar al haar kinderen en sloeg haar gekleurde staart rond hun heen.

[closed]
MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

The crown is not my right, and pleaseth me not 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Spidersilk
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not Giphy
Kip
26
Actief
a coward with a lion's heart

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Spidersilk
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimema 18 jan 2021 - 17:14


The crown is not my right, and pleaseth me not Dck1p9x-b9b269f1-6888-4331-b54e-735cdd4cfbbb

Oké, hij wilde echt niet ondankbaar zijn hoor - maar waarom waren ze buiten? Kennelijk mocht het als ze mama bij zich hadden, maar hij voelde zich niet helemaal op zijn gemak. Oh, alle verhaaltjes waren prachtig! Alle dingen die ze zagen, alles dat mama uitlegde en dat hij zo dicht bij haar mocht lopen... Maar het was ook doodeng. Gisteren had een oudere kitten nog allemaal verhalen verteld over honden, vossen en roofvogels. Wat als ze hem zouden proberen op te eten? Die gedachte deed he huiveren en hij begon tussen de poten van zijn mama te lopen. "Mam ik heb het een beetje koud, kunnen we niet naar huis?" mupte hij wat zielig maar liep alsnog mee, achter blijven was enger. Toen ze zo ver hadden gelopen dat hij inmiddels een beetje aan het bibberen was in zijn korte vachtje, kwamen ze opeens tot stilstand. Eindelijk vertelde zijn moeder waarom ze hier waren, en Spiderkit keek haar heel erg verward aan. Het kleine katje hield zijn kopje scheef, waarbij één van zijn grote oren dubbelvouwde en naar beneden hing. "Is papa klaar met jagen?" vroeg hij zachtjes en keek vrolijk om zich heen in de hoop zijn vader te spotten.


The crown is not my right, and pleaseth me not Spideros
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisypaw
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not BaEwPwF
❀ Cami ❀
19
Actief
❀ i picked a bouquet of oopsie-daisies ❀

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 12 ❀
Gender: She-cat ♀
Rank: ❀ Apprentice ❀
Daisypaw
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimedi 19 jan 2021 - 0:00


Kleine Daisykit huppelde vrolijk met haar mama en broertjes en zusje door het territorium. Het was wel koud, het witte spul wat ze zo ontzettend interessant vond bleef aan haar pootjes en vacht kleven. Maar dat vond ze niet erg!! Daisykit had een warme vacht die haar tegen de kou beschermde. Spiderkit klaagde echter over dat hij het koud had. Oh nee, arme Spider! Daisykit huppelde naar haar broertje met de grote oortjes toe en drukte haar witte vacht tegen hem aan, net als de vorige keer. 'Ik hou je wel warm!' miauwde ze met een lief glimlachje. Ze liepen nog een eindje door en Daisy genoot van het uitzicht, de verhalen en alle nieuwe dingen die ze rook, zag, proefde - dat grassprietje was toch niet zo lekker als ze had gedacht. Ze keek op bij de woorden van haar mama en keek enthousiast om zich heen. Kwam hij daar al aan?


The crown is not my right, and pleaseth me not Lfde4bA
you belong among the wild flowers
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykiss
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✺ 10 moons ✺
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Sunnykiss
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 14:51

The crown is not my right, and pleaseth me not Dcak6x9-c751e095-6e01-4980-81fd-50de58146db8.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvY2YyODM2Y2ItNTg5My00YTZjLWIxNTYtNWE4OWQ5NGZjNzIxXC9kY2FrNng5LWM3NTFlMDk1LTZlMDEtNDk4MC04MWZkLTUwZGU1ODE0NmRiOC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
A cloudy day is no match for a sunny disposition


Sunny was heus een kitten met goed gedrag. Zou nooit kwaad in d'r intenties tonen, zocht nooit manieren om de regels iet wat te buigen. Maar zoals ze hier buiten liepen in het winter wonderland? Ze kon het toch niet helpen af en toe van haar moeder's zijde te wijken. Vergeet immers niet hoe interresant dat grassprietje was, zoals het boven de sneeuw uitstak. Nou waren gelukkig haar moeder haar woorden en uitlag genoeg om haar snel terug te doen rennen naar de groep. Dwaalde ze heus niet al te ver, maar sommige van deze wonderen verdiende toch echt wel een extra kijkje.

Zo ook nu, keek ze met grote oogjes toe hoe een vogeltje, het was bijna net zo klein als zij was, in de sneeuw liep te wroeten voor eten. Ze giegelde, het zag een leuk uit, zou zij dat ook kunnen? Ze had nog maar net haar snuit in de sneeuw gedauwd toen ze mama haar vader hoorde noemen. Sunnykit spitste haar oortjes een keek op, oh jee ze waren al helemaal daar. Enthousiast speurde ze erachter aan, al was het meer rollen door de sneeuw dan echt rennen met alle keren dat ze door de sneeuw omver kukkelde. Sunnykit kon er echter wel om lachen, de kou deerde haar niet al te veel, hoewel ze zeker het warme zonnetje mistte. "Wanneer komt papa?!" piepte ze, eenmaal bij de groep aangesloten, haar moeder aankijkende met grote oogjes. Kort keek ze om haar heen "Ik zie hem niet mama"






SUNNYPAW

A cloudy day is no match for a sunny disposition
Terug naar boven Ga naar beneden
Ploverpeep
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not 32eb20d1dfd35867832e209af4630647
Dodo
101
Actief
❖ he’s trouble that one.

CAT'S PROFILE
Age: 12? moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: knapste in de clan
Ploverpeep
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 0:37


Hij had het koud. Natuurlijk had hij het koud, maar in tegenstelling tot zijn mietje van een broertje Spiderkit was hij een grote en stoere jongen. Echt waar. Dat had zijn moeder hem verteld. Blij (en rillend van de kou) hobbelde de zwart witte kitten achter de rest aan omdat sneeuwvlokjes soms gevangen moesten worden in zijn gevaarlijke klauwen.

Verzonken in zijn eigen gedachten en wereldje had hij niet door dat iedereen al stilstond bij de grens en dus trippelde hij vrolijk verder, voorpoten over de grens. "Waar is papa?" Vroeg hij over zijn schouder aan zijn moeder zonder ook maar iets door te hebben. "Papa!" Gilde de kater zo luid als hij kon. "Zou hij de weg kwijt geraakt zijn?" Vroeg hij daarna al snel weer aan zijn moeder terwijl hij nog een pas naar voren zetten. "Volg de stinkgeur van Spiderkit! Dan vind je ons meteen!" Trots op zijn laatste woorden draaide hij zich om en focuste hij zijn groene ogen op zijn broertje terwijl hij met zijn dikke billen net over de grens neer plofte. Há, losers. Hij was de grappigste uit het hele nest.



prongs
there are no bad ideas,
only great ideas that go horribly wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daintywhiff
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not Otcffas
Beertje
315
Actief
Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Daintywhiff
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimeza 30 jan 2021 - 1:18

Carnation Killer

" Sometimes there is absolutely no difference at all between salvation and damnation"

Hello my children and mother,
Beiden wisten dat deze dag ging komen en toch kan ik het niet laten een zekere tevredenheid in mijn borst te voelen opwellen. Mijn slanke passen brengen mij dichter op de locatie die we hebben afgesproken. Jouw situatie in Windclan maakt namelijk dat we op ons hoede moeten blijven, in zekere zin. Sommige geheimen, hoe mooi ook, waren nu eenmaal bedoelt voor maar een gering gezelschap en op een ontmoetingsplek met gemixte geuren. Mij deert dit niet, en ik weet dat jij mijn sterrenlicht ook tot het einde zal volgen. Vreemd, is het niet? Ik weet van hun bestaan en ik heb ze leven geschonken, en toch weten ze nog niks van mijn bestaan af. Vandaag zal daar verandering in komen. Mijn volgeling, mijn vriend, een moraal waarin ik mijn eigen nachten op heb kunnen reflecteren en uit dit het ultieme geschenk cadeau gedaan. Jongen, kinderen, half mortaal en half god. Zal iemand behalve hun het ooit weten, mijn vriend? Zal hun bloed voor eeuwig in mysterie gehuld zijn, net zoals mijn identiteit dat was. Ach, laat hierbij mijn geslacht duidelijk worden. En laat mijn royale bloedlijn zich uitbreiden tot de volgende generatie. Op het moment dat ik arriver zie ik jou al staan, een tevreden glimlach bekruipt mijn lippen voordat ik mijn blik naar beneden wenk. Natuurlijk had ik mezelf niet de luxe kunnen gunnen om ze vooraf al te zien, maar op deze leeftijd waren ze nog meer een geschenk dan dat ze altijd al waren. “Het is goed om je weer te zien Daintywhiff, het is fijn dat je het kon maken vandaag” Het was absoluut perfect. Ik laat mij door mijn poten zakken en buig mijn kop naar voren, zodat jullie mij duidelijk kunnen zien en ook persoonlijk contact kunnen maken. Ik draai ietwat met een oor en laat mijn glimlach groeien tot een comfortabele charme. Ik had jullie stemmen al zeker opgevangen in de wind, maar toch besluit ik op een officiele voorstelling. “Welkom, mijn kroost. Jullie kennen mij nog niet als dit, maar ik ben jullie échte vader. En ik kon niet wachten om jullie eindelijk als zo te mogen ontmoeten” Mijn stem spint een zang van warmte af terwijl ik één voor één mijn scheppingen inspecteer, in mijn blik een afstandelijke warmte te vinden. Perfectie. Absolute perfectie. Dit was mijn geboorterecht evengoed als dat het godenschap was, en dat was dezelfde rechen doorgeven aan een ander.

With kind regards,
Your father, your friend
★ VERA


daintywhiff ♡ c♡nfess and be hanged f♡r what you l♡ve . Ze hadden allemaal zoveel lieve vraagjes. Daintywhiff ging op haar zij liggen en legde haar kinderen op haar heup en staart zodat hun koude pootjes konden opwarmen. "Hij is zo klaar met jagen en Spider stinkt niet, hij ruikt juist erg lekker! Net zoals jullie allemaal.", snorde ze zachtjes. Zelfs kleine Plover zette ze op haar voorpootjes. Straks werden zijn bibs koud van zo ondeugend in de sneeuw te zitten.

Zijn passen waren met gratie. Ze stond pas op toen hij haar begroette. Daintywhiff snorde zachtjes en schoof haar kinderen een beetje naar voren, maar ze hield een beschermende staart rond hen heen. Ze drukte haar wang tegen de zijne en gaf zijn oor een lik. Ze bad warme gevoelens, maar niet liefde. Nee liefde was nooit een gevoel dat ze kon bezitten. Ze keek naar haar kinderen, vooral naar haar zoons. Nee geen volledig zwart, niet Shadefeathers vacht. Ze glimlachte. "Het is ook leuk om jou hier te ontmoeten. Niet bang zijn kleintjes, Shadefeather zal jullie papa in de Clan blijven, het is een verhaaltje over bloemetjes en bijtjes dat ik jullie een andere keer ga uitleggen."

[Still closed]
MONTY


No Matter What I Do, I Don’t Feel Anything

The crown is not my right, and pleaseth me not 0iwmZUH
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykiss
Member
The crown is not my right, and pleaseth me not DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✺ 10 moons ✺
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Sunnykiss
BerichtOnderwerp: Re: The crown is not my right, and pleaseth me not   The crown is not my right, and pleaseth me not Icon_minitimedo 4 maa 2021 - 21:56

The crown is not my right, and pleaseth me not Dcak6x9-c751e095-6e01-4980-81fd-50de58146db8.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvY2YyODM2Y2ItNTg5My00YTZjLWIxNTYtNWE4OWQ5NGZjNzIxXC9kY2FrNng5LWM3NTFlMDk1LTZlMDEtNDk4MC04MWZkLTUwZGU1ODE0NmRiOC5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
A cloudy day is no match for a sunny disposition


Sunny was zeker een meisje met manieren. Rolde niet snel over tot geweld en omarmde vrede met open armen. Maar wat Ploverkit  nu toch is flikte? Sunnykit vernouwde haar oogjes, wilde  haar broert, die niet grappig was(!), een zachte mep geven. Werd echter in haar actie onderbroken door moeder's woord. Sunnykit knikte tevreden, Ja Plover. Spider was helemaal geen stinky! Haar blik van de twee afhalende rustte deze weer over het prachtige landschap om hen heen. Ze had al bijna de benen weer genomen als een vreemde verschijning niet eerder haar aandacht had getrokken. Sunnykit fronste, keek met grote oogjes op naar de kater wiens naam niet bij haar bekend was. Deinsde onzeker naar achter, zocht al grinnikend, de veiligheid van haar broertjes en zusje op, van mama. Maar trok al snel de conclusie dat hij en mama bekende waren, fronsde toen het contact wel heel erg persoonlijk werd. Het kroost werd naar voren gedrukt, maar een groot vertrouwen had ze niet in de vreemdeling, was toch wel ietwat verlegen aangelegd. De stem van de kater, wiens kop inmiddels ietwat  naar hun ooghoogte verlaagd was, had warm geklonken. Maar de woorden die hij sprak vond het meisje maar vreemd. Maakte haar aan het lachen zoals zenuwen haar dat wel vaker dwongen te doen. Zeker toen mama ze nog onderstreepte. "Maar huh" er rustte pret in haar oogjes terwijl ze de zenuwen eraf lachtte "We hebben toch maar 1 papa?!" Ze vond het allemaal maar een beetje van de zotte. Al vond ze bloemetjes en bijtjes wel leuk! Sneeuw zorgde er alleen voor dat deze er nog niet waren. Dat was wat de elders haar gezegd hadden, en alles wat zij zeiden was waar.



SUNNYPAW

A cloudy day is no match for a sunny disposition
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The crown is not my right, and pleaseth me not
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: