[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 22:52

Hij had eerlijk niet verwacht dat Thornstar er niet was, maar de reden zouden ze snel genoeg achterkomen ging hij vanuit. "Goedenavond," Begon hij kort tegen de andere katten. "Ik denk dat het tijd is om deze gathering te beginnen vinden jullie ook niet?" Het was een raar besef dat van deze katten hij nu al het langste leader was en zolang was hij het zelf nog niet eens als hij eerlijk was. Ook al was hij bij ver wel de oudste en stiekem merkte hij dat toch wel een beetje. Vooral nu hij de rots nog op moest klimmen. Hij kon dit simpelweg niet langer uitstellen, hij zou daarbovenop komen en er hopelijk niet af vallen. In ieder geval ging het hem niet lukken met een soepele sprong deze keer, dus klom hij voorzichtig omhoog tot hij uiteindelijk bovenop de rots stond. Hij koos het plekje zo ver mogelijk weg van Crystalstar, geen zin om zo dicht naast haar te gaan staan.
Eenmaal hij er zeker van was dat alle leaders er waren liet hij zijn blik naar Stagtine gaan. Er was een ding dat ze beter opgeheldert konden hebben voor de gathering echt gingen beginnen. "Stagtine, ik denk dat eenieder hier zich afvraagt waarom jij hier staat en niet Thornstar of Eveningglow. Misschien is het handig dit op te helderen voor we echt gaan beginnen?" De gathering starten kon nog even wachten. Dit moesten ze eerst duidelijk hebben.

-HIGH RANKS ONLY-


If you are strong, you'll find responsibility
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 22:58

WORDS ARE LIVING THINGS.
Dit was het dan. Zijn moment om te shinen. Hij wist het vanaf het eerste moment, diep in zijn hart. Thornstar zou niet terug zijn voor de gathering. Eveningglow had haar poten vol. Het zou aan hem zijn om Thunderclan te representeren. Het was aan hem om te spreken als een leader. Thunderclan vertrouwde hem om dit te doen en hij zou ze niet teleurstellen. Met een grote sprong kwam de jonge kater soepel terecht op de grote steen onder fourtrees en keek een voor een naar de leaders. Grote namen, grotere daden..Vanavond zouden zijn daden ook in de sterren worden geschreven. Acornstar sprak hem aan, de vraag die hij zeker had verwacht en per direct een antwoord voor had klaar staan. "Goede avond, Wolfstar, Crystalstar, Acornstar." Hij knikte ze een voor een toe en liet een simpele grijns over zijn lippen glijden. Geheel ontspannen. "Thornstar heeft niet de mogelijkheid om te komen en ik mag met trots vertellen dat Eveninglow bevallen is van mijn kits. Zij heeft mij gevraagd om vanavond hier te staan voor Thunderclan. We hebben veel te bespreken." Zijn ogen vernauwde zichzelf iets, zijn blik iets te lang blijven hangen op de Riverclan leader. "Smouldertongue is aanwezig als mijn rechterhand op dit moment. De rest zal ik zometeen vertellen als we de clans aanspreken. Ze hoefde niet alles direct te weten, dat haalde de spanning er uit toch? Hij hielt vragend zijn kop iets schuin met dezelfde zachte grijns op zijn lippen. Afwachtend of de anderen nog wat te zeggen hadden of de gathering zouden openen. Zelf zou hij de gathering niet openen. Hij had ballen unlike some cats maar hij was niet gek genoeg om die positie aan te nemen. Voor nu nog niet tenminste.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 23:49


Ze werd al snel vergezeld door de rest. Wolfstar, Acornstar en om de een of andere reden Stagtine. Ze herkende die laatste maar vaag en nam aan dat hij Thornstar verving. Een paar moons geleden zou ze zich de minst benoemenswaardige hebben gevoeld onder al deze machtige katten. Nu voelde ze zich misschien wel de meest waardige om benoemd te worden. Acornstar ging ver van haar weg zitten en de grijze kattin knikte hem slecht even toe toen hij aankwam, terwijl ze de andere twee met een sereen glimlachje onthaalde. Wat was er met hem? Ze had geweten dat Twistedheart iets achter had gehouden, maar wat? Hij besloot dat het tijd was om de gathering te starten, waren ze het toch eens eens. "Goedenavond, heren." De kattin tussen de katers, wat een poëtische verhouding. Stagtine vertelde over Thornstar en Eveningglow's onbeschikbaarheid. Maar hij vertelde niet alles, en Crystalstar begon steeds meer te vermoeden dat haar voorspelling over een verandering in de machten een sterke basis in de realiteit had. Ze beantwoorde Stagtine's staar met een frons toen hij zei dat er veel te bespreken was. "Daar zijn we het dan over eens, hoewel ik niet denk dat we dezelfde invalshoek hebben." Haar stem was streng en onbuigzaam. "Blueflower heeft besloten in het kamp te blijven. Ik ben hier vandaag alleen." Miauwde ze, Stagtine's opmerking over zijn rechterhand spiegelend. Ze liet niet los dat haar deputy kittens had, evenmin als het feit dat zijzelf niet al te lang geleden bevallen was. Het was haar maar al te duidelijk geworden hoe kinderen als doelwit dienden. "Ik denk dat we verdere formaliteiten wel achterwegen kunnen laten. We hebben inderdaad veel te bespreken, en ik betrek mijn clan daar graag bij." Zonder op hun goedkeuring te wachten draaide Crystalstar zich om richting de wachtende menigte. "Ik, Crystalstar, leader van Riverclan, vraag mijn hemelse voorouders om ons op deze heilige avond een gezegende bijeenkomst te schenken. Deze Gathering is geopend." De aanroep van Starclan was niet noodzakelijk, maar Crystalstar had bijzonder veel ontzag voor de clan van de sterren. Zij waren de enigen die zij vreesde, hoewel zijn hen ook liefhield. Toen het ergste rumoer was gaan liggen vervolgde Crystalstar haar inleiding. "Riverclan heeft opnieuw een leader verloren. Pantherstar heeft Starclan gevonden en daarmee plaatsgemaakt voor zijn opvolger. Ik heb, op aanleiden van Starclan, Blueflower tot mijn deputy benoemd." Voor de meesten zou dit oud nieuws zijn, maar het was belangrijk genoeg. "Ik wil iedereen hier graag laten weten wie ik ben, aangezien mijn tijd als Deputy kort was, en wellicht niet ieder van jullie te weten is gekomen hoe ik te werk ga.' Thunderclan wist het zeker wel, en Shadowclan zou het intussen ook wel begrepen hebben. "Ik treed op voor Riverclan, Starclan en het woud. In die volgorde en met grote overgave. Ik heb bijvoorbeeld gebied genomen van Thunderclan om mijn clan te beschermen, niet om een vijand te maken." Nu moest ze het goed concluderen. Deze speech was ook niet om vijanden te maken, maar om te laten zien dat er niet met haar gespot moest worden. "Ik ben goed tegen degenen die mij en vooral mijn clan respect en vrede verschaffen. Samenwerking is mijn streven, dus vrees niet dat ik plotseling en zonder aanleiding een invasie zal leiden. Maar wanneer mijn clan gekrenkt en bedreigd wordt, dan ben ik meedogenloos. Wanneer onze grenzen getreden worden en ons leven belaagd, dan zal ik de daders in geen geval gratie verlenen. Ik vraag ieder hier dan ook om te bedenken of ik dit hier allemaal verkondigd zou hebben, als ik er niet volledig achterstond." Ze rechte haar rug en keek de menigte rustig af. Wat het effect ook was, ze zou zeker een indruk achterlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimedi 26 jan 2021 - 22:49

Iedereen was aangekomen op de rots, ook Acornstar sloot zich aan. Wolfstar begroette hem met een vriendelijke knik. Toch gleed zijn blik in zijn ooghoek weer naar Stagtine. Hij zou later vertellen wat er aan de hand was, maar het zaakje klopte niet. Iets voelde.. raar. Maar hij kon zijn poot niet op de zere plek leggen. Hij besloot het voor nu ook maar te laten gaan verder.

Crystalstar nam het voortouw, als geëmancipeerde vrouw vertelde ze over haar clan. Ze sprak met deftige woorden. Groots. Alsof ze StarClan's wil aan het uitdragen was. Wolfstar luisterde rustig. Hij had geen reden tot gevecht met RiverClan, geen reden om ze iets te misgunnen. Maar toen ze vertelde dat RiverClan een stuk van ThunderClan "gepakt" had.. het voelde niet goed. Hoe hadden ze zomaar een stuk gepakt. Vanuit zijn ooghoek keek hij weer naar Stagtine. Had hij dit goedgekeurd in de afwezigheid van Thornstar? Een apart besluit. Crystalstar sloot af, stapte weer terug. Wolfstar knikte naar haar toen hij zijn stappen naar voren zette om de clans toe te spreken. "Katten uit alle clans!" bulderde zijn zware stem om het opgerezen rumoer weer tot stilte te manen. Hij wachtte kort tot hij de aandacht van de meerderheid had. De bruine kater stak zijn borst vooruit, ging iets groter staan dan hij daadwerkelijk was. Hij moest nu trots en sterk staan, anders zouden katten kunnen zien dat hij geleden had onder het vuur dat gewoed had.

"Bedankt voor je woorden Crystalstar, vanuit WindClan wensen wij jou en je clan een voorspoedige leafbare toe. Dit wensen wij elke clan." voegde hij toen toe. De kater keek naar de katten die verzameld stonden onder de steen. Hij haalde diep adem. "WindClan heeft zijn eigen beproevingen gehad van StarClan. Het is ongetwijfeld niemand ontgaan dat er een groot vuur gewoed heeft op onze grond. Wij danken StarClan dat niemand ernstig gewond is geraakt en dat zij het vuur vanuit de hemel hebben gedoofd." hij flikte zijn staart heen en weer. "Ondanks dat wij een stuk land kwijt zijn, rent prooi goed in WindClan. Onze prooistapels zijn meer dan voldoende, we zijn sterk." hij keek kort naar zijn mede WindClanners. "Helaas zijn er zaken aan het licht gekomen die tot treuriger nieuws leiden.. Amberstorm heeft een onvergefelijke misdaad begaan door een van onze zoons het leven te ontnemen. Ze is niet langer welkom in WindClan en zal verjaagt worden bij de grenzen. StarClan heeft mij in deze moeilijke tijd laten zien dat Blazesong de nieuwe WindClan deputy moet zijn, WindClan heeft hem met open armen verwelkomt en hij zal mij bij staan in moeilijke tijden." Wolfstar's keel trok droog bij het idee aan Gorsekit. Dood. Begraven. Vermoord. "Maar er is ook goed nieuws. We hebben meerdere nieuwe apprentices mogen aanwijzen om hun warrior training te beginnen. Ik wens ze veel succes op de weg die zij gaan bewandelen." een warme glimlach stond op de kater zijn gezicht. "Wij hopen dat StarClan ons een goede leafbare schenkt na deze moeilijke tijd." Wolfstar stapte terug van zijn plek en voegde zich tussen de rest van de katten. Hij wou niet meer praten. Dit was al teveel. Dit hele toneelstuk dat hij op moest voeren terwijl hij kapot van binnen was.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimewo 27 jan 2021 - 0:45

Stagtine beantwoordde zijn vraag. Thornstar was niet in staat om te komen? Waarom niet? Het was begrijpelijk dat Eveningglow er niet was als ze net bevallen was van haar kittens, maar waarom zou ze ervoor kiezen om een nog vrij jonge warrior te sturen? Hij was er vrij zeker van dat Thunderclan meerdere senior warriors had die waarschijnlijk beter geschikt hiervoor waren. De kater had daarentegen wel een senior warrior als zijn rechterhand gekozen, alleen of ook dat de beste keuze was betijfelde hij sterk. Maar voor nu zou hij er niks over zeggen, er kwam mogelijk nog meer informatie wanneer het aan Stagtine was om te praten. Want hij vermoedde dat er meer achter zat, maar dat was voor hem geen prioriteit. Hij had wat anders aan te kaarten vanavond en hopelijk zou hij bijstand krijgen. Hij knikte dan ook dat alles voor nu duidelijk was en richtte zijn blik op de volgende die sprak, Crystalstar.

De leidster begon met te spreken dat Blueflower achter was gebleven in het kamp. Dat verklaarde waarom haar deputy niet hier was. Hij kon het alleen niet helpen om zijn ogen wat te vernauwen. Had ze daar bewust voor gekozen? Omdat haar deputy het mogelijk niet met haar praktijken eens was? Het zou hem niks verbazen als ze wat weerstand binnen riverclan had, vooral niet na wat ze Twistedheart had aangedaan. Ze had vervolgens ook nog het lef om de gathering te starten zonder overleg. Zou hij hierdoor in het nadeel zijn? Had hij beter eerder kunnen spreken dan haar? Maar nu had hij geen keuze meer dan haar eerst te laten gaan. Hopelijk zat er wat in dat hij kon gebruiken.

Ze begon vrij normaal door te vertellen over de dood van Pantherstar en dat ze Blueflower als deputy had gekozen met behulp van Starclan. Hij had veel liever Pantherstar hier gehad, alles was beter dan Crystalstar. Hij kon nog steeds niet helemaal bevatten waarom Starclan haar had gekozen. Een leidster die een warrior van een clan ontvoerde en bijna verdronk tijdens de ondervragingen, kon toch niet iets zijn dat ze goed konden keuren? Het vervolg van haar speech maakte het allemaal niet veel beter. Ze liet namelijk duidelijk merken dat Riverclan boven alles stond voor haar, zelfs Starclan. Dat was niks nieuws voor hem. Hij wist dat ze bereid was om de warrior code de rug toe te keren voor haar clan, dus waarom niet richting Starclan? En sprak ze nu dat ze een deel van Thunderclan afgepakt had? Misschiem zou dat hem mogelijkheden geven. Hij moest een grom onderdrukken toen ze begon over hoe ze bereid was met iedereen samen te werken en dat ze niet zomaar een invasie zou doen. Misschien niet een invasie nee, maar wel zo laag zinken dat ze zijn zoon ontvoerd had en ondervraagd had. Zijn hele lichaam stond stijf van de zelfbeheersing die hij uitoefende. Hoe graag hij haar terug zou willen pakken voor wat ze gedaan had, maar alleen woorden zouden vanavond gebruikt worden niet meer niet minder.

Hij wilde zijn kans pakken om dan nu wel te spreken, maar Wolfstar was hem voor. Misschien werd hij toch wat traag als de andere leaders sneller wisten te zijn dan hem. Hij wilde hemzelf nog niet onder de categorie 'oud' schalen, dus schoof hij het af op de ziekte en het feit dat zijn lichaam nog zwak was. Wolfstar was naar voren gestapt en had de aandacht van de clans gevraagd. Kort liet hij zijn blik over de leider heen gaan, zoekende naar enige tekenen van zwakte. Tenslotte had Windclan te maken gehad met vuur, het zou hem niks verbazen als er iets te zien was. En als er niks te zien was, dan was het nog altijd de vraag of dat kwam omdat Wolfstar ver weg bij het vuur was gebleven of dat hij een leven verloren had. Zijn woorden over het vuur waren dan ook vrij normaal, het was wat elke clanleader zou zeggen. Maar het volgende verbaasde hem toch iets en hij moest meteen terugdenken aan die keer dat hij Routnose had opgehaald bij Windclan. Amberstorm had haar eigen kitten vermoord? Hoe kon ze? Het was duidelijk dat hij de clan zou moeten vertellen dat Amberstorm ook niet welkom was in Shadowclan. Hij knikte kort bij het horen van de naam van de nieuwe deputy. Weer een jonge kater, maar hij had nog tijd om te groeien.

Wolfstar stapte terug en hij nam dit moment om zelf langzaam overeind te komen. Zijn poten voelden vermoeid van de tocht naar fourtrees, maar ze zouden hem nog even moeten dragen. Tot dit alles voorbij was en hij weg kon van deze plek. Hij schraapte zijn keel kort, er zeker van zijnde dat zijn stem hem niet zou gaan falen vanavond. Hij zou alles goed aan moeten kaarten en aan de clans voor moeten leggen wilde hij hier steun gaan vinden. Maar eerst de gewone zaken. "Bedankt voor de waarschuwing Wolfstar. Ik zal iedereen in mijn clan op de hoogte brengen van wat Amberstorm gedaan heeft en ze zal niet welkom zijn op shadowclangebied. Het is onvergeeflijk wanneer iemand een van je kittens wat aandoet, laat staan vermoorden." Hij kon dit misschien in zijn voordeel gebruiken zelfs. Tenslotte waren die laatste woorden ook absoluut bedoelt voor Crystalstar.

Hij liet zijn blik kort over de katten onder hem gaan. Wie zou hem geloven aan het einde van zijn speech? Of zouden ze allemaal tegen hem zijn? Stuk voor stuk weer het bewijs zijn dat je niemand kon vertrouwen. Maar eerst kwamen de goede dingen, daarna pas de confrontatie. "Het gaat goed met Shadowclan. Pepperpaw en Newtpaw hebben zo veel mogelijk geleerd in de tijd dat Routnose en Waterpaw aanwezig waren in onze clan en ik weet dan ook zeker dat ze goede medicine cats zullen zijn. Nogmaals wil ik Routnose en Waterpaw bedanken hiervoor." Hij wist dat dit nodig was en hij voelde het ook oprecht naar de twee katten toe, vooral Routnose. Ze had zoveel gedaan voor hem en de clan. Hij zocht dan ook kort haar vacht tussen alle katten op en knikte even voor hij zijn blik weer voor zich richtte. "Prooi is er nog voldoende in ons territorium en hopelijk zal dat ook zo blijven voor de rest van leafbare. We hebben ook een aantal nieuwe apprentices die aan hun trainingen zijn begonnen en snel genoeg zullen ze volwaardige warriors zijn." Dan zouden ze alleen maar sterker zijn. Hij ging verder niks zeggen over de ziekte die rondging in Shadowclan. Het zou wel aan hem te zien zijn dat er wat aan de hand was, vooral nadat hij net had gezegd dat er genoeg prooi was, maar hijzelf dun was. Het was tegenstrijdig, maar hij ging niet blootleggen wat het was.

Hij wist dat nu het lastige kwam. Hij moest Crystalstar confronteren. "Dan is er nog een laatste ding waar ik het over wilde hebben." Zijn blik vernauwde en kort keek hij naar Crystalstar. "Het is allemaal heel leuk en aardig wat Crystalstar hier allemaal aan het verkondigen is, maar haar daden wijzen uit dat ze niet bereid is om samen te werken." Dit zou vast voor ophef beginnen te zorgen, maar hij moest door. Moest dit logisch laten klinken. "Een aantal dagen geleden ging een van mijn zoons per ongeluk de grens met riverclan over. Dat overkomt iedere jonge kat weleens niet?" Hij moest wel alle informatie geven hier. "Normaal zou een kat netjes weggejaagd worden en eventueel gesproken worden met de deputy of leader van de desbetreffende clan, maar wat denken jullie dat Crystalstar heeft gedaan?" Het was een retorische vraag, maar we een die nodig was. "Ze dacht dat het een goed idee was om mijn zoon te ontvoeren en hem te ondervragen over mij, maar ook over mijn clan. En de manier waarop kan gewoon echt niet." Een grom ontsnapte uit zijn keel bij die laatste woorden. "Ze heeft hem onder water zitten duwen om te proberen antwoorden te krijgen. Zelfs zo lang dat hij het gevoel had te verdrinken, omdat hij maar geen antwoorden bleef geven. Dat kunnen we toch niet zomaar accepteren toch?" En het was niet alleen dat, maar dit was waar hij mee moest beginnen. "Wolfstar, jij moet me begrijpen nu, we kunnen het toch niet tollereren dat zo'n iemand een van onze kittens pijn doet?" Misschien was hij gemeen om het op deze manier te spelen, maar de jongere leider had hem die opening gegeven. "En Stagtine, ik weet niet waarom jullie een deel van jullie territorium aan Riverclan hebben gegeven, maar zouden jullie dat nog steeds gedaan hebben als jullie wisten wat voor een kat ze was?" Hij ging haar hier nog niet beschuldigen van het breken van de warrior code. Dat zou komen als het nodig was, maar hopelijk was dit genoeg. "En wat was het dat je zo graag wilde weten Crystalstar dat je mijn zoon ervoor moest ondervragen? Terwijl je net nog verkondigde dat je samen wilde werken. Dit lijkt me niet echt een goede start of wel soms?" Hij hoopte dat het genoeg was, dat hij genoeg gesproken had. Hij was zelfs lichtelijk buiten adem, maar nu was het afwachten hoe alles en iedereen zou reageren. Zouden ze allemaal tegen hem zijn of hem juist begrijpen? Zou hij ze kunnen vertrouwen of juist niet?


If you are strong, you'll find responsibility
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 14:54

WORDS ARE LIVING THINGS.
Veel reactie had de kater niet verwacht. Dit waren met de seizoenen sterker en ouder geworden leiders. Monsters in elk aspect en hij was nieteens een van hen. Geen sterretje achter zijn naam. Geen 9 levens. Hoewel, hoeveel zou ieder van hen er nog hebben.. Thorn, binnenkort geen meer.

Hij glimlachte en keek toe hoe Crystalstar al direct naar voren stapte. Besloot de gathering te openen zonder woord van Wolf of Acorn en met een ontspannen houding nam Stagtine plaats op zijn gat. Krulde zijn staart om zijn poten en luisterde naar de woorden van de grijze leader. Samenwerking. Ahh zo noemde ze het. Hij moest toegeven, ze stond er zeker met een zero Mousedung given houding. Maar dat betekende niet dat er onder haar huid ook geen angstkriebels waren.

En natuurlijk had ze de andere clans niet tot vriendjes gemaakt en hoewel Wolfstar sprak over zijn eigen clan kon Stag het niet helpen om zijn ogen iets te vernauwen. Amberstorm verbannen, het boeide hem niets. Maar de oud Deputy was een loose canon nu. En misschien nog wel van belang in zijn toekomst. Aandacht van de windclanner werdt echter weggetrokken toen Acornstar sprak. Kijk, daar had je die seizoenen van ervaring en zeker ouderdom. De Shadowclan leader begon gelijk met woede, een geweldige manier om de gathering te openen en zonder dat beide het wisten een perfecte opening voor Thunderclan. Voor Stag.

De grote bengaal duwde zichzelf omhoog en stapte richting Crystalstar, zichzelf expres iets naast Acornstar neerzettend, een front tegen een persoon. Oeps.

"Over die samenwerking Crystalstar." Begon hij rustig. "Dat was zeker niet je bedoeling toen je bij Thornstar Sunningrocks kwam afdwingen." Hij liet de woorden op zo'n emotieloze manier over zijn lippen snijden. Alsof dit feitje al jaren bekend was en niet voor elke warrior hier afgezien van River en Thunderclan nieuw was. "Maar gezien je graag streeft voor samenwerking." Een ontspannen grijns die zijn ogen net niet helemaal raakte, een stapje naar voren. "Nemen wij graag ons gebied terug. We hebben genoeg van jullie warriors weer bij de rivier gezien en dat zijn warriors die ik hier vandaag ook zie. Dus hoe onmogelijk is vissen voor jullie werkelijk." Oeps, hij was ook zo onervaren. Liet hij daar nou een zwakte van die kleine rivierotters los? Hij glimlachte beleefd naar de grijze kattin maar zijn staart zwiepte laag. "Je hebt met je samenwerking iets afgedwongen bij Thornstar waardoor hij dit onmogelijk kon overleggen met zijn Senior Warriors. Je hebt hem on the spot gezet waardoor je je zin wel kreeg. Maar Thunderclan zou hier graag op terug zien." Hij likte zijn poot even en rolde zijn schouders ontspannen. "In het oog van samenwerking.. toch?"
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 17:45

De spanning die ze gecreëerd had was bijna tastbaar, en Crystalstar wist maar al te goed dat het nog veel erger ging worden. Acornstar zou zo spreken, en ze had er weinig vertrouwen in dat hij haar zou sparen in zijn toespraak. Maar zo ver was het nog niet, eerst kwam Wolfstar. Hij vertelde over de brand waar zijzelf getuigen van was geweest. Het plan van Shatteredice was nu even zo ver weg. Ze had het allemaal naar de achtergrond moeten verbannen, aangezien er meer drukkende zaken waren die eerst opgelost moesten worden. Amberstorm was verbannen, dat kwam wel als een verassing. Hmm, misschien zou het de schok van Acornstar's nieuws nog dimmen. Maar veel vertrouwen had ze daar eigenlijk ook niet in. En toen, veel te snel voor haar, was hij al aan de beurt. Hij sprak met een stem die ze ooit gewaardeerd had. Ooit had ze zoveel ontzag voor hem en voor Shadowclan gehad, en nu was dat allemaal verdwenen. Nu kon ze niets minder wensen dan hem verslaan op het slagveld. Ze merkte de eerste, geïmpliceerde aanval al op, maar gaf er geen gehoor aan. Ze moest zich focussen, een plan bedenken om zich hieruit te spreken. 
En toen begon het, en het was fenomenaal. Crystalstar moest toegeven dat zijzelf het moeilijk zou hebben gevonden om drie clans zo stevig tegen één iemand op te ruien. Acornstar gebruikte de juiste zinnetjes en de juiste combinatie van zijn vermeende koelheid en emotie om de behandeling van zijn geliefde zoon. Als zijzelf niet zo enorm koel en berekenend, en Crystalstar, was geweest, had ze hem zonder meer aangehangen. Maar nu knikte ze slechts langzaam. Hij probeerde de andere twee katers te paaien, probeerde ze tegen haar op te zetten. Als ze niet scherp antwoordde zou alles verloren zijn, dan zouden de drie haar binnen een moon al buiten spel hebben gezet. "Ik zal niks ontkennen van wat je net gezegd hebt, Acornstar." Begon ze, wegkijkend van de menigte. Haar zeegroene ogen boorden zich direct in de zijne. Oh, op een dag zou hij van haar zijn. "Niet al te lang geleden heb je een kat laten ontsnappen die iedere clan bloed heeft gekost. Iemand die Bloodclan voor zich gewonnen scheen te hebben en hen het woud in had geleid." Ze liet geen woede doorsijpelen in haar ijzeren stem, slechts kilte en gratie. "Tallstar was onder jouw genade. En waar is hij nu? Niet in Starclan, niet eens in de Dark Forest. Hij is vrij, door jou." Dat moest toch werken voor minstens een deel van de luisteraars? Ze had haar speech-toon aangehouden, iedereen mocht haar horen. "Ik kijk met angst voor mijn clan toe hoe jij Shadowclan regeert, degene die ons in de steek liet toen we jouw clan kwamen helpen. Dát is waarom ik Twistedheart ondervraagt hebt. Om te zien of er nog een mogelijkheid was om dit zonder oorlog op te lossen. Om te zien of ik je nog alleen aan kon pakken. Maar het schijnt dat we dit graf al te diep gegraven hebben. Ik wil geen oorlog, Acornstar. Maar als ik me in het nauw gedreven voel, kan het nog wel eens moeilijk worden." Dat was haar uitleg, dat was wat ze kregen, wat hij kreeg. Ze ging haar methode van ondervragen niet verantwoorden voor het hele woud. Ze had al een verklaring voor Starclan afgelegd, niemand was belangrijker. 
Plotseling stond Stagtine naast Acornstar. Crystalstar verplaatste haar blik langzaam, dit was op haar gericht. Oh, dank Starclan voor stalen zenuwen en een overvloed aan koppigheid, bedacht ze bitterzoetjes. Ah, Sunningrocks. Smerige rat. Ze had zich al afgevraagd waarom de kater, die niet veel meer dan een apprentice was in haar ogen, zo zelfgenoegzaam naar haar had zitten loeren. Een rat, en nog een verrader. De grijze kattin fronste lichtjes, bijna schamper, en deed ook een stap op hem af. Hij dacht dat ze te chanteren was, nu ze onder druk stond. De verschrikkelijke nonchalante air die van hem af walmde was een aanslag op haar idee van wat een leader moest zijn. Dit was duidelijk de eerste de beste kat met een beetje spreektalent die ze naar voren hadden geschoven nu de echte leidinggevenden niet beschikbaar waren. "Ten eerste was mijn afspraak niet dat ik de sunningrocks kreeg totdat wij weer konden vissen, maar tot leafgreen." Deze wanstaltige parodie op een leader had wel lef, maar dat zou hem alleen maar met een tweede gat om door te ademen achterlaten als hij zo door ging. "Ten tweede wijs ik je voorstel af. Als je de afspraak wilt herzien zal ik Eveningglow of Thornstar te woord staan, en niemand minder." Zo, daar brandde ze meteen de tweede clanrelatie mee af. Maar ze wist dat ze niet had kunnen toegeven. Los van haar eigen trots zou dat nooit geaccepteerd worden na de toespraak waarmee ze dit alles had ingeleid. Ze hoopte maar dat Stagtine's leiderschap nog niet zo diep verankerd was als dat van een echte leader. Anders had Arcticwolf binnenkort misschien wel een tweede klus. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 21:11


Wolfstar volgde met een serieus gefronste blik het gesprek tussen de katten. Het leek er op dat ThunderClan, ShadowClan en RiverClan met elkaar een soort moeizame driehoeksverhouding hadden. Crystalstar had een warrior ondervraagd op ruwe wijze. Wolfstar keek naar Acornstar, die hem kort aansprak over zijn overleden zoon. Hij wendde zijn blik af, gepijnigd met de gedachte. Daarna werd de spanning om te snijden. Crystal stelde zich duidelijk vijandig op en Stagtine had besloten om eigenhandig een gebied terug te nemen dat Thornstar geleend had. Wolfstar was niet van plan een kant te kiezen.

Zijn blik ging naar Acornstar. "Acornstar, als je impliceert dat WindClan een kant moet kiezen in deze affaire moet ik je teleur stellen." antwoordde hij. "Hoewel ik de methodes van Crystalstar niet goedkeur, voel ik me hier voor het blok gezet om een kant tegen iemand te kiezen." de kater drukte zijn kiezen op elkaar. Dit was lastig. Want hij zou hiermee de woede van ThunderClan én ShadowClan op zijn nek kunnen halen. Zijn gouden ogen keken kort naar de katten om hem heen. De bruine kater drukte zijn nagels in de steen onder hem. "We kunnen hier eeuwig blijven discussiëren over het verleden, maar we zijn hier om te praten over een toekomst," sprak hij toen hard, duidelijk zodat alle clans het zouden horen. "Ik zie graag een toekomst waar onze kits veilig in kunnen opgroeien. Een toekomst zonder oorlogen." zijn blik ging van Crystalstar naar Acornstar. "Begraaf de strijdbijl. Bied je excuses aan," zijn blik hing op Crystal toen hij dat sprak. "En vergeet niet dat we elkaar allemaal nodig hebben uiteindelijk." zijn blik ging weer naar Acornstar. Of wat de kater vergeten dat hij in tijden van nood zijn medicine cat aan hem had uitgeleend? Terwijl hij Routnose ook in WindClan had kunnen laten? Beide moesten goed op hun plek gezet worden. Was het vuur maar in hun gebieden gekomen, dan hadden ze nu wel een lesje geleerd.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 23:34

Hoeveel katten zouden hier aan zijn kant staan? Hij kon niet inschatten wat Wolfstar en Stagtine zouden doen, zouden ze hem hierin volledig alleen laten of zouden ze hem helpen, ook al was het alleen maar voor eigen doelen. Stagtine kwam naast hem staan. Was dat een teken dat hij er hetzelfde over dacht? En als dat zo was had de kater serieus de autoriteit om de beslissing te maken hier? Maar de woorden die kwamen gaven hem niet per se hoop. Het werd meer alleen duidelijk dat ook Thunderclan een appeltje te schillen had met Riverclan. Dat zou wel betekenen dat ze konden samenwerken mocht het nodig zijn. Voor nu leek het er alleen op dat Stagtine het bij woorden ging houden. Hetzelfde als hem misschien, ook al moest hij zich inhouden hier. Het was tenslotte een gathering. Hier mocht niks gebeuren vanavond behalve woorden.

Het duurde niet lang voor Crystalstar weer sprak. Ging ze nu excusen ophangen waarom ze zijn zoon gekidnapt had? En Tall er natuurlijk ook nog bij halen, want wanneer was hij daar nu een keer vanaf? De kater bleef maar als een schaduw over hem heen hangen. Alleen hij was er vrij zeker van dat hij voor dat deel op de vorige gathering al zijn excuses aangeboden had. Dit was gewoon oude koeien uit de sloot halen. Hij vernauwde zijn blik weer bij haar volgende woorden. Een oorlog voorkomen? Door de kitten van een leader te ontvoeren? Dat is niet hoe je een oorlog voorkwam, dat is hoe je er een startte. Ze ging ook nog in op wat Stagtine zei, maar zijn aandacht was ondertussen al op iets anders. Hij moest oppassen met wat hij hier zei, maar het moest ook duidelijk zijn dat hij niet terug zou deinzen. Hij was nog niet volledig herstelt, dus hij zou op dit precieze moment nog geen oorlog kunnen veroorloven, maar het was een kwestie van tijd.

Wolfstar was de volgende die sprak en hij wilde duidelijk geen kant kiezen. Daar had hij dus niks aan, maar hij kon de ander moeilijk forceren. En had hij nu echt een ideaal beeld dat ze hier met zijn allen vredig konden samenleven? Terwijl er zo'n kat als Crystalstar rondliep als een leider? Hij wilde bijna lachen bij die gedachte, maar hield zich in. Dat was veel te idealistisch. Net als de gedachte dat een excuses genoeg zou zijn voor wat Crystalstar met zijn zoon had gedaan. Natuurlijk wist hij dat hij hulp had gehad van Windclan met Routnose en dat appreciëerde hij ook zeker. Alleen er was gewoon niet samen te werken met Crystalstar. Hoe graag Wolfstar dat ook wilde. "Dat is te idealistisch Wolfstar," Begon hij dan ook. "Zolang Crystalstar aan de macht is in Riverclan gaat dat hem niet worden. Ze zegt zo leuk samen te willen werken, maar ondertussen is ze niet bereid om Thunderclan hun territorium terug te geven die ze duidelijk nodig hebben, anders zouden ze er niet om vragen." Nee, anders zouden ze dit niet nu vragen van Riverclan. Daar zat mogelijk ook nog wat. "En er zijn genoeg andere redenen waarom een samenwerking met haar gewoon niet zou werken. Riverclan is te belangrijk voor haar, waardoor ze bereid is alles te doen ervoor. Dat heeft ze me tenslotte zelf gezegd. Een excuses gaat hier dan ook niet genoeg zijn. Dan zal ze niet leren van de fouten die ze gemaakt heeft." Eerlijk hij verwachtte dat ze het nooit zou leren. "En dan heeft ze dit alles ook nog gedaan om een reden waar ik vorige gathering duidelijk uitleg over gegeven heb. Denk je niet dat het tijd is om dat hele gedoe met Tallshadow achter ons te laten Crystalstar? Of is hij zo belangrijk voor je dat je hem nu per se weer op moet brengen?" Waarom je zo fixeren op dat punt? "En als je echt denkt dat ik niet geschikt ben, waarom kom je daar nu pas mee? We zijn allemaal gekozen door Starclan tenslotte, dus durf je te beweren dat ze fouten hebben gemaakt? Door mij of jou leader te laten worden?" Ging ze toegeven dat Starclan fouten maakte? Of kon ze dat niet? Hadden ze haar eigenlijk wel negen levens gegeven? Dat was iets dat hij niet zeker van kon zijn. "Samenwerken is mogelijk met Riverclan, maar niet met jou Crystalstar. Dat heb je verpest het moment dat je mijn zoon betrok bij iets wat nog tussen ons tweeën was." Op dat moment was ze te ver gegaan en dat zou ze ook weten ook. Maar niet nu, nog niet. De tijd zou komen, maar daarvoor moest hij eerst beter herstellen. Hij hijgde lichtjes na deze woorden, voelde hoe vermoeid zijn lichaam was, maar de adrenaline hield hem staande voor nu. Het zou moeten werken zolang als het nodig was. Tot deze gathering in ieder geval voorbij was. Het kostte hem meer energie dan hij had verwacht om hier te staan, maar er was geen weg terug meer nu.


If you are strong, you'll find responsibility
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimedi 16 feb 2021 - 20:37

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hmm misschien hoefde hij niets te doen. Hoefde hij alleen maar toe te kijken terwijl Acornstar en Crystalstar elkaar af zouden maken voor zijn neus. Zou dat nog eens een mooi aanzicht zijn.. Amberen ogen gleden naar de nachthemel. Zouden wolken voor de maan schuiven als hij zou spreken. Zou starclan haar wens laten horen of bleven e nog even heerlijk stil.

Natuurlijk zou Crystalstar niets toegeven aan hem. Ze zou wel gek zijn als ze een warrior haar belofte liet breken. Maar ze was ook gek en hij kon zweren. Voor het eind van de nacht, zou Sunningrocks van hem zijn.

Een staalharde blik stond in zijn ogen terwijl hij luisterde naar Acornstar. Zijn moment stilletjes afwachtte voor hij snoof en even over de menigte katten heen keek. "Crystal.. ik had dit zo graag prive willen houden. Maar je laat me geen keus." Met een schouderophaal stapte hij naar haar toe. Ogen gefocust op die blauwe kijkers van de riverclan leader. "Je afspraak met Thornstar is onbestaand. Null and Void om zo maar te zeggen. Thornstar is weg en de senior warriors van Thunderclan hebben besloten. En eerlijk waar lieve Crystalstar. We hadden niet zo hard er op in willen gaan. Had een Riverclan warrior geen apprentice van ons vermoord." Zijn worden kwamen er hard uit, sneden door de stilte om hen heen terwijl hij naar haar staarde. "Hollypaw, onschuldig en klein. Klaar voor het hele leven voor haar. Uit dit leven gerukt door een Riverclanner. En ga het niet ontkennen, de geur was duidelijk genoeg." Siste hij in haar oor en sloeg met zijn staart. "Dat is een oorlogsverklaring en dat weet je zelf ook. Dus laatste kans Crystalstar. In het teken van

samenwerking."


samenwerking of oorlog Crystalstar. Kies wijs.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
139
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimedi 16 feb 2021 - 20:50


Starclan calls...
De wolken in de lucht worden onrustiger. Is dat een kleine schim van een wolk die voor de maan drijft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimewo 17 feb 2021 - 18:48

Er was iets met Acornstar, ze zag het aan hem, voelde het zelfs. Maar wat het precies was kon Crystalstar niet thuisbrengen. Misschien was het slechts de adrenaline die hem voortduwde en leek hij daardoor telkens buiten adem. Wolfstar besloot geen kant te kiezen, en hoewel Crystalstar in eens was met de toekomst die hij voorstelde, wist ze dat hij hiermee eigenlijk de kans van de andere twee koos. Door niets te doen bleef zij in het nadeel. Acornstar zei dat het oneerlijk was dat ze Tallstar opnieuw opnoemde, waarop Crystalstar slechts kort knikte. Ze was er klaar mee, maar wist dat ze door moest gaan. Stagtine en Acornstar zouden haar drillen totdat ze hun zin kregen of een oorlogsverklaring uit konden lokken. Twee tegen één was niet eerlijk, niet op het slagveld en niet hiet op een vergadering. En dus besloot Crystalstar dat ze deze twee katers apart van elkaar zou kortsluiten.

Maar toen kwam de nieuwe insteek van de aspirant-Thunderclanleader. Crystalstar voelde hoe haar ogen even ongewild groot werden, maar dat was het enige wat ze van de immense schok liet blijven. Een woede die niets te maken had met de affaires die hier eerder besproken waren raasde door haar lichaam. Ze geloofde het meteen, een leugen zoals deze was te makkelijk te achterhalen om te riskeren. Ze moest echter tijd winnen, dit kon ze niet nu afronden. Direct vormden er beelden van de agressievere, bloedlustigere warriors voor haar geestesoog: Grimestripe, Arcticwolf, Whitewalker, en nog zoveel anderen. Maar eigenlijk was er maar één die ze echt verdacht. Plotseling verduisterde het maanlicht dat de open plek al die tijd belicht had, en Crystalstar keek gespannen naar boven terwijl onder hen het geroezemoes aanwakkerde. "Starclan is niet tevreden met deze bespreking.." Miauwde ze, dit was haar kans om eronderuit te komen, om dingen weer naar haar hand te keren. "In het kader van mijn voorouders niet provoceren en mijn clan te beschermen zal ik hier vanavond geen verdere uitspraken doen. Noch in jullie belang, noch daartegen." Ze rechte haar rug, tijd om toch even de diplomaat uit te hangen en de rol van samenwerkende weer aan te nemen. "Stagtine, wat jij hier benoemt hebt is niet gedaan vanuit mijn beveel of dat van mijn deputy. Ik zou je graag morgenochtend ontmoeten, op de Sunningrocks, zodat wie dit kunnen bespreken zonder de Gathering nog verder te verstoren. Ik ben bereid te luisteren. En ik wil dat iedereen hier begrijpt.." Hierbij verhief ze haar sterke stem weer "..Dat als deze beschuldigingen inderdaad volledig naar waarheid zijn. Ik opnieuw zal kijken naar wat er tussen Thunderclan en Riverclan beslecht kan worden, en dat jullie de dader nooit meer op Riverclanterritorium zullen zien." De acties van deze ene kat konden haar dus Sunning Rocks en een Warrior kosten. Crystalstar beet op haar tanden en klemde haar kaken even samen. Toegeven was verschrikkelijk, maar het was hier het juiste. Zelfs haar koelte kende grenzen. En toen draaide ze haar blik weer naar de oudste leader. "Acornstar, onze relatie is beschadigd tot de kern, maar dat hoeft niet voor onze clans te gelden. Ik zal deze kwestie bij mijn deputy neerleggen. Riverclan zal vanavond aan niemand de oorlog verklaren."

Ze wilde hier weg, ze wilde omgeven zijn door haar trouwe Warriors en dit bespreken. Er moest zoveel gebeuren, maar ze moest de Gathering waardig afsluiten. "Ik ben niet bereid verder de discussiëren, vanwege het teken dat Starclan heeft gegeven. Daarom zal ik verder houden bij de gewone zaken." Hierop volgde een lijst met wat er de laatste tijd in Riverclan was omgegaan. Veel benoemingen, nieuwe nestjes en uiteraard de wisselingen van de wacht. "Dat was het dan, tenzij ik nog iets moet beantwoorden." Concludeerde ze, waarna Crystalstar weer ging zitten. Ze zou blijven, dramatisch weglopen leek geen goede optie, en daarbij waren er misschien nog geïnteresseerden die haar wilden spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimema 1 maa 2021 - 21:13


Wolfstar zijn ogen bleven hangen op Acornstar en knepen zich tot spleetjes. Te idealistisch? Mocht hij niet dromen van een mooie toekomst die misschien makkelijker was dan zij allemaal toe wouden geven? Wolfstar snoof bij het horen van zijn woorden. Acornstar was te bitter voor de rest van de wereld. Maar toen sprak Stagtine over de gegeven gebieden gevolgd door Crystal die een interessant detail opmerkte. De maan werd verborgen door het kleinste beetje wolk. Een teken van StarClan dat het genoeg geweest was en ze moesten ophouden met vechten. Maar toch.. toch moest hij nog dingen kwijt.

"WindClan heeft reden genoeg om RiverClan te verdenken van het starten van een oorlog." sprak Wolfstar toen, duidelijk. Zijn gouden ogen boorde in die van Crystalstar. "Het is mij overduidelijk dat Crystalstar haar warriors op een bepaalde manier aanstuurt om heisa te verspreiden onder de clans. Ook haar eigen verhoormethodes strijken mijn haar in de verkeerde richting. Dat is niet hoe je met katten uit clans omgaat, we zijn geen beesten." hij zwiepte met zijn staart. "Dat of," en toen werd zijn blik nog kouder. "RiverClan heeft een serieus probleem met hun leiderschap." daarmee gingen zijn ogen over de katten onder hen. Zaten hier verraders van de clancode tussen? Katten die hun eigen plan trokken en weigerde naar hun leiders woorden te luisteren?

"Laat mij heel duidelijk zijn, StarClan heeft ons duidelijk laten zien dat dit soort gedrag niet gewenst wordt. Het is de vraag of ze het hebben over deze Gathering of over het gedrag dat Crystalstar en RiverClan vertonen naar de clans." zijn blik ging opnieuw rond de katten. Zouden er katten zijn die hem volgde in dit idee of niet? Hij was er heilig van overtuigd dat de huidige methodes die RiverClan gebruikte niet fatsoenlijk waren. Als vrede geen optie meer was, zou hij oorlog voeren.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety



Laatst aangepast door Wolfstar op ma 1 maa 2021 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimema 1 maa 2021 - 21:46

Een oorlogsverklaring van Thunderclan aan Riverclan? Dat kon nog wel eens van pas komen. Helaas leek Starclan een ander plan te hebben, want wolken begonnen voor de maan te verschijnen. Natuurlijk grepen ze nu in, waar hij net een belangrijke vraag aan Crystalstar gesteld had. En natuurlijk reageerde Crystalstar daarmee eerst alleen op Stagtine. Een voorstel dat mogelijk in zijn nadeel zou werken, maar Thunderclan zou kunnen leveren wat ze wilden. Een antwoord op zijn vraag volgde echter niet. Was Crystalstar bang het te antwoorden? Bang dat hij het juiste had geraakt? Dat zou zoveel verklaren.

Wolfstar sprak weer en het leek erop dat die ook Crystalstar in twijfel begon te trekken nu. Dit was wat hij nodig had, maar hier langer blijven zou geen zin hebben. Ook had hij het gevoel dat zijn lichaam het niet veel langer uit zou houden. Dit was misschien een goed moment. "Gezien je niet lijkt te willen antwoorden Crystalstar, dan is er maar een conclusie die ik kan trekken en dat is dat er geen andere keuze lijkt te zijn dan oorlog." Begon hij. "Je hebt duidelijk iets gedaan dat Starclan niet goedkeurt en ik zal erachter komen of dat puur om mijn zoon gaat of dat er meer is." Het was simpel, die oorlog kwam er, daar was geen twijfel over mogelijk. "Maar gezien je niet meer bereid bent om te spreken, dan is dat het einde van deze gathering. Ik ga mijn clan hier niet langer tijd laten verspillen." En met die woorden klom hij de rots af en deed zijn best om niet te wankelen eenmaal beneden te zijn. Hij moest nog even sterk blijven, tot ze uit beeld waren. "Shadowclan! We gaan terug naar het kamp." En hij zette de eerste stappen terug naar zijn eigen territorium. Dit alles had geen zin meer, dat was wel heel duidelijk geworden nu.

[Shadowclan verlaat de gathering!]


If you are strong, you'll find responsibility
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive DPKsfdL
139
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimema 1 maa 2021 - 22:07


An emergency..
Een luide knal dreunt door tot in jullie botten. Voordat jullie überhaupt van de schrik bekomen zijn, worden jullie in een heel ander licht gebaad dan dat van de volle maan. De takken van één van de machtige eiken, ooit zo beschermend, branden met een fel vuur. De boom kraakt en huilt onder het geweld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 8:33

WORDS ARE LIVING THINGS.
Wat gezegd was was gezegd en wat gedaan was was gedaan. Hij knikte de riverclan leader met een glimlach toe. Hij had gewonnen in deze strijd der woorden. Een veel betere oplossing voor de problemen die nu stonden dan nagels en tanden. Starclan had hen al gewaarschuwd maar wat waren wolken voor de maan voor hem? Hij die nu Thunderclan aan zijn poten had liggen. Hij die nu zou laten zien wat hij allemaal was, kon zijn. Wou zijn.

Acornstar was het niet eens met woorden maar daden. Acornstar was een idioot maar dat was een gevecht waar hij zich zeker niet in zou mengen. Met een schuine blik op Wolfstar luisterde hij naar de laatste woorden van Acornstar en glimlachte.

Zo snel al afgebroken de gathering. Zo snel klaar, het werkte in zijn voordeel. Hij had geen woord hoeven delen naar de andere clans over Thunderclan. Had geen seconde hoeven liegen. Soms werkte omstandigheden zo heerlijk met hem mee.

En soms stak starclan een enorme middelvinger op.

Op momenten zoals nu.

Het enorme lawaai van een kanl dreunde door tot in zijn botten en de kater draaide zijn kop geschrokken om. Een vlammenzee. Starclan had een lange middelvinger.

Verstijfd van angst stond de jonge kater voor een enkele seconden voor zijn kop terugschoot naar de menigte.

Dit was niet hoe hij de avond had ingeplanned.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 19:04

De negatieve woorden van Wolfstar zaten haar dwars, ze had hem juist als bondgenoot willen houden. Maar als het zo moest zijn zou het zo zijn, dan zou ze misschien toch verder met Shatteredice instemmen. Ze wist dat ze zich hier niet populair had gemaakt onder de leaders, maar zij zouden wel begrijpen dat er met haar niet gesold kon worden, en dat was heel wat waard. Toen Acornstar weer sprak gingen haar nekharen overeind staan, zíj had iets gedaan dat Starclan niet goedkeurde? Hoe durfde hij, zelf een verrader van de code, daar uitspraken over te doen? Zelfs zij, een fervent volger van de leer van de sterren, durfde het teken van Starclan niet verder te interpreteren. Maar als hij oorlog wilde zou hij oorlog krijgen, daar was geen twijfel over mogelijk.

"Goed, Acorn-" Begon de grijze leader toen haar wereld plotseling explodeerde. Vlammen verrezen zich uit de eik die het dichtst bij haar stond. Een moment lang stond Crystalstar gememoriseerd naar het vuur te kijken, het vuur dat haar niet al te lang geleden al bijna fataal was geworden, en toen kwam ook het geschreeuw. En de knallen. En het gekrijs. En de bloedstollende angstgeur van tientallen katten. Ze waren gevonden, hun wereld zou hier ten einde komen. Toen werd ze weer wakker uit haar trance, die maar een seconde geduurd had. Acornstar was vergeten, Stagtine was vergeten. Ze sprong met een krachtige sprong weg van de steen, weg van het vuur, en landde tussen de rondrennende katten aan de voet van de rots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive   [GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GATHERING-LEADERS] None of the clans will survive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: